****Viikko 24*****

  • Viestiketjun aloittaja Kvart Över rakentaa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt en kyllä kuollaksenikaan muista tota valkkarin määrä-hommaa oviksen jälkeen,kun mulla ei oo sitä muutenkaan sellasia määriä,että ne huomais.Tottakai sen verran että pikkareihin jää jälki..Edes ovislimoja en omista?! :eek: Eli sorry en nyt osannu auttaa,mut kyllä se ihan normaalia on..Toisilla enempi,toisilla vähempi,esim. mulla,oon ihan korppu!

Nyt kyllä pitää vetää sanat takasi tuosta aiemmasta vastauksesta:Nännit on vähän aran tuntuiset,mutta vähän kumma ajankohta ja samalla oikeelta alamahaa pikkusen pistää.Aina nännit kipeytyy oviksesta,josta tiedän ylipäätäni ovistelleeni viimeistään,tunnen kyllä kivuista sen.Nyt ne sitten päättää kipeytyä kun kierto loppuu tod.näk. lauantaina..Mielenkiintoista..jäädäänpäs katteleen.

Vaikka onkin kuuma/helle pakko lähtee kahvinkeittoon :) Nii ja vähäkö meillä on täällä kämpässä kuuma!Koko päivän nimittäin porottaa olkkariin ja varjonpuolellakin keittiössä on yli 27 astetta,siis sisällä,huh hellettä! [
 
Onpa tämä ihmeellinen jännäys pino kun aikast monella on loppukierrosta oireina oireettomuutta. Mitäs se mahtaa tarkoittaa? Hmmm.... raskaudutaanko oikein isolla porukalla vai ollaanko päästetty irti mokomista muka raskausoireista?
Toisaalta niiinkuin olen jo kirjoittanut mulla ei varmasti edes ollut ovulaatiota kun ei mitään oireita siihen kohtaan ilmestynyt. Nyt kun kp on 25 niin ainut oire on "maitomaisen" valuva valkovuoto ja ihmeellinen väsymys. Ei mitään nipistyksiä, ei mitään.
Nyt lähden kuopukseni kanssa kaupungille jäätelölle. Nam. Haluan jättiläis suuren tuutin!!!!!!!!!!
 
Juu-u..Mä oikeen lietson itteni:lueskelen muualta oireettomien plussanneiden juttuja.Mutta ihan oikeesti,tosi monella plussakierto poikennu just oireettomuudellaan muista ja tuonut sitten plussan!Voi että jos se vaan ois niin munkin kohdalla!!!Mutta kyllä ihan oikeesti kun mietin muita kiertojani joissa ollu sata varma että oon raskaana,niin on ilmavaivoista ällötykseen,kaikkee siltä väliltä.Nippailuja,pyörrytystä,jano,pissatusta,nännit muka muuttuneet yms. yms. nyt ei kerrassa mitään paitsi tuo nännien arkuus mikä on tämän illan aikana tuntunut,MUTTA ehkä se johtuu siitä kun räpläsin niitä äskettäin :ashamed: Mutta voin vain todeta että tää kierto ei oo mitään semmosta mitä ennen ja tähän asti on ollu!Ja niinhän kyllä taisin jo kirjottaa joskus aiemmin,että tulin joskus taannoin siihen tulokseen,että kun missään ei tunnu miltään,silloin tärpännyt!:)
 
Ooon ihan ihmeissäni kanssa kun ei oo mitään oireita! Oon yleensä aina oviksesta ihan menkkoihin asti täynnä kaikkia mahdollisia oireita ja kipuja ja nyt ei oo sitten yhtään mitään!
Nyt pidän peukut ja varpaat ristissä ja toivon, että kaikille pamahtaa räikeät plussat ennenkuin edes tikku kerkee kastumaan!!!!!

Koska meinaatte muuten testata? Itte ajattelin, että joskus ensi viikon puolenvälin jälkeen ellei se "ämmä" tuu ennen.
 
