Voisiko joku valaista minua tästä karppauksesta, kun foorumilla ei vastata!

  • Viestiketjun aloittaja "pullero"
  • Ensimmäinen viesti
"pullero"
Aloitin karppauksen 3 viikkoa sitten. Lähtöpaino 82g paino nyt 82g

- En ole liikkunut, mutta ymmärsin että ei tarvisikaan..

Aamupala: juustoleipänen (4g hh) 2juusto viipaletta ja kinkkusiivu. Kahvia

Lounas: Kukkakaali kratiini ja jauhelihaa. Kurkkua tai tomaattia

Päivällinen : sama kuin lounas

iltapala: 2 munan munakas meetvurstilla ja turkkilaista jugurttia n.100g

3 litraa vettä

Mikä tässä mättää kun paino ei putoa, alan jo epäilemään jotain kilpirauhas sairautta
 
"vieras"
Kuinka suuria nuo lounas ja päivällinen? Aikuinen ihminen, joka ei liiku ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä. Karppauksesta en kyllä muuta tiedä, kun ei saa hiilareita syödä, mutta niimpä olet tainnut tehdäkin.
 
[QUOTE="pullero";27934351]olisi pitänyt olla kirjoittamatta kun takerrutaan noin kovin kirjaimen puuttumiseen. Tai miksi ylipäänsä edes vaivaduit tuostakin narisemaan, hoh hoijaa....[/QUOTE]

Minä olen innokas kielipoliisi. Kommentistani on sinulle silkkaa hyötyä: minut tunnetaan laajalti säkenöivästä huumorintajustani ja ihmiset klikkailevat mielellään auki ketjuja, joihin olen osallistunut. Samalla he voivat antaa sinulle hyödyllisiä vinkkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"noh"
[QUOTE="vieras";27934371]Kuinka suuria nuo lounas ja päivällinen? Aikuinen ihminen, joka ei liiku ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä. Karppauksesta en kyllä muuta tiedä, kun ei saa hiilareita syödä, mutta niimpä olet tainnut tehdäkin.[/QUOTE]

Älä vastaa kun et tosiaan tiedä karppauksesta.
 
minä-
Mitä laitat tuohon kukkakaaligratiiniin? Kannattaisi ehkä koittaa lihaa/kalaa/kanaa ja vähän vihreitä kasviksia sen kanssa. Panosta niihin hyviin rasvoihin tosiaan. Ja jos laihtua haluat, niin ei se niin kamalaa olisi vähän liikkuakin. Osta vaikka kahvakuula ja tee tv:tä katsellessa muutamia liikkeitä.
 
Höpö höpö mitä bullshittiä
[QUOTE="vieras";27934371]Aikuinen ihminen, joka ei liiku ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa päivässä. .[/QUOTE]

Parempi syödä kunnollinen lämmin ruoka kaksi kertaa päivässä kuin mussuttaa leipää tms.
 
"pullero"
[QUOTE="noh";27934385]Kyllä noilla pitäisi paino pudota kovaa vauhtia. Mitä kaikkea gratiinissa on? Onko munakkaassa maitoa? Onko kahvissa paljon maitoa?[/QUOTE]

En käytä maitotuotteita, muutoin kuin tuon jugurtin ja juuston.
Kahvi mustana.

Kratiinissa on kukkakaalia,jauhelihaa ja juustoraastetta.
 
........................
Olen karpannut viisi vuotta ja minusta syömisesi näyttävät suht. hyvältä.

Kasviksia voisit kyllä lisätä joka aterialle!
Ja sitten mietin annoskokoa; kuinka paljon syöt lounaalla ja päivällisellä?

Maitotuotteet voi joillain jumittaa (juusto, partis), mutta en usko että se on sulla syynä. Kyllä pitäisi tippua.
 
minä-
[QUOTE="pullero";27934407]En käytä maitotuotteita, muutoin kuin tuon jugurtin ja juuston.
Kahvi mustana.

Kratiinissa on kukkakaalia,jauhelihaa ja juustoraastetta.[/QUOTE]

Jos annoskoko on iso, niin pienennä sitä vähitellen. Pitää kärsiä pientä näläntunnetakin, jos haluaa laihtua. Jos sitä kukkakaalia on paljon, niin koittaisin muita vaihtoehtoja, joissa enemmän rasvaa ja proteiinia.
 
"noh"
[QUOTE="pullero";27934407]En käytä maitotuotteita, muutoin kuin tuon jugurtin ja juuston.
Kahvi mustana.

