****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
Hempukka87
Hei Pihlamaaria! Tervetuloa joukkoon jännäämään! :)
Mun ovistestit ei tullut tänään viä postissa, joten huomena sit. Toivotaan vaan ettei sit oo ovis jo mennyt ettei turhaan tikuta... Sellanen olo kyl et vois olla ovis, mahaa vähän juilii, ja limoja valuu ja seksiä tekee mieli kokoajan :D Tosin mies on aika tiivisti ryhmittynyt tuonne sohvaan tv:n eteen, vinkkejä miten sais sen makkarin puolelle??
 
meela harmaana
Kp13 menossa ja ovista on tikuteltu pari päivää, hyvissä ajoin liikkeellä ettei vaan mene ohi... Pari viikkoa oon juonu yötä päivää greippimehua. Nyt on alkanut tänään tulemaan kirkasta limaa, huomasin äsken. Olisko mehulla vaikutusta. Perjantaina ja eilen reenattiin vähän "salamin piilotusta", tänään olis kans tarkoitus leikkiä sitä samaa jos tuo mies vaan joskus pääsee töistä. :p

Viimeksi mulla oli ovis kp17 niin kaipa se samoihin menee, ainakin ovistikun viiva on alkanut tummumaan.
 
Jeps, ovuloin eilen kp14...jippijaijee!
Oltiin pojan kaa uimassa ja yhtäkkiä vedessä killuessani tunsin viiltävää nippistelyä oikealla puolella ja iltapäivällä lämmöt pomppasivatkin sitten ylälukemiin. Ja sunnuntai-iltana pupuiltiin ihan kunnolla niinkun vielä eilen illalllakin, joten hommat on tehty ja nyt vain sitten odotellaan miten käy... B)

Tässä pinossa on tosi paljon porukkaa, toivottavasti plussasaldo nousee korkealle. Ulkona on tosi kurja ilma, tuulee ja sataa vettä eikä oo mitenkään kovin lämmintäkään, yhhyh. Löytysköhän tuolta kirjahyllystä jotain lukemisen arvosta, täytyypä lähtee tsiikaamaan. Poika meni hoitoon, kun niillä on joku teemapäivä tänään ja halus mukaan. Joten on ton ilmankin takia vähän outo olo, kun onkin aikaa ihan vain itselle... :D
 
TIISTAI 29.5.2007

Raparperitaivas.........kp 8/27....................yk 16...........2. haaveissa
Pikkulintu77..............kp 12/27....................yk 3............1. haaveissa
Tinttara....................kp 13/23-29..............yk 50...........1. haaveissa
Hempukka87............kp 13/29....................yk 8............1. haaveissa
Meela.......................kp 14/23-28...............yk 3............1. haaveissa
Äippä84....................kp 15/28-30..............yk 4.............3. haaveissa
Karpalo.....................kp 15/28..................yk ??............2. haaveissa
Heksamiina...............kp 16/n.28................yk 4.............1. haaveissa
Pippuri81..................kp 17/27-35.......pari vuotta..........2. haaveissa
Pupuvaimo................kp 18/28...........pari vuotta..........1. haaveissa
Tinttu........................kp 18/29..................yk 3.............1 haaveissa
Pihlamaaria...............kp 18/26-29 ............yk ?.............3. haaveissa
Milla73......................kp 19/28-30............yk 8..............3. haaveissa
Äiskä äiskä................kp 20/29-31............yk 1..............2. haaveissa
Olivia........................kp 20/26-30............yk 2..............1.haaveissa
Asura........................kp 21/33..................yk 1............1. haaveissa
Kvart Över................kp 22/29-34............yk 3..............1. haaveissa
Piutsuli......................kp 28/32-47.............yk 2.............3. haaveissa
<br><br>
 
Heippa vaan kaikille!

Tulipa tällainen eteen, kun itsellä ei ole koskaan rinnat reagoinut oviksen tai menkkojen aikana/ennen/jälkeen, ja nyt nännit ollut tosi kipeet 4 päivää :headwall: Miten kauan teillä joilla rinnat yleensä kipeytyy, arkuus kestää?
 
Hellou!

Kuulun varmaankin tähän pinoon, joskin kiertoni on vallan epäsäännöllinen ollut esikoisen (01/06) syntymän jälkeen, mutta suunnilleen kai vkolla 24 vois menkkani alkaa, jos vielä tulevat, joten tänne siis muiden mukaan, kun vihdoin tajusin, mitä nämä on nämä viikko-ketjut! =)

muoks: vai tajusinko?

