YH:t vastaan parisuhteessa olevat:miten usein saatte olla ihan yksin ilman lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja hy
  • Ensimmäinen viesti
yh
No höh, miksei noihinkin paikkoihin voisi viedä? Mä kun oon käynyt kampaajalla niin lapsi on istunut penkillä ja saanut kampaajalta akkareita tms. luettavaks. Siis tietysti on niitäkin mihin ei lasta voi ottaa mutta ei nuo nyt sellaisia taida olla.
No tämähän riippuu aivan siitä minkä ikäisiä lapsi/lapset ovat. 2-vuotiasta villiä taaperoa ei kyllä voi jättää ilman valvontaa johonkin odottelemaan kun äiti istuu hammaslääkärintuolissa...
 
Parisuhteessa olen ja lapset on poissa kotoa 2-4krt kuussa. Lomien aikaan enemmän, kun mummot ottaa silloin lapsia useammaksi yöksi... Lisäksi ne ajat, jolloin käyn esim. kaupassa/kampaajalla jne. ja lapset on isänsä kanssa kotona.
 
0-4 kertaa vuodessa 0,5h-yön yli. Lapset 8v ja 2,5v. ja olen isomman totaaliyh ollut alusta asti. Pienemmän kohdalla ei asia ole käytännössä yhtään toinen vaikka mukamas joku yhteishuoltajuus onkin. Sitä on tässä vuosien varrella oppinut ilman harmitusta skippaamaan ne menot jotka eivät lasten kanssa onnistu. Omaa aikaa otan iltaisin kun lapset nukkuvat, ja se riittää oikein mainiosti. Nautin suuresti lasteni seurasta, kun hetken ne vaan pieniä ovat :heart: Isompi pärjää jo kauppareissun tms. ajan yksikseen kotona ja kyläilee luokkakavereidensa luona silloin tällöin. Pienempikin kasvaa ihan silmissä. Kyllä sitä sitten ehtii juosta omilla menoillaan ihan tarpeeksi, kun lapset ovat isompia =)
 
Parisuhteessa olen, ja olen ihan yksin kotona ehkä 0-3 viikossa, mutta harvoin pitkää aikaa. Mies siis saattaa olla lapsen kanssa kaupassa tai ulkona, tai joskus käymässä jossain muualla. Nyt olisi tiedossa, ihan lähiaikoina viikonloppu omassa rauhassa! Ai että, miten outoa :D
 

Yhteistyössä