YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Kiitos onnitteluista :D Ei ollut Netta ärtyisä, mutta hieman lämpöä ollut parina päivänä, on kyllä hieman nuhaakin, mutta en tiedä johtuuko siitä. Kovasti jäkeltänyt purulelujaan ja nyrkkiään vie suuhun ja kaikkea mahdollista. Saa nähdä koska tulee kakkoshammas. Yleensä mennyt parisen viikkoa kun toinen puhjennut.

Esikoisella lähti ekat hampaat joulukuussa 5 v täytettyään samat jotka sai 4- kuun iässä. =) Takimmaiset pysyvät poskihampaat tulivat myös melkein samaan aikaan ylös ja alahampaiden tilalle jo kasvaneet uudet. :D

Barbarella Minkäikäinen neiti?
 
Hei vaan kaikki! Ihanan aurinkoinen aamu ja vielä perjantai, jee! Täti löysi meille tiensä tossa keskiviikkoiltana joten mulle vois nyt sitten laittaa kp3/28. Tosin en tosta kierron pituudestakaan oo ihan varma, mut muistaakseni se jotain tollasta oli ennen kierukkaa. Ja yk1, vihdoin!
 
Neeanäiti, tyttö täyttää ensi viikolla 5 kk. =)

Kovasti on alkanut jännittämään! Ensi maanantaina olen ajatellut testata, ellei täti sitä ennen kurvaa kylään. Nyt on muutaman päivän ajan ollut jotain oireitakin tunnistettavissa, huimausta, alavatsan ja -selän nippailua varsinkin oikealta puolelta (missä tunsin nippailua myös oletetun oviksen aikaan), kylmänväreitä ja hajuaistikin tuntuu parantuneen. Mitkä noista sitten ovat luulo-oireita, se sitten on toinen juttu.. ;)

Oikein aurinkoista ja lämmintä perjantaita kaikille ja paljon plussatuulia myös!!! :wave:
 
:'( Taitaa meitillä alkaa pian tätit kyläileen taas olo on sellainen ja oikein kaksi tippaa tuli mut sehän ei oo se eka kp silti sanoi ainaki yks lääkär et vasta sit kun on kunnon vuoto... :headwall: tällai tää kierto sit taas meni karille.... :headwall: Ja eiku uudet treenit ens viikolla kehiin taas ;)
 
Miten ihmeessä tulkitsette silloin,jos ensin tulee ihan kunnon vuotoa ja sit se loppuu ku seinään? mulla alko seksin jälkeen samantien kunnon vuoto torstaina,mut perjantaiaamun jälkeen ei oo ollu ku pientä tuhrua. Rinnat sikakipeet ja testi tehty varmuuden vuoksi eli negaa... eli jatkanko kiertopäivien laskua vai onko menkat jo alkanu...? greippimehua taas litkitty |O
 
Huomenta!
Pepite, vaikea sanoa, toivottavasti pian selkiää :hug:
mahtaakohan :hug:

Kyllä tässä kierrossa tarvitsee ihme tapahtua jos raskaantuisin kun ei oikein ole ollut tuola makkarin puolella "oikeaan aikaan" vipinää, oikeestaan en oikein edes ovistakaan tunnistanut, päivätkin hieman kateissa tai siis en onneksi niitä ole ns. tuijottanut ja nyt kaiken kukkuraksi ihan kamala yskä ja räkis :snotty: Sen tiedän et Vapun jälkeen se tätsy hyökkää, oisiko viim. 5.5 mut ei toistaiseksi siitä paineita, sit kun tulee niin sit vasta taas iskee masis ja turhautuminen :ashamed: Nyt yritän nauttia tästä keväästä mikä tekee tuloaan =)

Eilen juuri kattelin kuinka krookkukset nousee kukkapenkistä ja istutin orvokkeja amppeleihin, pikkuneiti seurasi vieressä ja hoki että "kukka" siis aivan ihana :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille, itse menen iltapäivällä töihin eli ehdin hieman nauttimaan tästä päivästä mut sit olisikin 3 vapaata et Vappuna jaksaa sit painaa :ashamed:
Palaillaan :wave:
 


SUNNUNTAI 26.4.2009

mahtaakohan............................ 1/27
Barbarella...................................2/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 5/28 yk 1
Annemaarit............................. 16/24-28
Taikakuu.................................. 21/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 23/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 25/ 28
Petite.... ................................... 26/27-28...yk2
amati........................................ 27/18-28.......yk 6
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tiktu..................
viides09...........................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
No niin, luulo-oireitahan ne kaikki oli.... Eli täti tuli rytinällä taloon eilen. :(

