****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
Muakin kiinnostaa toi lämpöhommeli... Te jotka mittailette lämpöjä, niin mittaatteko AINA aamulla vaan? Mä oon mittaillu aika satunnaisesti lämpöjä enkä oo merkinnyt minnekkään ylös. Sen muistan, että oviksen aikaan lämmöt oli n. 36,7 ja heti sen jälkeen laskivat jonnekkin 36-36,4.

Ystäväni, joka plussasi vähän aikaa sitten ei koskaan mittaillut lämpöjään yrityksen aikana. Sanoin hänelle sitten, kun oli plussannut, että mittaappas huvikseen mitä mittari näyttää ja ihan normaali lämpö hänellä oli. Ei edes hitusta korkeampi :eek: Että ei kai se sitten kaikkien kohdalla päde, että kun plussaa niin lämmöt pysyy korkeemmalla...

Itse en oikeen "uskalla" puhua oireistani mitään, kun pelottaa, että ne on kaikki kuvitelmaa vaan... Eipä mulla kyllä kamalan isoja tuntemuksia ole ollut, mutta silti taidan vaieta niistä, varmuuden vuoksi :) Tiistaina nähdään mitä tapahtuu...
 
mulla ei alkanu vieläkään menkat.. jotai valkovuotoa kyllä tulee mutta oiskohan se alkavia menkkoja enteilevää. kp:t siis vissiin 30. alkais edes ni ei venyis tuo kierto..daam..pahoittelut tippuneille. :( oonea ens kiertoon.

noista lämmöistä ei mullakaa hajua. mulla ollut nyt edellisen oviksen jälkeen koholla mut en usko olevani raskaana kun sen negankin sain.
 
Pakko päästä purkamaan mieltä vielä kun oon yksin kotona, ukko tulee vasta huomenna ruotsita, eikä oo ketään kelle kertoa. Enkä oikein viitti puhelimessa puhua kun sen kamut seisoo kummiski vieressä. No mä tein uteliaisuuttani uuden testin ku en oo noita puikkoja kauheesti käyttäny, ja sellanen sattui oleen kaapissa. Ja 37 lämpö on mietityttänyt, edelleen korkealla eikä oo kipee olo. Testi oli mammaksin herkkä puikko ja siihen ilmesty testiajan sisällä tosi hailu vaalean punertava viiva. Ei silti uskalla vielä kovin kauheasti iloita jos se ei vahvistu, tai mun silmät kusettaa mua 6-0. Mitään oireita en oo kauheesti havainnut ton lämmön lisäksi. Ehkä hiukan huono olo, mut se voi olla muutenkin.

Onko kellään kokemusta tosta mammaksi erittäin herkästä puikosta??
 
no toivotaan meela et se olis haamu joka siitä vahvistuis :flower:
niinku tonne toiseen pinoon kirjotin niin taas alkaa tulla "oireita" ;oksu olo ollu koko päivän. tää on niin ärsyttävää kun tuntuu siltä et raskausoireita on niin kuitenkin täti tulee aina yhtää säännöllisesti ku aina ennenkin :/
 
SUNNUNTAI 10.6

Ippu......................kp 22/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 23/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 26/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 26/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 26/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 27/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 27/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 29/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 30/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 30/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Milla73................kp 33/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 33/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 33/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Kvart Över..........kp 34/29-34..............yk 3...........1. haaveissa
Hannamamma....kp?...................puoli vuotta........2. haaveissa

Haamuilijat: :D

Olivia
Äitsy80


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
 
Uutta viikkoa taas!

Onpas täällä porukka tippunut! Kuten itsekin heti perjantaina. Oltiin viikonloppu mökillä niin en ole päässyt koneelle. Ei harmita kyllä onneksi, ja mökillä oli kivaa!

Eiku uutta jännäyspinoa eteen.. Toivottavasti kaikki jäljellä olevat plussaa ja haamut vahvistuu! :flower:
 
MAANANTAI 11.6.

