YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Simppatulokset tulivat. Diagnoosi: "Oligoastenoteratozoospermia Hypospermia: Tilavuudeltaan normaalia hieman pienemmässä näytteessä siittöiden määrä ja liikkuvuus alentuneet. Normaalirakenteisten siittiöiden osuus on laskenut huomattavasti. Nämä seikat heikentävät selvästi hedelmöityskykyä." Että näin... Huomenna terveyskeskuslääkärin pitäisi soittaa mulle ja toivotaan, että laittaa lähetteen jatkotutkimuksiin. Hoitoihin tässä joudutaan - katotaan vaan että millaisiin :(
Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta!

Voi Annemaarit :hug: Ihan tuli paha mieli kun luin että jälleen täti kurvannut paikalle :'( Toivottavasti kuitenkin ennen syksyä tärppäisi :hug:
Ei meillä vielä ollut niitä rippijuhlia vaikka kovasti niistä jo stressaankin, ne ovat vasta tulossa eli 14pv. Neiti tämänviikon leirillä.

Happihyppy :hug: Sanattomaksi vetää :ashamed: mutta älä silti luovuta vielä :hug:

Rosmariini :ashamed: Anteeksi kovasti nuo minun aikaisemmat päivitysvirheeni :ashamed: Kiitos että olet jaksnut päivittää kun itselläni ollut ns. työ että kotikiireitä etten ole koneelle ehtinyt. Jos haluat jatkossa päivitellä niin täältä löydät kuvia että saat omanäköisesi pinon ;) http://www.glitter-graphics.com/

Helvi ja Tiitikan tervetuloa :wave:

Tiktu toivotaan että saat parin viikon päästä hyviä uutisia niistä labrakokeista ;)

Omaa napaa;
Tänään odotan tätiä kylään perjantaihin asti :ashamed: Tuleehan se kun kerta joka muukin kerta tullut, miks nyt muka jättäisi tulematta :ashamed: Ainoo et tää stressi ja väsymys varmaan pitkittää entisestään kiertoa :ashamed: Jää nuo yöunet lyhyiksi ja heikoiksi, meillä menossa rakennusprojektia pihamaalla, tulossa likoille aittarakennus, tahtoo hermot palaa siinäkin hommassa vaik vasta pohjat menossa, rippijuhlavalmistelut vielä pahasti et ensviikko painetaan niitä, onkin lomaviikko vaikkei sitä voi lomaksi sanoo, töissä omat paineet jne. Tuntuu ettei ole minkään laista hengähdystaukoo missään :ashamed: Anteeks tilitys, mä oon niin väsy :headwall:

Kaikille ihanaa viikkoa :wave:
 


TIISTAI 2.6.2009


PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 1/30-34...yk 9
Annemaarit............................. 2/24-28
happihyppy............................... 4/ ?
mahtaakohan............................8/27
amati........................................ 13/18-28...yk 8
Rosmariini -74............................17/ 29-31
Tinki.......................................... 17/28...... yk 2
Helvi-10.....................................18/24-29
Tiitikan.......................................23/27
Taikakuu.................................. 28/27-32
coitus interruptus = viides09... 28/26-28
Barbarella...................................39/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/29-30
Rikupi.........................................?/29
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
Happihyppy :hug: toivotaan,että paikat alkais normalisoituun.Kovasti sulle jaksuja.

Annemaarit: :hug: eikö se täti nyt tajua pysyä poissa.No jospa se tässä ennen syksyä tajuais,ettei sitä todellakaan kaivata.

Pikkukakkosenhaavelija:sulla onkin projekteja.Toivottavasti saat stressin laukaistua pois.Niin ja pidetään peukkuja,ettei täti löydä sua.

Kaikille plussatuulia ja pitkää pinnaa.
Tulee niin pahamieli,kun lukee teitin kirjoituksia.Ei silti luovuta toivosta.Olette kaikki ansainneet pienen käärön syliinne.

äiti kengu 34+5
 
Rosmariini :hug: Onneksi asiat nyt kuitenkin etenevät.
Mekin ollaan miehen kanssa mietitty, että vois nyt vielä kesällä yksityisellä noi miehen simpatkin tutkituttaa, olis sitten selvillä niidenkin tila. Laitoinkin asiasta sähköpostia gynelle, jonka luona kävin, katsotaan miten asia etenee. Mies ei ole kauhean innostunut asiasta, mutta on siihen onneksi lupautunut, kun tietää miten tärkeää tää mulle on.

Tiktu toivotaan hyviä labrauutisia!

Pk-haaveilija mä olen kans alkanut aattelemaan vähän samoin, että miksipä ei täti tulis, kun ainahan se tulee :ashamed: Mut koitetaan nyt uskoo, että kyllä se vielä joku kerta jättää tulematta ja toivottavasti pian!
Ja koita jaksaa kaiken kiireen keskellä :hug: Itse saan voimia tässä kiireen ja stressin keskellä siitä, että reilun kahden viikon päästä alkaa neljän viikon kesäloma ja kiireetön aika perheen kanssa B)

Äiti-Kengu kiva kun jaksat käydä meitä aina tsemppaamassa ja lohduttamassa :hug: Miten itse jakselet ja miten loppuraskaus sujuu?
 