Kattokaa nyt kun mä roikun täällä koko ajan... :ashamed:
Juu,en tiiä testauksesta,varmaa joskus ens viikon lopulla.Mulla kun toi kierto on tuon 23-29,mutta se on vaan ollu kerran tuon 29 ja siitäkin on jo varmaa toista vuotta...Toisaalta nyt on paljon "uskovaisempi" olo,siis plussan mahikseen,mutta toisaalta epäilen sitä ihan kympillä.Siis just tän oireettomuuden takia,joka siis pätee kumpaankin em. vaihtoehtoon.Voi kauhia sentään..Noh,siis jos ei tärppiä,huomenna tuhru ja sunnuntaina menkat..Oon niin negatiivinen tän asian kaa nykyään,kun on aika monet itkut joutunu itkemään tässä reilun 4 vuoden aikana.Mutta katellaan.
Nii ja pelkään vaan omaa reaktiota jos joku oireeton plussaakin!Herranen aika,siitähän sitä vasta pilvilinnoihin noustaan,mutta entäs ku sieltä sitten tippuukin?! :eek:
 
Täällähän on oikein kuhina käynyt tämän päivän aikana ja ajattelin itsekkin kantaa korteni kekoon =)

Minä kuulun myös nännikipuisten joukkoon, mulla ei kyllä aikaisemmissa kierroissa missään vaiheessa ole moista ollut mutta enpä sitäkään minään varsinaisena oireen ole pitänyt.

Eipä siis auta kun rauhassa odotella ensi viikkoon, joskin ehkä lauantaina testaan mikäli illanviettosuunnitelmat astuu voimaan =)

Olen myös lukenut että monilla se tärpännyt kierto onkin ollut kaikkista vähäoireisin joten toivottavasti meidän pinoon tulee paljon plussia kun olette oireettomia ;) :LOL:

 
c81
Hellou..
Mulla on juilinu menkkamaisesti jo pari päivää. En tiedä meinaako hyvää vaiko huonoa :/ Ja eilen nousi lämmöt yli 37'c mutta sekin voi olla vain liikaa auringonottoa, mikä se aiheutti. Yritän pitää jalat maassa. Testaankin vasta ensi viikon lopulla jos on tarve (hah, niin varmaan.. tuskin maltan niin pitkään..)
Aurinkoista päivää kaikille!!!! :heart:
 
Joo, ei kyllä ole oireen oiretta täälläkään! Noissa aiemmissa pillerittömissä kierroissa on ollut sellaista lievää ellotusta koko loppukierto, nyt ei edo yhtään. Nilkka tuli kyllä korkkareilla kävelemisestä kipeäksi, mutta se ei kai ole raskausoire :LOL:

Ihanaa kesäpäivää kaikille!
 
TIISTAI 5.6.2007

Raparperitaivas.....kp 15/27..................yk 16........2. haaveissa
Ippu......................kp 17/24 (23-27).....yk3...........2. haaveissa
Pikkulintu77.........kp 18/27..................yk 3..........1. haaveissa
Tinttara................kp 20/23-29.............yk 50.......1. haaveissa
Hempukka87.......kp 20/29...................yk 8..........1. haaveissa
Meela..................kp 21/23-28..............yk 3..........1. haaveissa
Äippä84..............kp 22/28-30..............yk 4...........3. haaveissa
Karpalo67...........kp 22/28...................yk ??..........2. haaveissa
Heksamiina.........kp 23/n.28................yk 4...........1. haaveissa
Pippuri81............kp 24/27-35.........pari vuotta.....2. haaveissa
äitsy80...............kp 24/30..................yk6............3. haaveissa
Pupuvaimo.........kp 25/28.............pari vuotta......1. haaveissa
Tinttu..................kp 25/29-32..............yk 3..........1 haaveissa
Pihlamaaria.........kp 25/26-29 ............yk ?...........3. haaveissa
Milla73................kp 26/28-30..............yk 8...........3. haaveissa
Äiskä äiskä.........kp 27/29-31..............yk 1...........2. haaveissa
Olivia..................kp 27/26-30..............yk 2...........1.haaveissa
Asura..................kp 28/33...................yk 1...........1. haaveissa
Kvart Över..........kp 28/29-34..............yk 3...........1. haaveissa
c81....................kp 28/34...................yk 1...........1. haaveissa?

Haamuilijat:

Plussanneet:

Pudonneet:

Piutsuli


häh, tää on ihan pimee.. Miks tonne tulee tollasia tyhjiä välejä väliin?? En tajua.
 
Poistun takavasemmalle ja toooodella pitkälle. Mies ilmoitti eilen illalla ettei ole onnellinen ja että haluaa elää yksin (ilmeisesti jäänyt nuoruus elämättä )
joten se siitä liitosta ja toisesta vauvasta sitten. Olen itkenyt silmät päästäni eikä tälle itkulle loppua näy. Kaikki muuttuu tästä, en tiedä mihin suuntaan enkä tiedä miten tulen pärjäämään. Kaikkea hyvää teille, toivottavasti tämä ei satu koskaan kenenkään teidän kohdalle. Hauskaa kesää, minulle se on kaikkea muuta kuin hauska.
 