Kratiinissa on kukkakaalia,jauhelihaa ja juustoraastetta.[/QUOTE]

Hmm, ei tuossa juuri parantamisen varaa ole. Voit tietysti kokeilla jättää jugurtin pois mutta sen ei pitäisi olla tarpeen. Olethan punninnun painosi aina aamulla pissan jälkeen, ennen syömistä ja juomista? Jos olet niin joko vaakasi on varmaan rikki tai sitten on ehkä joku vialla.
 
"Jenis"
[QUOTE="noh";27934432]Hmm, ei tuossa juuri parantamisen varaa ole. Voit tietysti kokeilla jättää jugurtin pois mutta sen ei pitäisi olla tarpeen. Olethan punninnun painosi aina aamulla pissan jälkeen, ennen syömistä ja juomista? Jos olet niin joko vaakasi on varmaan rikki tai sitten on ehkä joku vialla.[/QUOTE]

Oiskohan se vialla, että jos syö enemmän kuin kuluttaa, ei laihdu? ;) Tiedän kyllä että perinteisen karppiuskonnon mukaan annoskoolla ei ole väliä, mutta tässähän meillä nyt on elävä esimerkki siitä, että homma ei toimi...
 
........................
Mittanauhaa voisi myös kokeilla. Joillain lähtee ensin senteistä ja sitten vasta painosta.

Ja juu, voisit sitä liikkumistakin kokeilla. Ja sitten, jos ei noilla syömisillä ja liikunnan lisäämiselläkään mitään tapahdu, niin mars lääkäriin.
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
vanhanaikaista
Mun täytyy todeta, että en ymmärrä ylenpalttista rasvojen syöntiä ts. sen sorttista karppausta. Se on vähän jo "passe" eikä terveysvaikutuksetkaan taida olla ihan kohdillaan. Mikset vaan jätä ruokavaliosta pois pastaa, perunaa, riisiä ja leipää ja korvaa kasviksilla. Laihdut takuuvarmasti ja nopeasti.

Itse olen noudattanut tuollaista "järkikarppi" ruokavaliota jo kohta pari vuotta, ei ole tarvinnut laskeskella yhtään mitään. Minä en ole laihtunut kiloissa, mutta mies on 15 kg. Mulla ei ole pudotettavaa, mutta hänellä on.


Ei katsella rasvapitoisuuksia, syödään oivariinia ja käytetään oikeaa kermaa. Muttei läträtäkään sen rasvan kanssa.

Kävin just perusteellisessa terveystarkastuksessa ja kaikki mahdolliset arvot kolesterolista hemoglobiiniin on erinomaiset.
Suosittelen lämpimästi.
 
"noh"
[QUOTE="Jenis";27934438]Oiskohan se vialla, että jos syö enemmän kuin kuluttaa, ei laihdu? ;) Tiedän kyllä että perinteisen karppiuskonnon mukaan annoskoolla ei ole väliä, mutta tässähän meillä nyt on elävä esimerkki siitä, että homma ei toimi...[/QUOTE]

Ehkä ei toimi jos on joku terveydessä vialla.
 
"noh"
Mun täytyy todeta, että en ymmärrä ylenpalttista rasvojen syöntiä ts. sen sorttista karppausta. Se on vähän jo "passe" eikä terveysvaikutuksetkaan taida olla ihan kohdillaan. Mikset vaan jätä ruokavaliosta pois pastaa, perunaa, riisiä ja leipää ja korvaa kasviksilla. Laihdut takuuvarmasti ja nopeasti.

Itse olen noudattanut tuollaista "järkikarppi" ruokavaliota jo kohta pari vuotta, ei ole tarvinnut laskeskella yhtään mitään. Minä en ole laihtunut kiloissa, mutta mies on 15 kg. Mulla ei ole pudotettavaa, mutta hänellä on.


Ei katsella rasvapitoisuuksia, syödään oivariinia ja käytetään oikeaa kermaa. Muttei läträtäkään sen rasvan kanssa.

Kävin just perusteellisessa terveystarkastuksessa ja kaikki mahdolliset arvot kolesterolista hemoglobiiniin on erinomaiset.
Suosittelen lämpimästi.
Niinhän ap on juuri tehnyt?? Eihän tuossa ollut rasvalla lotrattu.
 
