Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
No niin. Olen aamusta alkaen selvittänyt asiaa tytön kanssa. Hän teki raskaustestin ja tulos on positiivinen. Minusta tuntuu, että tämä on jonkinlainen rangaistus minulle ja miehelleni, koska olemme käyttäneet ehkäisyä, eli keskeytettyä yhdyntää. Tietysti tätä on vaikea hyväksyä, mutta tutkimattomia ovat luojan tiet. Tytär hyväksyi asian helpommin kuin minä. Minua mietityttää juuri sellaiset asiat kuin onko lapsi terve ja miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, että lapsen isä on myös sen isoisä ja tyttäreni on lapsensa sisar. Otamme tämän lapsen kuitenkin vastaan Jumalan lahjana. Kiitokset niille, jotka suhtautuivat vaikeaan tilanteeseen asiallisesti.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Te pääsette seiskaan tällä jutulla! :D
 
nape
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
tästä tuli mieleen että olen kuullut gynekologi-äidiltäni että hän tietää tapauksen jossa neitsyt tuli raskaaksi ja sai lapsen. asia meni niin, että tyttö seurusteli mutta ei halunnut harrastaa yhdyntää ennen avioliittoa. niinpä hän tyydytti poikaystävänsä kädellään, ja sitten itsensä myös sillä samalla kädellä. ja tuli raskaaksi, vaikka hänellä oli vielä immenkalvo ehjä, eli oli neitsyt. tässäpä ehkä selitys Mariankin neitsyydelle.
Juu, ja useasti ne imekalvot eivät puhkea ekan kerran aikana..joskus voi harrastaa seksiä monta kertaa ennen kuin repeytyy. Sen pitäisi äitisi myös tietää :D ei ne siittiöt hypi mihinkään, ei ne hyppyrottia ole :D
 
:'D
Vois kyllä lähettää finlaysonille postia että onnea isyyden johdosta. hieno homma. Nehän joutuu kohta ihan konkurssiin kun kaikki menee ny ostaan niitä pyyhkeitä ja saa lapsen ja pyytää elatusmaksuja. :D
 
Gluteus maximus
ostin muuten tänään pikkupyyhkeitä kaupasta. Uskaltaakohan niitä käyttää? Ostin vielä 4 kpl :whistle: Tuleekohan meistä nyt sitten suurperhe? Miten vieraita pitäisi valistaa niiden käytössä? :snotty: Ohjeet vessan seinään...älä vaan hinkkaa liian kovaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ostin muuten tänään pikkupyyhkeitä kaupasta. Uskaltaakohan niitä käyttää? Ostin vielä 4 kpl :whistle: Tuleekohan meistä nyt sitten suurperhe? Miten vieraita pitäisi valistaa niiden käytössä? :snotty: Ohjeet vessan seinään...älä vaan hinkkaa liian kovaa?
kannattaa olla kuitenkin varovainen, jos et halua enempää pikkupyyhkeitä. :|
 
Kaikkea sitä kuulee
Onkohan tyttärenne puhunut totta,ettei ole harrastanut seksiä?Eikai nyt sentää pyyheen avulla VOI tulla raskaaksi?kyllä ne neuvolassa voi katsoa onko tyttärenne neitsyt..ja mitä papereihin merkitään isän kohdalle?oma isä omalle lapsenlapselle isäksi..voi tulla sukurutsauksesta syyte miehellesi.
 

Yhteistyössä