YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7



LAUANTAI 23.5.2009


amati........................................ .3/18-28...yk 8
Rosariini -74............................... 6/ ?
Tinki.......................................... 7/28...... yk 2
Taikakuu.................................. 18/27-32
coitus interruptus = viides09... 18/26-28
Annemaarit............................. 18/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 21/30-34...yk 8
happihyppy............................... 25/ ?
mahtaakohan............................ 28/27
Barbarella...................................29/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 
:ashamed: Onpa todella harmi mahtaakohan :hug: Mun kaveri on tullut kolmesti raskaaksi mikrohedelmöityksellä (2 krt tosin meni kesken). Pidetään sulle peukkuja. Haleja muillekin surullisella mielellä oleville :hug: :hug: :hug:

).( Olen kotona 2-viikon reissun jälkeen. Ovis meni ohi :( ja nyt odottelen menkkoja alkavaksi. Ärsytti suunnattomasti nähdä lehdessä Tanja Karpelan vauvamaha :x Minäkin haluaisin samanlaisen :'(
 
Joo välillä tuntuu että joillekkin riittää nähdä mies ilman vaatteita niin alkavat odottaan :kieh: ja jotku saa pakerta vaikka kuinka ja tuloksetta... Elämä on joskus epäreilu...

Mutta kiitos taas haleista ja kannustavista sanoista ja eiköhän se minunkin vuoro taas joku pv koita :heart:

Ja positiivisia lopputuloksia toivon muillekkin kovasti :flower:
 
En ikinä voinut kuvitella että olisimme tässä talossa, johon muuttaessamme, odotin ekaa lastamme piiiitkän yrityksen tuloksena, kolmen lapsen kanssa. Elämä voi yllättää. Meillä mennyt näin ja toivon että te kaikki jotka lasta haluatte, sen saatte. :heart: :hug:
 
Kopsasin tän tuolta toisesta pinosta: Mulla olis pitänyt menkkojen alkaa tänään. En malta odottaa, testaan huomenna, jos ei oo siihen mennessä alkanu. Ei oo kyllä mitään järisyttäviä oireita :( Rinnat vähän kipeet, mutta niin ne on aina ennen menkkoja. Äh, en kumminkaan oo raskaana, ei ees pupuiltu oviksen aikaan :ashamed: Silti toivo heräs ja vähän jänskättää. Ehtis ees testata ennen tädin tuloa :LOL: Äkkiä nukkuun, niin on pian aamu. Jospa ehtisin pissiä ennen tätiä. Hoksasin muuten just, ettei mun selkä oo kipee, niinkuin aina ennen menkkoja, hmmmm.... Toisaalta en ole kyllä aivastellut, eikä lämmöt kai oo koholla...

 
Happihyppy täällä jännitetään puolestasi ;) Tule sit heti kertomaan aamulla tuos :)

mahtaakohan :hug: :hug: varmasti tuntuu turhauttavalta mutta ei kannata luovuttaa, kovasti jaksuja :hug:

Päivittelen huomiseksi listan ja anteeksi et jäänyt kun työ et kotikiireet painaa sekä tulevat rippijuhlat :ashamed:

Kovasti plussapuhureita kaikille ++++++++++ :whistle:
 


TORSTAI 28.5.2009


mahtaakohan............................ 3/27
amati........................................ .8/18-28...yk 8
Rosariini -74............................... 11/ ?
Tinki.......................................... 12/28...... yk 2
Taikakuu.................................. 23/27-32
coitus interruptus = viides09... 23/26-28
Annemaarit............................. 23/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 26/30-34...yk 8
happihyppy............................... 30/ ?
Barbarella...................................34/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/28-30
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



[/quote]

 
En ole täällä kerinnyt viime päivinä minäkään käymään, kun kovasti on kiirettä töissä ja töiden ulkopuolella. Toisaalta kiertopäivät on kerrankin lisääntyneet lähes huomaamatta ilman piinailua :D Odottelen tätiä kylään (tai siis en todellakaan odota, mutta pahoin pelkään, että sieltä se taas tulee kutsumatta) aikaisintaan la tai su, mutta la aamuna ajattelin testailla. Kun tuli niitä testejäkin taas netistä tilattua :whistle:

happihyppy kovasti peukuttelen puolestasi ja yritän ehtiä tänään kurkkimaan jos olet käynyt kertomassa miten kävi :wave:

mahtaakohan :hug:
 
voi happihyppy pahoittelut negasta :hug: Mutta onhan sitä vielä pieni toivonkipinä niin kauan kun menkat alkaa.

Itse kahden vaiheilla testailenko huomenna vai en... Pidänkö siis toivoa yllä vai masennanko itseni jo huomenna :headwall: Kuten huomaatte, erittäin positiivista ajattelua :saint:
Toisaalta ihan oikeesti hirvittäis saada plussa tästä kierrosta, koska ajankohta lähes sama kun kesken menneessä raskaudessa viime vuonna, silloin plussasin noin pari viikkoa myöhemmin. Tuntuis aika piinaavalta olla taas kesä samassa vaiheessa raskaana ja varmasti pelko olis sitä kautta vieläkin enemmän läsnä :ashamed: Vaikka toki kaikesta huolimatta plussaa toivon, kyllähän sen aika jo alkais olemaan.

