Urheiluliivit ja sykevyö

Miten te onnistutte käyttämään noita yhtäaikaa niin, ettei vyö paina ja sykket näkyy? Mulla se vyö (polar) painaa aina, kun on tungettava se liivien sisään. Jos jätän alapuolelle, ei laite saa sykkeitä näkyviin tai ne on ihan mitä sattuu (tänään heti lenkin alkuun 142, sitten 25..).

Minkä merkkisiä mittareita teillä on? Entä liivejä niiden kanssa? Ja mulla on ihan vanha puhelin, ei siis mitään SportsTrackeria siihen saa eikä nyt ole varaa ostaa uutta.
 
"vieras"
Nyt mulla on Garminin mittari ja joko shock absorberin tai triumphin liivit. Ei ole ollut ongelmia. Aiemmin mulla on ollut sekä polarin että suunnon mittarit. Polarin mittari oli suht luotettava.Väliin vyötä sai lenkin alussa asetella, jotta sai sykkeen näkymään. Halusin sitten vähän monipuolisemman mittarin ja ostin suunnon. Se oli täys susi. Sykkeen sain harvemmin näkymään. Muutaman kerran mittari kävi huollossa ja sykevyö vaihdettiin. Viimeisin vaihdos auttoi hiukan, mutta silti yli puolilla käyttökerroista sykettä ei näkynyt. Ostin sitten tuon garminin mittarin ja tuosta olen tykännyt.
 

Yhteistyössä