Uskomatonta, mutta V-Line Facial slimming shaping Mask auttaa

vierailija
Miksi yhden laukun takia niin paljon kysymyksiä? En minä kysyy keneltä, miksi jotkut myy omat tavarat huutonetissä tai torilla ja mikä on syy...
No sori nyt jos oon ahdistellu sua kysymyksillä (en mä pahalla) , mutta sä ite kirjoitelet niin paljon kaiken näköistä täällä, että syntyyhän siitä nyt jutun juurta ja niitä kysymyksiä kanssa. :)
 
vierailija
Tarkoitatko että itse ostin? :). Ostin sen Italiasta kesällä, oli ainoa siellä, varasin saman mekon Pariisista, mutta myyjä unohtanut ilmoittaa minulle ja xs koko mennyt, siksi en halua koko laukkua, tyhmä syy kai...
Vaikee uskoo et se S koko ois sulle nii iso et ei ois voinu sitä ottaa. Oot kuiteki nii pitkä nainen et miten jossai xs vaatteis sulle riittää hihojen ja helmojen ja muitten pituus? ja oisha sitä mekkoo saanu ompelijalla kavennettuu jos se oikeesti ois ollu iso.
 
vierailija
Laadukasta :D

Louis Vuitton käyttää tuotteidensa valmistajina laittomia maahantulijoita. Italialaisen tutkivan journalismin TV-ohjelman Reportin mukaan laittoman ja järjestäytymättömän työvoiman hyväksikäyttö on yleistä luksusmuotituotteiden alalla. Käytäntö on, että muotitalo suunnittelee tuotteen ja tekee siitä mallikappaleen, mutta sen valmistus on siirretty alihankkijoiden ketjulle, jonka viimeinen lenkki on halpa, laiton työvoima
 
Vieras ei tämä mikään uutinen ole :). Mitään laitonta he eivät tekee, mutta tietysti kukaan ei ompelee enää missään Ranskassa. Indiassa Louis Vuitton tehdään ja muualla. Jos ne Ranskassa alkavat tekemään yhdenkin laukun ja valmistus voi kestää viikosta kuukauteen, niin laukkujen hinnat olisivat jo jotain muuta varma 1 tai muutama nolla lisää voi perään laittaa...
 

Yhteistyössä