Voiko mielestänne 26v päättää että lapsiluku on täynnä?

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Ensimmäinen viesti
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Teille jotka 26v. sanotte, että ei enää ikinä lapsia, ja väitätte että mielenne ei missään tapauksessa voi muuttua, niin itse sanoin, tuossa iässä, että minä en ikinä tee lapsia ja nyt tuossa jaloissa pyörii tuo 1v., että niin se mieli voi muuttua.
On tietysti niitä jotka eivät tee enempää niitä lapsia ja joiden mieli ei muutu, mutta kukaan ei voi sitä tietää ennen kuin on 50v ja voi todella sanoa, että enempää ei niitä lapsia tullut.
Itse olen nuorena sanonut hyvinkin monesta asiasta en ikinä ja kaikki ne on päätökset on kumoutuneet, joten tiedän ettei koskaan voi sanoa ei ikinä.
Kyllä se vaan niin on, että toiset ihmiset tuntevat itsensä paremmin kuin toiset. Joillakin on elämälleen muitakin suunnitelmia, kuin se lisääntyminen säännöllisin väliajoin.
Paraskin sanomaan :D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Teille jotka 26v. sanotte, että ei enää ikinä lapsia, ja väitätte että mielenne ei missään tapauksessa voi muuttua, niin itse sanoin, tuossa iässä, että minä en ikinä tee lapsia ja nyt tuossa jaloissa pyörii tuo 1v., että niin se mieli voi muuttua.
On tietysti niitä jotka eivät tee enempää niitä lapsia ja joiden mieli ei muutu, mutta kukaan ei voi sitä tietää ennen kuin on 50v ja voi todella sanoa, että enempää ei niitä lapsia tullut.
Itse olen nuorena sanonut hyvinkin monesta asiasta en ikinä ja kaikki ne on päätökset on kumoutuneet, joten tiedän ettei koskaan voi sanoa ei ikinä.
No mä toivon että elämä kuljettelee mua muuhunkin kuin lapsen tekoon, ja aion myös itse toimia niin että lapsiluku jää kahteen. Miksi en sitä tietäisi? En aio elää elämääni niin, että jos ja jos ja jos. Sanon mieluummin kun ja katson mitä tapahtuu.
 

Yhteistyössä