** VIIKKO 28 **

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Ai niin Carmen, Kvart över ja Mimmali, odottavan aika on piiitkäää... Ei millään jaksais tonne alkuviikkoon odottaa!!!
Mä kävin jo hakemassa tänään apteekin oman... Ajattelin huomenna aamulla tehdä testin, en jaksa millään odottaa enää. Sitäpaitsi luulen, että ovis olis ollut ton lyhyemmän kierron mukaan, jos oli ollenkaan, kun ei sitä jokakuista nännikipua ole ilmennyt. Lämmöt on kuitenkin suht ylhäällä, aamulla 36,8 ja äsken mittasin 37,2.

Ensin kun mittasin, sain 34,7. Taitaa olla jotain häikkää tossa mittarissa...
:|

Yks syy miksi haluan nyt jo testata, on että mies tulee huomenna viikon työmatkalta ja olis niiiiiin kiva yllättää se kentällä. Oon vähän hölmö :ashamed:

Testatkaa jo muutkin!!! *Yllyttää* :kieh:
 
Huomenta!!!
Saanko minäkin tulla mukaan tähän pinoon, vaikkakin näin viimeiselle viikolle? Mä oon myös tuolla kevätvauvahaaveilijoissa. Näissä viikkopinoissa mentäs vaan niin samoissa päivissä...

Mulla on tänään .........kp 19/25-29...................yk 4.

Tuntemukset on vähissä, paitsi eilen kaksi kertaa juilaisi vatsasta oikein kovaa. Ekan kerran kun nousin tuolilta niin vihlaisi oikealta reunasta, ja toisen kerran kun aivastin makuultani niin juilaisi vasemmalta reunasta. Vihlaisu oli niin kova että piti olla haukkoa henkeä hetki.
mä niin toivon meillle kevätvauvaa!!!!!!!!!!!!!
 
Me ollan kylli-täti melkei samoissa kierroissa kun mulla on nyt kp 18/26. Se on jännä tää vauvakuume kun tuntuu että ei pysty mitään muuta ajattelemaan kuin sitä vauvaa! Minäkin niin toivon meille kevätvauvaa!!!
=) Mulla on muuten ollut samanlaista viiltelyitä ollut alavatsassa mummallakin puolella, voisko olla raskaus oireita???
 
Ei tarvinnut tätä hullua yllyttääkään, sillä tein ekan testin (RFSU) viime yönä 3:30, kun heräsin B) Syy tuohon erikoiseen ajankohtaan oli yksinkertaisesti se, että herätys oli alle 2 tunnin päästä ja pissille oli pakko päästä. No, negaahan se testi (tietysti :| ) näytti, mutta koitan pysyä positiivisena, koska menossa on kuitenkin vasta kp 25/29.
Huomenna olisi vuorossa Clear Bluen testi ja sen jälkeen jään odottelemaan joko menkkoja alkavaksi keskiviikkona tai kolmatta testauskertaa, myöskin ke.

Oireet, joiden toivoin olevan raskausoireita (mm. jatkuva omituinen painontunne kohdussa, kestänyt oviksesta (?) saakka), ovat lieventyneet... Eilen en tuntenut enää kuin hetkittäin tuota jomotusta alakerrassa eikä nytkään mitään mainittavaa kipuilua ole. Saas nähdä mitä nämäkin tuntemukset sitten lopulta ovat :LOL:

Mites teillä muilla; oletteko jo testailleet? Entäs kvart över: mitä testi sulle näytti?
 
PERJANTAI 6.7

Ellen83.............kp 18/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 19/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 20/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 21/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 21/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 21/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 23/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 23/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 24/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 24/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 24/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 25/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 25/29.............yk 2................1. lapsi
Tinttu................Kp 25/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 27/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 27/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 28/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Mimmali..............kp 29/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet:
Milla73


 
Mulla vähän sama juttu kun sulla, oli pakko tehdä testi jo kuudelta vaikka herätys oli kymmeneltä kun oli niin kauhea vessahätä.. B) Negahan se tietenkin, ihan puhtaan valkoinen oli ruutu..