Hei kaikille!

Meillä riehunu vatsatauti ja ittellä oli ensin ripulitautia ja sitten 4 vrk:n päästä sairastuivat mies ja isompi neiti. Mies makas tosi kipeänä, mutta tyttö selvisi vähin oirein ja samantien juoksi jo ulkona. :) Poika oksensi eilen yhden kerran illalla vatiin ja ei muita oireita. Pikkuprinsessa vielä säästynyt, toivottavasti ei tulekaan.
 
:'( :'( :'( Kyllä se täti sittenkin löysi tänne :'( :'(
YK 9 siis jo alkaa, vaikka oikeesti onkin yritystä jo 1v5kk, ei tästä enää tule mitään :'( Ihan sama vaikka kuinka ns. bongaa oviksen ja hyödyntää sen, pupuilee muutamina päivinä ennen ja samaisena päivänä ja sit vielä jopa seuraavana, ei meille ole tarkoitettu enää pientä :ashamed:
Mikä tarkoitus oli meidän pikkuneidillä, yksi vahinko mutta ihana sellainen jota ei pois vaihtaisi ja se oli siinä :headwall: ja nyt ei millään :'( Anteeks purkaukseni :ashamed:
 
Älkääpä nyt vaipuko masennukseen ystävät hyvät! Vaikka tiedän kyllä tunteen... Osaako kukaan sanoa, että miksi hedelmällisyyden sanotaan laskevan 35:n jälkeen? Itsellä oli viime kierrossa sellainen kuvio, että ihan pikkasen vuoti verta n. 5 pv ennen menkkojen alkua ja ajattelin, että voisinkohan olla raskaana. Mutta kuukautiset alkoivat kuitenkin, pari päivää edellistä kiertoa myöhemmin. Tällaista välivuotoa ei ole koskaan ennen ollut. Ehdin jo toivoa, että olisi tärpännyt... Mutta joka kuukausi on uusi mahdollisuus, täytyy uskoa siihen. Onnea matkaan kaikille!
 
Voi ei Pikkukakkosen haaveilija :hug: :hug: Siis kun löytäiskin oikeet sanat,jolla voisin sua lohduttaa ja helpottaa.Ei vielä menetetä toivoo.

Yrittäkää tsempata itteenne eteenpäin,vaikka varmasti se ei ole helppoa :hug: =)
 
Neeanäiti kurjia noi vatsataudit, toivotaan että pikkuinen siltä säästyy :hug: Meillä ei olekaan moista riesaa ainakaan vuoteen ollut (koputtaa puuta), onneksi.

Pk-haaveilija :hug: Liiankin tuttuja fiiliksiä myös itselle nuo :ashamed: Vaikka tässä kuussa ei niin maailmanlopulta tädin tulo tuntunutkaan, niin kyllä aina välillä meinaa usko loppua itseltäkin. Välillä taas on hyvinkin toiveikas olo. Koita säkin löytää vielä tuota toivoa vaikka se varsinkin heti tädin tultua niiiiin vaikeaa onkin :hug: Mutta kyllä se vielä joku päivä tarppää :heart:
 
Kuinkahan helpolla mulla tärppää ku "simpat huonot ja et toinen osapuoli viel aika useesti niin väsy et ei ees jaksa pupuilla ja jos jaksaa nii ei aina loppuun asti" :headwall: onkohan vaan odotettava syksyä ja sitä mikro hedelmöitystä
:eek: huoh
 
Nytkö se mun masis tarttui pikkukakkosen haaveilijaankin :ashamed:

:eek: Mulla on masis vaihtunut lievään kauhuun. Löysin aamulla rinnastani herneen kokoisen aika kovan patin... Sehän se tästä vielä puuttuiski :ashamed: Perjantaina lääkäriin.
 
Tämähän se oli oikea pino mihin mun piti tulla kertoon uutiset?.....(eksyin väärään +35-v pinoon?) vai olinko tässä?...en tiedä, olen ihan sekaisin näiden pinojen kanssa.... :D

Mutta siis: täällä odoteltiin tätiä kylään su-ma ja vaikka olin viimeisimmän keskenmenon jälkeen päättänyt että enää en ikinä testaa ennen kuin täti on kaksi viikkoa myöhässä. No en malttanut olla testaamatta kun testejä löytyi kaapista ja pitihän mun testata kun mulle oli tälle viikolle varattu rtg aika. Sai sit perua kuvaus ajan..... niin sit kävi että maanantaina sain haamun, niitä on tullut nyt neljä ja kaikki haamuja, viiva ei vaan vahvistu, ei sit millään. Lopputulos: neljä haamua, ei oireita tädistä eikä vauvasta, en usko raskauteen, olen varma et kyseessä viallinen erä testejä tai jokin ihmeellisyys et saan haamuja, mut en vauvaa eikä tätikään tule mun kiusaksi.....Ensi viikolla kun on loma menen yksityiselle ja pyydän otattamaan hcg arvon. On niin ristiriitaiset tunteet kuin olla ja voi, mieliala ailahtelee päivässä miljoonaa kertaa kun mietin asiaa....tulen varmaan hulluksi tän asian kanssa
 