........................
Mun täytyy todeta, että en ymmärrä ylenpalttista rasvojen syöntiä ts. sen sorttista karppausta. Se on vähän jo "passe" eikä terveysvaikutuksetkaan taida olla ihan kohdillaan. Mikset vaan jätä ruokavaliosta pois pastaa, perunaa, riisiä ja leipää ja korvaa kasviksilla. Laihdut takuuvarmasti ja nopeasti.

Itse olen noudattanut tuollaista "järkikarppi" ruokavaliota jo kohta pari vuotta, ei ole tarvinnut laskeskella yhtään mitään. Minä en ole laihtunut kiloissa, mutta mies on 15 kg. Mulla ei ole pudotettavaa, mutta hänellä on.


Ei katsella rasvapitoisuuksia, syödään oivariinia ja käytetään oikeaa kermaa. Muttei läträtäkään sen rasvan kanssa.

Kävin just perusteellisessa terveystarkastuksessa ja kaikki mahdolliset arvot kolesterolista hemoglobiiniin on erinomaiset.
Suosittelen lämpimästi.
Mielestäni ap:llakaan ei ole mitään järjestöntä rasvalla lotrausta. Vai onko?
 
"pullero"
Mun täytyy todeta, että en ymmärrä ylenpalttista rasvojen syöntiä ts. sen sorttista karppausta. Se on vähän jo "passe" eikä terveysvaikutuksetkaan taida olla ihan kohdillaan. Mikset vaan jätä ruokavaliosta pois pastaa, perunaa, riisiä ja leipää ja korvaa kasviksilla. Laihdut takuuvarmasti ja nopeasti.

Itse olen noudattanut tuollaista "järkikarppi" ruokavaliota jo kohta pari vuotta, ei ole tarvinnut laskeskella yhtään mitään. Minä en ole laihtunut kiloissa, mutta mies on 15 kg. Mulla ei ole pudotettavaa, mutta hänellä on.


Ei katsella rasvapitoisuuksia, syödään oivariinia ja käytetään oikeaa kermaa. Muttei läträtäkään sen rasvan kanssa.

Kävin just perusteellisessa terveystarkastuksessa ja kaikki mahdolliset arvot kolesterolista hemoglobiiniin on erinomaiset.
Suosittelen lämpimästi.

EN syö mitään perunaa,pastaa tai riisiä. Juustoleipänen on ainoa ja siinä on mantelijauhetta,kananmunaa ja juustoraaste. 1kpl sis n.4g hh..
 
vanhanaikaista
[QUOTE="noh";27934464]Niinhän ap on juuri tehnyt?? Eihän tuossa ollut rasvalla lotrattu.[/QUOTE]

Juustoa, ruokana gratiini jossa juustoa ja munakas metwurstissa. Eipä ole rasvaa, ei...ei turkkilainen jogurttikaan ole ihan rasvatonta.
 
minä-
Mun täytyy todeta, että en ymmärrä ylenpalttista rasvojen syöntiä ts. sen sorttista karppausta. Se on vähän jo "passe" eikä terveysvaikutuksetkaan taida olla ihan kohdillaan. Mikset vaan jätä ruokavaliosta pois pastaa, perunaa, riisiä ja leipää ja korvaa kasviksilla. Laihdut takuuvarmasti ja nopeasti.

Itse olen noudattanut tuollaista "järkikarppi" ruokavaliota jo kohta pari vuotta, ei ole tarvinnut laskeskella yhtään mitään. Minä en ole laihtunut kiloissa, mutta mies on 15 kg. Mulla ei ole pudotettavaa, mutta hänellä on.


Ei katsella rasvapitoisuuksia, syödään oivariinia ja käytetään oikeaa kermaa. Muttei läträtäkään sen rasvan kanssa.

Kävin just perusteellisessa terveystarkastuksessa ja kaikki mahdolliset arvot kolesterolista hemoglobiiniin on erinomaiset.
Suosittelen lämpimästi.
Kaikki ratkaisut ei toimi samallalailla kaikilla. Ei oikeanlainen vähähiilihydraattinen ruokavalio mun mielestä koskaan ole ollut ylenpalttista rasvoilla läträämistä.

Mutta jos on paljon pudotettavana painoa, niin ketokarppausaloituksesta saa sille pudotukselle parhaan alun, että oikeasti laskee, että hiilareita ei tuu yli 20g päivässä. Siitä voi sitten hetken päästä jatkaa vähän monipuolisemmalla ruualla.
 

Yhteistyössä