Voiko tällaisia maalata?

Sain mummolta yöpöydät... ja sanotaanko nyt vaikka kauniisti että sen on näköisetkin. :D Mietin että voikohan noita mitenkään maalata valkoisiksi? Nuo on mun diagnoosin mukaan ihan lastulevyä jossa on tuollainen puujäljitelmäpinta. Mä en oo oikein koskaan maalannut huonekaluja, joten mulla ei oo mitään haisua onnistuuko tollanen idea. Kaikki vinkit ja tieto on enemmän kuin kullan arvoisia. :)

 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Voi tietenkin! Nykyään maalit on niin hyviä että pysyy missä tahansa. Rikot vaan pinnan kevyesti hiekkapaperilla (hienolla), pyyhit kostealla ja sitten vain kalustemaalia päälle!
 
"Jutta"
[QUOTE="ccc";24496761]Spray ei tule pysymään pinnassa. Suosittelen kalustemaalia.[/QUOTE]

Minulla oli sininen vanha lipasto, paljon pieniä välejä, tasaista pintaa. Hioin vähän, spreijasin valkoisella, hioin vähän, spreijasin, 4kertaa spreijasin ja lopulta minulla on nykyään valkoinen, siisti, sileäpintainen lipasto. Hyvin on spray pysynyt ja kestänyt muutossakin, lapsen pikkuautoajelut yms.
 
arkki
Mä olen maalannut lasten sängyn, joka on jotain mitä lie lastulevyä? Niin tartuntapohjamaali alle ja kalustemaali päälle. Mutta voin sanoa, että ei kestä mitenkään loistavasti silti - on aika paljon jälkiä joissa paistaa entinen väri alta :( Mutta ehkä teillä ei toi olis ihan lasten leikeissä?
 

Yhteistyössä