Voih mitä Raparperitaivaan elämässä on tapahtunut, olen todella pahoillani. Enkä löydä järkeviä sanoja sua lohduttamaan, halaan vaan kovasti :hug: :hug: Joka tapauksessa toivon että voit nauttia kaiken surun keskellä kesästä lapsesi kanssa kunhan aika parantaa haavoja ensin :hug: Paljon enkeleitä elämääsi!!



 
:hug: :hug: Voi, Raparperitaivas! Minulla pääsi oikeesti itku, kun luin tekstisi... :'( Voimia sulle ja lämmin rutistus! Yritä löytää ilon asioita ja katso lapsesi silmiä, ehkä sitä kautta kaikki rupeaa vähitellen näyttämään valosammalta. :hug:
 
voi ei raparperitaivas :hug: en tiedä mitä kirjoittaa, muuta kuin että voimia sinulle!

(.) kun te täällä puhuitte oireettomuudesta niin mulla ainakin on jotain oireita, koko päivän kuvottanut ja maha löysällä saanut wc:ssä istua (tai sitten mulla vaan on joku pöpö :| ) ja sitte toi valkkari ollu tosi runsasta, välillä tulee oikein isoja klimppejäkin, mut just lähinnä sellasta vetistä (no joo, ehkei enempää yksityiskohtia...). olo vaan niin negatiivinen, tuntuu etten kummiskaan ole raskaana... niinkuin en ed. kierroissakaan :ashamed:
 
Kiitos kaikille osanotosta, kai elämä joskus raiteilleen palaa. Tuntuu siltä että minut on hajotettu palasiksi ja lakaistu kasaan odottamaan mitä tapahtuu. Ja voi tätä itkun määrää, tälle ei tule loppua. Mutta nyt minä otan pojan kainaloon ja me lähdetään mummolaan, pihalle leikkimään ja lettuja paistamaan.
 
Höh..mä kirjottelin jotain tuon 14:56 lähetetyn viestin jälkeen,minnekähän bittiavaruuteen se jäi?
Siis semmosia kirjottelin,että nyt rinnat on turvonnu vähä ja ovat hitusen arat.Ja suuta kuivaa ihan simona :$ Mietin vaan,että kun ois lauantaina tulossa työpaikan risteily,nii näyttäsköhän testi vielä esim. sillo la mitään?Tuskin sentään.Toisaalta joudun ehkä menemään autolla,kun sunnuntaina on töitä nii eipä sitä paljo vois muutenkaan ottaa..Jotenka jätän siis ottamatta ja testaamatta :) Kauhee,kun tuossa meidän partsilla ei voi oikeen olla,ku porottaa suoraan,eikä tuuli käy siihen yhtään..Läkähtyy ihan.

Asiasta seittemänteen: ootteko "miettiny" työnimee ja oikeeta nimee jo vauvalle,jos tärppää?Mä oon jo ajat sitten päättäny molemmat :ashamed:
Pitäs kyllä nyt jotain järkevää tekemistä keksiä eikä täällä koko ajan notkua..
 
Mäkin tulin tänne just "notkumaan".
Oon tosi pahoillani sun puolesta raparperitaivas :hug:

Omaan napaan ei kuulu kerrassaan mitään uutta, ei oo minkäänmoisia oviksen jälkeisiä tuntemuksia. Alkaa oikein jo huolestuttaa kun on niin tottunut, että on kaiken maailman vaivaa. Tulee vaan kokoajan mietittyä sitä hetkeä kun pääsee testaamaan.... Koskahan uskaltais jos ovis oli kp 17 ja 18 ja nyt on menossa kp 21. Lähtee järki.
 
Niimpä!Mullakin kp "jo" 20 ja tekis mieli testailla pikapuoliin!Oviksesta 6-7 pvää.Tosin menkkojen alkuun voi olla vaikka viikkokin ja kaikenmoiset menkkaoireet voi tulla millon vaan...ja tuleekin varmaan.Menis vaikka napa punaseks heti kun tärppää nii ei tarvii miettiä mitään hiivatin testailuja.
Koko ajan kahlaan läpi kaiken maailman sivustoilla oire-pinkkoja ja kun oireeton plussaa, niin heti taas toiveet nousee,plaah!!!
Nyt mä meen taas kahvinkeittoon,niinku 24h tuntia sitten,kun läksin täältä notkumasta :LOL:
Sen verran pitää kyllä vielä spekuloida kun tässä kirjotellessa pompsahtaa juttuja mieleen,että aamulla yökötti.Kahvia en saanut koko kupillista alas ja syöpäkäärylekin maistua omituisen pahalta?!Ja banaani oli kuin jotain puuta ois imeskelly!Voi tietty johtua kuumuuden takia huonosti nukutun muutaman tunnin yöunista ja siitä että piti klo 4.45 nousta..Eipä kyllä töissäkään sumppi maistunu 6:ltakaan yhtään.Päivällä tässä on tullu kyllä juotua kaffetta ja poltettua ihan liikaa..Kattokaa nyt mitä mä selitän!! :headwall: :ashamed: :LOL:

