TYKS hoidot 2013!

noh hannuliini mahtoiko mies jäädä hautomaan kosintaa? vai teittekö jo päätösken ;)

Mäkin olen katsonut vauvan vaatteitta. ja nuo pelot ym, on kans tuttuja tunteita.
ja pakko sanoa et sorruin ostamaan yks päivä vastasyntyneen koossa pipot jossa oli teksti I<3 Mum & Dad
 
Hannuli> Hieno painonpudotus sulla! Pidä moinen vaaka kurissa vastaisuudessakin! :)

Sansu>Tyks joko antaa tai ei anna meille viimeistä ivf hoitoa. Jos ei anna niin paperit lähtee adoption suntaan ja myös sijaisperhe mahdollisuutta nyt kartoitellaan. Jos saadaan viimeinen hoito niin seuraavat askeleet vaan siirtyvät eteenpäin. (tai sitten saadaan biologinen lapsi joka on mun ajatuksissa jo hyvin kaukainen haave)

Tänään itseasiassa meinaan laittaa postiin menemään toi sijaisperhepaperit jotka on ollu pöydällä jo hetken aikaa lojumassa.
 
Kyl mä aijon pitää vastaisuudessa ton painon kurissa reilu 10kg viel pois niin sit olisin aika tyytyväinen itseeni ja motivaatio on kohilla ja kokeilin vanhoja talvitakkeja ja suurin osa alkaa olemaan sopivia ja istuu paremmin mitä ennen. ja kun kunto alkaa olemaan aika hyvä pikku hiljaa niin kyllä se tästä alkaa menemään.. Hienoaa 83yrittäjä et ootte miettinyt muitakin vaihtoehtoja jos että biologista lasta saa ootteko muuten sukulaisille kertonut ratkaisusta? Mulla on 3 viikkoa siihen tyksin käyntiin nopeasti aika menee kun just oli pari kuukautta siihe ja nyt on jo aika lähellä..
 
Täti tuli tänään kylään eilen oli jo pientä tuhrua jos hyvässä lykyssä meillä alkaa sit marraskuun alussa jo hoidot kun tää mun kierto on nyt muuttunut säännölliseksi, ihan vaan noiden metujen ansiosta.. Mies tossa toukokuussa jo kosasi mut saa kattoo päästäänkö yhteis ymmärrykseen kirkosta ja muista tärkeistä asioista, pari vuoden päästä mennään mahdollisesti naimisiin..
 
Hannuli oi onnea :) ja toivottavasti sopuun järjestelyistä pääsette.

83yrittäjä toivotaan et tyks antaa teille vielä sen viimisen hoidon ja ett siitä tulisi se toivottu lopptulos... :)

Meillä töissä on yks raskaana oleva ihminen jonka kans oli juttuu ihan yleisesti raskaudesta ja totesin et mäkin sen oman haluaisin.. niin hän kysy että yritämmekö ja totesin vaan et juu.pari vuotta ollaan jo yritetty ja et vika mussa. sit se vaa siihen totes et heilläkin tuo raskaus oli iloinen yllätys et he oli mont vuotta ilman mitään ehkäisyä. et toi kaks vuotta on ihan lasten leikkiä siihen aikaan katottuna.. olin et öö.. ja hän lähti siit pois.. en siis tietenkään sano että monta monta vuotta yrittäneel olis tuo mitenkään helppoo et kun lapsi ei tuu mutta ei mun mielestä tarvii vähätellä sitä että toiset on yrittänyt sen pari vuotta tai vuoden ym.. jokaiselle se varmasti on vaikeaa ettei sitä haluamaansa nyyttiä ole saanut vielä toiveista huolimatta oli yritystä miten pal takana tahansa. ( vissiin taas yli reakoin mut nooh ) Ja jokaiselle se varmasti kolahtaa yhtä kipeästi joka kk nähdä tädin tulevan kylään
 
Ultra tehty, femar on toiminut minulla paremmin, ainakin jos vertaa follien kokoa viime kiertoon clomien kanssa. Ei sivuoireita ja muutenkin parempi olo näillä ;)

Nyt sitten odotellaan koska hymynaama tulee kylään ovulaatiotestissä ja siitä sitten odottelemaan ...piinailemaan..