Ippu......................kp 23/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 24/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 27/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 27/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 27/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 28/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 28/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 30/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 31/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 31/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Milla73................kp 34/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 34/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 34/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Hannamamma....kp?...................puoli vuotta........2. haaveissa

Haamuilijat: :D

Olivia
Äitsy80


Plussanneet: :heart:


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
 
Hyvää aurinkoista huomenta,

Pahoittelut tippuneille :hug:

En tiedä pitäisikö munkin vain tipauttaa itseni taas pinosta.
Lauantai päivällä siis limakalvoilla oli rusehtavaa ei tullut suojaan eikä pyyhkiessä paperiinkaan mitään, mutta sama peli jatkuu vielä näköjään tänään.
Ihan hiukan tissit ovat tulleet aroiksi. Aaltoileva pahan olon tunne jatkuu ja eilen illalla oli alavatsalla kova turvotus sekä selän puoleltakin tuskallisesti kipuili.
Eilen olimme moottoripyöräilemässä aivan upeassa kesäkaupungissa (Uusikaupunki). Kävimme syömässä jonka jälkeen tuli niin huono olo, että en meinannut uskaltaa istahtaa pyörän kyytiin. Mukavaa oksentaa kypärä päässä.............. Yöks!!!!!!!
Olen tässä kirjoittanut jo kahden viikon ajan, että en varmastikaan ovuloinnnut (lukuunottamatta yhtenä päivänä muutamaa terävää vihlaisua kierron puolivälissä) kierrossa kun mitään ovuloinnin jälkeisiä oireita ei ilmestynyt.
Jos olette huomanneet, että ette ole ovuloinneet niin alkoivatko kuukautiset kuitenkin saman kaavan mukaan kuin ovulointi kierroilla? Muistaako kukaan?

Raskaustesti näytti perjantai aamulla negaa enkä kyllä usko raskautumista muutenkaan.
Mitäs mieltä olette? Voiko ovuloimaton kierto tehdä näin kummia? (nyt kp34/ 28-30)
 
Mä en ymmärrä miksi mun viestissä iskee silmää yksi hymiö. En kyllä laittanut sitä siihen, mutta en sitä poistamaankaan pysty!!
Mun viestissä siihen tuli -sulku kiinni- merkki......... hih......
Tekniikan ihmelapsi.........
 
Pahoittelut kaikille tippuneille ja parempaa onnea uuteen kiertoon :hug:

Meelalle varovaiset onnittelut haamusta ja toivotaan että se vahvistuu kunnon plussaksi :flower:

Lämmöistä olitte kyselleet...Lämmöthän nousee vasta oviksen jälkeen ja laskee menkkojen alkaessa mutta jos on raskautunut niin ne jäävät koholle, sitä en osaa sanoa että miten pitkäksi aikaa. Ja vain aamulämmöt ovat vertailukelpoisia koska kaikki päivän tekeminen vaikuttaa lämpöihin!

Milla, sinuna kyllä tekisin uuden testin ;)
 
MAANANTAI 11.6.

Ippu......................kp 23/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 24/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 27/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 27/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 27/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 28/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 28/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 30/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 31/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 31/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Milla73................kp 34/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 34/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 34/34...................yk 1...........1. haaveissa?
Hannamamma....kp?...................puoli vuotta........2. haaveissa

Haamuilijat: :D

Olivia


Plussanneet: :heart:

Äitsy80


Pudonneet: :hug:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
 
No niin, viikonloppu on pidetty. Lauantaina testasin negan, samoin tänä aamuna :'(
Nyt vain odottelen tätiä saapuvaksi :kieh: Pitäsi ilmestyä tänään :kieh:

Eli pudottu on ja korkealta...
C81, Heksamiina ja muut vielä jännääjät: Toivottavasti teillä on tärpännyt :hug:
 
Onnea äitsy80! :heart: Olet ilmeisesti tehnyt varmistustestit? Mukavaa et pikkuhiljaa tähänkin pinoon tulee plussia, antaa itsellekin positiivista mieltä :D
Karpalolle pahoittelut negasta :hug:
Omaa: nyt taas oireet tippu ku seinään, ei mitään, ei edes mitään menkkoihin viittavaa, tosin viime kierrossakin menkat tuli yllättäen ja sitten oltiinkin kipeitä!
 
Onnittelut haamuilijoille sekä plussanneille :heart: :heart:

Pahoittelut tippuneille, oikein paljon tsemppiä ens kiertoon :hug: :hug:


Täällä ei oo oireita mihinkään suuntaan, ainoo on et rinnat ehkä hiukan pinkeemmät kuin aiemmin, mut se nyt ei oo merkki mistään. Toivotaan et saadaan oikein paljon plussia tähän pinoon.

Monella olikin hyvältä kuullostavia mekkejä. Ja milla sinuna kyl tekisin uutta testii, kuulostaa aika lupaavalta nuo oireet.
 
c81
:hug: Karpalo. Olen pahoillani :heart:

Taidan tulla perässä kohta. Alkaa olla niin selvät oireet (HILLITÖN väsymys, pahantuulisuus, menkkajomotukset jo toista viikkoa, poskien kuumotus, kipeät nännit ja vähän rinnatkin.. teen juonti aamulla tökkäsi kuin seinään). Eli ihan perinteiset mun valeraskaus oireet. Yritän malttaa testaamisen kanssa.. vielä pari päivää. :)

Onnittelut Äitsy80!!! Ja bd bd bd haamuilijoille! Kertokaahan haamuilijat ja äitsy oireita.. juukos?

c81 34/34
 
Kappas kun unohdin edellisessä viestissäni oman navan kokonaan :D

Eli eilen testasin samaisella Aconille ja viiva oli vahvistunut, tänään tein jollain apteekista haetulla joka ei ole ihan niin herkkä mutta kyllä siihenkin vaaleanpunainen viiva tuli :heart: Joten uskaltauduin siirtämään itseni plussanneisiin =) Olo on epätodellisen onnellinen, uskomatonta että sisälläni kasvaa kolmas pieni ihme ja nyt ei auta kuin toivoa että kaikki menee loppuun saakka hyvin.

Iso kiitos kaikille onnitteluista ja piinailuseurasta, kurkin kyllä miten teille muillekkin käy, plussatuulia kovasti kaikille toivotan!!! =)

C81 oli oireista kysellyt ja mun täytyy kyllä sanoa et mulla oireettomuus on ollut ainoa oire :LOL: Ei siis menkkatuntemuksia lainkaan, mitä mulla normaalisti on ollut jo muutamaa päivää ennen alkamista mutta eipä kyllä pahemmin raskausoireitakaan. Janottanut on vähän enemmän suun kuivamisen vuoksi ja nimenomaan vettä on pitänyt saada. Viisi päivää oviksesta tunsin ylösnoustessa tosi voimakkaan repäisyn alavatsalla joka sai kyllä ääneen valittamaan mutta se meni hetkessä ohi. Ennen menkkoja mulla yleensä lisääntyi valkovuoto mutta tässä plussakierrossa oli paljon kuivempaa sillä saralla :whistle: Lämpöjä olen mittaillut ja ne ovat olleet koholla vielä tänäkin aamuna mutta nyt taidan jättää senkin puuhan. Millähän sitä oppii olemaan aamuisin tökkäämättä ensimmäiseksi mittaria kielen alle :LOL: Jotenkin rauhallinen ja stressitön olo mulla on ollut koko ajan tässä kierrossa vaikka yleensä ennen menkkoja olen kuin tulisilla hiilillä :kieh:

Menkäähän naiset testailemaan niin saan seuraa tuone odotuspuolelle jahka sinne uskaltautuisi ilmoittautumaan =) ;)
 