Ihmeen lyhyt kierto oli, vain 25 vrk. Ennen raskautta mulla oli 27-30 mutta tämä nyt oli siis tosiaan vasta 1. kierto raskauden jälkeen. Onneksi näyttää kuitenkin hormonit tasaantuneen eikä jäänyt esim. menkat tulematta tai jotain. No, uusi yritys alkakoon, ostin eilen greippimehuakin pari litraa. :D

Barbarella/yk2/kp2/25-30
 
Mistähän minä olen jäänyt paitsi kun kaikki juo greippimehua ja mä en tiiä asiast mittää ?? :whistle: petiteKyl uskon jos kuukautiset alkaa rytinällä niin se on kunnon kuukautiset, lopussa mullaki tuhruaa sit pienis määrin....Mut toi oli vain oma veikkaus enhän minä mikään lääkäri ole :D Hyviä viikonlopun jatkoja kaikille :wave: Oho piti vain nimi laittaa "lihavalla" txt =)
 
mahtaakohan minäkin ihmettelen greippimehu juttuja (rakastan muuten greippiä ja tyttöjen odotuksessa söin kilotolkulla greippejä, verigreippejä ja sitruunoita). Pitääpäs taas ostaa greippejä ja mehuja jos se jotain auttaa...(alkava pissatulehdus voi muuten parantua greippimehulla, kokemusta on)
 
mahtaakohan ja viides09, siitä greippimehusta sanotaan, että paksuntaa kohdun limakalvoja, jolloin alkiolla olisi paremmat mahdollisuudet siihen kiinnittyä. Tiedä sitten pitääkö kuinka hyvin paikkansa mutta kaikki keinot tässä on kokeiltava! =)
 
Pahoittelut kaikille tädin kynsiin joutuneille :hug:

Pk-haaveilija samoissa jännäillään, mä kans laskeskelin, et menkkojen pitäis alkaa n. 5. päivä! Tosin eipä ole kovin kummoiset mahdollisuudet täälläkään, kun miehen työreissu osui just ovisviikolle :ashamed:
Kävin siellä gynelläkin sitten, mutta eipä siitä hirveesti kostunut. Sanoin, että olin oviksen tikuttanut ja katsoi sitten ultralla, että limakalvon paksuus ym. puhuisi sen puolesta, että ovis tosiaan ollut. Ensi viikolla menen vielä verikokeisiin, jossa katsotaan, että hormoonitaso tarpeeksi korkea että ovis varmasti ollut. Tosin tuonhan nyt kai lähinnä halusin varmistaa, että ovis tosiaan tapahtuu. Sanoi, että muihin tutkimuksiin ei tämän perusteella ole kiirettä, kun kaksi raskautta kuitenkin alkanut ja yritystä takana alle vuosi. Kehotti vielä kesän yli odottamaan ja syksyllä sitten julkiselle jos ei asia ole edennyt.
Että nyt vain pitäisi yrittää vähän rennommin ottaa (helppohan se on sanoa!!) ja malttaa kesän yli.

Ihanat ilmat viikonloppuna ollut, ulkoiltua on tullut oikein kunnolla. Toivotaan, että jatkuu samaan malliin!

 
Annemaarit toivotaan ettei tarvis yli kesän odottaa.
Pk-haaveilija kovasti sulle ja miehelles jaksuja yritykseen.Toivotaan,että miehessä kevät tois puhtia ;)
Mahtaakohan pahoittelut tätin tulosta.
Barbarella pahoittelut tätin tulosta myös.
Neeanäidin pikkuinen kasvaa jo kohisten =)

Kaikille mukavaa kevättä ja toivotaan että jatkossa täti pysyis poissa.

Minä en edes omista murheistani viitsi mainita,kun ne ei ole mitään sen rinnalla mitä te joudutte kokemaan.
Tällä hetkellä ollaan vielä yhtenä kappaleena ja toivon mukaan vielä lähelle laskettua aikaa.

äiti kengu ja pikku kengu 29+3
 
Annemaarit Toivottavasti ette tarvitse lisä tutkimuksia vaan päset testaamaan mahdollisimman pian vahvan plussan ja kaveri pysyy matkassa :D Minäkin äkkiä laskeskelin et menkkojen pitäis alkaa 4-5.5
mä tunnen selvästi oviksen ja se ihmetyttääkin et miksi ei tärppää ja jos tärppää niin miksi ei kaveri pysy kyydissä? Liekkö iällä mitään tekemistä asian kanssa? Jos olenkin lähempänä vaihdevuosia kuin uutta vauvaa?

