Uskomatonta, mutta V-Line Facial slimming shaping Mask auttaa

vierailija
ei se mitään rasvaa oo, mikä on poistunu vaan nestettä!!! kaikkeen ne ihmiset haksahtaa. jos on koskaan ollu bilsan tunnilla kuulolla niin pitäis älytä ettei ihmisen aineenvaihdunta oo niin nopee että parissa päivässä vois laihtua näkyvästi yhtään mistään kohtaa kroppaa tai että noin muutenkaan kehon rasvaa vois vähentää millään maskeilla. ainoo keino on syödä vähemmä kuin kuluttaa. tai mennä rasvaimuun.
ei venäjällä opeteta ihmisen biologiaa
 
vierailija
Huuhaata mutta on tämä terveellisempi tapa hassata rahoja kuin turhat kauneusleikkaukset. Ensisijaisesti kannattaisi parannella itsetuntoa muilla keinoin (pään sisäisin) ja oppia olemaan sinut itsensä kanssa.

Milannalla on korkeat poskipäät ja kun niihin maan vetovoima iskee n. 10 vuoden kuluessa, niin kasvot valahtaa 'kivasti' leukaperistä (bulldog-ilmiö). Sitten ei auta kuin kirurgin veitsi.
 
45vnainen
Huuhaata mutta on tämä terveellisempi tapa hassata rahoja kuin turhat kauneusleikkaukset. Ensisijaisesti kannattaisi parannella itsetuntoa muilla keinoin (pään sisäisin) ja oppia olemaan sinut itsensä kanssa.

Milannalla on korkeat poskipäät ja kun niihin maan vetovoima iskee n. 10 vuoden kuluessa, niin kasvot valahtaa 'kivasti' leukaperistä (bulldog-ilmiö). Sitten ei auta kuin kirurgin veitsi.
Korkeat poskipäät johtuvat luustosta ja ne näyttävät hyviltä myös vanhempanakin. Bulldog-ilmiö johtuu ihan muista asioista. Korkeiden poskipäiden ansiosta näytän kauniilta edelleen, vaikka olen nyt 45 v. Niitä ei vain parane päästää liiallisen rasvakerroksen alle piiloon.
 
vierailija
Huuhaata mutta on tämä terveellisempi tapa hassata rahoja kuin turhat kauneusleikkaukset. Ensisijaisesti kannattaisi parannella itsetuntoa muilla keinoin (pään sisäisin) ja oppia olemaan sinut itsensä kanssa.

Milannalla on korkeat poskipäät ja kun niihin maan vetovoima iskee n. 10 vuoden kuluessa, niin kasvot valahtaa 'kivasti' leukaperistä (bulldog-ilmiö). Sitten ei auta kuin kirurgin veitsi.
Yöäk
 
vierailija
Korkeat poskipäät johtuvat luustosta ja ne näyttävät hyviltä myös vanhempanakin. Bulldog-ilmiö johtuu ihan muista asioista. Korkeiden poskipäiden ansiosta näytän kauniilta edelleen, vaikka olen nyt 45 v. Niitä ei vain parane päästää liiallisen rasvakerroksen alle piiloon.
aha. jos ei omista korkeita poskipäitä niin ei voi olla 45v kaunis. juuh. niin sen täytyy olla.
 
vierailija
Vieras oikein hienoa huomenta sinulle pus pus ja hali hali :giggle:. Toivottavasti josku pääset eroon sisäisestä huonosta olosta ja omasta vihasta.
Pus vaan Milanna. Mitenkäs se sun oma sisäinen paha olo voi? Sitähän sä pakenet siihen hulluun shoppailuun, jatkuvaan pörräämiseen maailmalla, ylipitkiin työpäiviin ym. Ehkä sun pitäisi edes sun perheen takia yrittää kohdata sisäiset demonisi? :rolleyes:
 
Pus vaan Milanna. Mitenkäs se sun oma sisäinen paha olo voi? Sitähän sä pakenet siihen hulluun shoppailuun, jatkuvaan pörräämiseen maailmalla, ylipitkiin työpäiviin ym. Ehkä sun pitäisi edes sun perheen takia yrittää kohdata sisäiset demonisi? :rolleyes:
Kiitos vieras kun niin jaksat olla huolissaan minusta :). Sisäistä pahaa oloa onneksi ei minulla ole, voin oikein hyvin. Lopetin mun ihanat työt puoli tuntia sitten, odotan lapsia koulusta ja lähdemme elokuvaan sekä kahvilaan. Illalla kokous yhden henkilön kanssa, suunnitelemme matkaan Japaniin projektin takia, missä meillä on koulutuskin kahdeksi viikoksi. Mitä parempaa voi toivoa :giggle:
 
vierailija
http://aijaa.com/JcTgqa

yritän etsiä mun vanhoja kuvia kans :D, mutta tässä ehkä näkyy että V-linjaa alkanut tullaa ja ennen mulla ei ollut sellaista vaan oli ala-posket enemmän sellaisia turvoksissa, kaksoisleukkakin ei näy enää, mutta se oli mulla pieni, joka tapauksessa se oli yllätys, kun en ikinä olisi uskonut että noin halpaa tuote voi toimia (n). Jos se jatkossakin toimii niin, niin unohdan koko leikkaus, mihin halusin mennä saadakseni V-muoto kasvoille :D
elä mee leikkaukseen must tää oli hyvä ja söpö kuva susta kauniille näytit :) ainoo mitä mietin oli toi sun hius malli. tosta kuva tietty vaikee saada kunnolla selvää siitä.
 