Muuten.. Tyksissä tänään ihan ok lääkäri, tosin mua ottaa päähän se että he eivät yhtään jatkosta suostu kertomaan, uutena olisi kiva kuulla mitä ja koska .. Mutta heiltä saa sen tunteen että lirkkais jotain kovia hoitoja vaikka kysymys on pelkästään siitä että vähän tietäisi missä mennään ja mitä omalle keholle tapahtuu seuraavan 6 kk aikana esim...
Onko teillä ollut parempi onni lääkäreitten kanssa?
 
hannuliini: Tosi ihailtavaa toi sun päättäväisyys ton painonpudotuksen suhteen! :)

Yrittäjä83: toi sijaisvanhemmuus on mun mielestä todella hieno asia myös. Just jostain luin/kuulin, et Suomessa on tosi paljon lapsia laitoksissa kun sijaisvanhempia ei ole riittävästi. Tosin itselläni tökkää vastaan se, et jos ja kun kiintyisin siihen lapseen, niin aina on olemassa se riski et omat biologiset vanhemmat saakin huoltajuuden takasin. En tosin tiedä tosta prosessista juuri mitään, eli en tiedä miten helppoa/vaikeeta se on.

RooRoo1: Harmillista tollanen :( Hienoa kuitenki että lääkkeet puree! :) Mulla on ollu siitä "hyvä" tilanne, että hoitojen suhteen ei ollu valinnan varaa (ICSI). On siis ollu selkeet suunnnitelmat koko ajan. Ja vain kaks lääkäriä ollu koko aikana, molemmat tosi mukavia :)

Sansu86: Mä luulen, että se sun työkaveri yritti vaan lohduttaa sua, joskaan siinä onnistumatta :)
 
Nirppanen: Mikäs sulla on tilanne? vieläkö kyytiläinen on matkassa kasvamassa?
RooRoo Mulla oli se eka tyksin käynti aika kylmä jotenkin, mä nyt toivon kun päästään hoidoissa eteenpäin, et seuraavalla kerralla olis jotenkin vähän erinlaisempi lääkäri, sellainen joka olis kannustava ja uskois siihen et me se lapsi saadaan vielä joskus tässä kun alkaa itellä olemaan toi usko aika vähissä.
Itellä on menossa kp 3 tällä hetkellä parina päivinä tullut ihan sellaisia hyytymiä kun on vessassa käynyt, Sen verran niistä labroista joita multa otettiin maanantaina niin mulla oli kaikki arvot parantunut huimasti, kiitos painonpudotuksen, seuraavaksi mangun tyksistä niitä hormoonikokeita.
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1
Sansu: Mä olen Nirppasen kanssa samaa miellä et sun työkaveri koitti varmaan vaan lohduttaa, vaikka vähän tökerösti ehkä, ja eikähän näissä lapsettomuusasioissa lohduta yhtään mikään muu kuin sen lapsen syliin saaminen jonain päivänä. Ja se päivä toivottavasti vielä tulee, toivottavasti pian! :heart: Jaksuja sinne asti, ja sulla on kuitenki niiiiiin paljon vielä mahdollisuuksia ja hoitoja käyttämättä, että hyvin todennäköistä on et teille oma pikkuinen jonain päivänä tulee :hug: Yhtään siis vähättelemättä sun tähän asti kokemaa lapsettomuutta! Muistan kyllä miten raskasta oli hoitojen alkuaikoina itelläkin, kun oltiin kaikenlisäks selittämättömiä koko ajan, niin ei yhtään tienny, auttaako mikään koskaan! Siinäkin Nirppasen kanssa samoilla linjoilla, että nyt on helpompaa, kun selkeä syy tiedossa, samoin hoitomuoto :)

Nirppanen: En oo ehtiny tulla sunkaan tilannetta kommentoimaan, vaikka tietty jännityksellä ja peukut pystyssä sitä seurailin! Ihan uskomaton juttu! Mutta hurjasti onnea!! <3 Ja toivotaan että kaveri pysyy loppuun asti mukana!! Koska sulla seuraava seurantauä olikaan? Päivitähän meidän listaa kauniimmaksi! ;)

Rooroo: Kiva että Femarit sopii paremmin Tsemppiä tähän kiertoon kovasti!! Lääkäreistä; Jokimaa on mun lemppari, aivan ihana! Ja noihin muihin verrattuna minusta kaikkein ammattitaitoisin myös! Perheentupa on ihan mukava, mut vähän "hölmön" oloinen ;) Johansson ja sit se toinen vähän nuorempi nainen (etunimi on Rauni, sukunimeä en muista enkä ees tiedä onko siellä enää ) on ihan p*stä :D Siis tosi tympeitä, eikä niiltä saa kynittyä sanaa suusta MILLÄÄN, vaikka voin vakuuttaa että mä olen melkoinen hiillostaja, kun jotain haluan tietää ;) Mut kaipa nekin työnsä osaa silti :)

Omaa napaa...saa skipata jos siltä tuntuu... Rakenneuä takana ja kaikki niinku olla pitääkin! :heart: Olo on hurjan helpottunut ja onnellinen! Nyt viikkoja 20 ja risat, puoliväli tuli ja meni ennen ku ehdin huomatakaan.

