Voitteko kuvitella kiusallisempaan tilannetta..?

Tapahtui baarissa, yllätys yllätys. Eksän kaveri tulee suutelemaan aivan täysin yllättäin tanssilattialla eksän edessä (tosin ei ole varmaa ovatko hyviä kavereita vai vaan tuttuja) ja mä jähmetyn tilanteesta täysin, kuiskaan vaan et mennäänkö istumaan ja voitte arvata loput...
Baarielämässä siis kaikki on mahdollista, mutta tämä nyt itselleni ainakin aika uskomaton tilanne :rolleyes: :D Naisten kesken on kirjoittamaton sääntö ettei kavereiden entisiin kosketa, mutta luulisi että samaa miehiinkin?!
 
Jess!
Mä olen jo aikoja sitten pudonnut kärryiltä, joten voisitko nyt lyhyesti tiivistää viimeiden vuoden tapahtumat?

Sullahan oli jokin hoito parkkipaikalla? Ja sä olit menossa miehen vanhempia tapaamaan. Ja nyt siis suutelet tämän miehen kaveria?
 
aggp+
Voin kuvitella kiusallisempaakin. Siis onko se aspergeripoika nyt jo eksä? Vai tarkoitatko lääkärieksää? En myöskään osaa arvata loppuja. Jos kyseessä oli lääkärieksä, miksi suutelit ja petit nykyistäsi eksän kaverin kanssa? Ehkä kaveri tiesi, että sulta lohkeaa helposti, joten päätti yrittää. Siis jos kyseessä oli aspergerin kaveri. Mutta aika outoa, että joku "kaveri" tekisi noin. Millaisia kavereita sun eksillä oikein on? Oudossa seurassa tunnut liikkuvan.
 
Voin kuvitella kiusallisempaakin. Siis onko se aspergeripoika nyt jo eksä? Vai tarkoitatko lääkärieksää? En myöskään osaa arvata loppuja. Jos kyseessä oli lääkärieksä, miksi suutelit ja petit nykyistäsi eksän kaverin kanssa? Ehkä kaveri tiesi, että sulta lohkeaa helposti, joten päätti yrittää. Siis jos kyseessä oli aspergerin kaveri. Mutta aika outoa, että joku "kaveri" tekisi noin. Millaisia kavereita sun eksillä oikein on? Oudossa seurassa tunnut liikkuvan.
Aspergerpoika niin. Voitte kuvitella miten raskasta oli epätietoisuus ja huoli siitä onko hänellä se edes lievänä vai onko hän muuten vain hieman epäsosiaalisempi. Fiksu hän on mutta sellainen aspimaisuus (tunteettomuus, tilanne -ja huumorintajun puute) oli jopa pelottavaa, kun aina oli sellainen hoitajamainen ote siihen :D vaikea selittää mutta niin se vaan on, ettei kirjaviisaus kulje käsi kädessä sosiaalisten taitojen kanssa.
 
Ok. "Voitte arvata loput" viittaa ilmeisesti siihen, että panit sen kaverin kanssa? Onko hienoa julistaa tällaisia juttuja tällä palstalla?
En pannut todellakaan:D Hän otti kädestä kiinni ja vei mut lähelle tanssilattiaa olevalle penkille jossa oltiin kaverini mukaan "herkissä tunnelmissa" Noh, enpä minä tässä halua numeroa tehdä tästä mutta keskustelua vaan siitä herättää, että ei kai kaverin eksiin ole koskemista ;o
 
vie ras
En pannut todellakaan:D Hän otti kädestä kiinni ja vei mut lähelle tanssilattiaa olevalle penkille jossa oltiin kaverini mukaan "herkissä tunnelmissa" Noh, enpä minä tässä halua numeroa tehdä tästä mutta keskustelua vaan siitä herättää, että ei kai kaverin eksiin ole koskemista ;o
Mun mielestä myöskään exien kavereihin ei kosketa!
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
aggp+
Olen myös sitä mieltä, että eksän kavereihin ei kosketa. Joten et ole tässä tilanteessa yhtään parempi ihminen kuin se eksän kaverikaan. Oikeastaan tekisi mieli kysyä, millainen ihminen oikein alkaa lääppiä eksän kaverin kanssa juuri jättämänsä eksän naaman edessä.
 
Olen myös sitä mieltä, että eksän kavereihin ei kosketa. Joten et ole tässä tilanteessa yhtään parempi ihminen kuin se eksän kaverikaan. Oikeastaan tekisi mieli kysyä, millainen ihminen oikein alkaa lääppiä eksän kaverin kanssa juuri jättämänsä eksän naaman edessä.
Juu, hyvä että tuli tehtyä tämä keskustelu, vaikka ounastelin vähän samaa.. :/
 

Yhteistyössä