Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Heipsan!
Juuri kotiuduttu punttisalilta ja uimasta, siis pikkuneiti ui en minä vaik tänään olisi ollut mahdollisuus päästä uimaan kun oltiin työkaverin kanssa mut neiti ei vain suostunut jäämään kaverini kans altaalle, itku tuli heti kun yritin lähtee, menossa joku äippäkausi :/
Viimeyönä olinkin sit julma kun en antanut tissiä ollenkaan :ashamed: Neitikun heräs, tassuttelin ja yritin vain saada uudestaan nukahtaa ja vaik kuinka itki niin mieskin oli jo et etkös voisi antaa sitä tissiä kun toinen niin itkee niin totesinkin et jos nyt annan kun oli jo menty joku vartti niin sit oppiii siihen et kun tarpeeks kauan itkee niiin saa eli välillä nukahti ja taas itki et tunti siinä meni mut sitkeitä oltiin molemmat :ashamed: Voi kuulostaa julmalta mut kun neiti on jo 1v 1kk niin ei se enää todellakaan miitään yötissiä tarvitse ja mä olen aikoinaan lopettanut jo imettämisen isompien kans tässä vaihees ja nyt neiti ei päivisinkään saa vielä tav. maitoo vaan tissiä jota ei ihan vielä olla lopettelemas.

E-V-A kyllä tuntuu et mä melkein asun tääl palstalla, käyn kurkkii aina kun mahis et onko kukaan käynyt jne. mut ei tuu välttämät kirjotettuu :)

Täälä ainakin toivon et tätiä ei tulisi, torstaina ajattelin testailla jos sinne asti päästään. Ajoittain jotain nippailua, kipuilua vatsas ja kuvottavuutta mutta sitähän mulla on ollut jo koko tän vuoden :eek: Vähän väliä tunne et ihan kun jotain valuis....siis tuolta alakerrast mut sit kun käy tarkistaa ei mitään et tuskaisaa tää oottelu kun muutenkin olen jossain asioissa niin malttamaton :/ Sit kun en edes kunnolla tiedä et oisko ovis ollu kp 19 tjt... et oisko nyt dpo 10-11 höh..

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa ja toivotaan että joku edes toisi meistä sen plussan :heart: Katsoin juuri et listan mukaan kukaan ei meinaa ennen torstaita edes testailla ;)


 
Maanantaita :) Miten voikaan olla niin onnellinen siitä että tissit tuntuu kummallisilta? :D Hullua.. Onneksi on tämä palsta niin voi jakaa tämän hulluuden, kuten sen että kävin lastenlelukaupassa katsomassa helistimiä..hmm.. ei ihan normaalia! En kumminkaan ostanut että positiivisesti ajatellen en ihan seonnut ole vielä!

Mä käyn kanssa usein lukemassa täällä teidän juttuja ja jännäämässä muiden puolesta! Sitä ekaa plussaa odotellessa.. eihän plussatonta pinoa voi olla eihän? Kaupungilla tulee pelkkiä mahoja vastaan.. Kyllähän se meilläkin voi siis tärpätä ;)
 
Välillä nippailee vatsaa ja tissit on kipeenä, mutta jotenkin on vaan semmonen fiilis, että täti tulee kyläilemään parin päivän sisään. Nyt mennään kp28/29. No, enpä todellakaan odottanutkaan että ekasta kierrosta tärppäisi. Testi on odottamassa ja varmaan keskiviikkona sitten testaan jos ei vuoto ala ennen sitä.
 