No nih,kahvit tulille ja sitten vois miettiä tekiskö vaaleita raitoja vähä lisää tukkaan...Heipat!Tuun varmaan heti takas kun saan raidat päähän! :D
 
Tiedän minkälaisia ajatuksia koet sekä miltä sinusta tuntuu juuri nyt. Kauheaa. Aivan kauheaa.
Yksi terveyskeskuksen kuuskymppinen naishoitaja sanoi mulle silloin joskus, että tyttö hyvä, nuo miehet eivät muutu koskaan vaikka maailma muuttuu. Kukaan nainen ei säästy niiltä suruilta. Aika parantaa haavat. Silloin ajattelin, että huh huh saisi tuokin jälkiviisas mamma painua......, mutta JO kahden vuoden päästä huomasin hänen olleen oikeassa.
Toivottavasti saat voimia läheisiltäsi. Äläkä missään tapauksessa jää yksinäsi miettimään yhtään mitään.
:hug:
 
Tänään kp27/26-30 menossa ja tuo aikaisemmin ostettu raskaustesti poltteli tuolla kaapissa niin että pakkohan se oli tehdä. Kyseessä siis aconin kasettitesti ja himmeä viivahan sieltä tuli. APUA! Paljon himmeämpi kuin kontrolliviiva mutta viiva kuitenkin. Onko muilla kokemusta kyseisestä testistä? Ja erityisesti tollasesta himmeästä viivasta. Edellisessä kierrossa tein saman testin ja sillon se oli selkeä nega eli ei tullu mitään viivan tapaistakaan.

Koko päivän ollu ihan sellanen olo että menkat alkaa tänään. Mahaa juilinu aamusta asti ja sit ollu alapäässä sellanen kostea olo. Ällöjä juttuja taas, sori. Ja vähän tullu sellasta veristä tuhrua paperiin. Nyt oon sit ihan ihmeissäni. Varmaan ei tule uni silmään koko yönä ku mietin tuota viivaa. Olisko se plussa? Varovaisen toiveikkaasti nyt yritän olla kun olin tosiaan ihan varma että täti paukkaa ryminällä kylään tänään. Ja voihan se olla että se kohta tuleekin kutsumatta.
 
Onnea Olivia haamusta, toivotaan, että äkkiä vahvistuu!!

Ja pahoittelut sinulle Raparperitaivas! Voimia! :hug: Voin vain kuvitella kuinka kamalaa sinulla on. Kyllä kaikki taas hyväksi muuttuu jotenkin päin, mutta aikaa se ottaa.

Sitten omaa napaa.. Mulle on tullut tätioire. Suunnaton ärsytys päällä koko ajan, töissä oli ihan kamala päivä kun vihasin vaan kaikkia asiakkaita. Ja kotiin pyöräillessä tuuli vastaan ja vaihteetkin kenkkuili, murrr.

Ja omituista muilimista häpyluun kohdalla, ei tätikipuiluja, mutta jotain tuntemuksia kuitenkin. Hmm. Toivottavasti malttaisin pitää testit kaapissa ens viikkoon.
 
Sama juttu muuten mulla tänään heti aamusta. Ihan "tukka pystyssä" eli siis huonolla tuulella koko päivän ja sitten iltapäivällä alkoi jumalaton päänsärky. Nappasin kaksi lääkettä ja vasta sitten auttoi.
Edelleen tulee niin paljon valkovuotoa et pitää käydä pesulla jatkuvasti, kivat korppu limakalvot kohta. :kieh:
Menkka juilintaa alkoi tänään myös. Sellaista pienen pientä kiskontaa, kyllä te tiedätte. Sellaista ärsyttävää....
Huh huh.
Kaksi päivää niin tämä tyttö on tipahtanut seuraavalle mahdolliselle viikolle.
 
heippa! mä kurkin täältä taustalta, kuulun jo tonne helmiin ja tulin kattelemaan miltäs täällä näyttää et tuleeko lisää "kohtalotovereita" sinne =)
Tinttara84:mulla oli toi suun kuivuminen yks ekoista oireista, koko ajan piti olla vesipullo lähettyvillä, niinku vieläki.
 

Yhteistyössä