Hurjasti tsemppiä kaikille ja aurinkoisia syyspäiviä toivotellen,

Sera :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1
Seralle onnittelut raskauden puoli välistä ja hyvistä ultra kuulumisista :heart: Millaisia oirei sinulla oli raskauden aikana ?

RooRoo1 Mulla kans tyks aika heikosti kertoilee et miten menee seuraava kierto. sain viime kierron ultrassa epämääräisen vastauksen et clomei kokeillaan viel 1-2 kiertoo mut ja sit ehkä femarit. mut siis mitään varmaa ei suostunut kertomaan. Ja mullakin se eka käynnin lääkäri oli vähän nihkeä ja se edellinenkin oli ynseä. nyt en nimiä muista mut tää viimeinen oli kyllä mukava ja kannustava vaikka ei hoito suunnitelmaa sen enempää kertoilutkaan...

nirppasen raskausuutisia täällä kans ododtellaan? :) eli kaikki edelleen hyvin ? millaisia oireita?

Mä jo ehtisin hihkumaan ettei clomeist sivuoirei tässä kierros pahemmin ole mut onhan niit mut se ilkein päänsärky on onneks pysynyt poissa. Maanantaina sitten taas ultraan kattomaan tilanne. jotenkin olo ettei tääkään kierto tuo toivottua tulosta mut pakko katsoa loppuun asti
 
grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013?
Helge...........*31.........*1.........* 2.IVF, ?
Helistin_83.....*29v.......*1.........* 1. IVF ?, toiv. alkukesästä??
hannuliini.......*24...... *1......... *eka tutkimuskäynti 20.2
SusannaO.......*29.......*2..........*1. IVF tammikuu 2014
Maikki1985.....*27.......*1..........*TS SG helmikuussa?
LaaL.......... * 31....... *1..........* OI helmikuu
Sansu86.... *27........ *1........ *Suunnittelukäynti huhtikuu
83_yrittäjä
Sofianna......*36.......*1.........*2.IV F
Heidi13......*36........*1......... Aukiolotutkimus ?
Nirppanen.....*30.......*2.........1.IVF/1.PAS elokuu 2013

PIINAILIJAT:



PLUSSANNEET!!

Burana........ ?........*4........ LA?

Sera2010....*29.....*2....1IVF 5.PAS......LA 18.2

Pahoitteluni taas hiljaiselosta! Täällä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista enkä ole ollut koneella kunnolla pitkään aikaan. Päivittelinpäs tuossa listaa omalta kohdaltani ihan alkajaisiksi. Meillä taas vähän odottelua loppuvuoden ajan ennen ekaa IVF kierrosta, joten hoitojen suhteen ei ole paljon kerrottavaa. Lueskelen viikonlopun aikana teidän kuulumisianne taas paremmin. Nyt ensi kuussa käyn siellä tähystyksessä ja äkkiä se ensi vuosikin sitten koittaa. Välillä jännittää niin kamalan paljon, että toisaalta tuntuu ihan hyvältäkin ensin tottua koko ajatukseen IVF:stä. Vielä on jäljellä nämä pari luomukiertoa kun ei tässä välissä muuta tehdä tähystyksen lisäksi mutta niihin ei paljon uskalla toivoaan laittaa. Tuubien aukiolo ja limis kun on mitä on.

Seralle toivottelen onnea hienoista ultrauutisista, jatkukoon odotus loppuun asti hyvin.

Hannuliini, hieno homma että arvot olivat parantuneet huimasti! Mukavaa on varmasti nähdä painonpudotuksesta koituneet hyödyt ihan konkreettisestikin.

