YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

kevät71 Pahoittelut tädistä :hug: :hug:

Nyt siis dpo 11 ja aamun testiin testiajalla super hailu haamu, joka vahvistui taas testin kuivuttua, mutta ei niin selväksi kuin eilinen. Epätietoisuus jatkuu. Onneksi tänään asiaa muutenkin Apteekkiin niin ostan kasan kaiken merkkisiä testejä :LOL: . Viime raskaudessa sain haamun dpo 11 illalla. Jospa mulla erittyykin raskaushormoonia paremmin iltaisin :D , hih, mitä teorioita sitä alkaa kehittämään.
 
Hienoa ponitoivotaan plussan vahvistumista :heart: :heart: saat tänään testi kaverin,meinasin päivälle kunhan kotiin pääsen testailla,ei suurempia oireita paitsi tuo painon tunne ja nippailut vatsalla..

kevät :hug: :hug: pms oireet ei ole kivoja eikä niistä itsekään ole mielissään,ootko kokeillu teroja? mulla nyt tässä kierrossa ne käytössä ekaa kertaa ja sen huomannut että itku potku raivareita ei ole tullut,yleensä viikkoe ennen tädin saapumista on kauheat oireet,jaksuja!

 

Maanantai 4.1.2010
Annemaarit..................................8/24-26
Minnihiiri68..................................12/28...yk1
Puskajussi...................................23/25-29.....yk2
Onlydream....................................24/26-28.....yk6
kevät71..........................................1/25.....yk14
Poni06..........................................27/28.....yk 2
happihyppy..................................28/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................28/30.....yk 2
Helvi-10 .....................................8/24-26.....yk14
Rosmariini -74.............................36/28-31.....yk 17
Mahdotontako.............................8/29-30 .....yk 5
Lumi-Marja...................................38/27.....yk

Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Minnihiiri68............................

:heart: PLUSSANNEET 2010 :heart:

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]





 
onlydream Plussatuuli sinun testiin :whistle: :whistle:

happihyppy Joo tavis listalla haluan vielä kovasti olla..kiitos :flower:

Apteekista mukaan tarttui Predictor ja Clearbluen digitesti. Pari tuntia rakossa olleella pisulla tuon Predictorin tein. Taas testiajalla juuri ja juuri erotettava haamu, mutta joka testin kuivattua on vahvistunut selväksi haamuksi. Eihän noita saisi katsella myöhemmin, mutta kun seurasin sitä olematonta haamua. Joten en ole hullua hurskaampi vieläkään. Taas pitäsi aamuun odottaa. Vielä yksi herkkä testi jäljellä ja tuo digi, jonka teen vasta dpo 14, jos täti ei ole tullut. Se asia on kuitenkin postiviivista, että täti ei ole tullut vielä ,kun viime kierrossa se tuli jo dpo 10.
 
Valkoista valkoisempaakin testi liuskaan on katsottu silmästä silmään no TAAS olen kyllä aika aikaisessa vaiheessa liikenteessä tuon testailun kanssa dpo vasta sen 9 tänään.

No tuolla kn:n seutuvilla tuli mielenkiintoinen "löytö" valkkari kietoitui sormen ympärille paksumpaa paksumpi kerros,sori öllö kuvailu,johtuneeko teroista vai mistä.lähipäivät sen näyttäköön!!
 
onlydream mullakin haamut vasta dpo 11. Näin oli myös edellisessä raskaudessa. Käsittääkseni melko harvoin näkyy aiemmin, vaikka testit niin lupaakin.

Tänään on sitten dpo 12. Järjestin itselleni testirauhan ja tytöt katsomaan piirrettyjä :) . Pidin testiä koko ajan kädessä ja alle minuutin sisään alkoi haamu erottua. Haalea se on edelleen, mutta ihan selvästi erottuva ilman supervalaistusta tai tihrustusta. Luulin, että ovis meni sivu suun, kun peitot heilui kp 13 ja ovis oli kp 16. Mies on varmasti pollevana, koska hänellä niin eläväiset simpat :D . Alamahalle tullut nyt vihlovaa tunnetta ja muutenkin ihan hömelö olo.
 
poni käsikarvat ihan nousi pystyyn kun luin tekstisi,ihanaa että viivoja syntyy vaikka ei vielä vahvoja olekaan, mutta kyllä se aika varmalta raskaana ololta vaikuttaisi,teillä on ollut hyvä kulkuiset ja elämän haluiset simpat :D
Meillä niiden olisi pitänyt kestää 5 vrk jos nyt oikein oviksen tulkitsin kun ei ollut tikkuja,höh, tikutitkos sinä?voikohan ovis tulla kaksikin krt? koska kp 9 oli tosi liukkaat oltavat ja tisuista tuli maito suihku ja kn avoin ja pehmeä ja sit vasta ne kananmuna valkuaiset tuli kp 14 ja kn silloin jotenkin ylhäällä ja supussa.
Täällä myös alamahaa vihloo mutta tuntuu kyllä niin perinteiseltä täti oireelta että..