Tulee ainakin upea ilma koulun päättäjäisiin, meilläkin huomenna yhdet yo-juhlat tiedossa. Pk-haaveilija onkos ne teidän rippijuhlat tänä viikonloppuna?
Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 


PERJANTAI 29.5.2009


mahtaakohan............................ 4/27
amati........................................ .9/18-28...yk 8
Rosmariini -74............................... 13/ 29-31
Tinki.......................................... 13/28...... yk 2
Taikakuu.................................. 24/27-32
coitus interruptus = viides09... 24/26-28
Annemaarit............................. 24/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 27/30-34...yk 8
happihyppy............................... 31/ ?
Barbarella...................................35/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/29-30
Rikupi.........................................?/29
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Päivittelin tuossa kp-listaa, kun oli mun nickissä ja päivässä vähän tuunattavaa. Toiv. meni oikein muiden kohdalta!
Tässä tiukkaa omanapaista tilitystä: Meidän tutkimusprosessimme on päässyt alkuun. Mies oli simppatestissä ja alustavien simppatulosten (kirjalliset ja kattavammat eli kokonaismäärä ja muoto saadaan varmaan ensi viikolla) mukaan jonkin verran häikkää on. Mun YTHS:n gynen mukaan nopeasti ja hitaasti eteneviä pitäisi olla yhteensä vähintään 50 %. Miehellä oli 39 %. Ja tiheys oli 7,7, milj., kun viitearvo on viitearvo 20 milj.

Maanantaina kävin gynellä ja kävimme läpi mun verikokeet ja kierron kartoituksen. Mulla oli kaikki verikokeiden mukaan ok. Ovulaatioon liittyvät hormonit ok, kilpirauhaset, maksa, sokerit ja kolesterolit ok. Diabetesalttius löytyi, mutta se nyt oli jo ylipainon ja sukurasitteenkin perusteella arvattavissa. Sitten menikin meno sekavaksi. Mä yritin pyytää lähetettä ns. aukiolotutkimukseen ja gyne alkoi puhua, että syksyllä hän laittaa mulle lähetteen Jorviin laparoskopiaan. Ja vasta syksyllä, koska nyt täytyy kuulemma keskittyä vain painonpudottamiseen. Mä yritin vikistä, että mun mielestä aukiolotutkimus on eri asia kuin laparoskopia, mutta hän väitti vastaan. Ja kun yritin saada häntä kirjoittamaan lähetteen jo nyt julkisen puolen jonojen takia, hän vastasi, että Jorvissa ei ole jonoja. Lähetettä ei hänen mielestään kannattanut kirjoittaa senkään takia, että se kyllä katoaa kesällä Jorvissa... Niin, ja follitilannetta ei kannattanut edes tsekata, koska oli vasta kp 9. Lähdin aika pöllämystyneenä vastaanotolta ja googlailin illalla tutkimuksia netistä. Kävi ilmi, että laparoskopia tehdään nukutuksessa ja mun tarkoittamani munanjohdintutkimus on nimeltään sonosalpingografia. Lähes koko vastaanottoaika meni painosta keskusteluun ja vesijuoksun hyödyllisyyden esittelyyn. Oli siis aikasta hukkareissu!

Lähetin gynelle vielä illalla sähköpostia, että en minäkään tässä vaiheessa halua laparoskopiaan ja että voisiko hän kuitenkin laittaa lähetteen munatorvien aukiolotutkimukseen ja vastaus oli, että ei ja kyllä sitten kaikki tutkitaan kun tutkimaan lähdetään. Mä olen ihan kypsä tohon touhuun ja soitin tänään terveyskeskukseen, jos sieltä saisi lähetteen. Olen muiden jutuista palstoilla ymmärtänyt, että yksityisellekään puolelle ei enää saa aikoja ennen elokuuta, joten kokeillaan nyt vielä terveyskeskusreitti. Ajanvarauksessa oli tosi mukava hoitsu, joka järkkäsi niin, että lääkäri soittaa mulle tiistaina, josko hän voisi suoraan laittaa lähetteen ilman että meidän pitää jonottaa ensin hänen vastaanotolleen ja sitten vasta päästä läheteprosessiin. Pidetään peukut pystyssä, että homma taas etenisi!

Narinasta ja nirinästä huolimatta aurinkoista viikonloppua kaikille!

(muok.) Olen siis laihduttamispesialisti - siksi toi gynen luennointityyli risoi niin kovasti kun puhui kuin idiootille. Ongelmana on vaan ollut pullahtaminen takaisin. Nyt olen saanut kuusi kiloa pois ja tsemppi toki jatkuu.