Rooroo1, mullekin osui alkuaikoina tympeämpi lääkäri, joka ei tuntunut edes tietävän mikä ongelma minulla oli ja oli koko ajan vähän pihalla. Eipä hänestä paljoa muutakaan irti saanut. Silloin kyllä harmitti. Mutta nyt on ollut jo pitkään sama ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ja sitä kyllä osaa arvostaa, että vastassa on aina sama naama, joka tietää tarkalleen missä mennään. Toivottavasti sullakin on parempi onni jatkossa! Jotkut ovat toki luonteeltaan sellaisia tympeitä ja kylmän oloisia vaikka ihan asiansa osaisivatkin. Ja aina kannattaa vaan itse pysyä vahvana ja kysyä, kysyä ja kysyä vaikka ihan vaatimallakin jos tuntuu ettei saa tarvitsemiaan vastauksia. Kaikkeen ei toki vastauksia aina olekaan mutta joskus on tuntunut, että himmailevat ihan huvikseen vaikka asioista voisi enemmän keskustellakin. Itse ainakin pidän siitä, että asioista keskustellaan vaikka kaikkea ei vielä voikaan tietää. Jo sellainen avoin ilmapiiri ja ihan mahdollisuuksien spekulointikin auttaa kestämään epävarmuutta paremmin.

Sansu86, ikävää että työkaverin puheista jäi paha mieli. Kuten muutkin sanoivat, ehkä hän yritti valaa jotain toivoa, että vielä on aikaa vaikka sen kovin tökerösti tekikin. Ehkä se vain on niin, että neuvomatta paras oli oma tilanne ollut mikä tahansa. Koska kyllähän kaksi vuotta yrittämistä on sen kaipuun, toiveen ja pettymysten kanssa pitkä aika ja se saakin sattua. Ja muilla ei ole mitään asiaa sitä vähätellä.

Yrittäjä38, toivottavasti saatte vielä sen viimeisen IVF:n! Ja täytyy sanoa, että hienoa että olette jo pohtineet sijaisvanhemmuudenkin mahdollisuutta. Olen itse sillä alalla ja niiden asioiden kanssa ollut tekemisissä, että tiedän hyvin kuinka suuri tarve sellaisille perheille on. Se on todella kunnioitettava tehtävä.

Voimia ja onnea kaikille omiin vaiheisiinsa! Mä käperryn nyt sohvan nurkkaan odottelemaan särkylääkkeen vaikutusta, kp 1 pörhälti just sopivasti paikalle. Ei nämä luomukierrot oikein tunnu missään, vaikka toki sitä pitäisi uskaltaa toivoa enemmän. On se vain niin vaikea uskoa...
 
Täällä Perjantai ilta vietetty kahta lasta vahties.. oli mukava ja erillainen ilta. toinen typy oli reilun vuoden ja pienempi sisko oli päälle 2kk mä hoidin kaikki vaippa hommat ja mies hoiti isomman leikittämisen ja mä kanniskelin pientä. Se on vaan niin ihana näky kun mies ja lapsi leikki sulassa yhteisymmärryksessä. ja kun mies opetti viel kävelemään ilman tukea tai kättä. Huoh.... haluu jo oman nyytin :heart:
 
Hienoa Sera et rakenne-UÄ:ssä kaikki hyvin! :) Saitteko/halusitteko tietää sukupuolen? ;)

Meillä on ollu lääkäreinä just Jokimaa ja Klemi ja oon kyl ollu tosi tyytyväinen. Klemi ehkä vähän vähemmän kertoo asioita oma-alotteisesti, mut on kyl ihan vastannu kun olen jotain kysyny :)

Maanantaina olis seuraava ultra ja kieltämättä jänskättää. Sit olis vissiin jotain 8 viikkoa, jos syke vielä löytyy. Raskausoireita on; mielialat heittelee, naama kukkii, hiukset rasvottuu, etoo jos en syö koko ajan (ja ruokaahan uppoaa! :D) ja nyt on alkanu kahvi tökkiä (esikoisesta oli sama). Sit on tietty tää pömppö maha, lähinnä siis hyvin turvoksissa. Mut maanantaina sit näkee. Mitään ei ole ainakaan ulos tullu :)
 
Moikkelis taas kaikille, tänään sit pitäis ottaa viimeinen primolut pilleri ja toivottavasti ne menkat sit alkais heti alku viikosta et saisin taas soitettua tyksiin josko pääsisin jo loppu viikolla aloittamaan piikittelyn. Se olis parin viikon päästä tasan vuosi siitä kun ensimmäisen kerran oltiin selvittelemässä lapsettomuuden syytä niin se vuosi vaan meni ja mitään ei oo tapahtunut.
 
Nirppanen Tsemppiä maanantain ultraan ja toivon mukaan sykkeet läytyy ja pikkuinen on lujasti tarrannut kiinni oikeaan paikkaan :heart: tulehan sitten uutisia kertoilemaan...