No nyt ollut kyllä ajatukset aivan muualla kuin vain vauvassa ja tärpeissä, odottelen biobsion vastauksia ja toivon ettei mitään sellaista löydy että joudutaan toimenpiteisiin
 
En ole pitkään pitkään aikaan käynyt koneella lueskelemassa, mutta nyt en enää malttanut, vaan oli pakko tulla kurkkaamaan. Ja sorry, kun en muistanut viime käynnillä sanoa, että siirryn taustajoukkoihin joksikin aikaa. Niin kuin silloin joskus kirjoitin, niin alkoi tuntumaan, että päähän ei kerta kaikkiaan mahdu muuta, kuin tämä kuumeilu ja silloin päätin ottaa vähän etäisyyttä ja aika hyvin olen siinä onnistunutkin. Kyllähän se aina siellä jossain mielenpohjalla on, mutta ei nyt ehkä enää hallitse ajatuksia.
Tänne on tullut paljon uusia kuumeilijoita. Täytyy ruveta nyt ajan kanssa lukemaan teidän tarinoita.
Minulla pitäisi kohta taasen täti kurvata taloon. Alamahaa jo siihen tyyliin nippailee...
Mutta minut tosiaan voi poistaa listalta. Käyn aina lukemassa teidän kuulumisia ja saatan joskus kirjoitellakkin..
Kaikille tämän pinon kuumeilijoille oikein mahtavan ihanaa ja aurinkoista kevättä ja plussatuulia kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
 
Onpa täällä kovin hiljaista ollut, missä kaikki luuraavat :wave:

Pk-haaveilija mihin meidän ahkera päivittäjä on hävinnyt. Sinä olet aina niin säännöllisesti ilahduttanut meitä käynnilläsi.

Joka tapauksessa minunkin puolestani kaikille OIKEIN MUKAVAA VAPPUA!!!!!
 
Täällähän minä :ashamed: joka päivä olen kurkkaamassa käynyt jos uutisia mutta on sit jäänyt kirjautumatta. Kohta taaksejääneillä vapaillani yritin olla mahdollisimman paljon ulkona kun tuo pihakin vaatii kuopsutusta ym. sekä lisäksi olen kärsinyt karmeesta flunssasta :snotty: johon liittynyt vielä kiusallisempi yskä et useampi yö mennyt yskiessä. Vieläkään en ihan kondiksessa ole mut ainakin parempaan suuntaan ollaan menossa ;)

Pikkuneitimme tuntuu oppivan uusia sanoja jatkuvasti ja muutamana päivänä yrittänyt niistä saada lauseitakin :heart: Maanantaina istutettiin orvokkeja amppeleihin kun hoki että kukka, kukka ja olisi kyllä kovasti itsekkin niitä yrittänyt istuttaa :) Ulkona viihtyy tosi paljon, hiekkalaatikko yksi lemppareista ja eilen tuli kuvioihin sit isosiskojen vanha leikkimökki missä piti jo yrittää kokkailla. Jotenkin tuntuu et neitin kanssa pääsee nyt aikasta helpolla, ikää siis 1v7kk vaikka näyttää kyllä oman tahtonsakkin mutta kun pyytää hakemaan jotain tai viemään jonkin tavaran jonnekkin niin asiat hoituu, ainakin toistaiseksi ;) Lisäksi iskä on nyt sit tosi tärkee, eilen isi sai pestä hampaat, iskän kans mentiin nukkumaan ja lukemaan iltasatua ja tänään sit koko päivä odotettiin et isi tuli töistä kotiin, useesti piti käydä katsomassa et joko iskä tuli kotiin kun sisällä oltiin ja paisteltiin munkkeja ja tehtiin Vappua =)

Täällä ei sen kummempia, tätyli kurvaa paikalle viikon pääst viimeistään mutta ensikuussa ja kesäkuussa ei ehdikkän tuota vauvaprojekti miettimään kun silloin pitää miettiä ja valmistella keskimmäisen neitimme rippijuhlia, het Vapun jälkeen alettava laittamaan kutsuja menemään ym. et ehkä silloin voi olla paremmat mahiksetkin kun ajatukset muualla =)

Pepite pahoittelut tätylin saapumisesta :hug: Olen käynyt lukasemassa tuolta viikkoketjustane kuulumisesi. Toivottavasti tässä kierrossa tärppää.

