Uusi vuosi uusi luukki :D

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Se on vielä vähän kesken :) en saanu ite kunnolla takaa leikattua ni mies niitä vähän tasottaa ku kerkee :)
itsekö leikkasit siis.
Wau..
Tuntuuko olo alastomalta, tai pää oudon keveältä.. Muistan kun itse pätkäisin
( tai kampaaja teki sen mulle) pitkät hiukset ihan lyhyiksi tuntui vähän aikaa oudolta etenkin silloin kun pesi hiuksiaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Se on vielä vähän kesken :) en saanu ite kunnolla takaa leikattua ni mies niitä vähän tasottaa ku kerkee :)
itsekö leikkasit siis.
Wau..
Tuntuuko olo alastomalta, tai pää oudon keveältä.. Muistan kun itse pätkäisin
( tai kampaaja teki sen mulle) pitkät hiukset ihan lyhyiksi tuntui vähän aikaa oudolta etenkin silloin kun pesi hiuksiaan.
Juu ite leikkasin :) mä olen 2 kertaa elämässäni käyny parturissa/kampaajalla :) toinen oli häitä varten ja toinen lukiossa vanhojen päiviä varten.

Tuntuu vapauttavalta ja energisemmältä :) saas kattoa miltä aamulla tuntuu ku ei ole hiukset takussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä just katselin facebookissa sun kuvia ja voin vaan sanoa että VAU! Ihan mieletön muutos, ja mun mielestä ainakin parempaan suuntaan :flower:

Mutta siis hetkinen.. Itsekö olet leikannut?? :eek:
Ite ite :) leikkaan myös muksujen hiukset ja iskän,broidini ja toisen kaasoni hiuksia oon leikelly :D Miehen hiukset leikkaan kans mut se on helppoo ku se haluaa olla kalju :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oot kyllä laihtunutkin tai sitten tuo tukka sopii sulle ERITTÄIN hyvin.
Ihan saman painonen olen ku sillon ku tuo ennen kuva on otettu :D sain yhen lapsen siinä välissä :p mut paino ei ole laskenu tuon kuvan ajoista yhtää, mahareppu vaan kasvo
 

Yhteistyössä