Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Moro murut :)
Kevät on viimein tullut.
Paistelen tuossa pinaattilettuja sekä pinaatti-parsakaalilettuja ja puolukkahillo tehty.

Perjantaina kävin pään mangeettikuvassa,välillä meinas ahistaa se pääkypärä vai mikä lie häkkyrä se on.Mutta kun laitto silmät kiinni ja keskittyi vaan hengittämään rauhassa,niin helpotti.
Kuvissa kävin aamulla ja iltapäivällä tulikin jo viesti,että lääkäri on kommentoinut kuvia omaan kantaan. Mä jo säikähin ja sydän ❤ pomppien menin heti lukemaan kommentin.
Ei mitään poikkeavaa aivoissa. Mä ootin vastauksia vasta viikon päästä,mutta ihana tietää että ees 1 huolenaihe on poissa (y) :giggle:
 
Moro murut
Kevät on viimein tullut.
Paistelen tuossa pinaattilettuja sekä pinaatti-parsakaalilettuja ja puolukkahillo tehty.

Perjantaina kävin pään mangeettikuvassa,välillä meinas ahistaa se pääkypärä vai mikä lie häkkyrä se on.Mutta kun laitto silmät kiinni ja keskittyi vaan hengittämään rauhassa,niin helpotti.
Kuvissa kävin aamulla ja iltapäivällä tulikin jo viesti,että lääkäri on kommentoinut kuvia omaan kantaan. Mä jo säikähin ja sydän pomppien menin heti lukemaan kommentin.
Ei mitään poikkeavaa aivoissa. Mä ootin vastauksia vasta viikon päästä,mutta ihana tietää että ees 1 huolenaihe on poissa
Ihana kuulla, varmasti iso helpotus!
 
  • Rakkaus
Reactions: Kais
Katoin äsken Claes Ohlsonin aurinkovalaisinmainosta.

Suurentakaa tuota kuvaa.

Tuossa on 3 miestä, mutta tuo vasemmalla oleva nainen...onko sillä joku vaalea panta päässä vai mikä hiekanvärisen suikale sillä on kasvojen edessä? Mihin suuntaan se katsoo? :unsure:

 
Katoin äsken Claes Ohlsonin aurinkovalaisinmainosta.

Suurentakaa tuota kuvaa.

Tuossa on 3 miestä, mutta tuo vasemmalla oleva nainen...onko sillä joku vaalea panta päässä vai mikä hiekanvärisen suikale sillä on kasvojen edessä? Mihin suuntaan se katsoo?
Eiku siinä onkin 2 ihmistä! :ROFLMAO: Naisella oranssinpunanen takki ja sen takana olevalla miehellä vaaleansininen paita. Mä luulin että molemmat kuuluu samalle ihmiselle. Luulin että on mahakas nainen...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Katoin äsken Claes Ohlsonin aurinkovalaisinmainosta.

Suurentakaa tuota kuvaa.

Tuossa on 3 miestä, mutta tuo vasemmalla oleva nainen...onko sillä joku vaalea panta päässä vai mikä hiekanvärisen suikale sillä on kasvojen edessä? Mihin suuntaan se katsoo?
No joo siltä vähän näyttää,outo kuva minusta
 
Onkos teillä simat jo pantu tulemaan. Mä tein luumu-mansikkasimaa ja parin päivän päästä ihan perinteistä sitruunasimaa.
 
Eiku siinä onkin 2 ihmistä! Naisella oranssinpunanen takki ja sen takana olevalla miehellä vaaleansininen paita. Mä luulin että molemmat kuuluu samalle ihmiselle. Luulin että on mahakas nainen...
Noin käy kun katsoo kuvaa luurin näytöltä - hanki riittävän suuri läppäri tai tabletti. Minulle kertomasi on huojentava tieto, et näe ihan kaikkia yksityiskohtia kuvista. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä