Uusi New Kids On the Block laulu.. =)

vieras
voi mitä vanhoja ukkoja niistä on tullut! ala-asteella olin ihan hullu fani. ei se kyllän kauaa kestänyt kun madonna selätti kaikki muuta ja koko nuoruus menikin madonnaa fanittaessa!
 
Ö-mappi
oi oi oi oi oi oi oi oi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D

Mä olin ihan lääpälläni Donnieen silloin vanhoina hyvinä aikoina :p omaksi onnekseni kävin Jenkeissä fani-aikana, sieltä lähti aikas paljon fanikamaa mukaan :saint: Ja kaikki on yhä tallella! Eihän niitä voi poiskaan heittää :xmas: Lahdessa olin kanssa :heart: joskus myöhempinä (paljon myöhempinä) vuosina ihmettelin miks musta tuntu aina 11.5. että pitäs muistaa jonkun synttärit tms. juhla... :D Ja kuten joku muukin tuossa aiemmin mainitsi, niin mitää/ketään en ole fanittanu sen jälkeen yhtä kovaa, mikä on tavallaan surullista, kun se oli niin herttasta :snotty: Darren Hayes/Savage Garden pääsi pääsi lähimmäks NKOTB:tä, mutte mikään ole ikinä voittanu sitä fanituksen määrää :'( =)

Nyt tarvii alkaa ettiä niitten comeback levyä :D :heart: :D
 
Mun piti saada farkkutakki kun sain ulkomailta tuliaisiksi kangaskuvan joka piti saada sen takin selkään! :D Huoneeni seinältä ei paljoa tapettia näkyny nyykkärijulisteiden takaa. Mun isoveli inhos ylikaiken niitä ja painu ulos ainaku mä aloin huudattaan niiden biisejä :LOL: Kaikki kasetit mitä sain nauhoitettua tai lahjaksi on tallessa eikä mun mies ymmärrä miks mä niitä vielä säilytän :LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=Kz7jXVe4kXA
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:
oi oi oi oi oi oi oi oi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D

Mä olin ihan lääpälläni Donnieen silloin vanhoina hyvinä aikoina :p omaksi onnekseni kävin Jenkeissä fani-aikana, sieltä lähti aikas paljon fanikamaa mukaan :saint: Ja kaikki on yhä tallella! Eihän niitä voi poiskaan heittää :xmas: Lahdessa olin kanssa :heart: joskus myöhempinä (paljon myöhempinä) vuosina ihmettelin miks musta tuntu aina 11.5. että pitäs muistaa jonkun synttärit tms. juhla... :D Ja kuten joku muukin tuossa aiemmin mainitsi, niin mitää/ketään en ole fanittanu sen jälkeen yhtä kovaa, mikä on tavallaan surullista, kun se oli niin herttasta :snotty: Darren Hayes/Savage Garden pääsi pääsi lähimmäks NKOTB:tä, mutte mikään ole ikinä voittanu sitä fanituksen määrää :'( =)

Nyt tarvii alkaa ettiä niitten comeback levyä :D :heart: :D
Säälittävää tai ei, mä muistan aina 11.5 ja 4.11, että ne oli teininä suuria päiviä. Olispa mahtavaa vielä nähdä ne livenä. Sitä saattais taantua teiniksi jälleen, ja huutaa kurkkunsa käheäksi.

 
Olipas ne vielä söpöjä vaikka lähes 40 kohta ovat. Hyvin kyllä vielä tunnisti kuka on kuka.

Mulla on muuten vielä tallessa kasetit ja videot ja jopa 1 LP-levy (se niiden eka) ja kasa julisteita. Huoneen seinistä ei näkynyt mitään pintaa kun joka kohdassa oli julisteita ja yksi oli katossakin.
Mökillekkin piti ottaa julisteita mukaan. Ehkä en enää kehtaa laittaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Kaikki kasetit mitä sain nauhoitettua tai lahjaksi on tallessa eikä mun mies ymmärrä miks mä niitä vielä säilytän :LOL:

http://www.youtube.com/watch?v=Kz7jXVe4kXA
Kiva että en ole ainoa kaheli joka ne on säästänyt