Yk on tällä hetkellä 3. ja kp:t semmoisella mallilla että 10/24 (23-27) Kierto on ollut kaikkea väliltä 14 ja 29, mutta useimmin väliltä 23-27, ja kaikist useimmin on ollut tuo 24, joten siksi noin hassun näköinen tuo minun kp-merkintäni :ashamed:

Tähän mennessä on pupuiltu tjot-meiningillä, mutta kun esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, ja nyt on menossa jo kolmas, niin tässä kierrossa otetaan käyttöön esikoista "tehdessäkin" käytössä ollut konsti, eli jalat seinälle... ;) =)
<br><br>
 
KESKIVIIKKO 30.5.2007

Raparperitaivas.........kp 9/27....................yk 16...........2. haaveissa
Ippu.........................kp 11 /24 (23-27).......yk3............2. haaveissa
Pikkulintu77..............kp 13/27....................yk 3............1. haaveissa
Tinttara....................kp 14/23-29..............yk 50...........1. haaveissa
Hempukka87............kp 14/29....................yk 8............1. haaveissa
Meela.......................kp 15/23-28...............yk 3............1. haaveissa
Äippä84....................kp 16/28-30..............yk 4.............3. haaveissa
Karpalo.....................kp 16/28..................yk ??............2. haaveissa
Heksamiina...............kp 17/n.28................yk 4.............1. haaveissa
Pippuri81..................kp 18/27-35.......pari vuotta..........2. haaveissa
Pupuvaimo................kp 19/28...........pari vuotta..........1. haaveissa
Tinttu........................kp 19/29..................yk 3.............1 haaveissa
Pihlamaaria...............kp 19/26-29 ............yk ?.............3. haaveissa
Milla73......................kp 20/28-30............yk 8..............3. haaveissa
Äiskä äiskä................kp 21/29-31............yk 1..............2. haaveissa
Olivia........................kp 21/26-30............yk 2..............1.haaveissa
Asura........................kp 22/33..................yk 1............1. haaveissa
Kvart Över................kp 23/29-34............yk 3..............1. haaveissa
Piutsuli......................kp 29/32-47.............yk 2.............3. haaveissa


Pupuvaimo, mä oon huomannut, että mulla ainakin nännit kipeytyy ovulaation aikaan ja se kestää sellasen kolme-neljä päivää, joista kaks on tosi kipeitä. En kyllä vielä tiedä että onko se merkki siitä, että ovis on mennyt vai vasta tulossa...

Muoks, sori Ippu, nyt on oikein :D <br><br>
 
Ainiin, vaikka kuinka olin itseäni vannottanut, etten edes osta testejä, kunnes on varmasti jotain syytä niin eiköhän se eilen kaupassa ollessa osunut kassalla silmään RSFU:n testipaketti... No nyt se on meidän kylppärissä oottelemassa.. Toivottavasti saisin pitkitettyä tota testaamista, se nega on niin ikävän näköinen.

Ootteko muuten käyttäneet noita testejä joku? Onko luotettavia vai ihan hanurista, aika halpoja ainakin olivat.. :D
 
Kvart Över: olen ostanut noita testejä kaksi kertaa, enkä kertaakaan saanut oikeaa tulosta. Olin kuullut niistä niin paljon huonoa, että testasin aina heti tuon FRSU:n testin perään apteekin testillä. Että varauksella matkaan =) Jos sulla on vahvat ovistuntemukset luonnostaa, luota ihmeessä ennemmin niihin kuin noihin testeihin :wave:
 
Täällä kp 17 eikä oviksesta tietoakaan.. Mulla ei ole tainnut koskaan olla selkeitä ovistuntemuksia. Ollaan nyt sitten heiluteltu peittoja joka toinen päivä, ettei vaan ovis mene sivusuun. :)
Tää on mulla toinen clomikierto. Viime perjantaina kävin seurantaultrassa, jossa näkyi päiviin nähden normaalikokoinen follikkeli. Sen suhteen siis gynen mukaan on ihan hyvät mahikset tärpätä.. Toivo on korkealla!

Kaikille paljon tärppionnea!!!
 
