YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Huomenta!
Täällä kp 1, täti tuli kyllä nyt niin yllättäin puskan takaa ettei tosikaan mut se mitä mä täällä oon onnessani niin ekaa kertaa tänävuonna kierto lyheni nyt tuohon 29pv, jee =) Tammikuussahan se piteni kun imetyksen lopetin ja nyt siis vasta tuo lyhempi kierto :)
Tässä alkaa pikkuhiljaa olemaan toivoa ;) Voipi pian haaveeni toteutuakkin eli kesäkuus tärppäis niin saataisiin meidän perheeseen se kevätvauvelikin ;) Ekaa kertaa meikä onnellinen menkoista, taitaapi tuo kevätaurinko pehmittänyt mun pääni kokonaan =)

Täällä niin mahtavat ilmat, eilenkin oltiin ulkona rapsutellen pihaa siihen asti ennenkuin piti töihin lähteä. Tänään viel pätkä ja sit saisi heivata muutamaalle vapaalle paitsi et kotoota pitää kuitenkin hoitaa noita työjuttuja :(

mahtaakohan ajatellaan niin et meidän ei tarvinnut sit tuskailla ainakaan millään Vappusuunnitelmilla, oli jo valmiiksi aikataulutettu tuo meidän Vappu ja viikonloppu ;)

Happihyppy :hug: :hug:

Pepite toivottavasti asiat selkeentyisivät pian ja miehesi osaisi jo päättää ja antaa sen myöntävän vastauksen tuohon vauva-asiaan :hug: :hug:

Nyt lähden aamukahville ja sämpylätaikina jo odottaa leipomista sekä työt kutsuu
Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Happihyppy :hug: onneksi kaikki kuitenkin vaikuttaa olevan hyvin. Joten mukavaa reissua sinulle, tekee hyvää kun välillä on jotain kivaa odotettavaa tässä kuumeilun keskellä =)

Pk-haaveilijahienoa, että sinulla kierto tuntuu palautuvan ja normalisoituvan, lisää varmasti myös raskautumisen todennäköisyyttä =) Joten kevät/kesävauvaa vaan sitten tekemään :D

Siiri :hug:harmi, että meidät jätät, mutta kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti kuumeilusi tuotaa pian tulosta.

Täällä on ihmeen rauhallisesti tämä kierto otettu ilman jatkuvaa oireiden kyttäilyä ja päätin, että kerrankin olen testaamatta elleivät menkat ole myöhässä. Varmaan nämä ihanat kevätsäät ja jatkuva ulkona olo ovat antaneet välillä vähän muuta ajateltavaa ja mielikin on piristynyt. Kevät on aina ollut lempivuodenaikani ja auringon helottaessa pitkän talven jälkeen on ihan mahdoton jaksaa koko ajan murehtia B)
 
Huomenta!

Happihyppy hienoa et testi näytti niinkuin pitikin :hug: Oikein rentouttavaa lomaa sit kun lähdet :wave:

Siiri en haluaisi suo kokonaan poistaa listoilta, jos sopii niin jätän sut vielä taustailijoihin ;) Mukavaa kesää ja muistahan välillä käydä meittille kuulumisesi kirjaamassa :)

Annemaarit toivotaan että tätsy osaisi nyt pysyä pois nurkistasi :whistle: Kyllä tää kevät ihmeellisesti ajatukset vie aikasta hyvin muualle kun pihalla kaikennäköistä kuopsutusta ym.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, täytyypi pikkuneiti saada hereille et päästään salille ja uimaan ennenkuin alkaa taas tämä ns. kesäpaussi :)
 


TIISTAI 5.5.2009

PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 3/30-34...yk 8
happihyppy............................... 7/ ?
Petite.... ................................... 8/27-28...yk3
amati........................................ 9/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 10/27
Barbarella...................................11/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 14/28...... yk 1
Annemaarit............................. 25/24-28
Taikakuu.................................. 30/27-32

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................
viides09...........................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Jaahas tänään oli follikkeli uä ja siel kaik kehittyy hyvin ja hormonikokeet kaik ok ei ees ressinmerkkii vaik tänäänki töis oli niin hektisen kiire että et meinasin repiä pääni irti ku ei vaan ehdi(edes vessaan).... Mutta on se kiva tietää et ite o ressitön kaikesta huolimatta :D
 
Kevätterveisiä Pariisista!