 
Täällä on sitten tehty lasta tällä viikolla. Olen jo asennoitunut niin, ettei tärppää, kun ei aikaisemminkaan ole tärpännyt :( Jotenkin mulla on ihan ristiriitaiset tunteet koko asian suhteen, kun mulla on ja ei ole vauvakuumetta. "Kauhistuttaa" jos tulenkin raskaaksi, mutta silti sitä kovasti täällä yritetään... Mulle on tulossa rimakauhu, kun olen kerinnyt ajatella asiaa niin monta kuukautta jo. Esikoisesta kun tärppäsi kerralla, niin ei tarvinnut kauaa jännittää eikä jossitella.

Tätsy on "kutsuttu" kylään torstaina 11.6. tai siitä päivä tai pari eteenpäin. Keskiviikkona 10.6. olen menossa terassille tyttöjen kanssa viettämään (mielestäni erittäin ansaittua) vapaailtaa. Kertokaas, näkyykö jo keskiviikkona raskaustestissä, jos satunkin olemaan raskaana? Onko jokin r-testi parempi kuin toinen? Voiko tulokseen luottaa, jos näyttää negaa? En osaa testaamatta nauttia alkoholipitoisesta illasta, kun raskauden mahdollisuus on olemassa. En oo juurikaan noita r-testejä elämässäni tehnyt (kaksi, joista toinen oli + :heart: ) joten kertokaa, ken tietää. Tänks.
 
^ Aika moni palstoilla on plussannut suht aikaisin Pregentillä (Prismasta saa) ja tietty Clear Bluen digitaalisella (apteekista tai netistä). Pregent on halpa, CB kallis, mutta muuten suositumpi ja yksiselitteisempi (vastausvaihtoehtoja kyllä tai ei). Muistaakseni myös Clear Bluen tavallisella eli ei digillä voi saada plussan kolme päivää ennen menkkojen alkamispäivää. Tsemppiä!
 
Jospa sitten liittyisin joukkoonne minäkin. Lukemassa olen käynyt jo jonkin aikaa. Ikää 37 ja toinen lapsi olisi tervetullut. Nyt on menossa viides yrityskierto. Esikoinen tärppäsi viidennestä kierrosta aika tarkkaan kolme vuotta sitten, joten odotukset ovat korkealla. Nyt kp 15/24-29, joten kohta voi ruveta ihmettelemään, että onko mitään tapahtunut (tai keksimään itselleen oireita...). Aluperin olisin halunnut toisen pienemmällä ikäerolla jo oman iänkin vuoksi, mutta sairastuin ja jouluun asti lääkäri kielsi raskauden yrittämisen. Nyt saa luvan kanssa yrittää, mutta vähän jännittää enemmän kuin esikoista tehtäessä.
 
Täältä ilmoittautuu mukaan myös yksi oireita keksivä, eilen söin kreikkalaisen salaatin oliiveita vaikka yleensä inhoan niitä :x
Joka tapauksessa ikää reilu 35, kolmas lapsi kierroksessa ja yrityskerta yksi kp 20/27
 


SUNNUNTAI 31.5.2009


mahtaakohan............................6/27
amati........................................ 11/18-28...yk 8
Rosmariini -74............................15/ 29-31
Tinki.......................................... 15/28...... yk 2
Helvi-10.....................................16/24-29
Tiitikan.......................................21/27
Taikakuu.................................. 26/27-32
coitus interruptus = viides09... 26/26-28
Annemaarit............................. 26/24-28
PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 29/30-34...yk 8
happihyppy............................... 33/ ?
Barbarella...................................37/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/29-30
Rikupi.........................................?/29
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


(muok.) Päivitin eilisen listan. Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Masentunutta omaa napaa...

Mun kohtu taitaa olla ihan pilalla. Nääkään menkat ei oo olleet normaalit, vaan aivan älyttömän niukat. HCG on ollut kuitenkin nollassa jo helmikuusta lähtien ja kaavinta oli puoli vuotta sitten!!! Meniköhän mun jo ennestään arpinen ja myoomainen kohtu lopullisesti pilalle kaavinnan takia tehdyn embolisaation vuoksi :ashamed: Masentaa ja *ituttaa :'( :'( :'( Eikö siinä olis tarpeeksi pettymystä, että menkat alkaa yrityksestä huolimatta joka kuukausi. Nyt saan lisäksi aina pettyä siihen, että menkat ei oo normaalit, eli mun kohtu ei oo kunnossa vieläkään. Tekis mieli vaan kömpiä sänkyyn peiton alle itkemään...
 
Tännepä oli paljon tullut juttua, kun en ole viikonloppuna kerinnyt käymään ja nytkin vain pikaisella visiitillä kesken kiireisen päivän, joten en juuri ehdi kommentoimaan.

Tervetuloa kuitenkin mukaan kuumeilemaan Helvi ja Tiitikan.

happihyppy :hug: :hug: :hug:
Olen samaa mieltä, että pelkässä menkkojen alkamisessa kuukausi kuukauden perään on ihan tarpeeksi kestämistä :ashamed:
Täällä onkin tänään kp 1 kuka sitten päivittääkin.

 

Yhteistyössä