Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
savotar
Hu huu, jälleen... Joko on ultrassa käyty? Tule ap kertomaan kuulumisia? Tiedättekö jo, onko tulossa tyttö- vai poikapyyhe? Näkyikö ultrassa vaaleansinistä vai -punaista?
 
savotar
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

ei kyllä tuo hölmönnäköinen sukkahousukaveri taida isä olla. Minun hellä vihreä hipaisuni se on saanut siemenen itämään...
Voi juma... Kumpis tää on? Androgyyni???


Porvoossa taitaa pian paukkua ultralaitteet rikki ...
 
vieras miettii
Ei sillä että uskoisin tähän ketjuun, tuli vain yksi asia mieleen.. Tässä kun puhutaan pyyhkeestä isänä, niin juttuhan meni niin, että pyyhkeessä spermaa, joka olisi joutunut tytön sisälle jne.. Eli samalla ajattelutavalla, jos tehdään keinohedelmöitys tms, niin isähän on sitten tyyliin joku ruisku.. ;)
 
olemme hukassa
Ensinnäkin Herran siunausta teille, jotka olette seuranneet ja kommentoineet tapahtumia. Emme ole vielä ottaneet yhteteyttä neuvolaan, koska muutama päivä on mennyt sulatellessa tapahtunutta; vähän vaikeata uskoa todeksi vieläkään. Olemme kuitenkin tytön kanssa hirmu onnellisia ja mietimme ketä vauva mahtaa eniten muistuttaa: isäänsä, tytärtäni vai minua, ja minä toivon salaa kaksostyttöjä (suvussamme on paljon kaksosia ja muutamia kolmosiakin). Mieheni on hieman ymmällään tapahtuneesta, mutta luottaa siihen, että taivaan Isä tekee aina oikein. Lapset ovat Jumalan lahja meille syntisille. Raskaus on vasta aivan alussa. Toivomme ja rukoilemme, että kaikki menee hyvin. Minua vähän jännittää, miten neuvola ja seurakunta mahtavat suhtautua asiaan. Joillekin on ilmeisen vaikeaa ymmärtää, että se mikä tapahtui, oli Jumalan tahto ja ettei asiassa ole mitään hävettävä tai pahaa. Lämpöistä kevättä kaikille!
 
Auuuhhhh... :LOL: :LOL: :LOL:

En jaksanu koko ketjua lukea mutta tää on samaa sarjaa ku Suosikissa aikanaan:voinko tulla raskaaksi kun tyydytän itseäni tyynyllä? Tai onko peniksessäni jotain vikaa kun pallit ei mahdu kondomiin?? :LOL: :LOL: :LOL:

Pitäisköh ihan tuon tohtoripalstan takia tilata lahjalehdeks tuo suosikki jos siellä yhtä vitsikäitä nuoria vielä... :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä