Vauva,haaveissani sä oot mun.

Heipsan jälleen!!

riinastina tosiaan jo kerkesin miettimään että pitäisikö noita ovulaatio tikkuja jo ostaa kaiken varalta jemmaan jotta saisi varman saaliin talteen :p viime kierto oli niin kummalista laatua että koko ovis taisi menneä ohi huomaamatta ja kiertokin huom. norm lyhyempi..
No vaikka jo noita ovis tikkuja mietiskelen niin kuitenkin täällä roikkunen vielä koska tosi toimet ei käynnissä..

Ninninuppunen harmi puolestasi että miehesi käyttää tilanteessa pakkia,mutta jospa se sieltä vielä lämpenisi,meillä taisi olla samanmoinen tilanne kun tyttö oli n puoli vuotias ja ensimmäisen kerran asiaan puheeksi otin oli jyrkkä ei ja sen jälk. taas joo ja ei joo ja ei....
no nyt kun asian olen kaikessa rauhassa antanut olla muutamia kuukausia niin toiveet ekaa kertaa todella korkealla itsellä asian suhteen. Toki olen TAAS varautunut siihenkin että mieli muuttuu.
No katsotaan mitä syksy tuo tullessaan...

Huomenna PÄÄSEN kiusaamaan itseäni kun mennään kaverin 3kk vauvaa katsomaan,tiedän jo etukäteen mitä se mielelle tekee...

Joo ja tämä laihdutus toppasi täysin tähän lomaan,kaikki 5 kg kaiketikin tullu takaisin herkkujen myötä.No viikon päästä paluu arkeen ja ruotuun :p

~~onlydream~~
 
Hei vaan :wave:

Täällä nautitaan illalla viimeinen pilleri, joten toivottavasti tässä voi jo kohta lopettaa tämän kuumeilun. Kaupungilla pyörähdin tässä yksi päivä ja joka puolella vilisti odottavia äitejä ihanine masuineen ja pienen pieniä tuhisijoita vaunuissaan :heart: Kyllä taas kipusi elohopea korkealle täällä päin :eek:

onlydream: mites meni eilinen vierailu??
Mulla ainakin tuli kauheen haikee olo kun meillä kävi vieraisilla pikkuinen pojan vesseli.
Huomasin muuten tossa toista ketjua selaillessa et asustelet pohjois-karjalassa päin. Itsekkin siellä suunnalla majaillaan!!
 
Eli täytyy jättää tämä palsta, sillä vauvakuumeilu sai tylyn lopun. Miehen kanssa puhuttiin taas tästä vauvaprojektista ja hän lateli semmoista tekstiä, että minun kuumeilu loppui siihen. Hän ei kuulema millään jaksa eikä halua toista lasta kanssani. Ikää on liikaa ja muutenkin meidän yhteinen aika kuulema niin vähäistä. Hän ei jaksa odottaa taas vuosia, kunnes helpottais. Toki ymmärrän hänen kantansa eikä vauvaa pidäkään tehdä pakolla. Nyt sitten itse tässä sulattelen asiaa. En tiedä ollenkaan jatkuuko meidän yhteinen tie vai ei. Aika näyttää. Suuri suru on sydämessä, voitte varmaan uskoa sen :'(

Onneks mulla on tuo yksi lapsi edes, kaikki ei saa sitäkään. Täytyy nyt nauttia täysin siemauksin hänestä. Palstailu pakko lopettaa, täällä niin paljon vauvajuttuja, että sydän pakahtuu suruun ja kaipaukseen...

Hyvää jatkoa teille kaikille! Toivon sydämestäni, että te saatte ne ihanat nyytit vielä kainaloon asti :heart:
 
riinastiina iso :hug:
Voin vaan kuvitella miten suuri suru sulla on tällä hetkelllä :'( Itselleni tulee kauhea olo jo siitä jos mies sanoo että lykätään vauvan tekoa jonnekkin tulevaisuuteen!
Mutta ole tosiaan kiitollinen jo olemassa olevasta lapsesta, kaikille kun ei suoda edes sitä ensimmäistä.
 
