vaaleanlilat reiskat anopilta joululahjaksi... mitäs muiden joulupaketeista paljastui??

ihanajoulu
Sain kyllä niin paljon, etten oisi uskonut :) Rahaa, pyjaman, kosmetiikkaa aika lailla, kaksi ihanaa sisutukseen sopivaa kynttilää kauniissa purkeissa, Emäntä-pyyhkeen, villasukat ja muumi-mukin ja karkkia :) Miehen kanssa saatiin yhteiseksi vielä 250e lahjakortti <3 Oon kyllä ihan iki-onnellinen :)
 
Olen kironnut tuon keskuspölynimurin epäkäytännöllisyyttä vuoden, niin äiti ja isä yllättivät ostamalla mulle uuden normaalin imurin. Voi ihanaa! Toi keskuspölynimurin kilometrinpitkä salaojaletkuputki lenti nyt ladon syvimpään nurkkaan.

Sitten sain kolme hajuvettä, kaikki escadan. Lahjakortteja tuli 4kpl. Tossukoita tuli parit. Vaatteita (mm sukkia, pari yöpaitaa, aamutakki, treenivaatteita), karkkia isi vino pino, koruja mm. kahdet korvikset, kaulakoru ja kello ja sitten iso korurasia. Sisustusjuttuja tuli jonkun verran, lakanat, tyynyliinoja, pussilakanoita, sitten kaikkea kosmetiikkaa suihkusaippuoist, vartalovoiteista ja huulikiilloista ripsariin. Erikoiskahveja tuli, jätskikone, kapselikeitin, kaveri oli tilannut sisustuslehden vuodeksi, pari kirjaa sain, leffoja, arpoja :). Rahaa, kännykkään suojakuoret, ja kamera, jota yritän opetella käyttämään.
Mitähän vielä.. joku peli tuli (Pohjanmaan tähti) muistaakseni oli nimi....
Ainakin nyt osa tossa.
 
Mieh
Mä oon sit vissiin ollu tosi tuhma tyttö. :D Taiainakin noitten lahjojen jälkeen hiukan semmoinen fiilis jäi. Mut kaipa se on tärkeintä se, että edes muistettiin. :)

Keittiövälineen ja bensakanisterin, hupparin, suklaata ja itse ostamani Dvd:n.
 
"heinis"
Villasukat, (pörrö)sukkia, kynsikkäät, huovan, lautapelin, suklaata, nomination-palan, järjestelmäkameran, puhelimen, elokuvia, yöhousut, boleron, kynttilöitä, petivaatteita..
 

Yhteistyössä