Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Ovatkos käärme, äiti 07 ja flora testailleet jo?!?!?! :wave:

Monilla rupee oleen päivät täynnä...alkakees nyt leidit testeileen :whistle: :LOL: tekis mieli jo itekin koittaa mitä se testi sanois..nyt dpo9 elikäs herkällä voisi jotain näkyy.. Milläs noppis testasit sie?!?!? Kyllähän nyt jonkun ees tästä määrästä luulis sen plussan saavan, toivotaan tietty että kaikki joilla ei vielä mitään menkkaoireita oel näkynyt...pelolla ootellaan alkaako tässä parin pvän sisällä tuhru/kunnon vuoto... :|
 
Noppis
lenanNiinpä, ite en kans koskaan osaa ottaa sitä "tulee jos on tullakseen" -asenteella. Sen takia tää vauvan yrittämisen aikakausi elämässä onkin ihan peestä. :headwall:

pisita testasin Babyplussan 10-herkkyyden testillä, ei haamun haamua.

No toisaalta tietty positiivista, ettei näillä testeillä tuu ainakaan niitä turhia haamuja, joita tähän mennessä oon saanut joka kierrossa Pregent Stickeillä.
 
:heart: TIISTAI 28.10.2008 :heart:





Noppis................kp27/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp26/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp26/23-32...................yk3................2.toiveissa
Hempukka87......kp24/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
äiti 07.................kp27/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp25/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp22/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp20/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp30/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp26/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp28(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp26/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp24/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp29/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit
äiti vm70


TESTIPÄIVÄT:

TI 28.10:
KE 29.10:
TO 30.10: lenan (kp28)
PE 31.10:Noppis (kp30)
LA 1.11: Hemppu81 (kp30), emmama (kp30), pisita (kp30)
SU 2.11: L3nen (kp31), asty (kp29)
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A (kp33), Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:


Käärme :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Käärme Paljon onnea! Nyt vaan sitten pikkuista käärmeenpoikasta kasvattelemaan! :D :heart:
Kiitos onnitteluista teille. Nauran niin täällä tuolle käärmeen poikaselle, että mahaan koskee :LOL:
Laitan linkin tännekkin, jossa näkyy tuo viiva, kuva ei ole kovin hyvä, mut kyllä siitä selvän saa http://www.aijaa.com/v.php?i=2988619.jpg

 
Täällä vaan alavatsalla vas. "vihlonta" jatkuu/kovenee... Yleensä ennen menkkoja ei mitään tuntemuksia. Ennen tuota esikoista ei ollut edes menkkakipuja, nykyään on parina ekana vuotopäivänä tosi kipeä. Jännä muuten että sellaiset ilmestyivät tuon esikon jälkeen... Muilla vastaavaa? Kaverilla oli toisin päin. Ennen lasta kivut ja nyt ei mitään...
 
Noppis
Tänään on lämmöt alemmat kuin aiempina päivinä... tietenkin oikeasti tämä tarkoittaa varmaankin sitä, että keltarauhanen surkastuu jo... Mutta jospa kuitenkin olisi ns. implantation dip. Pliis.
 
Mites noi lämmöt oikein menee?!? Kun niitä en ole koskaan mitenkään seuraillut...nyt vaan ollut jo vkon verran kokoajan kylmä..sisällä siis :D ja jotain kipuilua tuolla mahassa ainakin saman verran - ei siis vaan nyt paria päivää jota muistaakseni joka kk tulee ennen ko menkat alkaa... on nyt kyllä semmoset fiilikset että se täti sieltä saapuu pe-la-su akselilla.. :headwall: voi kun sais jo nyt tietää....apuuuuvaaaaaaaa
 
lenan mulla oli kanssa viimekuussa niin kipeät kuukautiset että olin ihan ihmeissäni. Mulla ei ole koskaan ennen ollut minkäänlaisia menkka kipuja. Toivotaan ettei oo täti vaan vauva joka sua vihloo :)

Mua huolestuttaa... Mies oli eilen ihan intona että nyt testaat kun sun tissitkin on niin kummalliset ym ym ja mä tyhmänä testasin, vaikka se ei vielä edes mitään voi näyttää. Mutta kun mun rinnoista tulee edelleen eritettä. Toisesta maitomaista ja toisesta nestettä.. ei ihan normaalia mun mielestä kun en tosiaan oo synnyttänyt koskaan ja jos se johtuisi vauvasta, niin eiköhän se eilisessä testissä olisi sitten näkynyt. Rinnat tuntuu kovemmilta ja nännit on isommat mun mielestä.. mut ei tollasia muutoksia varmaan tule edes noin paljon ennen kun hormoonitaso on niin korkealla että testissä jo näkyy.. no jos menkat tulee niin pitää varata lääkäriaika. :(
 
Vannoin että en ala itteäni tutkiskelee mahdollisten oireiden toivossa, mut mitä muutakaan tässä voi :D

).( joten, mua palelee tai sit mul on tosi kuuma. Tissit on kipeet. Väsyttää kokoajan. Flunssa pukkas päälle (ja tää on ollu mulla ennenkin raskausoire ennen plussaa) en vaan muistanu sitä. Mut nyt on syksy ja flunssa ny voi tulla kelle vaan ;) Ja sitten muutamapäivä ovulaation jälkeen se hirvee vatsanpolte, mikä se oli??? että kyllä näitä piisaa, mut tosiaan ennen menkkojakin on vaikka mitä tuntemuksia vaikka viime menkoista ei sitten ollutkaan mitään ei edes menkkakipuja! Mulla ei oominkäänlaista fiilistä siitä olenko raskaana vai en, se selviää sitten ensiviikolla.

Koska lenan testaat uusiksi torstaina vaiko jo huomenna?

noppis kerro noista lämmöistä lisää,, mäkään en tiiä niistä mitään..

skorppan ja te muut ajoissa testailijat, Plussaksi se voipi muuttua ja sitä toivotaan :heart:
 
Kiitos paljon teille kaikille onnitteluista, on tää huimaa, tämä päivä tässä mennyt sulatellessa tuota viivaa ja odotellessa miestä töistä kotiin.

Kerronpa omista oireistani:
Toissapäivänä vihlo ihan vähän rintoja, sit ei mitään.
Tässä muutaman päivän huimannut, eilisestä asti jatkuvasti, ei kovin pahasti, mutta kuitenkin huomaa selkeän eron.
Hiottanut eilen ja tänään, että ikkunoiden auki pitäminenkään ei auta viilentämään.
Pientä lämpöä pitänyt. 0.3-0.6 astetta normaalia korkeampi.
Päiväunet piti eilen ja tänään ottaa.
Eilen ja tänään massuun nipistellyt, melkein kuin ois ovis, siis ei menkkamaisesti.
Sit viimesenä tekis mieli kovasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lenan:
Täällä vaan alavatsalla vas. "vihlonta" jatkuu/kovenee... Yleensä ennen menkkoja ei mitään tuntemuksia. Ennen tuota esikoista ei ollut edes menkkakipuja, nykyään on parina ekana vuotopäivänä tosi kipeä. Jännä muuten että sellaiset ilmestyivät tuon esikon jälkeen... Muilla vastaavaa? Kaverilla oli toisin päin. Ennen lasta kivut ja nyt ei mitään...
Testin tekoon vain nopsaan :)

 
Eipä kiirettä vielä testailla kun eilen iltapäivällä vielä nega :'( Toivoa olis vielä kun jos vaikka iltapäivällä ei olis ollu tarpeeksi hcg:ta. No toiveajattelua taitaa olla... Nyt on kokoajan sellainen tunne että kohta hanat aukee, valitettavasti. Jos on testaamisen aihetta vielä perjantaina niin katsellaan sitten :)
 
Onnea Käärme!!!

Omissa pöksyissä tuhru havaittu eli eiköhän ala olla peli pelattu. Huomenna varmaan kp 1. Tämä oli ihan odotettu kierronpituus ovulaatiosta laskettuna eli jotain positiivista. Jospa sitten yrityskierto viisi toisi tulosta ja elovauvan :)

Kurkin kyllä muiden tulokset :) Peukkuja!
 
Huomenta

lenan ja emmama :hug:

seuraavat plussat sitten tuokin noppis, hemppu81 ja pisita, niitä ootellessa..

).( Mulla mielialat vaihtelee..suutuin miehelle eilen ihan tyhjästä,, jotenki tuli tuttu tunne edellisistä raskauksista, niinkauan on toivoa kun menkkoja ei näy :D Nyt kehittelen näitä oireita oikeen tosissaan vaikka vannoin etten niin tee |O Kohta varmaan testaankin ajoissa :LOL:

:wave:
 

Yhteistyössä