riinastiinaiso iso lämmin halaus sinulle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Nenny06
tosiaan olen kotoisin ja asustelen Pohjois-karjalassa,tarkempaa vaihtoa asiasta voisimme yk. viestien kautta vaikka vaihtaa??
Ja vierauilu meni niin että kuumeilu sai vaan aivan uusia ulottuvuuksia,minä jopa haistoin kuinka pieni ihminen voi tuksua niin ihanalle :heart: Nyt fiilarit itsellä huipussa
AAh :headwall: :headwall: voi kun jaksaisi vaan odotta että aikan tulee et itsekin pääsis odottamaan. no hätäinen kun olen niin ,pääätin sitten tilata jo ovulaatio testejä jemmaan.
Olen todella toiveikas projektin suhteen koska "poikien"siis mieheni ja hänen kaverin keskustelua kuultuani,miheni sanoi että iltatähti on meille tervetullut :heart: :p :wave:
 
RouvaSumppisuu
riinastiina: surullinen olo tuli kun luin tekstisi :'( . Jaksamista Sinulle ja toivottavasti aika auttaa. Kompromisseja täytyy joskus elämässä tehdä, mutta varmasti todella, todella koville ottaa oli lopputulos sitten mikä tahansa :hug: .
 
Tulipas paha olo riinastiinan puolesta... :( :hug: Eipä tässä tee mieli juuri nyt omasta kuumeesta puhua mitään, kun toiselta vedettiin matto jalkojen alta tuolla tavalla.

Ei muuteta vielä maalle. :/ Mut mua ei tällä hetkellä kiinnosta kuin se, että saadaan katto jostain pään päälle. 2 viikkoa aikaa muuttaa, eikä mitään varmaa tietoa asunnosta. Tällä kaupungilla tuntuu olevan jotain mua vastaan, toukokuusta lähtien olen hakenut ja soitellut ja kysellyt. Tympii. Huomenna menenkin jo taas paikan päälle, enkä suostu nousemaan tuolista ennen kuin meille annetaan jostain päin se kämppä. Kadulleko mun pitäisi tuo tyttö pistää kuun vaihteessa?! Luottotiedot ja muutkin asiat kun ovat ihan kunnossa.

:hug: Halit teille kaikille!
 
Ihana pino perustettu!! :D

Minä vauvakuumeilen joka toinen päivä ja joka toinen päivä minusta tuntuu taas että nämä kaksi rakasta lasta riittävät oikein mainiosti :whistle: Minulla on siis poika s. -06 ja tyttö s. -08.

Monesti itku tulee silmiin muistellessa raskausaikaa (varsinkin sitä seesteistä keskivaihetta) ja kaikkialla näen niitä ihunia vauvamassuja ja pikkuvauvoja :| Ystävät jotka odottavat, niin heillekin olen kateellinen kun saavat elää sitä ihanaa vaihetta elämässä! Oikein hävettää kun olen kateellinen, kerta kun itellä on jo kaksi lasta :ashamed:

Meillä on juuri valmistunut isohko talo ja muutenkin elämä sillä mallilla että kolmonen olisi tervetullut MUTTA mies ei innostu ja tosiasiassa en itsekään ole ihan satavarma haluaisinko lisää lapsia, sillä näiden kahden kanssa tahiminen on välillä raskasta :whistle:

Olemmehan molemmat vielä suht nuoria, keskimäärin 30-vuotiaita, ja eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu! Jotenkin vaan välillä tuntuu sydänjuuria myöten siltä, että syliin mahtuisi vielä lisää lapsia.

Aika näyttää kasvaako perheemme vielä lapsella/lapsilla, jäänkö haaveilemaan kolmannesta vai olenko onnellinen kahden ihanan lapsen äiti =)

 
Tervetuloa Säde82 meillä saman ikäiset lapset :heart:
Itse olen myös miettinyt että kun asiat nyt hyvin jo mallillaan lasten kanssa toimimisen yms. suhteen, onko järkeä enää rueta itseään rassaamaan vauva ajalla,no järki sanoo että näin ok mutta sydän sanoo muuta :heart: kyllä sen kaiken vaan haluais niin vielä kokea kaikkine rankkuuksineen ja ihanuuksineen.
Olenkin jo myös toisaalla pinossa höyryämässä tätä kuumetta ja pientä yritystäkin ilmassa :p
täällä on tosin hyvä käydä välistä tunteitaan rauhoittamassa...

Kaveri on parhaillaan laitoksella teko puuhissa ja mahdolliseti viikonloppuna pääsen näkemään myös pienokaisen :D
 
Säde82 tervetuloa minunkin puolestani. :)

Muutto ens viikonloppuna. Jätesäkkejä ja muuttolaatikoita nurkat kohta täynnä. Kunhan nyt kahdesta seuraavasta viikosta selviää kunnialla, niin olen erittäin tyytyväinen. Ensin tämä muutto ja sitten alkaa heti perään ne opiskelut. Mut on niiden alkua kyllä odoteltukin. :D Jospa se tästä... Tytöllä alkaa huomenna muskari. Odottaa sitä kuulemma jo kovasti. :heart:

Katselin tuossa tytön vauva-aikaisia kuvia. Kuinkas sattuikaan, että kuume nousi taas monta astetta. :headwall:

Mitäs teille muille kuuluu? :wave:
 
Tervetuloa mukaan Säde82. :wave:

Tänne ei kummempaa. Tätä samaa edes-takaisin huopaamista. Niin kovasti toivoisin pääseväni yrityshommiin... :ashamed:

Olen nyt seurannut Kätilöt-sarjaa ja sitä neloselta tulevaa vauva-sarjaa. :ashamed: Ja voi hyvä jumala, miten mie itken niitä katsoessani. :eek: :ashamed: :snotty: Varsinkin Kätilöt itkettää minua, niin, etten meinaa saada itseäni enään kasaan ollenkaan. Viime jakso varsinkin... :whistle:

 
Nosto :) Täällä on todella hiljaista... Oletan, että kuume nostaa taas enemmän päätään ens viikolla, kun muut asiat hieman rauhoittuvat ja arki alkaa rullata taas. Ja se kuuluisa täti on tulossa.

Nimim. ylihuomenna muutto ja ärsytys korkealla. :/
 
Ihanaa, löysin juuri mulle sopivan ketjun.
Kuumeilen päivittäin, väillä oikeen isostikin :)
Mulla on lapset 8v ja 5v, nyt tuntuisi että voisin vielä yhden halutakin. Tunteet tosin menevät laidasta laitaan, vähän niinkuin sulla Säde82. Joskus olen ihan varma, että kolmas saa tulla ja toisinaan ajattelen, että olen liian vanha, lapsille tulisi liikaa ikäeroa, en itse jaksaisi aloittaa kaikkea alusta jne, jne.
Mies seuraillut mun kuumeilua lähes kommentoimatta sitä mitenkään, ehkä enemmän puolesta kuin vastaan. Olen vaan niin epävarma kaikesta :ashamed:
Voi kun saisin päätettyä..mutta ehkäpä siksi löysin tänne =)
 
Huomenia kanssa sisaret!

Täällä on tosiaankin ollut hiljaiseloa viimeaikoina.
Itse olen höyrynnyt jo tuolla kuumeilevien toisessa pinossa ja jännillä päivillä kaiken kaikkiaan mennään tänään odottelen että tuhru alkaisi ja sen mukana sitten tädin vierailu ma tietämillä...
Mutta pienen pientä toivoa pidän yllä mahdollisesta masu asukistakin :/

Tähti77tervetuloa joukkoon =) toivotaan sinulle päätöstä asiaan ja jos nimimerkintakana vuosi luku on oikea, älä ainakaan ajattele olevasi liian vanha, minä olen vm 73 ja ensimmäisen tein vasta 33v ja nyt jos tämä kolmas milloin saadaan alulle olen ainakin 37 sen syntyessä ja mahdollisesti vanhempikin jos tämä venyy.sinun lapset mukavasti jo vanhempia niin niistä on jo apua vauvan hoidossakin.

Viikonloppuja :wave:
 
Onlydream, olipa kiva lukea viestisi.
Mä en ymmärrä mistä mä oikeastaan panikoin. Vauvan saaminen on maailman ihanimpia juttuja. Uskonkin, että kaikki menisi hienosti ja isommat lapset olisivat apuna, mutta jokin silti vielä mietityttää..
Pitkään ajattelinkin että kaksi lasta olisi meille sopiva, mutta niin vaan tuntuu että sylissä olisi tilaa vielä yhdelle.
Mutta siltikin arveluttaa ryhtyä tuumasta toimeen..*huokaus*

Ehkä jonain päivänä saan vastauksen, sitä odotellessa jatkan sekavien tunteideni selvittelyä :headwall:
 
Heh, täällä taas yksi niistä sellaisista päivistä jolloin voisin vaikka luopua kohdustani :LOL: Kyllä mun järki niiiiin vahvasti sanoo ettei kyllä yhtään lasta enempää...ens kerralla varmaan kirjoitankin taas jotain aivan muuta :LOL: Tällasta tää on, vauvakuumeilu :whistle:
 
minä minä minä !

