Uskallanko laittaa miehelle viestin?

  • Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mua haittaa sen miehen kanssa puhua. =)
Ihan sama haittaako vai ei, mutta tollo mikä tollo!
Mikset sitten soita sille jos haluat puhua, tai laita se viesti niin alkaa puhelin soimaan! :attn:
Mä laitoin viestin, mutta ei puhelin soi. :( Taisin olla liian innokas ja mies säikähti.
Ehkä sun olisi kannattanut vuorostasi soittaa, ettei toisen tarvitse aina soittaa, kun ei jaksa näpytellä viestejä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei mua haittaa sen miehen kanssa puhua. =)
Ihan sama haittaako vai ei, mutta tollo mikä tollo!
Mikset sitten soita sille jos haluat puhua, tai laita se viesti niin alkaa puhelin soimaan! :attn:
Mä laitoin viestin, mutta ei puhelin soi. :( Taisin olla liian innokas ja mies säikähti.
Ehkä sun olisi kannattanut vuorostasi soittaa, ettei toisen tarvitse aina soittaa, kun ei jaksa näpytellä viestejä.
No en mä enää voi soittaa, kun jo viestinkin laitoin. :(
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä laitoin viestin, mutta ei puhelin soi. :( Taisin olla liian innokas ja mies säikähti.
No ei kai se nyt kokoajan puhelinta kyttää. Minäkin saatan lukea txtarin vasta nukkumaan mennessä kun laitan herätyksen puhelimeen, tai vaikka seuraavana päivänä. Vastaamiseenkin voi mennä pari pv tai voi olla etten vastaa ollenkaan jos ei ole mitään vastattavaa.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja urpomartikainen:
Ehkä se sen takia soittaa koska haluaa vastata, mutta ei jaksa näpytellä tekstareita! Ja ärsyttävä Lunatic täällä suppean ajatusmaailmansa kanssa.
Kuule urpomartikainen, en allekirjoita näkemystäsi nyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aha:
Mitä laitoit siihen viestiin? Oliko siis sellainen, mihin "kuuluis" vastata jotenki?
No kuuluisi joo vastata.
Annahan nyt hieman hengähdystilaa. Vaikka olisin ihastunut kovastikin, haluan itsekin saada edetä edes hieman mulle sopivalla tahdilla. Joten annahan sen miehenkin vähän päättää yhteydenpidosta. :) Jos ei muuten niin siksi, että saisi tuntea hänkin olevansa tilanteessa aktiivisena osana..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kauan siitä on kulunu aikaa, siitä sun tekstarista??? Mitä sä kirjoitit?? kerro!
Laitoin sen viestin 17.41 eli siitä on aikaa jo. En mä tässä nyt ala kertomaan viestin sisältöä.
Kerro kerro :) Edes about mitä se sisälsi. Voitais ruotia ja pohtia miksei se vastaa?

 
vieras
"Soitellaan" tarkoittaa yleensä kyllä sitä että ei oikein kiinnosta, annetaan olla. Siis se on merkki huonosti menneistä treffeistä joille ei ainakaan ihan heti haluta jatkoa.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kauan siitä on kulunu aikaa, siitä sun tekstarista??? Mitä sä kirjoitit?? kerro!
Laitoin sen viestin 17.41 eli siitä on aikaa jo. En mä tässä nyt ala kertomaan viestin sisältöä.
No eihän tuosta oo kuin muutama tunti. Ehkä se ei oo huomannu. Tai ehkä se on huomannu ja kenties vaikka ilahtunutkin, mutta ei oo ehtinyt tai muistanut vastata. Miehet on joskus semmosia. Nyt koeta olla ajattelematta asiaa ja vilkuilematta puhelinta ja ootat rauhassa pari päivää. Sit voit vaikka soittaa ja kysyä mitä kuuluu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kauan siitä on kulunu aikaa, siitä sun tekstarista??? Mitä sä kirjoitit?? kerro!
Laitoin sen viestin 17.41 eli siitä on aikaa jo. En mä tässä nyt ala kertomaan viestin sisältöä.
No eihän tuosta oo kuin muutama tunti. Ehkä se ei oo huomannu. Tai ehkä se on huomannu ja kenties vaikka ilahtunutkin, mutta ei oo ehtinyt tai muistanut vastata. Miehet on joskus semmosia. Nyt koeta olla ajattelematta asiaa ja vilkuilematta puhelinta ja ootat rauhassa pari päivää. Sit voit vaikka soittaa ja kysyä mitä kuuluu.
Ei ole soittanut että taisi olla se siitä hommasta sitten. :( Mä en varmasti enää ota yhteyttä. On mulle iso askel ottaa yhteyttä ja sitten kun sen teen niin mä vain mokaan. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kauan siitä on kulunu aikaa, siitä sun tekstarista??? Mitä sä kirjoitit?? kerro!
Laitoin sen viestin 17.41 eli siitä on aikaa jo. En mä tässä nyt ala kertomaan viestin sisältöä.
No eihän tuosta oo kuin muutama tunti. Ehkä se ei oo huomannu. Tai ehkä se on huomannu ja kenties vaikka ilahtunutkin, mutta ei oo ehtinyt tai muistanut vastata. Miehet on joskus semmosia. Nyt koeta olla ajattelematta asiaa ja vilkuilematta puhelinta ja ootat rauhassa pari päivää. Sit voit vaikka soittaa ja kysyä mitä kuuluu.
Ei ole soittanut että taisi olla se siitä hommasta sitten. :( Mä en varmasti enää ota yhteyttä. On mulle iso askel ottaa yhteyttä ja sitten kun sen teen niin mä vain mokaan. :(
Jospa se olisi töissä? Tai muuta menoa ettei kerkiä/pysty nyt soittaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Soitellaan" tarkoittaa yleensä kyllä sitä että ei oikein kiinnosta, annetaan olla. Siis se on merkki huonosti menneistä treffeistä joille ei ainakaan ihan heti haluta jatkoa.
mulla tuli kans tosta "soitellaan" mieleen, ettei oikein nappaa. mutta aika näyttää :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Soitellaan" tarkoittaa yleensä kyllä sitä että ei oikein kiinnosta, annetaan olla. Siis se on merkki huonosti menneistä treffeistä joille ei ainakaan ihan heti haluta jatkoa.
mulla tuli kans tosta "soitellaan" mieleen, ettei oikein nappaa. mutta aika näyttää :)
Miksi nyt sitten ei enää kiinnostaisikaa kun on monta vuotta ollut mun perään ja viime aikoina on erittäin tiiviisti mut tavatessaan tehnyt läheistä tuttavuutta. Viimein sitten suostuin hänen matkaansa. Oliko tämä nyt sitä, että mies sai sen mitä halusi eli pelkkää pillua? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Soitellaan" tarkoittaa yleensä kyllä sitä että ei oikein kiinnosta, annetaan olla. Siis se on merkki huonosti menneistä treffeistä joille ei ainakaan ihan heti haluta jatkoa.
mulla tuli kans tosta "soitellaan" mieleen, ettei oikein nappaa. mutta aika näyttää :)
Miksi nyt sitten ei enää kiinnostaisikaa kun on monta vuotta ollut mun perään ja viime aikoina on erittäin tiiviisti mut tavatessaan tehnyt läheistä tuttavuutta. Viimein sitten suostuin hänen matkaansa. Oliko tämä nyt sitä, että mies sai sen mitä halusi eli pelkkää pillua? :(
no annoitko nyt viimeksi hänelle? minkä ikäisiä olette? valitettavan usein totuus on tuo, että jaksetaan piirittää mutta kun saadaan mitä halutaan niin unohdetaan koko juttu. mutta jos näin on, niin hän ei ollut sinulle se oikea! :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Soitellaan" tarkoittaa yleensä kyllä sitä että ei oikein kiinnosta, annetaan olla. Siis se on merkki huonosti menneistä treffeistä joille ei ainakaan ihan heti haluta jatkoa.
mulla tuli kans tosta "soitellaan" mieleen, ettei oikein nappaa. mutta aika näyttää :)
Miksi nyt sitten ei enää kiinnostaisikaa kun on monta vuotta ollut mun perään ja viime aikoina on erittäin tiiviisti mut tavatessaan tehnyt läheistä tuttavuutta. Viimein sitten suostuin hänen matkaansa. Oliko tämä nyt sitä, että mies sai sen mitä halusi eli pelkkää pillua? :(
no annoitko nyt viimeksi hänelle? minkä ikäisiä olette? valitettavan usein totuus on tuo, että jaksetaan piirittää mutta kun saadaan mitä halutaan niin unohdetaan koko juttu. mutta jos näin on, niin hän ei ollut sinulle se oikea! :hug:
No annoin. :ashamed: Mä olen vähän alle 30 ja mies jonkun vuoden vanhempi. Höh taas piti käydä näin. :( Mun miesasiat ei oikein ota sujuakseen.
 

Yhteistyössä