Voi LUOJA mun miestä! Että se tämänki vielä meni tekemään!

Nyt on aivan pakko tänne ryöpyttää koko tilanne, kun kaikki kaverit on joko töissä tai koulussa eikä kukaan ehdi kuuntelemaan mua. Ja tilanne on kuitenkin NIIN järjetön, etten kertakaikkiaan pysty yksin tätä käsittelemään.

Eli meidän, mun ja miehen, piti tänään lähteä viikoksi Saksaan, lomalle. Eilen mies sitten keksikin, etten minä tosissani halua lähteä hänen kanssaan matkalle, koska EN VAIKUTA TARPEEKSI INNOSTUNEELTA! Mies ite on hyppinyt pitkin seiniä jo kaks kuukautta tuota matkaa otellessa, mun tyyli on paljon rauhallisempi, enkä suhtaudu asioihin samalla tavalla kuin mies. Esim. en eilen hätäillyt pakkaamisen kanssa (mies pakkasi omat tavaransa kaksi viikkoa sitten, oikeesti), enkä muutenkaan vissiin osannut olla tarpeeksi innoissani sillä mies hermostui, otti reppunsa, ilmoitti lähtevänsä yksin reissuun ja kaiken päälle mun pitää kuulemma muuttaa sillä aikaa pois.

Tämä oli kyllä viiminen pisara! Kaikenlaista showta ja venkoilua tässä on ollut jo niin paljon, että nyt mä en enää jaksa. Mies oli yön jossain, en tiedä missä, eikä siitä ole mitään kuulunut. Juna Tampereelle lähtee iltapäivällä ja lento Saksaan illalla. Mä istun täällä yksin aamupalalla ja ihmettelen, että miten tässä näin kävi... Kai mä alan sitten pakkaamaan kamojani ja ettimään uutta asuntoa!

 
Rukoilijasirkka
Miksi sun pitää muuttaa pois? En mä tajua ollenkaan... Olitte menossa Saksaaan yhdessä ja ykskaks sun pitääkin muuttaa pois? Sun miehen käytös on ihan ylimitoitettua. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
:eek: jäin ihan sanattomaks! kokeile nyt soittaa ja selvittää koko homma. :hug:
En varmasti soita! Mä olen niin monta kertaa näissä tilanteissa ollut se, joka lopulta soittelee perään ja pyytelee anteeksi, nyt en enää viitsi. Sitähän mies just oottaa, että ryntään hänen peräänsä, mutta nyt on senki aika oppia, että mitta se on minunki kupissa.
 
:eek: Siis jo oli päätelmä miehellä. Tosin meillä tulee vastaavia esiin ku mä en esim huuda/kiroo jos harmittaa joku niin mies sit tivaa et eikö harmita lainkaan ja en mä välitä ku en näytä sitä :headwall: Miehet |O |O |O

Saisitko soitettuu miehelle ja koitettuu selvittää asiaa? Tai heitä kamat kassiin ja mee sinne juna-asemalle. Onks liput miehellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi sun pitää muuttaa pois? En mä tajua ollenkaan... Olitte menossa Saksaaan yhdessä ja ykskaks sun pitääkin muuttaa pois? Sun miehen käytös on ihan ylimitoitettua. :eek:



Lähtipä tosiaan sata lasissa ihan toiseen suuntaan.
Mikäköhän isännällä mättää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
:eek: jäin ihan sanattomaks! kokeile nyt soittaa ja selvittää koko homma. :hug:
En varmasti soita! Mä olen niin monta kertaa näissä tilanteissa ollut se, joka lopulta soittelee perään ja pyytelee anteeksi, nyt en enää viitsi. Sitähän mies just oottaa, että ryntään hänen peräänsä, mutta nyt on senki aika oppia, että mitta se on minunki kupissa.
Onhan se noinkin, ja tuli vaan mieleen että entäs jos tuo onkin vain tekosyy päästä yksin ja jättää sut?´Jos vaan ei osannu sanoa muuten....
 
Rukoilijasirkka
Ehdotan, että oikeasti häippäset, että se tajuaa, että otat sen sanomiset todesta, eikä se voi sanoa sulle ihan mitä tahansa ja että se vois olla taas ku ei ois mitään tapahtunut.

Voithan sä ottaa lippus ja mennä kentälle eri teitä, se varmaan vähän ihmettelee, mihin oot kadonnut. Mutta tuskin se tarkotti tota, vaikuttaa siltä, et se vaan on tosi harkitsematon puheissaan ja yrittää sillä puristaa susta jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
:eek:
Erikoinen mies.

Suuttuko mies todella tosta ettet näyttäny niin innokkaalta kuin se, vai oliko se joku sen keino että pääsis yksin lähtee??
Mä mietin ihan samaa, mutta kyllä meillä oli tarkoitus yhdessä lähteä. Lennot on varattu jne. Tää ois ollut kolmas kerta Saksassa peräkkäin, ja edelliset reissut on olleet aivan mahtavia.
Meillä on todella erilainen tapa suhtautua asioihin, mies on niinku tuli ja leimaus, minä rauhallisempi. Kai munki ois pitänyt joulusta asti hehkuttaa että kohta lähtään, mutta kun en mä ole sellainen!
 
Pakkaat matkatavarasi, lähdet junalla Tampereelle ja sit sinne Saksaan.. Kait sulla kuiteskin on matkaliput ja kaikki?

Selvittäkää asiat, ja nauttikaa reissusta..
Kai sä kuitenkin olet kanssa odottanut tätä reissua, vai..onko niin, ettet alun perinkään ole halunnut lähteä??
 

Yhteistyössä