Aivan uusi ja outo tyyppi teille :D

Pientä inffoa;
12vuotiaasta asti halunnut olla nuori äiti. Noh, ikää nyt kuitenkin kohta "jo" 25 joka on mun mielestä ollut aina liian paljon :D

Mies vihdoinkin alkanut näyttämään vihreetä valoa vauvan suhteen, eikä pelkäästään vihreää, vaan yksikaks HALUAA vauvan. Voi jessus että olen ollut onneissani!
Mutta kyllä onnen eteen aina pieniä pilviä pitää tulla :$

Gynellä kun kävin niin todettiin pco (monirakkulaiset munasarjat).. painon pudotushan tähän auttaa, mutta iloiseksi yllätykseksi löytyi myös insuliiniresistenssi eli hei hei vauvanteko hommille :'(

Miten voikaan ihmiseen sattua niin paljon. Eihän kyseessä ole kun "vain" 10-15kg painon pudotus, helppoa ku heinänteko. Vaan mitenpä laihdutat jos sokeri sun elimistössä ei pala :/

Olen niin sekaisin. Anteeksi että valitan. Miehen ilmaistua että haluaa lapsen olo oli kuin plussanneella, nyt tuntuu siltä että vietiin pohja kaikesta.

Kovasti yritän miettiä asioita positiivisesti että kun olen sen 10-20kg laihempi, niin voin vaikka ryhtyä mallimammaksi, eikä tarvitse xxl-koossa pyöriä, mutta eipä se paljoa jaksa lohduttaa :'(

No, mutta pitää haaveilla ja toivoa ja uskoa itseensä (ja ennenkaikkia tuon resistenssinpoistolääkkeisiin).

 
Tervetuloa darse :)

Olipa kurjia uutisia gynellä *halaus*

Älä vielä luovuta, uskon kyllä, että saavutat tuloksesi painonpudotuksen suhteen vaikka näin alkuun tuntuukin kuin matto olisi vedetty jalkojen alta. Kannattaa kysäistä esim ravitsemusterapeutilta/ diabeteshoitajalta vinkkejä ruoka-aineiden valintaan. Ja säännöllinen liikunta tietysti siihen lisäksi. Lääkehoitokin tänä päivänä on jo hyvin tehokasta.
Tavoitekin auttaa jaksamaan urakan, onhan "palkinto" mitä ihanin :heart:
 
Se on totta. Onneks mies tsemppaa kovin. joka ilta muistuttaa että tästä selvitään ja palkinnoksi saadaan ihana vauva. on se ihana kun toinen on niin luottavainen :)

Varsinkin ku itellä nuo marvelonit pistää pään aivan sekaisn :/

Ajattelin odottaa että saan ton resistenssilääkityksen päälle ja katsoa mitä tapahtuu painollle ja kropalle ja sitten hakeutua ravintoterapeutin puheille.
Onneksi meillä töissä kaikki jätkät hallitsee nää ravintojutut niin voin niiden kanssa ryhtyä juttusille ja syömään vaikka ahh funlightiä ja maitorahkaa :LOL:
 
onlydream Saako udella, miltä se pienen pieni toive näyttää nyt? Hitsi, että olen odotellut sitä plussaa tähänkin pinoon. =)

Tervetuloa Tähti77 sekä darce ! :wave: Mukava saada uusia ihmisiä mukaan, kun muuten täällä on vähän väki vähentynyt.

Muutto on onnellisesti ohi, mitä nyt muutama laatikko ja jätesäkki vielä lojuu tyhjentämättä nurkissa. Voiton puolella siis kuitenkin ollaan jo. :) Opiskelutkin ovat nyt alkaneet ja niistä olen enemmän kuin innoissani. Huomaa, että olen luonnonvara-alalla omalla alallani. Nyt voi alkaa elätellä pientä toivoa, että jonain kauniina päivänä se sopiva isäntämies kävelisi jossain vastaan. :heart: Kuten sanoin joskus viime viikolla, se tuttu kuume nostaa tosiaan taas päätään heti, kun tuo muutto poistui päiväjärjestyksestä. B) Kunpa tuo tyttöni vain saisi sen kaipaamansa pikkusisaruksen...
 