Kiitos kaikille jotka haleja jakaneet ja yrittäneet lohduttaa!

coitus interruptus peukutukset haamun vahvistumiselle :heart:


Voihan PiiiiiiiiiiiiiiP :headwall: satuin olee pikkuneidin kanssa vaatekutsuilla ja sielä oli pienten lasten äitejä joita en tuntenut, kyselivät neitini ikää niin sanoin et 1v9kk niin sit puhelivat et voi meillä oli jo silloin toinen jo puolivuotias :eek: Kyllä niistä on niin seuraa toisilleen jne :headwall: :headwall: Mua alko niin sapettaa et totesinkin et mulla toimi imetys ehkäsynä niin hehkutti vain et ensimmäinen oli 7kk kun raskautu jne. ja sit totesinkin et ei se vain aina käy niin helpolla ja lähdin keittiön puolelle, kyseinen äiti ei sit tullut kahville vaan lähti lapsostensa kanssa kotiin, toivottavasti meni sille perille mitä tarkoitin, naapurini kyllä ymmärsi ihan varmasti et meille siis toiviottaisiin vielä pientä. Itku tuli sitten kotimatkalla ja edelleenkin :'( Onks jotkut ihmmiset niin pönttöjä ettei tajuu ettei kaikki raskaannu tosta vaan :ashamed: anteeks :ashamed:
 
pikkukakkosen haaveilujaToi on niin inhottavaa kun tollain puhutaan et tulee raskaaksi noin vaan ja se sapettaa kans jos jotkut sanoo että ei sit ole tarkoitettukkaan et tulee joko ekaa tai toista jos ja kun ei tule luonnollisin keinoin...
 


PERJANTAI 5.6.2009


PK- haaveilija= äiti vm70 ........ 4/30-34...yk 9
Annemaarit............................. 5/24-28
happihyppy............................... 7/ ?
mahtaakohan............................11/27
amati........................................ 16/18-28...yk 8
Rosmariini -74............................20/ 29-31
Tinki.......................................... 20/28...... yk 2
Helvi-10.....................................21/24-29
Tiitikan.......................................26/27
Taikakuu.................................. 31/27-32

Barbarella...................................42/25-30 ...yk 2

Ebony...................................... ?/29-30
Rikupi.........................................?/29
Hibiscus......................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava............. ?/27-30 taustailee
tiktu..................



:heart: HAAMUILIJAT :heart:
coitus interruptus = viides09... 31/26-28



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 
Mä täällä keksin itselleni raskausoireita ja mun mies nauraa mulle :kieh: Mutta kun ihan selvästi tuntuu sellainen oksupala kurkussa, mistä mä ekassa raskaudessani tajusin, että tää on nyt sitä. Viimeksi se tuntui toki vasta muutamaa viikkoa myöhemmin. Eihän mulla ole vielä edes menkat myöhässä, joten voihan se mies olla oikeassa, että mielikuvituksen tuotetta... :p

Tsemiä vastausten odottelijoille! Mitä Coitukselle sanottiin?

Tiedättekö muuten, missä Prismassa on raskaustestit? Ei tiennyt siellä myyjä eikä asiakaspalvelukaan, minne myyjä soitti. Lopulta mun mies bongas ne luontaistuotehyllystä. Mitä ihmettä r-testeillä on tekemistä luontaistuotteiden kanssa??
 
coitus on sit jatkossa piipiäinen.
Sain eilen verikokeen tulokse njoka oli vielä alle 100 (94), nyt jäädään vaan katsomaan minne päin arvo lähtee menemään.
viikot tosi varhaiset vielä


piipiäinen 4+3 :heart: :heart: :heart: :heart:
 
happihyppy :hug:ja jaksuja, tiedän miten odottavan aika on tossakin asiassa pitkä :ashamed: Itse myös kerran löysin esikoisen ollessa alle vuoden kyhmyn rinnassa, onneksi kyseessä ei mitään vakavaa. Toivottavasti säkin selviät säikähdyksellä :hug: Ja harmittomiahan suurin osa noista onkin!

Coitus onnea tässäkin pinossa :heart: Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti =)

Tiktu toivotaan että ennusmerkit ovat oikeassa ja pikkuinen tarttunut matkaan :heart: Vai luontaistuotehyllyyn ne ovat Prismassa raskaustestit piilottaneet. Ilmeisesti ovistestit samassa paikassa, kun niitä kerran etsin enkä mistään löytänyt eikä tietysti henkilökuntaa missään :headwall: Eipä tullut mieleenkään luontaistuotteiden joukosta etsiä.

Mukavaa viikonloppua ja hedelmällisiä kesäpäiviä :heart:
 

Yhteistyössä