Heppa asiaakin, tyttö uskaltautui viikonloppuna veljen rohkasemana myös hevosen selkään,ai että äiti oli ylpeä =) muutenki uskalsi tallilla ollessa touhuta ja lähestyä itsenäisestikin on tähän asti ollut tosi arka.
 
onlydream Tikutin, mutta en tikkuihin saa selvää plussaa, vaikka tein 2xpv. Oviksen tunnen niin selvänä kipuna ettei siitä voi erehtyä. Juuri jouluaattona oli selvä kolmisen tuntia kestävä kipuilu. Lisäski mulla ovikseen liittyvät hormoonit aiheuttaa liitoskipuja. Nilkutin koko aaton kun lantion luut niin kipeät. Limat ja halut mulla on oikeastaa aina ennen ovista ja oviksen aikaan jo melko kuivaa.
Hienoa kun tyttösi uskaltautui ratsaille. Pikkuhiljaa hyvää tulee :)
 
Vautsi Poni! :flower: Jokos sut laitetaan plussanneisiin, vai haluutko tehdä sen digitestin ensin ;) ? Mun miehen simpat ei olleet yhtä sinnikkäitä :( . Tänään tuli hitunen verta, joten täti on jo portailla.
Onlydreamille pidän peukkuja. Jospa parin päivän päästä viiva jo alkais hahmottua.
 
Heipä hei!
Uusvanha kuumeilija ilmoittautuisi mukaan. Uusvanha siksi, että kirjoittelin tänne viime vuonna alkuvuodesta, piti sittemmin pitää hieman huilia tuosta kuumeilusta ja jäi se kirjoittaminenkin sitten. :)

Mutta nyt on sitten vuoden alusta aloitettu tosissaan pikkukakkosta yrittämään. Esikoinen on nyt 1 v 1 kk, iloinen pikkutyttönen. Ikää on itsellä 38 v. Esikkoa tehtiin pitkään ja hartaasti yli vuoden ajan kunnes tuli yllätystärppi. Eli olen jo orientoitunut tälläkin kertaa siihen että ihan kovin nopeasti ei tässä raskauduta mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka onnistaisi! =)

Päätin nyt heti ottaa nuo ovistestitkin käyttöön, josko niistä olisi apua. Nyt kp 13/27-28, eikä oviksesta vielä tietoakaan. Ostin niitä Clearbluen digitaalisia testejä, en ole aikaisemmin niistä tikkutesteistä saanut ainuttakaan plussaa aikaiseksi. Jos nuo digitaaliset sitten olisivat helpompikäyttöisiä, ainakin negan näyttävät varsin selkeästi.. :/

Hyvää loppiaista kaikille ja paljon plussatuulia! =)
 
Hei! Täällä ilmoittautuu mukaan uusi kuumeilija. Ikää on 37v. Lasta on yritetty suunnilleen 18 kuukautta ja tässä välissä on ollut kaksi ihan alkuraskauden keskenmenoa, 01/09 ja 05/09. Nyt toista kuukautta syön clomeja jos sillä saisi jotakin aikaiseksi. Teroja olen syönyt jo 5 kiertoa. Kaksi lasta on aikaisemmasta liitosta, tyttö -95 ja poika -98. Tyttö oli aikoinaan luomu ja poika pitkän työn jälkeen syntyi clomejen avituksella.
 
Tervetuloa Barbarella ja Elli72
Onnea Poni, eiköhän + liene jo aika selvä
Täälon menossa jo kp 8/18-29 ja toiveet taas nousussa. Noi kamalat yllärimenkat olikin ehkä ihan hyvä juttu, jospa tää kierto olis taas normalisoitunut, vuoto oli ainakin kuin silloin ennen (edelliset oikeet menkat olivat muuten melkeen seittemän vuotta sitten). Oviksen tikuttelun aloitin jo varmuudeksi eilen, kun ei sit kuiteskaan tiedä.. Ja pupuiltukin on kovasti.. tosin meinasin ehdottaa miehelle, et jos harvennettais joka toiseen päivään. Ois sitten enemmän kerralla kavereita matkassa, sanovat... ;)
Ostin eilen sukset ja tänään vois lähtee juhlistaa viimestä vapaapäivää hiihdellen. Vois pakkaa eväät reppuun ja käydä lasten kanssa hiihtoretkellä. B)
 
Kyllä mä nyt taidan uskoa, että raskaana ollaan. Hetki sitten tein Clearblue digitestin ja näytössä lukee raskaana 1-2. Olipas jännitysnäytelmä odottaa tulosta..kädet vapisi ja hiki nousi pintaan :) .
Kiitos kaikille Onnilletuista ja muustakin myöstäelämisestä. Plussatuulia kaikille oiken hurjan myrskytuulen kera. Tulkaa pian tuonne odotuspuolelle ihan jokainen :)
 

Keskiviikko 6.1.2010
kevät71..........................................3/25.....yk 14
Puskajussi...................................8/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................10/24-26
Helvi-10 .....................................10/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................10/29-30 .....yk 5
Minnihiiri68..................................14/28...yk 1
Barbarella.....................................14/27-28...yk 1
Onlydream....................................26/26-28.....yk 6
happihyppy..................................30/28....yk 3 (24)
pimpula74.....................................30/30.....yk 2
Elli72...............................................11/28-35....yk 18
Rosmariini -74.............................38/28-31.....yk 17
Lumi-Marja...................................40/27.....yk

Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................