Enkä mäkään jaksa nyt vielä itkuun pillahtaa, mulla kuitenkin kp vasta 28/29-34, että jos sittenkin olisi tuon pitemmän mukaan. Tässä kuussa vaan oli niin vähän ovistuntemuksia.. Ja eihän se välttämättä näkyiskään vaikka olis lyhyenkin mukaan. kun ketään ei ole edes myöhässä.. Lämmöt mittasin äsken 37,2 eli kaipa se ovis on kuitenkin ollut.

Nyt töihin, paljon plussia tähän pinoon toivon!! :flower:
 
Lisäsin listaan itseni ja Tintun =)

Ellen83 En tosiaan tiedä voisiko tuo riipaisukipu olla meille merkkiä.. Toivotaan :wave:
Mun ystävä kertoi että sillä oli kyl kerran näinä päivinä repäissy lujaa ja tulkitsi sitten myöhemmin kiinnittymiskivuiksi. Nyt hänellä ihana herra puoli vuotias!!! Toivottavasti nää ei oo mielikuvituksen tuotetta!!!!!!!!!
 
Moikkis kaikillle!

En oo vielä uskaltautunu testaan, mulla ois sellanen acon10 herkkä testi mut koitan nyt kuitenki malttaa maanantaille asti. Mul on maanantaina synttärit ja mikä oiskaan parempi synttärilahja kun jos sen plussan sais! Ni pantataan nyt sinne asti sitten =)
Mulla on edelleen ne juilimiset vatsassa jatkunu, kohta 2 viikkoo jo, toivottavasti ois hyvä merkki. Ruisrockiin pitäis sunnuntaina mennä mut on luvattu vähän huonoo ilmaa ni täytyy kattoo haluuko sinne mutavelliin mennä rämpimään. Juomatta ainaki meinaan olla ni on sit maanantaina ainaki "puhdasta" pissaa kun testin teen...
Hauskaa viikonloppua kaikille, ite oon päivissä ihan sekasin ku oon lomalla :)
 
Tänään kp 26/29 ja piti tosiaan testata näin aikaisessa vaiheessa, että tietäisin uskallanko ottaa kaverin häissä mitään vettä väkevämpää.. Testasin Clear Bluella ja sain tulokseksi omituisia pisteitä sen plussa- palkin kohdille :eek: Miinus- viivasta lähti noin puoleen väliin ruutua sinisiä pisteitä, jotka muodostivat todella ohuen viivan ja taas oikealla puolella ilmestyi vain muutama piste. Perin omituista... Täältä Vauvakuume- sivulta löytyy itse asiassa aiheesta oma ketjunsakin, sillä muillekin on käynyt samanlailla!

Oma tulkintani testituloksesta oli, että kyseessä on virheellinen testi, sillä vaikka kuinka vauvakuumeinen olen niin en vaan jaksa uskoa, ettåä moiset pisteet plussaa tarkottaisivat! Sillä eikö Clear Bluella tule/pitäisi tulla aina se koko plussa- palkki, mutta värin vahvuus vain voi vaihdella hormonitasosta riippuen?

No, minä taidan jättää testailut tähän tällä erää; katsotaan keskiviikkona sitten, että alkaako menkat vaiko eivät...

Tinttaralle haleja ja muille positiivisia aikoja :)
 
Carmen; tuohon testiasiaan en osaa nyt sanoa mitään, paitsi sen että olen itsekin huomannut siitä olleen listan, ja häikkää näyttää olevan muillakin! Sitä testiä en ainakaan käytä....

Mulle sanottiin tuolla haaveilijoissa, että alkoholia voi nauttia ihan vapaasti tässä vaiheessa, koska mahdollinen vauva ei ole vielä napanuorayhteydessä. Se elää jossa "ruskuaispussissa" vielä. Mut ei mitään överikännejä tietenkään kannata vetästä.

Mä ainakin aion tänään maistella kuohuvaa ja ihan vapautuneesti, koska sormukset odottaa laatikossa :heart:
Isäntä on luvannut järkätä lopun ;)

Oikein hauskaa viikonloppua! :wave:
 
LAUANTAI 7.7

Ellen83.............kp 19/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 20/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 21/28-32..........yk 1...............2. lapsi
Pikkulintu77.......kp 22/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 22/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 22/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 24/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 24/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 25/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 25/29.................yk5..............3.lapsi
Tinttara84.........kp 25/23-29.........yk 4v3kk..........1.lapsi
Meela................kp 26/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 26/29.............yk 2................1. lapsi
Tinttu................Kp 26/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 28/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 28/30..............yk 1...............3. lapsi
Kvart Över..........kp 29/29-34.........yk 4...............1. lapsi
Mimmali..............kp 30/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet:
Milla73


