Voinks mä värjätä mun tyttären hiukset vaaleiks?

mailman kauneimman ählämi-vauvan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
kannattiko tehhä pentu ählämin kaa, suomalaisesta isästä oisit saanu vaaleen.
juu,mut katos ku suomalaisesta oisit saanu vaan kaiken paskan ku ne on kaikki paskoi!!!! jos teit ählämin kanssa niin lapsestasi tulee varmasti todella kaunis. toisin ku noista suomalaisista rumista punanaamoista....
 
lily
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
eikös bic mac ole hampurilainen :D siitä tuleekin lihava 11v pissis :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
eikös bic mac ole hampurilainen :D siitä tuleekin lihava 11v pissis :D
Lienee mic macit. Mut pelkkä big mac peittona olisikin näky..
 
lily
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
eikös bic mac ole hampurilainen :D siitä tuleekin lihava 11v pissis :D
Lienee mic macit. Mut pelkkä big mac peittona olisikin näky..
"kierii naurusta lattialla" oi miun mahain..pissis jolla yllä vain hampurilaisesta tehty hame ja naama ku tuksulla..oi oi au..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
eikös bic mac ole hampurilainen :D siitä tuleekin lihava 11v pissis :D
Lienee mic macit. Mut pelkkä big mac peittona olisikin näky..
"kierii naurusta lattialla" oi miun mahain..pissis jolla yllä vain hampurilaisesta tehty hame ja naama ku tuksulla..oi oi au..
:LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä anoppi laitatti tyttösillemme vaaleat raidat parturissa (tyttösillä oli ikää ehkä 5 ja 7 tai jotain)...
Sitten me vanhemmat sanottiin, että saavat odottaa muutaman vuoden seuraavaan kertaan...

En olisi itse antanut edes niitä muutamia raitoja laittaa (itsekin joskus yläasteella ekan kerran hiuksia värjäillyt)... :saint:
Raita-aineet siinä mielessä turvallisia kuitenkin, että ne eivät ole kosketuksissa hiuspohjaa :) Ainakin kampaajan laittamina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusu:
varmasti provo, jos tosissan säälin kyllä lasta.. pikkutytöstä tulee varmaan sellainen että 12-vuotiaana meikit naamassa ja koru navassa siideripäissään jossain pusikossa ja rakastavan mamman siunauksella..
juu ja liian pienet big macit jaloissa ja stringit vilkkuu, kunnon pissaliisa. Ja white trash mamma ostaa sidukkaa ja tupakkia kun tyttö haluaaaaaaaa
eikös bic mac ole hampurilainen :D siitä tuleekin lihava 11v pissis :D
Lienee mic macit. Mut pelkkä big mac peittona olisikin näky..
"kierii naurusta lattialla" oi miun mahain..pissis jolla yllä vain hampurilaisesta tehty hame ja naama ku tuksulla..oi oi au..
Älä unohda kaljuja laikkuja päässä :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh mitäpä mie en tyttäreni vuoksi tekisi :saint: juuh ja oonhan mie häntä opettanu muuhunkin turhaan....
Onnee ja menestystä vaan :p Mikäs siinä, kukin tavallaan. Turhapa sitten narista, ku tytär on piloille hemmoteltu. Siinäpä sitten ihmettele, ku saa raivokohtauksen, jos ei saakaan haluamaansa.

En usko, että joku voi ihan tosissaan kysyä lapsensa hiusten värjäystä. Täytyy olla jotain vikaa äipässä sillon.
Mut mitäpä niistä blondeista sanotaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Noh mitäpä mie en tyttäreni vuoksi tekisi :saint: juuh ja oonhan mie häntä opettanu muuhunkin turhaan....
Onnee ja menestystä vaan :p Mikäs siinä, kukin tavallaan. Turhapa sitten narista, ku tytär on piloille hemmoteltu. Siinäpä sitten ihmettele, ku saa raivokohtauksen, jos ei saakaan haluamaansa.

En usko, että joku voi ihan tosissaan kysyä lapsensa hiusten värjäystä. Täytyy olla jotain vikaa äipässä sillon.
Mut mitäpä niistä blondeista sanotaan :whistle:
BLONDI ja ylpeä sellainen :heart:
 
hehehe
Lihavat eivät menesty...:LOL:
Sano se mun tutulle, joka useamman lapsen äitinä aikanaan aloitti opiskelut oikiksessa ja on nykyään erittäin arvostettu sillä juridiikan alueella, jolla toimii. Ja on muuten 30kg ylipainoinen. Katos kun esimerkiksi asianajajana toimiminen ei ole kiloista tai tukanväristä kiinni, vaan siinä vaaditaan tiettyä liikettä tuolla korvien välissä...:whistle:
 
vieras
Eikö tuollainen identiteettiin perustuvien typioiden pohjalta tehty kasvatus ole vaarallista minäkuvalle ja itsetunnolle. Ja sitten ihmetellään miksi lapset ja nuoret voi huonosti ja miksi ihmisillä on huono minäkuva. Jaa miksikö, no siksi ettei täytä niitä kriteerejä mihin on kasvatettu ja sitten pitää potea siitä syyllisyyttä. Onneks mä olen saanut kasvaa ilman mitään odotuksia tai ulkonäkökriteerejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Meillä anoppi laitatti tyttösillemme vaaleat raidat parturissa (tyttösillä oli ikää ehkä 5 ja 7 tai jotain)...
Sitten me vanhemmat sanottiin, että saavat odottaa muutaman vuoden seuraavaan kertaan...

En olisi itse antanut edes niitä muutamia raitoja laittaa (itsekin joskus yläasteella ekan kerran hiuksia värjäillyt)... :saint:
Raita-aineet siinä mielessä turvallisia kuitenkin, että ne eivät ole kosketuksissa hiuspohjaa :) Ainakin kampaajan laittamina.


Niin, se vähän lieventää asiaa... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Voi lapsiparkaa..kuulostaa tosi loistavalta tulevaisuus :/

Saako kysyä mitä sitten teet, jos tyttö ei jostain syystä täytä noita "kriteerejäs"? :eek:
Mua huolestuttaa myös. Itse olen ollut juuri tuollaisten paineiden (toki lievempien) alla, ja tiedän mitä se on, kun mitä tahansa tekee niin aina voisi olla parempi. Jos tosiaan vielä iskostat lapsen päähän tuon ulkonäön tärkeyden, voi teini parkaa, kaikki eivät voi olla kauniita.

Toivon koko sydämestäni, että et ole tosissaan.
 
vieras
Voi perse mikä äiti. Ei voi muuta sanoa.
Lapselle teet helvetinmoisen karhunpalveluksen tolla aseenteellas, ja luulen että hän vanhempana kyllä tajuaa ketä syyttää asennevammastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi perse mikä äiti. Ei voi muuta sanoa.
Lapselle teet helvetinmoisen karhunpalveluksen tolla aseenteellas, ja luulen että hän vanhempana kyllä tajuaa ketä syyttää asennevammastaan.
Voi voi, elämä on...mä kerron vielä yhden jutun...mut tää on ainakin sit ihan tosi...mie oon RASISTI...mut en aio opettaa tätä lapsilleni... :)

Lisäys vielä...osuit kyl naulan kantaan..voi perse...joo rakastan peppuseksiä...juuh ja tiiän mikä teidän mielestä mua odottaa vanhana :whistle:
 

Yhteistyössä