Lauantai huomenia!!

Tulihan se täti tännekkin,ei tullut plussaa vielä tähän pinoon.
Kuumeilua jatketaan entiseen malliin ja toivotaan että täysin tosi toimiinkin taas uudenkierron myötä.

Elindamukavaa että teillä muutto paremmalla puolella,ja jospa se prinssi olisikin lähempänä kuin luuletkaan ;) katselepas niitä miekkosia siellä koulussa vähän tarkemmin josko sieltä sopivaa löytyisi :D

Painon pudotus jumahti jäihin :kieh: kiitos kesäloman ja kesäherkkujen,no koitetaan syksyn mittaan uudestaan.
 
Täällä flunssa sai otteen :| kunhan vaan ei lapsiin tarttuisi..
Vauvakuume on ja pysyy, ajoittain tulee toki vielä niitä ajatuksia kuinka hyvin kaikki on näinkin. Olen myös huomannut pelkääväni mahdollisen raskauden riskejä esim. vauvan terveys, oma terveys jne. ja kun on saanut kaksi tervettä lasta niin mitä jos kaikki ei sujukaan kolmannella samalla tavalla.
En muista esikoista odottaessani pelänneeni samalla tavalla, olenkohan liian vanha tähän :p

Nojoo, tällaista täällä sohvan pohjalla mietiskellään...
 
Mukavaa yötä teille kaikille! :D Minä täällä taas yökyöpelinä, kun ei uni tule vielä silmään. |O

onlydream pidetään peukkuja uuteen kiertoon! Kilot ne jämähtivät täälläkin, ja koitan nyt saada itseäni innostumaan uudesta laihdutusyrityksestä, hieman ponnettomasti tosin olen tähän mennessä onnistunut... Vai prinssi koulusta. Tuon tytön isä oli sieltä maatalousoppilaitoksesta, jossa aikaisemmin opiskelin, ja tässä tulos: olen yh :LOL: Toki maajusseissa on monia todella fiksujakin. Haluan ajatella, että edellinen oli vain poikkeus. Ehkäpä jos töiden merkeissä pääsisi näiden opintojen päätyttyä muuttamaan maalle (viimeistään, silloin tytär tulee kouluikään), niin voisi se isäntäkin sieltä löytyä. Mihinkään Maajussille morsian- ohjelmiin mua on kuitenkin turha edes yrittää ylipuhua! Telkkariin mua ei saisi kuin äärimmäisen pakon edessä. (enkä siis kuvitellut, että sitä täällä heti ehdotettaisiin. Pitipähän vain sanoa, kun niin monessa paikassa sitä ollaan mulle ehdotettu. :x )

Tyttö halusi päivällä katsella omia vauvakuviaan ja kyseli jokaisesta kuvasta jotakin. Tuli siinä taas mietittyä, että kun olisi sellainen 6-8 kk:n ikäinen vauva sylissä, joka jo seuraa maailmaa ja lähtee liikkumaan. Silloin vauvat ovat mielestäni suloisimmillaan. :heart: Ihan vastasyntynyt on tietysti omaa luokkaansa ja ihana kuin mikä, mutta jotenkin nuo puolivuotiaat vetoavat minuun erityisesti. =)

Tähti77 minäkin huomaan joskus miettiväni, että kun tyttäreni oli vauvana todella rauhallinen ja kiltti, raskausaika ja synnytys menivät ilman ongelmia, niin että mitä jos se mahdollinen seuraava kerta olisikin täysin päinvastainen? Jos jokin menisikin kunnolla vikaan vaikka synnytyksessä... Enkä nyt vielä pidä itseäni liian vanhana tähän ;) Taitavat olla melko yleisiä ajatuksia. Suomalaiset kai ajattelevat aina, että mitä jos.. Mutta usein kaikki kuitenkin menee oikein mainiosti.

Äh, kyllä nyt olisi jo oikeasti aika painua peiton alle nukkumattia odottelemaan. Ei se tässä läppärin kanssa pelatessa kuitenkaan tänne eksy. Kauniita unia! :flower:
 

Yhteistyössä