Kyllä se nyt vahvasti näyttää siltä että meillä tästä toisesta kierrosta tärppäs. Kirjottelin et tein viime viikolla niitä haaleita viivoja ja sit pe aamuna tein vielä yhden joka oli aika tumma jo. Ei ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei kaukana siitä. Nyt menossa kp 33 / 26-30 eli täti ei ole tullut kylään. Olin kyllä aika varma jo tädin vierailusta kun oli menkkaoireet eli juili mahasta ja tuli sellasta tuhruvuotoa paperiin. Mutta kaipa se oli sit sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa. Mitenkään ei meinaa asiaa uskoa ja aattelinkin että haen vielä yhden testin tällä viikolla, josko siihen sit tulis vahva viiva. Menisin käymään labrassa, mutta en ole kotipaikkakunnalla kesää niin täällä joutuis menemään varmaan johonkin yksityiseen labraan. Paljon +-onnea kaikille kuumeilijoille. Toivotaan että tähän pínoon tulee paljon plussia.
 
Täällä on taas aamusti testaillu samalla mammaksin erit herkällä puikolla. Mun mielestä siinä ei näkynyt aamulla mitään ja oli kiire töihin joten jätin testin pöydälle. Töistä tultuani vilkaisin sitä niin se kontrolli viiva oli kuivunut sellaseksi violetin sävyiseksi, ja sen toisen viivan kohalla näkyy violetin sävyinen haamu, erottuu niin ettei testiä tarvitse käännellä yms. mutta ei se kovin voimakaskaan ole. Yhtä leveä ja samansävyinen mutta huomattavasti vaaleampi.
Mitä tästäkin sitten ajattelisi. Ei se viiva ainakaan testiajan sisällä näkynyt, enkä tiedä milloin se siihen ilmeni ku tarvi lähteä töihin.

Lämmöt on edelleen väh. 36.9. Tuntuu kyllä alavatsassa ja alaselässä siltä niinku menkat olis tulossa. Ylihuomenna pitäis alkaa jos alkaa. Pääsen testaamaan vasta huomenna töiden jälkeen. Jotenki ei kauheesti usko plussaan, en tiä... :/
 
c81
Hellou!
Tein eilen illalla uuden testin. Eikä kyllä mitään näkynyt. Ihan puhdas nega. Mutta en luovuta enenn kuin täti tulee. Saisi kyllä jo tulla että pääsisi uuteen yritykseen.
Mitäs luulette, jos ovis oli tasan 2 vkoa sitten, niin kuin luulen, niin olisiko se välttämättä vielä näkynytkään 25 herkkyyksisellä testillä (jonka luulen pregentin olevan), vai olinko vaan hätähousu? Kannattaako enää elätellä toiveita?
 
Ippu......................kp 24/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 25/27..................yk 3..........1. haaveissa
Hempukka87.......kp 28/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 28/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Toiveikas............kp 28/26-28.......kolme vuotta....1. haaveissa
Äippä84..............kp 29/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 29/28...................yk ??..........2. haaveissa
Pippuri81............kp 31/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 32/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 32/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Milla73................kp 35/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Asura..................kp 35/33...................yk 1...........1. haaveissa
c81.....................kp 35/34...................yk 1...........1. haaveissa?


Haamuilijat:




Plussanneet:

Äitsy80
Olivia

Pudonneet:

Piutsuli
Raparperitaivas
Syliapina
Äiskä äiskä
tinttara84
Heksamiina
Pihlamaaria
Kvart Över
Hannamamma
 
Huomenta kaikille! =)

Toivottavasti tuo päivitykseni meni ihan oikein.

Mulla on ihan samat oireet kun on ollut jo lauantaista asti. Hiukan harmittaa missä ne kuukautiset oikein viipyy. Tänään olen menossa asioille kaupunkiin joten mietin pitäisikö käydä samalla kertaa apteekista ostamassa testin. perjantaina näytti negaa niin eiköhän sen jo pitäisi näyttää jos raskaana muka ollaan... :|
Mä olen oikeasti huolissani tuosta oudosta, niukasta kylläkin, ruskeasta vuodosta. Olen kehitellyt kaikenlaisia tulehdus ja tauti diagnooseja päässäni. Hulluksi tulen!!!!

No illalla tai huomenna aamulla olen viisaampi....ehkä.....




 

Yhteistyössä