Parin viikon päästä nähdään, tarttuiko mukaan petit(e) parisien(ne) matkatuliaisina ;)

Piti tänään mennä labraan kokeisiin, mutta siellähän oli ihan älytön jono. Taisi olla vaan yksi henkilö töissä ja toinen tuli klo 9.30, jolloin jono lähti etenemään. Mulle oli sanottu, että verikokeet täytyy ottaa ennen kymppiä (minkä takia? en tiedä), niin eihän siinä sitten ollut toivoakaan keritä. Ensi kerralla täytyy varata aika. Kuukauden päästä siis seuraava yritys. Vasta! Enpä osannut tuollaistakaan ennakoida.

Mä olen nyt menossa kesätöihin heinä-elokuussa ja sitten mulle on tarjottu oman alan töitä elokuusta alkaen. Olin kuvitellut olevani hoitovapaalla siihen asti, kunnes seuraava lapseni syntyy (..), mutta tämä on niin hyvä tilaisuus, ettei sitä ole varaa jättää käyttämättä. Oih ja voih. Osa-aikaisena aloitan ja mietiskelen juuri vaihtoehtoja, että onko Lelle pakko viedä hoitoon.

On käynyt mielessä sekin, että ehkä tämä töihinmeno toimii kannustimena myös raskautumisessa. Heti kun on työsopimus allekirjoitettu, niin testi näyttää plussaa... :p Vähän samaan tapaan, kun ruoka tulee pöytään ravintolassa heti, kun lähtee käymään vessassa. :D
 
Huomenta!
mahtaakohan Onnittelut hyvistä uutisista :) :) Nyt siis ovisaikaan ahkeraa pupuilua ;)
Tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat tuolla kiirreellä, nyt viikonloppuna äitienpäivä ja meillä ainakin jo lauantaina vaikuttaa, saa painaa tukka putkella, välttämättä ei olla samalla alalla mut vaikuttaisi kyllä siltä eli itse olen ravintolassa keittiöpällikkönä ja eikös jo eilinenkin aamupäivä mennyt työasioita hoitaessa vaik vapaalla, samoin huomenna :ashamed:

Tiktu peukutukset että olisi tuliainen matkassa =)
Kun teet osa-aikaa niin pystytkö itse vaikuttamaan työaikoihisi mitenkään? Tarkoitan tällä sitä et kun itse tein viimesykyn osa-aikaa ennenkuin otin kp pestini takaisin tän vuoden alusta niin tein pelkkiä iltavuoroja et mies ja isommat pystyivät katsomaan pikkuneitiä, samoin tein muutaman vuoden kun isot likat oli pieniä ennenkuin kouluun menivät. Nyt siis mulla kyllä pikkuneiti hoidossa mut mun työkaverilla et on ainoana ja n. 10pv. max. kuukaudessa :)

Annemaarit nyt kyllä jännittelen puolestasi, sulla kivasti päivät alkaa täyttymään. Jos osaisin niin tekisin loitsun jolloin tätyli varmasti kiertäisi sut kaukaa ;)

Päivitys tehty eiliseen, mukavaa päivää kaikille :wave:
 
mahtaakohan hienoa, että kaikki oli hyvin :)

Tiktu toivotaan että Pariisin tuliainen on matkassa mukana ;) Ja voin suositella tuota uutta työpaikkaa hyvänä raskautumiskeinona, itsellä se ainakin tepsi pojan kohdalla :D Kovaa yritystä oli ollut puoli vuotta, mutta sitten sain uuden työpaikan ja päätettiin, että pistetään yritys hetkeksi jäihin, niin eikös se siihen saumaan sitten se plussakin tullut.