Heipat taas! Kylläpä taas olla kierto puolessa välissä..Ja ovis meni menojaan,mutta onneks puptelttin toissailtana :) Helistimen sivuilla laskin hedelmöitymis ajankohdan ja sehän sattu eiliselle.Mies kyllä taas onneks palautti mut maanpinnalle :ashamed:

Tuosta rintojen/nännien kipeytymisestä:Mä huomaan viimeistään siitä ovuloineeni,kun nännit kipeytyy,näin joka kierrossa. Ja pari eka päivää nännit on älyttömän kipeet,sitten kipeytyy ja turpoo muutenkin rinnat ja tätä kestää menkkoihin asti.Tästä tiedän aina,ettei tärppiä oo tapahtunu,kun rintojen arkuus häipyy just menkkoja edeltävänä tai samana päivänä..
 
Piti äsken juttu jättää kesken mutta nyt jatkuu..Niin siis tulin siihen tulokseen joitakin aikoja sitten,että kun missään ei tunnu miltään,niin silloin on tärpänny,koska joka kierrossa jossa on jänskäämisen aihetta,tuntuu nippailua,nappailua yms. joka paikassa,eikä plussaa kuitenkaan tule! Huomenna itseasiassa otan yhteyttä lapsettomuus-tutkimuksien jatkamista varten.Meillä ne keskeyty erisyistä ja nyt taas jatkettaisiin.Ehkä jo huomenna saan miehen näytteen tutkittavakis,jos hyvin käy! Mutta tiedä sitten,koska päästää hoitoja aloittamaan..
 
Heippa vaan!

Huh, olipas mulla viikonloppuna kivulias ovulaatio :D Lauantai-aamuna heräsin, kun vatsa oli ihan arka. Sitä arkuutta, jomotusta ja kipua jatkui maanantai päivälle asti. Tosin ei yhtä kipee enää maanantaina ollu ;) Limojakin tuli ihan kiitettävästi. Nyt sitten jää nähtäväksi tapahtuiko mitään mullistavaa!
 
Mun ovis on ihan tylsä, koskaan en sitä ole varsinaisesti bongannut, ei kipeydy nännit tai rinnat muutenkaan, ei nippaile eikä nappaile massua, limaa ehkä erittyy mut eipä juuri muuta, tylsää :/ Tosi hankalaa se sen metsästäminen sitten.

Nyt se kuitenkin laskureiden mukaan on käsillä, joten pupuilua ilmassa!! =)
 
Hmm...tuossa Tinttu puhui kivuliaasta ovulaatiosta...
Minulla kanssa oli ihmeen kivulias ovis tässä kierrossa ja vatsa oli oikealta puolelta arka kolmatta päivää, kun yleensä en oviksen aikoihin mitään tunne muuta kuin lämmön noususta tiedän jotain tapahtuneen.
Jospa tuo selvä oviksen tuntemus olisi hyvä merkki ja tällä kierrolla tärppäisikin... :) Nythän tämä muuttuikin tosi jännittäväksi!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:51 Pupuvaimo kirjoitti:
Kvart Över: olen ostanut noita testejä kaksi kertaa, enkä kertaakaan saanut oikeaa tulosta. Olin kuullut niistä niin paljon huonoa, että testasin aina heti tuon FRSU:n testin perään apteekin testillä. Että varauksella matkaan =) Jos sulla on vahvat ovistuntemukset luonnostaa, luota ihmeessä ennemmin niihin kuin noihin testeihin :wave:
Eiku mä ostin raskaustestejä :) Mutta ehkä nekin on huonoja? Ja olin ajatellut, että jos niissä jotain näkyisi (toiveajattelua..) niin haluaisin kyllä varmistaa vielä apteekin testillä. En viitsisi vielä noihin ovistesteihin alkaa, koitetaan ihan omilla tuntemuksilla ja päivillä toistaiseksi. Mutta saas nähdä..
 
TORSTAI 30.5.2007

Raparperitaivas......kp 10/27....................yk 16........2. haaveissa
Ippu........................kp 12/24 (23-27).......yk3..........2. haaveissa
Pikkulintu77............kp 14/27....................yk 3.........1. haaveissa
Tinttara...................kp 15/23-29..............yk 50........1. haaveissa
Hempukka87...........kp 15/29....................yk 8.........1. haaveissa
Meela......................kp 16/23-28...............yk 3.........1. haaveissa
Äippä84...................kp 17/28-30..............yk 4..........3. haaveissa
Karpalo....................kp 17/28..................yk ??.........2. haaveissa
Heksamiina..............kp 18/n.28................yk 4..........1. haaveissa
Pippuri81.................kp 19/27-35.......pari vuotta.......2. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 20/28...........pari vuotta.......1. haaveissa
Tinttu.......................kp 20/29..................yk 3...........1 haaveissa
Pihlamaaria..............kp 20/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73......................kp 21/28-30............yk 8............3. haaveissa
Äiskä äiskä...............kp 22/29-31............yk 1............2. haaveissa
Olivia........................kp 22/26-30............yk 2............1.haaveissa
Asura........................kp 23/33..................yk 1..........1. haaveissa
Kvart Över................kp 24/29-34............yk 3...........1. haaveissa
Piutsuli.....................kp 30/32-47.............yk 2...........3. haaveissa
 
PERJANTAI 1.6.2007

Raparperitaivas......kp 11/27....................yk 16........2. haaveissa
Ippu........................kp 13/24 (23-27).......yk3..........2. haaveissa
Pikkulintu77............kp 14/27....................yk 3.........1. haaveissa
Tinttara...................kp 16/23-29..............yk 50........1. haaveissa
Hempukka87...........kp 16/29....................yk 8.........1. haaveissa
Meela......................kp 17/23-28...............yk 3.........1. haaveissa
Äippä84...................kp 18/28-30..............yk 4..........3. haaveissa
Karpalo....................kp 18/28..................yk ??.........2. haaveissa
Heksamiina..............kp 19/n.28................yk 4..........1. haaveissa
Pippuri81.................kp 20/27-35.......pari vuotta.......2. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 21/28...........pari vuotta.......1. haaveissa
Tinttu.......................kp 21/29..................yk 3...........1 haaveissa
Pihlamaaria..............kp 21/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73......................kp 22/28-30............yk 8............3. haaveissa
Äiskä äiskä...............kp 23/29-31............yk 1............2. haaveissa
Olivia........................kp 23/26-30............yk 2............1.haaveissa
Asura........................kp 24/33..................yk 1..........1. haaveissa
Kvart Över................kp 25/29-34............yk 3...........1. haaveissa
Piutsuli.....................kp 31/32-47.............yk 2...........3. haaveissa


Hyvältä kuulostaa, Pupuvaimo! Jospa se vaikka olisi se kiinnittymisvuoto!

Omaan napaan ei mitään uutta, paitsi että nännikipuilu ei ole poistunut mihinkään. Tuntuu, että tänään on taas kipeämmät kuin eilen. Olleet nyt melkein viikon kosketusarat, kun aiemmin kestänyt pari päivää.

Huomasin muuten just, että tänne ei voi enää kirjoittaa kirjautumatta sisään. Hyvä juttu musta, jää varmasti osa ikävistä kommenteista kirjoittamatta! Vaikka muuten tää on vähän outo tää sivu kun on niin laidassa ja puolet ruudusta sinisenä..
 
Hellurei! Hittolainen,kun mun on pitäny jo monena aamuna soittaa niistä meidän tutkimuksien jatkamis-hommista,enkä mä millään oo jaksanu herätä kun kello on soinu! :ashamed: :headwall:
Aika kummallista kun mulla ne nännit kipeytyy oviksesta,niin tekivät nytkin mutta arkuus kesti vaan sen ovis-päivän,kun normaalisti ne on kipeet menkkoihin asti?! :eek:
 
c81
Hei! :wave:
Pääseekö joukkoon mukaan? Tällä on aloitettu nyt oikea yritys, mutta yritetän rennosti silti. Varsinaista ehkäisyä ei olla käytetty puoleentoista vuoteen, mutta nyt alkaa' oikea' yritys, kun mieskin innostui. :heart:
luulin aiemmin että ovis oli jo viime viikolla, enkä edes usko että tästä kierrosta tärppää, mutta nyt on eilen ja tänään ollut uusia 'ovisnippailuja'. Eli vielä elättelen toiveita..
Lisääkö joku listaan?
c 81 kp 25/34 yk1 esikoinen haaviessa, km04/06
 
Mä tipahdin jo pinosta pois! Tänään kp1. Joten tulikin nytten ihan normipituinen kierto, eikä niinkuin viimeksi 47päivää.... Ihanaa kyllä kun nyt tuntuu kierto normaalilta taas... =) Pinoudunpa sitten seuraavaan yrityspinoon...

Kaikille kovasti plussatuulia!!! :heart:
 

Yhteistyössä