Tytär kysyy lestadiolaiselta opettaja-isältään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikun mulla on tapana aina antaa käskyttäjä-öykkäri-narsisteille takaisin. Sekös teikäläisiä risoo, kun joku vastustelee "julkeasti", eikä halua hovinarriksenne myötäilemään ja nyökkäilemään teidän pillinne mukaan.
Sulla on nyt ihan omat draamat siellä.
Mä en ole kertaakaan moittinut eikkareita "julkeasti" vastustelemisesta.

Tää on tavallista teologista väittelyä johon mä olen parinkymmenen uskossaolovuoden aikana tottunut, en kauheasti edes hikeenny näistä.

Olen erittäin tietoinen siitä että tää on maallinen palsta, suurin osa ihmisistä ajattelee ei-kristillisesti, ja ajattelee vielä mun tekstejä luettuaankin. En tiedä hyötyykö näistä kukaan tai löytääkö Jumalan näiden kautta, voi joskus käydä päinvastoin.

Mutta olen aika herkkä oikaisemaan asioita jos joku väittää Raamatusta tai uskonasioista jotain mitä Raamatussa ei lue.

Ja mielelläni jorisen näitä asioita kuin papupata. Tää on mun lempiaihe.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 31403427""Miehen mukaan vain hädänalaisten pakolaisten pitäisi tulla Suomeen.
- Ennen kuin tulette Suomeen, jos teidän ei ole pakko lähteä Irakista ja haluatte tulla tänne vain tyttöjen vuoksi, älkää tulko."
- I.L.24.9.2015-] [/QUOTE]

Voih eih! Mitä menit tekemään?????!!!!!!

Palstahirmu ja käskyttäjäecho ei hyväksy lihavointia ja värien käyttöä :mad:

Tulee vielä näyttöpäätteesi läpi :eek: niin että heilahtaa :sneaky:
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 31403427""Miehen mukaan vain hädänalaisten pakolaisten pitäisi tulla Suomeen.
- Ennen kuin tulette Suomeen, jos teidän ei ole pakko lähteä Irakista ja haluatte tulla tänne vain tyttöjen vuoksi, älkää tulko."
- I.L.24.9.2015-]
Voih eih! Mitä menit tekemään?????!!!!!!

Palstahirmu ja käskyttäjäecho ei hyväksy lihavointia ja värien käyttöä :mad:

Tulee vielä näyttöpäätteesi läpi :eek: niin että heilahtaa :sneaky:[/QUOTE]

:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
emämunaus
Onpa nerokkaasti suunniteltu esimerkiksi selibaatti eri uskonnoissa - monissakin sellainen on!
No, ilman sitä olis tietysti kuukautiskierto selvinnyt helpommalla mieheillekin:)
Ei siitä kovin kauan kuitenkaan ole - selviää tuolta sivulta:
"Vuonna 1079 Paavi Bonifatius VII sääti papistolle naimattomuuden eli selibaatin.
Baabelin papeilta oli myös kielletty naimisiinmeno.
Apostoli Pietarilla oli muuten vaimo."
 
Voih eih! Mitä menit tekemään?????!!!!!!

Palstahirmu ja käskyttäjäecho ei hyväksy lihavointia ja värien käyttöä :mad:

Tulee vielä näyttöpäätteesi läpi :eek: niin että heilahtaa :sneaky:
:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:[/QUOTE]

Enhän mä voi estää ketään kirjoittamasta väreillä ja vaikka kukkasilla jos joku haluaa. Mutta mitä hyötyä tästä on?
Ja varsinkin jossain väittelyssä missä pitää keskittyä asiaan niin tuntuu että sillä ihmisellä on niin heppoinen sanoma että pitää huutaa väreillä että huomaatko mun tekstin, kyllä mulla on muita painavampaa sanottavaa kun mulla on sentään väriä!
 
Narskututka
Enhän mä voi estää ketään kirjoittamasta väreillä ja vaikka kukkasilla jos joku haluaa. Mutta mitä hyötyä tästä on?
Ja varsinkin jossain väittelyssä missä pitää keskittyä asiaan niin tuntuu että sillä ihmisellä on niin heppoinen sanoma että pitää huutaa väreillä että huomaatko mun tekstin, kyllä mulla on muita painavampaa sanottavaa kun mulla on sentään väriä![/QUOTE]

HAH-HAHAAAAAaaaaaaaaa. NARSKU pisti överiksi taas.

Et voi estää muiden tapoja kirjoitella, et. Miksi latelet ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ ?????

NARSKUECHO kimpaantui taas, nyt kirjoitteli rystyset valkoisina, hehe

NARSKUA PITÄÄ TOTELLA, narskun pillin mukaan pitää tanssia, muuten narsku suuttuu.

Narsku on pelle muiden silmissä, kuten Echo nyt todistaa naiviuudellaan.
 
paulapaula
HAH-HAHAAAAAaaaaaaaaa. NARSKU pisti överiksi taas.

Et voi estää muiden tapoja kirjoitella, et. Miksi latelet ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ ?????

NARSKUECHO kimpaantui taas, nyt kirjoitteli rystyset valkoisina, hehe

NARSKUA PITÄÄ TOTELLA, narskun pillin mukaan pitää tanssia, muuten narsku suuttuu.