:heart: PLUSSANNEET 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:


:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]







 
Tervetuloa Barbarella ja Elli72! Lisäsin teidät listaan. Jos kerrot Elli kiertopäiväsi, niin laitan sen näkyviin. Poni on nyt sitte plussanneissa :D . Onnea matkaan :heart:

).( Mulla ei vielä täti tullutkaan, mutta ei ole epäilystäkään, etteikö olis tulossa, kun rinnat ei yhtään kipeet :( . Sais jo tulla, niin pääsis uuteen kiertoon.

Leppoisaa loppiaista kaikille!
t. Happis
 
Heippa!
Teillä on täällä pinossa hienosti alkanut vuosi ;)
Onnittelut Poni plussasta ja tervetuloa muiden jatkoksi tuonne odotuspuolelle :flower: :heart:

Happis kiitos sinulle niistä loppuodotuksen toivotuksista jotka toivottelit mulle edelliseen pinoon :hug: Älä menetä vielä toivoa, mulla ei ollut rinnat yhtään arat moneen viikkoon vaikka plussasin silloin heinäkuussa! Odota muutama päivä ja testaile, tiedä vaikka matkustaja olisikin jo kyydissä ;) En ainakaan ole ollut lukevinani että olisit vielä testaillut :/ Mä siis käyn täällä taustalla lukemassa lähes päivittäin kuulumisenne mutta harvemmin tulee mitään kirjoiteltua ettei aiheuta kenellekkään mielipahaa jos tulee omaa raskauttaan hehkuttamaan. :ashamed:

Eilen sain viimeisen saikun ennen äippälomaa joka alkaa 6.2 eli tasan kk.den päästä. Mä olen siis ollut jo töistä saikulla marraskuusta alkaen, lokakuullekkin mahtui vain muutama ptyöpäivä kun olen niin supisteluherkkä varsinkin kun nostelee paljon, kumartelee ym. Lekuri meinasi et vauveli olisi ollut raivotarjonnassa mut samaan syssyyn sanoi et ehtinee vielä kääntyillä moneen kertaan ;) kokonaisuudessaan raskaus on sujunut hyvin tähän asti kunhan muistaa heliittää ajoissa näissä kotihommissakin ;)

Kovasti toivon teille kaikille sitä odotettua plussaa :hug:
Mukavaa Loppiaista =)
Teitä taustalla tsemppaava Ävm70 ja "pikkukakkonen" 30+3 :heart:
 
Poni, paljon onnea plussasta! Miten ihana alku uudelle vuodelle! =)

happihyppy, kiitos listan päivityksestä. Mulle voit laittaa tuohon vielä yk1. =)

Täällä ei tässä kierrossa tule plussaa nähtävästi yhtään mistään testistä, ovistesti näyttää sinnikkäästi negaa. Ei ole kyllä mitään ovisoireitakaan näkynyt, jääneekö sitten nyt kokonaan välistä..?

Mutta onneksi on ihana talvipäivä niin ei jaksa noita mahdollisia oviksen puuttumisia murehtia. Lähdetään tytön kanssa kohta pulkkailemaan, tykkää aivan valtavasti kun häntä siinä vedetään. Mies on tehnyt pihalle pienen mäenkin ja tyttö aivan hihkuu riemusta siitä laskiessaan. =)

Hyvää talvipäivää kaikille ja puskajussi, toivottavasti teidän nuorimmainen paranee pian. :)
 
Tervetuloa Elli-72 ja Barbarella :wave:

Poni06 hurjasti onnea ja tarrasukkia :heart:

Mutta nyt olen kyllä ihan kuutamolla! Mullahan alkoi ne menkat 24.12. pillereiden lopettamisen jälkeen ja sitten 30.12. bongasinkin yllättäen oviksen tikulla. Mutta tänään ajattelin ihan huvikseni testata oviksen, kun sen menkkojen perusteella pitäis olla näinä päivänä ja surprise: siihen tikkuunhan ilmestyi haalea viiva. Nyt sitten ihmettelen että mitähän mun kropassa oikein tapahtuu, onko mulla voinut olla kaksi ovista peräkkäin vai mitä?
 
Kiitos tervetuloa toivotuksista. Kiertopäivä 11 on parhaillaan menossa, normaali kierto on vaihdellut 28-35 välillä. Nyt kun olen teroja ja clomeja syönyt niin kierto on ollut 28-31. Huomenna olisi taas gyne aika. Täytyy käydä tsekkaamassa ettei ole liikaa munasoluja kehittymässä noiden clomejen takia.
 

Yhteistyössä