Toivottelen kaikille Oikein Ihanaa Vappua :wave: Itse valitettavasti vietän sen täystyöllistettynä :ashamed: et jääpi lapsukaiseni ja muiden orketerilaisten yhteinen soittoesityskin kuulematta :( Huomenna iltaan ja iltahan voipi venyä aikasta myöhään, riippuen miten ehdin saamaan kk vaihteen työt ja Vappuaamuna klo 7 viimeistään oltava laskemassa varastot jne. jos meinaa saada inventaarion tehtyä ja koneelle :/ Mutta eipä tämä ole niitä ainoita ammatteja joissa joutuu tämänkin töissä olemaan et se siitä ;)

OIKEIN MUKAVAA VAPPUA KAIKILLE :wave:

 


VAPPUAATTO 30.4.2009

Petite.... ................................... 3/27-28...yk3
mahtaakohan............................ 5/27
Barbarella...................................6/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 9/28 yk 1
Annemaarit............................. 20/24-28
Taikakuu.................................. 25/27-32
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 27/33-34...yk 7
Siiri Sisilisko ............................. 29/ 28
amati........................................ 31/18-28.......yk 6
Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
touhu tenava.......................... ?/27-30 ( taustailee)
happihyppy.....................
tiktu..................
viides09...........................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
Kiitos päivityksestä PK-Haaveilijalle :hug: täti tosiaan saapu muutama päivä sitten, ei mitenkään yllättävää sinänsä. :/ Mulla on tässä vauva-asiassa sellainen kriisi päällä, etten tiedä jatkosta mutta roikun nyt kuitenkin tän kierron listoilla ja ilmoittelen, jos aktiivinen yritys palautuu... :/
 
Heippa!


Minulla on jo menossa kp4... eikä olla sen kummemmin edes yritetty raskautua vielä tässä vaiheessa.

Oltiin su-ma tallinnan risteilyllä ensimmäistä kertaa. Ihan mukavaa oli... ilman mahdotonta rölläämistä. Piti aamulla herätä aikaisin että keretään syödä aamupala rauhassa. Väkisinki tuli herättyä, ei muutenkaan saanu nukuttua vieraassa paikassa ja kova jytäkkä tanssiravintolasta kun tuli.
Kaupungilla käppäiltiin jalat ihan kipeäksi...
Lapset oli kolme yötä mummolla, oikein tyytyväisiä olivat kun saivat olla koko päivän ulkona mummon kanssa.

Nyt vietetään vappua ihan kotosalla lasten kanssa.


Hauskaa vappua kaikille!!

 
Nyt hiukan pelottaa. Mulla on kp 3, mutta on tullut vaan suunnilleen paperiin kaikki tuo veri. Siis todella vähän. Ei ruskeeta, vaan punasta. Ehkä nää menkat alkaa vaan tosi hitaasti. Tulee vaan niin mieleen se viiemekertanen kohdunulkoinen, jossa mulle tuli muka minimenkat ja sitten testasin, kun oli niin niukat menkat eikä rinnat lässähtäneet (niinkuin ne yleensä menkkojen seurauksena tekee). Ei kai tää vaan oo taas sitä!!!! Siis mää en kestä, jos on. Mun pitäis lähtä viikon päästä Englantiin kahden viikon reissulle. Oiskohan mulla vielä joku testi tuolla kaapissa... Voiko nää menkat olla enää näin niukat, kun kaavinnasta on jo 4 kk? Nää on kai 4. menkat sen jälkeen ja kaikki olleet niukkoja. Muistelen kyllä, että edelliset ei ollu ihan näin niukat. Sekin alko niin tympiin, kun ollaan vauvaa yritetty nyt yhteensä puolitoista vuotta ja mitä saatu aikaan : yks keskeytynyt keskenmeno ja yks kohdunulkoinen. Meillä piti olla jo tähän aikaan vauva. Alkaa usko loppua ja sitten jos nyt onkin taas joku ***keleen KU. Tää on niitä harvoja kertoja, kun toivoo negaa. Kerron sitten, kun saan testin tehtyä (ehkä huomenna), mikä on tulos.
 


SUNNUNTAI 3.5.2009

PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 1/30-34...yk 8
happihyppy............................... 5/ ?
Petite.... ................................... 6/27-28...yk3
amati........................................ 7/18-28...yk 7
mahtaakohan............................ 8/27
Barbarella...................................9/25-30 ...yk 2
Tinki......................................... 12/28...... yk 1
Annemaarit............................. 23/24-28
Taikakuu.................................. 28/27-32

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................
viides09...........................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 

Yhteistyössä