Pk-haaveilija nyt vaan niitä loitsuja harjottelemaan :LOL: Onneksi on kiire töissä, joten ei ehdi koko ajan niitä menkkoja hermoilemaan. Eli nyt takaisin työn ääreen!
 
Huomenta!

coitus interruptus vaihdan nikkisi tuohon kp listaan, kuvittelin het et joku uusi ilmoittautunut.....

Annemaarit ei nuo mun loitsuni tuoneet toistaiseksi kuin yöllä sateen vain meille et taidanpa jatkaa vielä harjoituksia jos siitä olisi apuja loitontamaan tätsyn teiltä :LOL:
Oletkin Taikakuun kanssa ainoita ketä täällä jännitellään kun kaikilla muilla nuo kiertopäivät niin alussa ;)

Mukavaa päivää kaikille ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne :wave:
 


TORSTAI 7.5.2009

coitus interruptus = viides09... 2/
Annemaarit............................. 2/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 5/30-34...yk 8
happihyppy............................... 9/ ?
Petite.... ................................... 10/27-28...yk3
amati........................................ 11/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 12/27
Barbarella...................................13/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 16/28...... yk 1
Taikakuu.................................. 32/27-32

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
Huomenta, piti hierasta silmiä ihan että kukas uusi on mukaan ilmoittautunu :D
Omaan napaan ei uutta, paitsi että vauvaharjoituksia on jatkettu ahkerasti ja mies on taas mukana hommassa. Ei hän kuumeile samalla lailla kuin minä,mutta on nyt kuitenkin asian takana. Hirveen monia vuosia tässä ei voi odotella ja toisaalta tässäkin voi mennä kauan,ennen kuin tärppää jos tärppää. :/ Joten yritystä on taas. :p

Mulla 9 päivää töitä ennen lomaa, ei meinaa millään jaksaa enää keskittyä mihinkään,sellainen häsläolo vaan :headwall: :ashamed:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille, toivottavasti niitä plussia alkas ropista pian, muutamilla jo niin lähellä testipäivätkin :wave:
 
Nyt on sitten kiertopäivät alussa täälläkin eli tänään kp 1 Eilen oli jo illalla niin selvät merkit ilmassa, ettei tädin tulo aamulla mikään yllätys ollut. Mutta kyllä se mielen taas matalaksi veti :ashamed:
Jatka vaan PK-haaveilija noita loitsuharjoituksia, jospa siiten ensi kierrossa menis jo paremmin :LOL:

Petite hienoa, että teillä asiat selvinneet ja yritystä ilmassa :hug:
Eihän nuo miehet usein yhtä innoissaan tästä kuumeilusta ole kuin me naiset vaikka sitä lasta toivoisivatkin. Siitä ihana tämä palsta, kun täällä saa vouhottaa ymmärtäville naisille, kun ei kotona oikein viitsi sitä miestä näillä jutuilla rasittaa, kun sille tää ei todellakaan ole mitään "kuumeilua" vaikka toki toista lasta toivookin.
Joten kiitos teille ihanille naisille kun olette olemassa :heart:
 
Matkatuliaisina olen saanut ainakin omituisen huimauksen :| Ihmettelin vähän jo Pariisissa, kun hotellihuoneen lattia keinui. Järkeilin, että johtuu varmaan toistasataa vuotta vanhan hotellin lautalattiasta, joka antaa kokolattiamaton alla vähän periksi, tai jotain. No kas, keinunta jatkui kotonakin. Ihmeellistä, en ole ikinä tuollaista kokenut. Ilmeisesti tuo johtuu lentämisestä. Googlailin, että saattaa kestää kuukaudenkin. Onneksi huimaus ei ole kovin paha, ja tänään on jo ollut vähäisempää huojuntaa havaittavissa. Odotellaan ja katsellaan, tuliko muitakin tuliaisia tuotua :heart:

Mun mies on aika söpö, kun sillä on ihan selkeästi kova vauvakuume. Kyselee ajoituksesta ja tarjoutuu auliisti jotakuinkin päivittäin hoitamaan oman osuutensa vauvanteossa :) Ettei vaan menisi tärppipäivät ohi.

