Voinks mä värjätä mun tyttären hiukset vaaleiks?

huhuhu
lapsen päänahka on muutenki ohuempi ku aikusen, ja jos meet siihen laittaan semmosta myrkkyä ku blondasuaine voit olla varma et imeytyy paskat tytön verenkiertoon. et kannattaakohan? ihan ihmeellistä ees harkita tollasta...kaikkeen meitä onki..
 
yksi äiti aloitti pojan hiusten vaalennuksen pojan ollessa 2v ja pojalla on palanut päänahka, eli on alueita joissa ei ole hiuksia ollenkaan. voi tää poika isompana äitiään kiittää koska todennäköisesti hiukset ei kasva enää. Eli en ymmärrä et sen perusteella aletaan hiuksia vaalentamaan koska haluan olla niinkuin äiti tai prinsessa.
 
ruusu
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
 
ddfdf
Lapsi voi saada pahan allergisen reaktion vaalennusaineista. Oma päänahkani on herkistynyt niin, että syöpyy rakkuloille. Tuska viimeisen värjäyksen aikana oli valtava. Omat värjäykseni loppuivat siihen. Ei missään nimessä sellaisia myrkkyjä lapsille.
 
nii
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen :D te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms ;)
no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille. :D
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen :D te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms ;)
no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille. :D
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)
voi luoja mikä ämmä! :LOL: millä vuosisadalla sä elät?
 
masi78
ihan nyt varoituksen sana sulle ap että liikut aika heikoilla hangilla ton ärsyttämisen kans.Jos nyt välttämättä haluat sen kersan hiukset vaaleiksi niin venaa että ilmat lämpenee kunnolla ja aurinkopaistaa kirkkaalta taivaalta,sitten istutat sen kakaras pihalle auringonpaisteeseen ja sivelet sitruunaa sen päähän niin jo alkaa vaaleta ihan luonnollisestikkin jonkun verran etkä allergisoi sitä kakaraas ihan vielä noilla kemikaaleilla!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen :D te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms ;)
no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille. :D
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)
Taidat saada vaan tuksu kloonin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Mitäs pahaa siin on, jos on turhamainen :D te ette varmaan haluu kuulla mitä muuta mä oon tytölle opettanu....kauneudesta yms ;)
no anna tulla nyt vaan! mammat hyppii jo seinille. :D
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)
*ettii leukaansa lattialta* :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja masi78:
ihan nyt varoituksen sana sulle ap että liikut aika heikoilla hangilla ton ärsyttämisen kans.Jos nyt välttämättä haluat sen kersan hiukset vaaleiksi niin venaa että ilmat lämpenee kunnolla ja aurinkopaistaa kirkkaalta taivaalta,sitten istutat sen kakaras pihalle auringonpaisteeseen ja sivelet sitruunaa sen päähän niin jo alkaa vaaleta ihan luonnollisestikkin jonkun verran etkä allergisoi sitä kakaraas ihan vielä noilla kemikaaleilla!!
Kiitos vinkistä pitääpä kokeilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh hyvä on...kaikilla ihanilla naisilla pitää olla pitkä vaalea tukka :D punatukkaiset ei pääse taivaasen. Naisen tehtävä on miellyttää miestä....ja pitää tehdä kaikkensa, jotta mies ois onnellinen. Vain laihat pärjää, koulutus on maailman tärkein ja oma ura, odotan tyttärestäni vähintään lääkäriä...siinä ny muutamia ;)



:D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
mitä meinaa "VÄHINTÄÄN lääkäriä"? eli tuo on siis "huonoin" ammatti, mitkä on sitä parempia ammatteja? mikä ois tyttärelles se unelma ammatti?
Noh jos lääkäriks meinaa niin kirurgi pitää ol...Tyttären listalla on kaks ammattia eli hänestä tulee joko Prinsessa tai sitten asianajaja...tällä hetkellä...mieli voi muuttua tosin...mut tietää mitkä ovat niitä arvostettuja :)
 

Yhteistyössä