 
Moikka
Jos viime kierrossa ei ollut mitään oireita, niin tässä kierrossa niitä taas riittää: parina yönä ravannut pissillä 3-4 kertaa, lämmöt koko ajan yli 37, tissit kosketusarat, tooosi huono olo varsinkin aamuisin, tänä aamuna melkein ökläsin.. :x , nestettä kertyy iltasin varpaat täyteen, hajut käynyt parina päivänä nenään voimakkaana, valkkaria tulee välillä ihan lorahtaen jne, jne, jne ,jne....

Tänään kp 25, mutta kun ovis oli vasta kp 16, niin testatahan ei vielä kannata, ja negaahan se näyttää, niin kui viimeiset kolme vuotta on näyttänyt :/ Mutta oireita siis riittää...oiskohan vaihdikset iskemässä jo minun kimppuun, I hope not.

Carmen: Ikävä sanoa, mutta ne clearbluen pisteet ei taida meinata mitään, kokemusta on. Mutta toivottavsti saat sen oikea plussan muutaman päivän päästä

Tinttara84: voi sinua, haleja :hug: Olin niin toivonut sinun nyt plussaavan, olen seurannut sinun taivaltasi monessa pinossa ja sulle olisin toivonut jo sen ilon. Mutta Kvart Över: sulle peukut pystyyn!!
 
Hei täähän onki hauska ketju :D
Nyt vasta tarkemmin tutkin :whistle:
Vaikka vähän myöhässä tuunki :ashamed:
Mulla kp22/25-27 ja yk3 ja toista yritetään :wave:

Onko kukaan testannu semmosella testillä ku.. ootas mikähän tän merkki on? Ku lukee raskaustesti ja analyz exact..? toope :p

 
Suvitus, mä oon parikin kertaa testannut tolla mainitsemallasi testillä, on meidän lähiapteekissa se halvin ;)
En ole saanut siihen mitään haamuja kun en ole ollut raskaanakaan. On tosi selkeästi luettava. Ja vahva kontrolliviiva on tullut aina. Ihan hyvä testi mun mielestä!

Karpalo, toivoa nostattavia oireita sulla kyllä riittää! :D
 
Kiitos Kvart över, vaikka olisin toivonut että olisit sanonut kyseisen testin olevan huono ja epäluotettava, kun olen sillä jo yhden negan testannut :kieh:
Mutta kaipa se on pakko uskoa ja olla testaamatta.
Ens viikonloppuna testaan ellei menkat ala :snotty:
 
Kiitos kaikille voima haleista.Menkat alko sitten nyt tänään ihan oikeesti,eli kp 1.Nyt siis virallisesti poistun pinosta,mutta 31-32 vkon pinossa oon...Jospa se vielä joskus,sitten edes hoidoilla talvella tai jotain sinnepäin.Plussaonnea!
 
Launtai 7.7
Ellen83.............kp 19/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 20/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 21/28-32..........yk 1...............2. lapsi
suvitus.............kp 22/25-27...........yk 3................2.lapsi
Pikkulintu77.......kp 22/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 22/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 22/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 24/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 24/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 25/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 25/29.................yk5..............3.lapsi
Meela................kp 26/27-28.........yk 4................1. lapsi
Carmen..............kp 26/29.............yk 2................1. lapsi
Tinttu................Kp 26/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 28/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 28/30..............yk 1...............3. lapsi
Mimmali..............kp 30/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet::hug:
Milla73
Tinttara84
Kvart Över


Halit kaikille pudonneille! :hug: toivottavasti Karpalo sinulla plussaa kun olet noinkin kauan yrittänyt. Eläkä puhu vielä mitään vaihiksista, äidin kaks tuttua molemmat 40 saivat juuri tenavat, ihan terveet, joten kyllä sullakin vielä tsänssejä on!
täällä ollut öklö olo oviksesta asti ja limat eivät ole loppuneet oviksen jälkeen. eikös limat ollut yksi oire raskaudesta?? (sarjassamme kuvitellut raskausoireet... :LOL: )
 
Sunnuntai 8.7.

