Yli 30-v ensikertalaiset

Kiitos rockäityli !
Mukavaa, ettei ole ainoa "kummajainen" eli tullut äidiksi ikäloppuna ;)
Tai niin ainakin saa joskus puheista ymmärtää.
Toki olisin halunnut äidiksi aiemmin, mutta ehkä tämä oli nyt sitten minulle se oikea aika.
Kiva olisi muidenkin kuulumisia tietää, mutta taidatte aika harvakseltaan tänne kirjoitella?
Niin no, empä tuota itsekkään ole kovin aktiivinen kirjoittelija ollut :)
 
Ollaan kirjoiteltu privaattipuolelle mut alan kurkkaan myös tänne niin vaihdellaan vaan kuulumisia =) Juu kyl sitä koskus kuulee ihan hauskoja kommenteja tuosta iästä esim. yksi mummu jäi jutteleen ja toteen että kyl nykyään tehdään niin vanhana lapset yli 30 vuotiaana!! No mitäpäs siihen muuta kuin että älä muuta virko :D enkä korjannut ikää jos vaikka luuli mua nuoremmaksi :LOL: :LOL:
 
Meillä sukulaiset kerkes tehdä mut hulluks vauvakuulumisten kyselyillä :)
Minä kävin tuolla toukokuu 2007 vauvoissa lueskelemassa juttuja. Siellä on niin nuorta ja erilaisessa tilanteessa olevaa porukkaa, että taidampa jättäytyä suosiolla pois. Tämä ketju on lähempänä sitä, mitä etsin. kiva että edes sinä rockäityli jatkat tänne kirjottelua, etkä siirry kokonaan kerhoon =)
Meillä taitaa flunssaa pukata päälle. Toivottavasti ei kuitenkaan iske kovin pahana. Korvatulehduksilta ollaan toistaiseksi säästytty ja muiltakin kovemmilta taudeilta.
 
Kirkoittelen kyllä kun vaan ehdin...töissä on nyt niin pitkiä päiviä että muu aika menee sit kotona kaikenlaisissa hommissa. Itse myös haluan samanikäistä tai ainakin samanhenkistä juttuseuraa. Kaikesta ei tietenkään voi eikä saa olla samaa mieltä mut kumminkin siihen suuntaan. Toivottavasti teillä pysytään terveenä mut yritetään jatkaa illalla nyt pittää alkaa toimiin jotta kerkiää töihin =) MORO
 
Meille kotiutui flunssa sitten ihan kunnolla :(
Pikkumies ei saa nukuttua eikä syötyä kunnolla, kun on niin tukkoinen. Saa nähdä, miten kauan tätä kestää.

Samaa mieltä olen kanssasi, rockäityli, että jonkinlaiset samaan suuntaan olevat mielipiteet helpottaa kanssakäymistä ja jutustelua kummasti. Jatkuva erimielisyys on rasittavaa. Toki kunnon väittely asiansa osaavan henkilön kanssa on joskus paikallaan. =)
 
Pidän peukkuja että flunssa menisi pian ohi. Kyl sitä itse kärsii vaik mitä kun vaan tuo pienokainen säästyisi Meillä poika oli kipeenä pari viikoa sitten. Kuumetta, toinen korva tulehtui ja kova yskä :( Nyt onneksi ollaan normaali arjessa taas :whistle:
Nyt pitää mennä napsimaan jotain makeeta kun poikakin nukkuu =) tätä tää LAIHARI on :LOL: :LOL:
 
Flunssa alkaa olla jo voiton puolella, onneksi.
Odotin, että tänne olisi jotain juttua viikonloppuna tullut, mutta ilmeisesti olette siirtyneet kokonaan kerhonne puolelle. Taidampa minäkin siirtyä suosiolla takavasemmalle ja katsella, josko johonkin ketjuun kelpais :ashamed:
 
Huu huu tääl ollaan ja kyseles laurelainilta tuota kerho asiaa. Mukaan vaan vaihteleen kuulumisia. Nyt on nuo työt pukanneet päälle etten oikein kunnolla ole näihin juttuihin ehyinyt osallistua :ashamed: Jatka nyt vaan jutustelua kun tuntuu niin mukavalta sun kanssa vaihtaa kuulumisia =) mut nyt aamupalalle ja kohta töihin :wave:
 
Taidan olla liian uusi teidän kerhoon.
Olisi sitä kai voinut aikaisemminkin alkaa kirjottelemaan mutta kun en näin julkisesti viitsi. Tiedän, että jonkin verran tuttuja pyörii täällä, joten en haluaisi heidän asioistani tietävän :)
 
Kaikki on uutena aloittanut joten rohkeasti mukaan vaan mut ymmärrän kyl täysin tuon tuttuja jutskun...Kyl itekin olen huono kirjoitteleen tääl mut yritän sitkeesti :/
Nyt pitää mennä katseleen tv:tä ja syömään iltapalaa. Aaamulla kun on taas aikainen herätys :wave:
 
Hei kaikki,
uudet ja vanhat :) tutut

voisin ilmoittautua teidän keskusteluryhmäänne, tuolta esikoisesta haaveilevista ja sitä odottavista yli 30-vuotiaista onkin jo moni teistä tuttu. Nyt minäkin pääsin tähän synnyttäneiden kastiin, sillä Nyyttimme näki päivänvalon 20.3.08.

Voisitko Lauralein laittaa minullekin salasanan (ja ohjeet mistä se kerho oikein löytyy :ashamed: ) jos huolitte minut joukkoonne?

~Tiila ja Poju, tasan 1 vk
(formerly known as Wintiö & Nyytti :D )
 
auringonkukka-75
Hei Tiila ja onnea ihan hirmuisesti :flower:

(jatkan yv:nä )

*muoks* Tai olisin jatkanut, mutta nyt pätkii... Mie en osaa.... :ashamed:

*uusi muoks* juu, nyt onnistui :)
 

Yhteistyössä