typerintä mitä sinulta on kysytty?

Kivoja nää, muistui kansa viel mieleeni kun anoppi kysyi:

Mitenkäs se noin kävi??

kun kuuli että olen raskaana, esikoista odotin ja miehen kanssa kuitenkin oltiin asuttu yhdessä jo melkein pari vuotta. En sitten käynyt selventämään että miten se oikein oli käynyt... :whistle:
 
juuli
Kaveri yöllä ajellut pikkusiskonsa kanssa läpi suomen. Kaveri oli pohtinut: "Hmmm, pissattais... pysähdytään tuolla Viitasaaren (?, muistaakseni) ABC:llä, kun se on 24 tuntia auki... "
Pikkusisko katsonut kelloa ja kysynyt: "Niin, mutta mistä se niinku alkaa?"
:LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:30 juuli kirjoitti:
Kaveri yöllä ajellut pikkusiskonsa kanssa läpi suomen. Kaveri oli pohtinut: "Hmmm, pissattais... pysähdytään tuolla Viitasaaren (?, muistaakseni) ABC:llä, kun se on 24 tuntia auki... "
Pikkusisko katsonut kelloa ja kysynyt: "Niin, mutta mistä se niinku alkaa?"
:LOL:
:LOL: :LOL:
 
Tuntu etten mitää muista mut muistanpas kuitenki... :whistle:

Mun esikoinen on tyttö ja kun kakkonen synty ja on poika niin armas äitipuoleni, lapseton, totesi että nyt ei tartte sitten enää lapsia tehdä kun on nyt molempaa sukupuolta. Joku muukin sanoi samaa mut en muista kuka.

Sit ku exän vanhemmille ilmotettiin ku aloin esikoista odottaa, niin sen ekat sanat oli "entäs koirat". Eli sen mielestä olis pitäny koirat hävittää ku tulee lapsi. Ei onnitellu eikä mitää ku tokas vaan ton.

Sit tossa viime kesänä ku ootin tätä kuopusta itekseni ja muutettiin rivariin ja siinä pihalla sit juttelin uuden naapurin kans joka on kohtuullisen utelias ja sit läks puheeks vauvan isä ja sen ikä (sillon melkein 32v), niin naapuri totes jotenki että niin nuori, en ihan sanatarkkaan muista mut kuiteski ku ite oon vuotta nuorempi ku ton vauvani isä... Näytän sit vissiin ainaki sen eukon mielestä varmaan nelikymppiseltä....
 
Olimme kaveriporukalla liikenteessä, minä viimeisilläni raskaana. Juttelimme porukalla niitä näitä, ja jossain vaiheessa tuli hiljaisempi hetki. Hyvä ystäväni vissiin huomasi, ettei ollut sanonut minulle vielä mitään, ja katsoi minua vaivautuneena ja kysyi muiden kuullen: "no...ootkos ostellut kovasti vaippoja?". Hän esitti asian kuin kanssani ei voisi muusta puhua kuin vaipoista/vauvoista, tuli vähän tyhmä olo. Noh, ystäväni ei ole koskaan ollut erityisen lapsirakas eikä oikein osannut suhtautua luontevasti raskauteeni...Tuo nyt ei ehkä kuulosta ihmeelliseltä kysymykseltä, mutta tapa, jolla hän esitti sen, sai kyllä hormonihuuruisen naisen hieman vihjaisemaan, että minun kanssa voi puhua edelleen kuten ennenkin, vaikka raskaana olenkin ;)
 
Keittiönoita
Kauan sitten, kun olin avokkini kuoleman jälkeen jäänyt pienen vammaisen tytön yksinhuoltajaksi, ystäväni kysyi multa, jaksanko mä. Ihan hyväähän hän tarkoitti, mutta väsyneenä purskahdin nauruun ja sanoin, että onko mulla muka muitakin vaihtoehtoja...parin viikon ikäinen vauva kun ei ollut vielä siihen mennessä osoittanut minkäänlaista omatoimisuutta asioidensa hoitamiseen :D
 
kaupan kassalla 2,5v. vanhasta sokeri pussista (päiväys mennyt siis ton 2,5v sitten, toin kassalle että onko toi päiväys ihan ok? et kannattas vilasta noita päiväyksiä!

likka kassalla toi pussin takaisin ja just ottamassa siitä koodia koneeseen ni sitten kysäsi että " haluatko ostaa tän?" :eek: 2,5v vanhaa sokeria, ei kiitos!
 
multa typerintä mitä on kysytty on että eihän teidän lapsella voi olla vaaleat hiukset??

