YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Ponille oikein paljon onnea plussasta. :flower:
Uusille kuumeilijoille tervetuloa joukkoon somaan :hug:

Vielä odotellaan tädin kurvaamista paikalle, kp 31 eikä vielä mitään tietoa eikä tuntemuksia hänen saapumisestaan. Ovistestikin jäi negatiiviseksi tällä kierrolla. Nyt toivon menkkojen alkamista piakoin, että pääsen uuteen vuoteen ja uuteen kiertoon sekä uuteen yritykseen uudella innolla =)

 
Onnea Ponille plussasta.

Ultrassa kävin sitten tänään. Vähän jännitti, että mikä on tuomio. Oli kuulemma 2 munasolua kehittymässä. Sanoi, että pitäisi irrota ihan lähipäivinä. Kohdun limakalvokin oli kuulemma todella hyvä, oikean paksuinen.

Tää lääkäri oli uusi, en saanut aikaa omalle gynelle. Jotenkin tää antoi tarkempaa tietoa ja tutkikin tarkemmin. Edellisen gynen en muista mitanneen mitään limakalvon paksuutta. Lääkäri sanoi, ettei tarvitse välttämättä syödä enää teroja. Ja clomeja saan syödä nää 4 kertaa, eli nyt on toka kerta menossa. Jos senkään jälkeen ei ole tullut mitään tulosta, niin taukoa pitää kuulemma pitää ainakin 4 kk. Sanoi, että pitäisi olla kaikki mahdollisuudet tulla raskaaksi.

Kiva pieni lisä tässä oli. Mun oma gyne on luvannut nämä ultraukset edullisempaan hintaan. Edellinen käynti maksui jotain 45 euroa kela korvauksen jälkeen. Tämän päivän käynti teki reilu 95 euroa kela korvauksen jälkeen. Oli tosi kiva yllätys. :'( No kai se on pääasia, että kaikki oli kunnossa.
 
Hyvä uutta vuotta kaikille! Terveisiä ihanan rentouttavalta joululomalta :)

Tervetuloa Barbarella ja Elli72! Pikaista tärppionnea!

Hurjasti onnea, Poni! :flower:

Meillä on menossa eka hormoniavusteinen kierto eli kp 5 (viime perjantaina) aloitin Puregonin pistelyt ja nyt jännätään mihin ovis osuu. Inssiaika on varattu NKL:lle tiistaille ja toivotaan, että aikataulu pitää. Testailen ovista ja jos plussa tulee aikaisemmin, inssi siirtyy maanantaille. Verikokeissa ja ultrassa kävin tiistaina ja eilen - kaikki hyvin ja kummallakin puolella näkyi eilen 14 mm:n folli. Eli vielä kerran siis inssiin, vaikka kolmesta luonnolliseen kiertoon tehdystä inssistä ei tuloksia viime kesänä saatukaan. Ja jos e tärpää, sitten nokka kohti elokuun IVF/ICSI-hoitoa. Jono menee kesän yli eikä siihen edes päästä ennen kuin tämä ovulaation induktio + inssi on kokeiltu. Tänään siis kp 12.

 
Huh, ovistesti näytti vihdoin tänään plussaa, ehdin jo pelätä että menee tämän kierto täysin ilman ovista. Kierronkin olin laskenut jotenkin väärin, tänään onkin jo kp 17. Eilen heiluteltiin peittoja, pitänee tänään tai viimeistään huomenna vielä lähettää soturit matkaan, sitten onkin kaikki mahdollinen tältä kierrolta tehty. Ja sitten odotellaan... =)

Saanko kysyä teiltä muilta jotka saatte jotain lääkettä tai käytte hoidoissa, että kauan yrititte ennen kuin menitte lääkärin juttusille? Olen ihan ummikko noissa asioissa, siksi kyselen. Ollaan tässä nimittäin mietitty, että kovin kauaa ei tahtoisi tässä kärvistellä itsekseen jos tulosta ei synny.
 