:LOL:

Mulla ne tosin on vanhempien vintillä. pitää käydä joku päivä katsomassa että eivät ole saaneet vesivahinkoa.
 
voi pojat
siis mähän olin kokonaan unohtanut koko tän bändin, mä tykkäsin yli kaiken siitä jolla on kiharat hiukset, se oli se nuorin kait, nimeä en kyllä muista. Mä olin sillo jo yläaste ikäinen, muistaakseni.

 
mulla on vessassa se iso puinen NKOTB laatikko säilytys boxina :) siis se iso mitä myytiin anttilassa.

mäpäa muuten tapasin DoNNIEN Lontoossa kesällä -91. oltiin shoppailemassa ja Donnie käveli sisään samaan kauppaan. :D :D :D arvatkaa pyörryinkö ja kaverit raahas mut siletä ulos :heart: :heart: :heart:
 
ihkuuuu! vai miten se nyt kuuluu sanoa? ;)

oli se vaan niiiiiin sulkkuuuu. mä en ollut ihan hulluin fani; mulla oli vaan 1 kasetti ja muutama juliste. mut kyl mä sit tyttöjen kaa kauheesti fanitin ja olin hiukan kateellinen ku en päässyt keikalle. :(

Olipas pojat kasvaneet; ei siit oo kauaa(pari kk) ku etin nkotb:n biisejä netistä ja fiilistelin. en tiennytkään enkä olis edes uskonut että jotain uutta vielä tuleee!!! ?
--- ja hyvännäköisiäkin ovat. *kuolaa*
 
Voi ihanuus, mä niin rakastin JOE: a ja mun lempparibiisi oli i"ll be there :heart: Mä olin 6.luokalla, kun tulivat konsertoimaan ja eihän meidän äiti mua laskenut ja se oli niin maailmanloppu, jota surtiin tovi.
On toi Joe edelleen ihana, mutta mun aikuiseen makuun sopii paremmin Donnie =)
 
nyykkäri
Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:
oi oi oi oi oi oi oi oi :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D

Mä olin ihan lääpälläni Donnieen silloin vanhoina hyvinä aikoina :p omaksi onnekseni kävin Jenkeissä fani-aikana, sieltä lähti aikas paljon fanikamaa mukaan :saint: Ja kaikki on yhä tallella! Eihän niitä voi poiskaan heittää :xmas: Lahdessa olin kanssa :heart: joskus myöhempinä (paljon myöhempinä) vuosina ihmettelin miks musta tuntu aina 11.5. että pitäs muistaa jonkun synttärit tms. juhla... :D Ja kuten joku muukin tuossa aiemmin mainitsi, niin mitää/ketään en ole fanittanu sen jälkeen yhtä kovaa, mikä on tavallaan surullista, kun se oli niin herttasta :snotty: Darren Hayes/Savage Garden pääsi pääsi lähimmäks NKOTB:tä, mutte mikään ole ikinä voittanu sitä fanituksen määrää :'( =)

Nyt tarvii alkaa ettiä niitten comeback levyä :D :heart: :D
Kiitos tästä, olen miettint joka vuosi, miksi 11.5. tuntuu niin merkittävältä päivämäärältä. Se olikin toi konsertti :D

 
mä löysin just viime viikolla vhs kasetin missä oli noiden keikka, taivas sentään..
mä aloin tykkää nyykkäreistä kun kaikki muutkin tykkäsi...
mutta ehdoton suosikki oli DONNIE se oli musta ainoa jolla oli hyvä asenne, muut oli niin kamalan kiltin oloisia, olinkin sit ainut joka meidän porukasta tykkäsi siitä, muut fanitti jordania ja joea... mutta juu kai noidenkin tarttee olla jo ihan isoja kun en itsekkään ole enää 11 vee... :D :D
 
Täällä kans yks Nyykäri fani ilmottautuu :heart: =) Mää fanitin Joeta kans ja sitte Jordan ja Jonatan oli kans ihan ihkuja. IIK IIK!!Huone oli tapetoitu nyykäreiden julisteilla... musavideoita ja kasetteja oli kans kaikki.
 

Yhteistyössä