Narsku on pelle muiden silmissä, kuten Echo nyt todistaa naiviuudellaan.[/QUOTE]
Paulako se taas kerjää Echon huomiota? :D
 
Narskututka
HAH-HAHAAAAAaaaaaaaaa. NARSKU pisti överiksi taas.

Et voi estää muiden tapoja kirjoitella, et. Miksi latelet ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ ?????

NARSKUECHO kimpaantui taas, nyt kirjoitteli rystyset valkoisina, hehe

NARSKUA PITÄÄ TOTELLA, narskun pillin mukaan pitää tanssia, muuten narsku suuttuu.

Narsku on pelle muiden silmissä, kuten Echo nyt todistaa naiviuudellaan.
Paulako se taas kerjää Echon huomiota? :D[/QUOTE]

No ei todellakaan. Mulla ainakin on munat, Paulalla ei liene?

Tuosta mimmistä kirjoitellaan paljon, enpä ole päässyt tutustumaan teksteihinsä. Taidetaan viihtyä eri aiheiden parissa.

ps. onko "2plussan ketjunomistaja", eli käskyttäjä-narsisti-Echo ja Paula riidoissa keskenään? Kertokaahan uteliaalle
 
En ole narsistinen, ja tiedän millainen on oikea narsisti. Tiedän heikkouteni ja paljon olen niistä puhunut.

Ei kaikki kärsimättömyys ja se ettei jaksa joidenkin neropattiharmaiden kanssa vääntää, ole narsismia. Tiedän monta mua hankalampaa tyyppiä IRL ja ne ei toden totta ole narsisteja.

Jos joku kirjoittaa jotain typerää sivukaupalla ja mä en jaksa silitellä sen päätä, niin en silti ole narsisti.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Entäs jos joku musliminainen moskeijassa haluaa verhojen takaa parvelta pois, ja rukoilemaan miesten seuraan permannolle? Tai imaamina saarnaamaan miesten eteen?
Miehet ja naiset saa rukoilla yhdessä, kunhan ei naiset muesten edessä, ja ei ole pakko ollaverhoa. Profeetta Muhammadin (rauha gänelle) elinaikana rukoilivat yhdessä moskeijassa ilmqn verhoa ja siitä asti on ollut paljon viisaita naisia, jotka ovat saarnanneet ja opettaneet myös miehille.
 
vierailija
Tuosta ketjusta en mitää tiijä. Mutta selvästi aiheutat ärtymystä missä ikinä kirjoitteletkaan!
Olet väärässä. Aina on olemassa perskärpäsiä, jotka kyttää yhtä ihmistä. Kaikki mitä tämä ns. kohde kirjoittaa, aiheuttaa ärtymystä näissä perskärpäsissä.

Noin yleistäen voi sanoa, että tuollaiset perskärpäset ovat wt-ihmisiä, joilla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä, kuin kytätä muita ihmisiä ja ilkeillä harmaana.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Olet väärässä. Aina on olemassa perskärpäsiä, jotka kyttää yhtä ihmistä. Kaikki mitä tämä ns. kohde kirjoittaa, aiheuttaa ärtymystä näissä perskärpäsissä.

Noin yleistäen voi sanoa, että tuollaiset perskärpäset ovat wt-ihmisiä, joilla ei ole elämässä mitään muuta sisältöä, kuin kytätä muita ihmisiä ja ilkeillä harmaana.
No sinähän siinä esiinnyt perskärpäsenä. En minä ole väärässä jos minä itse olen nähnyt ja kokenut ko kirjoittajan aika provosoivaksi ja muita härnääväksi. Varsinainen käskijäkin on aika usein ollut.

Ei ketään asiallisesti kirjoittavaa pyydetä poistumaan ilman syytä, huom

Terv #316
 
vierailija
No sinähän siinä esiinnyt perskärpäsenä. En minä ole väärässä jos minä itse olen nähnyt ja kokenut ko kirjoittajan aika provosoivaksi ja muita härnääväksi. Varsinainen käskijäkin on aika usein ollut.

Ei ketään asiallisesti kirjoittavaa pyydetä poistumaan ilman syytä, huom

Terv #316
En kyllä tunnista Echoa mitenkään provosoivaksi tai muita härnääväksi. Käskijää hänestä ei saa millään.

Mitäs jos jättäisit Echon rauhaan ja poistuisit tästä ja monesta muustakin ketjusta? Ja pidät mielessä sen, että ketään asiallisesti kirjoittavaa ei pyydetä poistumaan ilman syytä.

Mutta sinua pyydän poistumaan tästä ketjusta ja monesta muustakin ketjusta, joissa Echo kirjoittelee.
 
muistitkos
Kenelle vastasit? Monta vierailijaa on tässä mun lisäksi ollut.
"Ei minulta mitään puutu" viittaa siihen, kuinka luonnossa kaikki kiertää inkaikkisesti ja ihmisen täytyy tyytyä siihen mitä "ylhäältä" annetaan. Mitä se on? Hiilen ja veden kiertokulkua! Usein olen nähnyt, et teidän porukoissa ei haluta tuntea niitä asioita - mutta voin olla väärässäkin... Voihan olla, että täytyy tehdä yhtä näyttääkseen siltä, että ei ainakaan mikään "piipertäjä" ole. Siihenkö teidät on kasvatettu? En tiedä. t.paula
 

Yhteistyössä