Kysyjä oli yks parikymppinen lapseton sinkkututtava, joka ihmetteli lapsemme hiusten väriä koska miehellä on mustat hiukset aika tumma iho ja ruskeat silmät ja tytöllämme on hiukan tavissuomalaista tummempi iho, aika vaaleat hiukset (saman äriset kun mulla hänen iässä) ja vihreät silmät.

Tää kyseinen henkilö ei oo koskaan nähnyt mun anoppia, joka on arabiksi tosi vaalea ja siis vihreäsilmäinen, ei kovin tummahiuksinen tai ihoinen. Ja koko miehen äidin puolen suku on vaaleita, suurin piirtein monet meidän tytön värisiä ja vaikka kerroin tämän kyseiselle henkilölle hän silti jaksoi intää ja suurinpiirtein kuvitteli ettei lapsi ole mun miehen :headwall: vaikka tytön kasvonpiirteet on 90% mun miehen näköset
 
Meinaatsä kesällä pitää rannalla narubikineitä? "aattelin vaan et ne ei näytä kauheen hyviltä ilman silikoneja"
ok... :eek: :whistle:

niin sit joku kysy kerran et "ootkos kihartanu lapses tukan,vai kui se on niin kihara" :D :eek: :LOL: <br><br>
 
Pix
Asuin vielä (17-vuotiaana) äiteen ja iskän luona, vedin eteisessä kenkiä jalkaan ja takkia päälle ja otin mp-kypärän hyllyltä, ni äiti kurkkasi ovesta ja kysyi "Ootko sä menossa ulos??" Ööö... en ku suihkuun? :D
 
Kun ilmoitimme odottavamme kolmatta lastamme, fiksu(?) isäni kysyi multa että "OLIKO TUO NYT IHAN TARPEELLISTA?!?" noi sanat on jääneet mun mieleeni ja tuli kyllä tosi veemäinen fiilis tosta :headwall:
 

olen ollut kolme vuotta työttömänä ja sitä ennen 12 vuotta kotiäitinä ja sitä ennen pankissa töissä 11vuotta.
Aloitin työt 14 vuotiaana.

Kun olin ollut niin pitkään lasteni kanssa kotona on ollut täysin mahdotonta saada töitä, ainakaan sieltä missä asun.

Kursseja olen käynyt niin paljon etten edes muista.

Nykyisin kun näen tuttuja ensimm, kyssäri on.

Etkö sä ole hakenut Töitä ollenkaan kun oot vieläkin Kotona vaan :headwall:

Olen hakenut ja haen jatkuvasti töitä
mutta pikku pätkätöitä vaan on silloin tällöin ollut, täytin juuri 45v, joten ikäni puolesta mulla olisi vielä käyttöä työmarkkinoilla, mutta
juuri ikäni vuoksi yleensä jahkaillaankin että, no sulla tuota alkaa olla nyt ikää sen verran että nuoremmat ohittaa ilman muuta. :headwall: :headwall:
 
sama täällä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:57 viiden äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:45 JonseredLaLoca kirjoitti:
"Onks noi kaikki sun?"
Tätä samaa myös minulta useinkin, vaikka on vain viisi. Toinen vakkari on, et onko noi kaikki samalle isälle.
Yks mummo kaupassa kysyi tuota samaa että Onks noi kaikki sun? Vastasin sille että eiku mun ja mun miehen.Samaan kysymykseen saa vastata joka kerta ku viiden kans menee kauppaan.Sit vielä kysy että:Joko on uus tilauksessa??Luulis olleen ennen vanhaan isompia ku 5lapsen perheitä.?!!Vielä jatko,No sullahan on oikea lastentarha!!!
 
Menin naimisiin vähän ennen kuin ehdin täyttää 21 vuotta. Tosi moni on kysynyt, että "Oletko sä joku uskovainen?" Ihmisten on käsittämättömän vaikea suhtautua luontevasti siihen, että kakskymppinen on avioliitossa. Mekin oltiin ennen avioitumista seurusteltu kolme vuotta, että ihan äkkipäätöksestä ei ollut kyse. Moni on myös kysynyt, että "Miten sää uskalsit?" Minä en ole vielä keksinyt, että mikä avioliitossa niin pelottavaa on. Sehän on erittäin hyvä käytännön ratkaisu parisuhteelle.
 