Mä alan tekemään töitä kotoa käsin, aluksi tosiaan osa-aikaisena 20 t/vko. Mies on puolipäivähoidon kannalla, mutta itse aattelen, että täytyisihän työnteon onnistua ilman hoitopaikkaakin, kun saan tosiaan täysin vapaasti tehdä työni milloin huvittaa. Pääasia että valmista tulee. Lellen päiväuniaikaa, mummohoitolaa ja avointa päiväkotia ajattelin hyödyntää ja ainakin katsoa aluksi, miten homma toimii noin. Jos ei toimi, niin saahan sen kunnallisen hoitopaikan työsyistä parissa viikossa. En vaan haluaisi vielä viedä pientä hoitoon säännöllisesti joka aamu... Ja onhan ero rahallisestikin ajateltuna aika iso, jos kerta saisin Lellen ollessa kotihoidossa palkan lisäksi pitää kotihoidontuen ja kuntalisän. Täytyy nyt harkita ja pohtia tarkkaan.
 
Aurinkoista torstaita kaikille!
Tiktulle onnittelut työpaikasta! Kuullostaa mukavalta, että voit tehdä töitä kotoa, eikä tarvitse viedä pientä vielä hoitoon. Ja toivotaan, että Pariisista tuli pieni tuliainen salamatkustajana!
:hug: Kaikille tädin yllättämille!
Aika monilla näyttäis olevan ovispäivät käsillä, ahkeraa pupuilua teille! Kevät kun on kasvun aikaa, niin jos me täälläkin saatais sitä alkuun..
Omia kuulumisia sen verran, että tiistai aamuna tikutin oviksen ja sitä on sitten ahkerasti hyödynnetty, tiistai iltana oikeen tuplasti ja eilen vielä varmistukseksi kertaalleen :D Toivotaan nyt sitten, että siitä oli jotain hyötyäkin, ettei vaan huvia ;)
 
Netalla pienen koon ja vähäisen pituuskasvun takia oli eilen ylimääräinen punnitus ja mittaus neuvolassa. Puurojakin jo syöty ja soseita syö hyvin ja rinnasta maitoa vetää kovasti.

Kasvua oli tullu hurjasti , siis todella hyvin! Painoa oli tullut n. 550 g kahdessa viikossa ja pituuttakin melkein 2 senttiä. :D Paino nyt siis 5730 g (2070 g) ja pituutta 60,7 cm (45 cm) :) =)

Pieni nukkevauvani kasvaa kovaa vauhtia ja kääntyilee ja touhuaa kovasti. Ottaa hienosti pinsettiotteellakin leluja ja vie lusikkaa suuhun kun syö. =) Isommat sisarukset kiinnostaa ja nauraa hekottaa kun oikein pelleilevät. Lapset nauttivat toistensa seurasta. Isommat myös ovat vauvan seurana paljon. Saan tehdyksi kaikenlaista.

Tänne kuumeileville oikein plussarikasta kesänodotusta! :heart:



:heart: :heart: Neeanäiti ja Netta n. 5 ja puoli kk. Pian puolivuotias prinsessa!
 
Tiktu Olethan tarkistuttanut sun sokerit, mun äidillä oli sokeritauti ja oireena oli huimausta. Ei välttämättä sitä mutta kannattaa tarkistaa.

Itse kävin mittauttamas kolesterolit ja arvot olivat oikein hyvät :heart:
 
Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat! :wave:

Kp2. :'( Eilen alkoi vähäisellä vuodolla mutta tänään päivällä vuoti tosi runsaasti,ikinä ei ole vuotanut niin runsaasti.. :ashamed: Voisko olla jotain varhaista keskenmenoa tai muuta sellaista??
 


PERJANTAI 8.5.2009

Taikakuu.................................. 3/27-32
coitus interruptus = viides09... 3/
Annemaarit............................. 3/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 6/30-34...yk 8
happihyppy............................... 10/ ?
Petite.... ................................... 11/27-28...yk3
amati........................................ 12/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 13/27
Barbarella...................................14/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 17/28...... yk 1

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 

Yhteistyössä