Uskomatonta, mutta V-Line Facial slimming shaping Mask auttaa

http://aijaa.com/JcTgqa

yritän etsiä mun vanhoja kuvia kans :D, mutta tässä ehkä näkyy että V-linjaa alkanut tullaa ja ennen mulla ei ollut sellaista vaan oli ala-posket enemmän sellaisia turvoksissa, kaksoisleukkakin ei näy enää, mutta se oli mulla pieni, joka tapauksessa se oli yllätys, kun en ikinä olisi uskonut että noin halpaa tuote voi toimia (n). Jos se jatkossakin toimii niin, niin unohdan koko leikkaus, mihin halusin mennä saadakseni V-muoto kasvoille :D
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Hei kiitos! Näyttää tosi hyvältä.
Suosittelen kyllä :). Pidin joka toinen pv noin 45min, sen pitäisi laittaa oikein hyvin, esim youtube:ssa on ohjeita, pikkasen kyllä polttava tunne, mutta melkein heti saa tuloksen, ei sitten ole yhtään kokemusta että kuinka kauan se vaikuutus kestää, mutta uskon pitäisi kestää jos se rasvaa lähtenyt, tuskin se vaan takaisin tulee yhtäkkiä.
 
vierailijaJorma
http://aijaa.com/JcTgqa

yritän etsiä mun vanhoja kuvia kans :D, mutta tässä ehkä näkyy että V-linjaa alkanut tullaa ja ennen mulla ei ollut sellaista vaan oli ala-posket enemmän sellaisia turvoksissa, kaksoisleukkakin ei näy enää, mutta se oli mulla pieni, joka tapauksessa se oli yllätys, kun en ikinä olisi uskonut että noin halpaa tuote voi toimia (n). Jos se jatkossakin toimii niin, niin unohdan koko leikkaus, mihin halusin mennä saadakseni V-muoto kasvoille :D
Älä nyt kauniita kasvojasi tuhoa leikkauksella. Leikellyt kasvot näyttää aina epänormaaleilta ja rumilta. Botox on myös kamalaa, katsokaa vaikka sitä Suvi Pitkästä, joka näyttää turpaansa saaneelta.
 
Älä nyt kauniita kasvojasi tuhoa leikkauksella. Leikellyt kasvot näyttää aina epänormaaleilta ja rumilta. Botox on myös kamalaa, katsokaa vaikka sitä Suvi Pitkästä, joka näyttää turpaansa saaneelta.
Botoxia ei saa kasvoille laittaa :). Mutta juu ei, mulla itsellä huonoja kokemuksia, onneksi vaan silloin otin sellaista aineetta joka lähtenyt pian, mutta rahaa vain mennyt ja kamalan näköinen olin ainakin ensimmäiset päivät. Rasvansiirto ja leikkaus mitä halusin tehdä, mutta tuntu kun tämä kokeilin enää en ehkä haluakaan :D. Ja kyllä se pelko oli ja on jos kasvot menevät pilalle kun teen leikkauksen.
 
Sinä olet Milanna kaunis nainen. Älä pilaa kasvojasi turhilla leikkauksilla.
Oi kiitos :love: vaikka en aina niin ajattele tai tuntu tarvitsen meikkiä että voin näyttää ok:lta ainakin. Varma jokaisella meistä löytyy itsetunnon kanssa edes se pieni ongelma ja mulla kun vielä ne kuvaukset tulossa yhteen yritykseen, niin tämän jälkeen aloitin etsimään itsessä vielä enemmän näitä rumia kohteita.
 
vierailija
Musta toi kasvejen v-muodon hankkiminen ei ole sulla eka juttu. Mä lähtisin tolle nenälle kyllä tekee ensimmäiseksi jotain ja silmärypyille.
Kyllä sä sitten jaksat aina nillittää Milannan ketjuissa. Keksi nyt jo jotain uutta. Mitä muuten tarkoitat "silmärypyillä" :ROFLMAO::D:p?

Ei taida sulla olla suomen kieli ihan kondiksessa. Sillä aikaa kun sä stalkkaat Milannaa, niin ehdit mainiosti lukemaan suomen kielen kieliopin kannesta kanteen. Siitä olisi sulle hyötyä.
 

Yhteistyössä