Kävin pikkuveljen kaverina pianonsoitto-kokeessa. Tämä piano-ope kysyi pikkuveljeltäni, et " tuleeko äitikin kuuntelemaan?" ja tarkotti minua. No joo, 5v:nähän minä lapsen olen saanut. :whistle:
Eli pikkuveli oli ehkä 10v ja minä 15v. B)

Sit yks vanhempi tuttu mies kysyi aina kun nähtiin esikoisen ollessa vauva, et poikahan se on? Joo, poika. Muuten vaan puetaan vaaleanpunaiseen mekkoon ja laitetaan rusetti päähän. :whistle:

Sit monta kertaa on kysytty, et onko nuo kaks pienempää kaksoset. Jo silloin kun kuopus oli vasta 6kk ja kakkonen 1v7kk. Ja edelleen joskus, vaikka kokoeroa on melkoisesti noilla kahella.
 
cocoon

Olin työntelemässä pikkuveljeäni vaunuissa puistossa. Veli oli siis pari kk, mä olin 12 vuotta. Pappara penkiltä tokaisi: Kyllä on pieni vauva, mutta eipä ole vanha äitinsäkään. :headwall: :headwall: :headwall:


Aloitin uudet opinnot uudessa oppilaitoksessa 25-vuotiaana ja meillä oli ekan lukuvuoden aikana terveystarkastus. Siinä sitten varmaan mitattiin verenpainetta jne. Sitten terkka kysyy: Oletko jo aloittanut seksuaalisen elämän? Mä vaan tuijotin sitä, sanavalinta oli uskomaton ja... No se luuli, etten ymmärrä mistä se puhuu :LOL: Se toisti sitten että onko ollut seksiä? Mä vaan totesin, että no mä olen 25 vuotta, että on..... Sillä oli mun paperit siinä edessään, olis nyt vähän sieltä katsonut.
 
Ai joo ja mä hain EKOJA e-pillereitä vasta( :ashamed: :saint: ) joskus 22v, niin LÄÄKÄRI kysyi, että "ootko aivan varma, että haluat aloittaa seksielämän"?

:eek: :eek: :LOL:

Joo ehkä mä olin JO. :whistle:
En vaan viitiny syödä aikasemmin kokoajan jne ja esim mun serkku sanoi; "ettei kuukautisia ole sitten vuoteen"! Ja mä uskoin, enä uskaltanu ottaa niitä aikasemmin, kun kuulosti epätrveeltä. No se oli ilman kuukautisia vuoden... :eek: :eek: :eek:
 
eräs
Tein lähtöä omalla pihalla lapsen kanssa, olin autolle menossa kun joku kiertävä myyntinainen tuli siihen ja kysyi ovatko vanhempani kotona?
Menin siitä aivan hämilleni ja sanoin vaan etteivät ole ja läksin autolla huruttelemaan.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 19:59 eräs kirjoitti:
Tein lähtöä omalla pihalla lapsen kanssa, olin autolle menossa kun joku kiertävä myyntinainen tuli siihen ja kysyi ovatko vanhempani kotona?
Menin siitä aivan hämilleni ja sanoin vaan etteivät ole ja läksin autolla huruttelemaan.. :D
:D
 
Halusin merkata tän, ensin ei tullut mitään, mutta jonkun jutun lukiessa muistui mieleen viime viikonloppu...

Olin kaverin synttäreillä käymässä tässä naapurissa, ilman lapsia. Näin siellä yhden vanhan kaverin, jota olin nähnyt viimeksi joskus, no, tän vuoden puolella, mulla oli silloin kuitenkin jo iso raskausmaha. No, kaveri sit kysy näillä synttäreillä, että ootko muuten vielä raskaana :D Mä rupesin siinä vastaamaan, että joo, en ole, tää maha vaan on jäänyt tälläseks :whistle:
 
Olin eka luokalla koulussa, kun mun isäni kuoli. Olin jonkin aikaa sitten pois koulusta, ja kun palasin, niin opettaja kysyi multa koko luokan kuullen, että miltäs nyt tuntuu.

Se on ehdottomasti typerintä mitä multa on koskaan kukaan kysynyt :eek:.
 

Yhteistyössä