elä mee leikkaukseen must tää oli hyvä ja söpö kuva susta kauniille näytit :) ainoo mitä mietin oli toi sun hius malli. tosta kuva tietty vaikee saada kunnolla selvää siitä.
Mun hiusmalli nyt on sellainen että hiuspidennys poistettu ja odotan kun pääsen ensi viikolla kampaajalle :D. Tulee 50cm sinimusta/sininen pidennys ja 40cm musta ylhältä ja keratiini hoito.
 
vierailija
Mun hiusmalli nyt on sellainen että hiuspidennys poistettu ja odotan kun pääsen ensi viikolla kampaajalle :D. Tulee 50cm sinimusta/sininen pidennys ja 40cm musta ylhältä ja keratiini hoito.
Kuulostaa kamalalta! Toi sininen tulee korostamaan sun epätervettä kalpeutta vielä mustaakin enemmän! :/ Miks haluat näyttää zombilta? Mikä järki niissä hiusjatkeissa on? Kasvata oma tukka pitkäksi, jos pitkästä tukasta pidät. Oma tukka näyttää AINA paljon paremmalta kuin luonnoton pidennys.
 
vierailija
Pus vaan Milanna. Mitenkäs se sun oma sisäinen paha olo voi? Sitähän sä pakenet siihen hulluun shoppailuun, jatkuvaan pörräämiseen maailmalla, ylipitkiin työpäiviin ym. Ehkä sun pitäisi edes sun perheen takia yrittää kohdata sisäiset demonisi? :rolleyes:
Sinulla se vasta paha sisäinen olo onkin. Jaksat vuodesta toiseen vainota Milannaa ja keksiä perättömiä valheita. Sen lisäksi kirjoitat todella ikäviä kommentteja ja itse sitten vielä vastaatkin niihin. Yrität kaikin keinoin saada muut mukaan siihen pahansuopuuteen, missä itse elät.

Mitäs jos nyt vain keskittyisit itseesi ja omaan oloosi. Siinä sinulla riittää työtä vuosikausiksi. Sitten voisitkin alkaa katseleen työpaikkoja, vaikka sinun työllistymismahdollisuutesi ovat aika heikot. Myrkkykäärmettä kun kukaan ei halua palkata, eikä kukaan halua tehdä töitä myrkkykäärmeen kanssa.
 
vierailija
Sinulla se vasta paha sisäinen olo onkin. Jaksat vuodesta toiseen vainota Milannaa ja keksiä perättömiä valheita. Sen lisäksi kirjoitat todella ikäviä kommentteja ja itse sitten vielä vastaatkin niihin. Yrität kaikin keinoin saada muut mukaan siihen pahansuopuuteen, missä itse elät.

Mitäs jos nyt vain keskittyisit itseesi ja omaan oloosi. Siinä sinulla riittää työtä vuosikausiksi. Sitten voisitkin alkaa katseleen työpaikkoja, vaikka sinun työllistymismahdollisuutesi ovat aika heikot. Myrkkykäärmettä kun kukaan ei halua palkata, eikä kukaan halua tehdä töitä myrkkykäärmeen kanssa.
Höpö höpö. Mulla on jo hyvä työpaikka myrkkykäärmeenlypsäjänä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::poop::poop::poop::poop:
 
vierailija
Kiitos vieras kun niin jaksat olla huolissaan minusta :). Sisäistä pahaa oloa onneksi ei minulla ole, voin oikein hyvin. Lopetin mun ihanat työt puoli tuntia sitten, odotan lapsia koulusta ja lähdemme elokuvaan sekä kahvilaan. Illalla kokous yhden henkilön kanssa, suunnitelemme matkaan Japaniin projektin takia, missä meillä on koulutuskin kahdeksi viikoksi. Mitä parempaa voi toivoa :giggle:
On sulla. Sä et vaan tunnista sitä, kun et malta pysähtyä hetkeksikään.
 
vierailija
No niin, taas se nähtiin. Sinulla ei ole muuta tekemistä, kuin roikkua tällä palstalla. Koko ajan stalkkaat Milannan ketjua.

Ei muuta elämän sisältöä, vähän säälittävää kyllä.
Sanoo hän, joka tuntuu itse olevan aina tikkana paikalla Milanna-ketjuissa :LOL: Aijai, onhan tässä jo puoli tuntia vierähtänyt palstaillessa, onpas tosiaan kamalaa! :D
 
vierailija
Mun hiusmalli nyt on sellainen että hiuspidennys poistettu ja odotan kun pääsen ensi viikolla kampaajalle :D. Tulee 50cm sinimusta/sininen pidennys ja 40cm musta ylhältä ja keratiini hoito.
Eli et siis edelleenkään hakeutunut kunnon hiustaiteilijalle, vaan sama potta pääympärillä edelleen, jatkettuna rumilla pidennyksillä takaa, hoh-hoijaa, ihan sama mitä niille kasvoille tekee tuolla tukkatyylillä (n):rolleyes:
 

Yhteistyössä