Mä vuodatan nyt!
Mä olen lähes heittänyt toivoni tämän kierron suhteen, tuli tänään sellasta beigeä valkovuotoa ja vasta dpo 6 menossa :'( Muuten varmaan onnellisena kuvittelisin että tää on sitä kiinnittymisvuotoa, mutta kun viime kierrossa tämä alko dpo 5 ja sit dpo 9 alko jo kunnon vuoto. Sinänsä ihan peestä kun mulla ei koskaan ennen ole ollut mitään tuhrutteluja |O Nyt näyttää siltä että tuhruttelujen sijaan multa puuttuu lähes kokonaan luteaalivaihe :'( |O :'( Mikä onneton sinne voisikaan kiinnittyä kun alkaa pohja lähteä jalkojen alta jo ennenkun pääsee edes kiinnittymishommiin... Sori nyt omanapa, mutku ärsyttää ärsyttää ärsyttää ja harmittaakin vielä...
 
kukkaiskeiju ei ihme jos ärsyttää!! Mutta jos se oli beigeä ei se välttämättä viittaa mitenkään menkkoihin.. mulla ainakin ollut joissain kierroissa sellaista tummempaa valkovuotoa vaikka menkat tulis normaalisti. Mut oli miten oli niin toivotaan parasta!!
 
Tuhruttelu alkoi nyt iltapäivällä et mutkin saa laittaa tuonne tippuneiden listaan :ashamed:
Jos jotain hyvää pitää löytää niin vanha kierto näyttää aikasta hyvin pitävän.
Toivottavasti loput toisivat edes plussan, käyn sit kurkkii täällä.
Tsemppiä kovasti :heart:
 
Siis eiköhän nää kaikenlaiset pahoinvoinnit ja väsymykset ym ole mielikuvituksen tuotetta. Taas pönttö testastasin malttamattomana ja puhdas nega. Taidan luovuttaa tältä kierrolta ja jäädä odottelemaan tätiä :'( . Ei kiva... Siis uskomatonta, jos tosiaan on niin että kuvittelen nää oireet! Tai sitten tulossa joku syysflunssa, mikä oireilee... Tai sitten olen vaan tulossa hulluksi :eek:

No ei pitäisi vielä luovuttaa, kun periaatteessa kierto sen 27pvää ja nyt mennään 25. Mutta ei tämä kyllä nyt hyvältä näytä.
:headwall:
 
äiti vm70 :hug: ja kukkaiskeijulle vielä toivoa... jospa kuitenkin jotain muuta vuotoa kun mekkoihin liittyvää.

Käärme tuuppa heti aamusta kertoo mitä testi näytti =)

Lenan mulla kuopuksesta näytti 2 päivää ennen menkkoja negaa ja sitten 4 päivän päästä plussaa.. joten toivoa on viel :heart:

).( vatsaa nippaa, mut niin mulla aina.. siitä ei voi kyllä päätellä mitään.
 
Mulle on tullu ongelma. Perjantaina ois sellasta ohjelmaa, ettei paikalla sais olla raskaana (erittäin epäselvästi sanottu..) ja tuolloin ois kp 29 tai kp 1.. Eli saa nähä, saanko päähäni,että testausta on aikaistettava vähintään päivällä.. Kovasti siltä tuntuu, mutta toisaalta ko en jaksa uskoa olevani paksuna niin turhaa testein haaskausta.
 
:heart: MAANANTAI 27.10.2008 :heart:





Noppis................kp26/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp25/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp25/23-32...................yk3................2.toiveissa
Hempukka87......kp23/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp24/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti 07.................kp26/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp24/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp21/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp19/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp29/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp25/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp27(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp25/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp23/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp28/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10:
TI 28.10:
KE 29.10:
TO 30.10: lenan (kp28)
PE 31.10: Käärme (kp28), Noppis (kp30)
LA 1.11: Hemppu81 (kp30), emmama (kp30), pisita (kp30)
SU 2.11: L3nen (kp31), asty (kp29)
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A (kp33), Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
täällä jatkuu mahassa tuntemukset...ovatko sitten menkkoihin liittyvää vai johonkin muuhun..naama kukkii railakkaasti, enemmän kun viimeaikoina.. :| rinnoissa tuntemukset hävinneet...tuntuu että mahakin "kasvanut"..en tiiä-taidan vaan kuvitella.. :headwall:
 
Kukkaiskeiju, mä olen ollut täsmälleen samassa tilanteessa edelliset 4 kuukautta. Ja arvaas mitä? Minä plussasin perjantaina! :heart: Tässä plussakierrossa mulla alkoi kaiken lisäksi tuhru jo ennen ovista, ja olin tosi epätoivoinen...