Telulle tsempit et täti kurvais alkuviikosta kylään ja pääset pikittelyn aloittelemaan :) Mikäs hoitomuoto teil olikaan? minkäs hintaisia noi piikitys lääkkeet on?

Täällä kans meen maanataina ultraan katsomaan vasteen.. Eipä tänne oikein muuta uutta ovista tikuttelen mut luulen et tulee taas siel kp 18 kieppeil niin kuin viimekskin..
 
Tässä kun olen näitä teidän kirjoittamia juttuja noista lääkkeistä lukenut niin jotenkin tuli sellainen olo et ei nekään vielä takaa sitä rauskautta. Me oltiin perjantaina yhden tytön 3-vuotissyntymäpäivillä ja siellä oli myös hänen 2vko ikäinen pikkusisko, kyl se oli jotenkin niin pieni ja avuton ihmisen alku. :heart: täs on viikonloppu mennyt syömisten kanssa aika miten sattuu herkkuja on tullut syötyä ja paino on noussut kilon verran mut se on vaan turvotusta joka myös lähtee aika äkkiä pois kun taas ruotuun palaan seuraavaks pariks viikoks ainakin. Huomenna onkin tasan kaks viikkoa mun seuraavaan tyksin käyntiin.
 
Tellu meillä hoitona ainakin nyt on tuo OI hoitomuoto. Mä toivon ettei meidän tarveisi noihin piikkihoitoihin siirtyä kun kammoksun ajatusta pistää itseeni. muihin voin pistää. mut ittel jotenkin kammoksun ja mies inhoo piikkei muutenkin joten siit ei oo pistäjäks. :) eli toivotaan et meil apu tulis näillä
 
SusannaO: Jaksuja ja tsemppiä tammikuun odotteluun, ja myös peukkuja, jos KUITENKIN se luomuihme tapahtuisi... :hug: Oliko sulla molemmat munanjohtimet viel tallella, vai onko luomutoiveita vaan joka toisessa kierrossa?

Sansu: Kiitos onnitteluista :) Ja raskausoireista, mulla ei yhdessäkään raskaudessa oo ollu juurikaan oireita. Hyvin pientä kuvotusta, niin ja hajuherkkyyttä oli ekassa raskaudessa aika paljon, tässä ei niinkään. Ainut ikävä oire kaikissa raskauksissa mulla ollut ihan hirveä närästys :( Eikä siihen auta mikään! Toinen selvä "oire", mutta aika positiivinen oire on ollut, et tissit kasvaa heti alkuraskaudessa jo ihan kauheesti! :D Mut tosi vähillä oireilla oon selvinny, ku on kuullu juttuja kauheista pahoinvoinneista ja muista. Enemmän mulla on tainnu olla oireita silloin ku oon vaa kuvitellu ja toivonu olevani raskaana...
Tsemppiä sulle oviksen metsästykseen ja tuuhan huomenna kertoo ultrakuulumiset :) Peukut pystyssä, et tää on nyt SE kierto!! :heart:

Nirppanen: Oijoi, kovasti peukkuja sulle huomiseen ultraan!! :heart: Kyllähän se positiiviselta kuulostaa, ettei mitään vuotoja oo ollu ja oireita alkanu ilmaantua... Heti sitte kertomaan meille!! :)
Juu, kyllä me haluttiin ja saatiin tietää kumpi tulossa. Mut pidän sen kyllä salaisuutena vielä, kerron sitten synnytyksen jälkeen ku ollaan ihan varmoja asiasta :D ;) Onnesta soikeina täällä ollaan jokatapauksessa, oli kumpi vaan :heart:

Tellu: Ei paniikkia eikä hätää, se "piikki" ei ees näytä piikiltä, lähinnä kynältä, sellaiselta insuliinipiikiltä :) Se irrotuspiikki oli vähän isompi ja se aine myös kirveli vähän, mut tosi vähän, eikä sitä tarvi pistää ku kerran. Meillä kyllä mies hoiti pistelyn, ku olin ihan varma et tyrin hermostuksissani koko homman kuitenki jotenki :D Mut ei pelkoa, ei oo paha juttu, ja mitä sitä nyt ei tekis raskautuakseen...Huoh! Lisää ittes tohon listaan muuten :) Mikä teillä olikaan lapsettomuuden syy?