Ellen83.............kp 20/26................yk3................2. lapsi
Kylli-täti............kp 21/25-29...........yk4................1. lapsi
Poni06..............kp 22/28-32..........yk 1...............2. lapsi
suvitus.............kp 23/25-27...........yk 3...............2.lapsi
Pikkulintu77.......kp 23/27-28............yk4................1 lapsi
Taika-79...........kp 23/30-34...........yk10...............3 lapsi
Hempukka87......kp 23/30...............yk 9................1.lapsi
Toiveikas...........kp 25/26-30...........yk 3vuotta.....1.lapsi
Peppi1981..........kp 25/28-30..........yk 24.............1.lapsi
Karpalo67..........kp 26/28-30...........yk3v..............2.lapsi
äippä 84............kp 26/29.................yk5..............3.lapsi
Carmen..............kp 27/29.............yk 2................1. lapsi
Tinttu................Kp 27/29-32..........yk 4................1. lapsi
Maya2007..........kp 29/33..............yk 2................2. lapsi
Ninni78...............kp 29/30..............yk 1...............3. lapsi
Mimmali..............kp 31/31-33..........yk 11.............1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Pudonneet::hug:
Milla73
Tinttara84
Kvart Över
meela


no monikos täällä on nyt sit kokeillu testaamista? täällähän alkaa jo monella olla päivät täynnä. =) ihmeen äkkiä kummiskin meni tää kierto vaik tuntu aluks et saa ikuisuuden odottaa ovista ja siitä vielä menkkoihin... :whistle:
 
Tinttara84 Kvart Över :hug: Toivotaan että ensi kierto oisi onnekkaampi!

Tervetuloa suvitus mukaan!

Täällä viel pitäs jaksaa oottaa viikko.. Höh.. onilla alkaa päivät täyttyä ja jotkut jo testaileetkiin.. Itse kyllä aijon pitää itseni testistä erossa.. ja aika helpoa se tulee olemaan kun lähdemme ensiviikkolla mökille ja lähiin apteekkiin matkaa 30 kilsaa :D

Toivotavasti pian niitä plussia alkais satelemaan ja ne tädit sitten pysyy kanssa poissa! :kieh:

-Taika-
 
Mut saa tiputtaa, täti tuli tänään aamulla ihan yllättäen puun takaa. Yleensä osaa aavistaa kun tulee ensin limaa yms, mutta nyt tuli oikein heti kunnon vuotoa. Tää oli silti arvattavissa, en oo muutamaan päivään jaksanut uskoa onnistumiseen.. Kiertokin sitten lyheni 26 päivään. Onneksi silti alkoi nyt jo jos pakko oli alkaa. Lähden Epsanjaan lauantaina niin ei tarvi sitten murehtia menkkoja.
Niin ja pääsin nyt ekaa kertaa kokeilemaan kuukautiskuppia ja täytyy sanoa että hyvältä tuntuu!!!! Hyvästit räteille for ever! :heart: I'm in love

Tsemppiä kaikille muille joilla on vielä toivoa ja halit muille tippuneille! :heart:
 
Pahoittelut kaikille tädin yllätetyksi tulemille :hug: .
Täällä odotetaan kun kuuta nousevaa huomista aamua et sais sen testin jo tehdä. Mulla on se Aconin herkkä testi, mut oon lukenu vähän huonoja kommentteja siitä ni aattelin tänään hakee vielä jonkun toisen testin, suositelkaa hyviä testejä!!!
Jokos Mimmali on testannu/meinaa testata? Entäs Meela?
Jännittää jo nyt huominen testaaminen. Oon ihan varma et kun nyt jännitän ni aamulla kun herään ni on täti tullu...
Kyllä nyt jonkun täytyy tästä pinosta plussakin saada, toivottavasti me kaikki jäljellä olevat!!!
Tänään pitäis mennä Ruisrockiin jollei ihan kauhee ilma tuu, näyttää aika harmaalta. Ja huomenna pitäis sit pakata matkaa varten kun en tietenkään oo vielä aloittanu, tiistaina lähtö sinne Bulgariaan. Huomenna mulla synttärit, toivottavasti sen plussan sit lahjaks saisin, muuta en pyydä! Tuun aamulla kertoon uutisia, mielellään hyviä sellaisia!!

-Ninni- :heart: :heart:
 

Yhteistyössä