Että kyllä sitä toivoa on!
 
Älä Kukkaiskeiju vielä heitä pyyhettä kehään. Aina on toivoa. Olen kyllä itsekin sellainen, että mieluusti yritän itselleni niitä negatiivisia merkkejä toitottaa, ettei toiveet nousisi liian korkealle. Esimerkiksi nyt olen jo aika lailla itse luovuttanut, vaikka mitään ei vuoda. Olo on kuitenkin kuin ennen menkkoja lukuun ottamatta tuota omituista munasarjakipua oviksesta asti. Kipeää on tehnyt oviksesta lähtien, tänään ei kuitenkaan ole juurikaan kipuillut. Outo homma, mutta ei kyllä raskausoire! Vaan oire jostain ongelmasta.

Eiköhän raskaustilanne minun kohdaltani viikonloppuun mennessä selviä.

Mutta pois omasta navasta. Tämähän on meidän viikko!
Ei tuossa testilistassa kyllä testaajia näy kuin vasta loppuviikosta, mutta maltetaanko me kaikki varmasti odottaa sitä luvattua päivää, epäilen :LOL: Ja eniten epäilen itseäni, jos viikonloppuun asti ylipäätään päästään. Skorppan epäili, ettei sellaista pinoa voi olla, jossa kukaan ei raskaudu. Voi olla, mutta se meni jo viime kuussa. Ei se salamakaan iske kahdesti samaan paikkaan. (onpa muuten tyhmä sanonta, kun nimenomaan iskee) Mutta siis salamoi tai ei niin kauheasti nyt plussia tähän pinoon, kiitos :)
 
Noppis
Heh, en minä ainakaan malttanut odottaa testipäivää, tänään dpo 9 nega. :snotty: En tiiä, kovin on lohduton fiilis, vaikka eihän negan tässä vaiheessa tarvii tarkoittaa yhtään mitään, mutta kun on niin varma fiilis, ettei se muuksi muutu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Heh, en minä ainakaan malttanut odottaa testipäivää, tänään dpo 9 nega. :snotty: En tiiä, kovin on lohduton fiilis, vaikka eihän negan tässä vaiheessa tarvii tarkoittaa yhtään mitään, mutta kun on niin varma fiilis, ettei se muuksi muutu. :/

Samat on fiilikset valitettavasti sen eilisen testailun jälkeen.
:hug:

Kun osaisi vaan olla niin että tulee kun on tullakseen, mutta... :headwall:
 
Huomenta!
Hyvät naiset, älkää vielä masentuko, toivoa on teillä vielä :heart:

Kiitos kaikille haleista, ihmeen vähän nämä menkkojen alkaminen on harmittanut :/ Katse on nyt vahvasti tulevassa kierrossa ja nyt toinen yö takana kun en antanut pikkuneitille tissiä et jospa tämä yösyötön lopetus parantaisi mahiksia raskautua vaikka jokseenkin tuntuu et iälläkin on merkitystä :ashamed:

Jään tänne lueskelemaan vielä miten teidän loppujen käy, peukuttelen kovasti että onnistuisitte plussan testiinne saamaan :hug:
Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
äiti vm70 :hug: sinulle.
Hienoa, että teillä näyttää tuo yötissistä vieroitus onnistuvan. Muistan itse kuinka julmalta tuntui poika aikoinaan noista yösyömisistä vieroittaa, mutta lopulta yllättävän helposti muutamassa yössä meni huudot ohi ja rauhoittui noi yöt kummasti.

Meinasin vähän palstataukoa pitää, mutta pakkohan täällä on käydä kurkkimassa kuka saa niitä plussia!
Onnea kaikille, älkää masentuko liian aikaisin, niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa!

Itsellä oli masentunut olo menkoista pari päivää, mutta tänään ollaan jo selvästi paremmalla fiiliksellä :)
 

Yhteistyössä