Hannuliini: Onhan se totta että monen tie lapsettomuushoidoissa on paaaaljon pitempi ja kivisempi, kuin että "pelkillä" lääkkeillä raskaus saatais alkamaan. Mut teillä on vielä kaikki hoidot kokeilematta, ni voihan se olla niinkin, että vaikka heti ekasta lääkkeelisenä kierrosta tärppää! :) Jaksuja sinnekin! Oliko sulla pcos todettu vai muistanko väärin?
 
Nirppanen muuten, oliko Klemi just se Rauni? Onko se siis vielä siellä? ONNEKS se ei oo tehny mulle ainuttakaan siirtoa, saatikka sitä punktiota, mä en vaan kestä sitä yhtään! :( :ashamed: Enkä tällä "toisella kierroksella" ees nähny sitä vilaukseltakaa missään ja ajattelin et onko se vaihtanu itselleen sopivammalle alalle :LOL: Musta se on yks tylyimmistä ihmisistä, joita oon koskaan tavannu :|
 
Viimeksi muokattu:
Joo, on se Rauni. Ja kyl on vielä tuolla töissä :) Mulla ei kyl oo siitä sillai mitään pahaa sanottavaa. Hassua :)

Ja sit omaa napaa. Sykettä ei valitettavasti enää näkyny :( Jotenkin oon nyt pari päivää jo osannu odottaa tätä, oireet hävis meinaan ku seinään. Ihan ok-fiilis, nyt sain sit Cytotecit joilla tyhjennellään. Joku varmuus edes tuli ja se riittää mulle! Nyt hoidetaan tää pettymys alta pois ja uutta putkeen :)
 
Siis sen raunin sukunimi on klami ja se oli sillo ekalla kerralla kun olin siellä tyksissä ja en tykännyt yhtään. noh jos meillä noi hoidot jatkuu niin olis kiva saada sit joku vähän inhimillisempi lääkäri. Pahoittelut Nirppanen ettei raskaus oo enää jatkunut. Saanko kysyä et mikä nyt on teijän seuraava suunnitelma kun pettymyksestä ootte toipunut?
On juu kaikki vielä kokeilematta, mut katotaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mulla on reilu nelisen vuotta sitten todettu pcos ja siitä sit nää kaikki vaikeudet. Mut suurin ongelma tulee edelleen se et miten töissä sitten selitän kaikki mahdolliset tulevat tyksin reissut kun meillä on talo täynnä porukkaa mihin en voi yhtään luottaa ja en edes oikeastaan halua et saavat tietää tästä koko prosessista. Sen parin viikosta päästä oleva tyksin reissu oon selittänyt et on vaa kontrollikäynti. Noh kohta taas alkaa juoksutreenit niin pääsee sinne taas tota päätä tyhjentämään. Eilen olin juoksutreeneissä, jotka oli vaa 25min lenkki sen jälkeen kävin vielä omalla lenkillä 45min..
 
Rauni on ihan paras lääkäri tyksissä. Se sanoo asiat niinkuin ne on eikä turhaan mössötä. Se tietää mistä puhutaan ja vastaa jos siltä kysyy. Toisin kuin eräs toinen joka ei usaklla vastata mitään kellekään jos ei voi varmistaa asiaa muilta lääkäreiltä. Tää yks menee ihan paniikkiin jos siltä tivaa yhtään mitään asiaa. Luulee varmaan aina että hyökään hänen kimppuunsa sanallisesti. Alkaa änkyttää ja selkeesti ahdistuu.

Toivon todella että pääsen Raunin kanssa nokakkain kun meillä on "suunnitteluaika"


Sansu> Ootko aatellu että hänellä voi olla ollut pitkä hoitohistoria takana ja kun sinä sanot vaan että olette yrittäneet pari vuotta, niin hän luulee että yrtitätte silleen "rennosti" ja ehkä halus "lohduttaa" ilman hoitohistorinasa kertomista. Itse olen varmaan sortunut samaan jos joku hoidoissa käyväkin on tullut kertomaan että on yritetty toista vuotta... Itsellä kun on mittarissa 4,5v ja hoidoissa niistä vuosista kulutettu 3,5v

Nirppanen> Voi pirkula sun tuurias! Toivottavasti tyhjennys olis edes suhteellisen siedettävä ja pääsette taas jaloillenne. Kamala kokemus varmasti kaikenkaikkiaan. Ehkä antaa jonkunmoisen toivonkipinän kuitenkin sitte. Ehkä ei... Muistathan pyytää apua ammattilaisilta jos alkaa ahistus viemään voiton.
 

Yhteistyössä