Minä menin lääkärille ekan kerran, kun yritystä oli takana 10 kuukautta. Silloin oli juuri ollut toinen alkuraskauden keskenmeno. Suurin syy lääkärille menoon oli, että halusin vaan tarkistuttaa itseni sen keskenmenon jälkeen. Ensin sain ohjeeksi yrittää ovistikuilla 3 kk. Ja kun ei tuottanut tulosta niin sain terolutit 3 kk ajaksi. Ja kun niistäkään ei tullut tulosta, niin nyt sitten clomit.
 


Perjantai 8.1.2010
kevät71..........................................5/25.....yk 14
Puskajussi...................................10/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................12/24-26
Helvi-10 .....................................12/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................12/29-30 .....yk 5 Elli72...............................................13/28-35....yk 18
Minnihiiri68..................................16/28...yk 1
Barbarella.....................................17/27-28...yk 1
Onlydream....................................28/26-28.....yk 6
happihyppy..................................2/28....yk 4 (24)
pimpula74.....................................32/30.....yk 2
Rosmariini -74.............................5/28-31.....yk 18
Lumi-Marja...................................42/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]









 
Ponille paljon onnea plussasta :heart:

Barbarella mulla oli km elokuussa 2008 ja seuraavan vuoden keväällä kävin yksityisellä gynellä. Oli sitä mieltä, että ei kiirettä tutkimuksiin tai hoitoihin, kun kaikki vaikutti olevan ok ja kehotti vielä kesän yrittämään luomuna. Viime syksynä sitten mentiin yksityiselle tutkimuksiin ja alettiin hoidot. Vähän harmittaa, että osui sillon keväällä gyne, joka ei nähnyt asialla kiirettä, koska nyt toivoisin, että oltaisiin jo aikaisemmin hakeuduttu hoitoihin...

Rosmariini hienoa, että olette nyt päässeet hoitoihin tuonne NKL:lle ja toivotaan, että inssi tuo toivotun tuloksen eikä tarvitse sen pidemmälle jatkaa. Pitkä on kyllä jonotusaika tohon IVF:ään. Mehän käytiin myös tuolla NKL:lla, mutta päätettiin sitten kuitenkin inssit käydä tuolla yksityisellä. Hirvittää vaan minne asti venyy, jos rankempiin hoitoihin joudutaan ja tuolla NKL:lla jonossa jossain vaiheessa ollaan...

Tänään oli kolmas inssi ja nyt sitten taas piinailua seuraavat pari viikkoa :headwall: Lääkäri oli sitä mieltä, että aloitetaan inssit alusta, koska kuitenkin viime kerrasta plussasin. Siis kun yleensä tehdään 3-4 inssiä, niin tää ei oliskaan meidän kolmas vaan eka. Kyllähän toi viime kerran plussa antoi uskoa siihen, että näillä insseillä voidaan se raskaus saada aikaan.
 
Ponille Isot onnittelut :flower:

Uusille tervetuloa!

Mä testasin ovisplussan yllättäen ekasta tekemästäni CB:n testistä jo kp 10. Gynellä on nyt käyty ja olin ovispäivänä tutkimuksessa, mikä ikinä sen nimi nyt sitten olikaan, mutta prkleen kivulias oli ainakin. Tulos oli, että toinen munatorvi on ok ja toinen ehkä tukossa.
Barbarella Kannattee ehkä kuitenkin yrittää ensin luomuna. Me yritettiin tasan vuosi ja tuntuu, että olisiko pitänyt yrittää vielä pidempään, kun yksi lapsi on saatu aikaan luomuna. Toi mulle tehty tutkimus oli ainakin sen verran epämiellyttävä, etten siihen menisi ihan ilman syytä.

Annemaaritille ja Rosmariinille paljon onnea matkaan hoitoihin! Pidän peukkuja, että tulosta vielä syntyy. :hug:
 


Lauantai 9.1.2010
happihyppy..................................3/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................6/25.....yk 14
Rosmariini -74.............................6/28-31.....yk 18
Puskajussi...................................11/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................13/24-26
Helvi-10 .....................................13/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................13/29-30 .....yk 5 elli72...............................................14/28-35....yk 18
tääl taas.........................................15/20-26....yk 3
Minnihiiri68..................................17/28...yk 1
Barbarella.....................................18/27-28...yk 1
onlydream....................................29/26-28.....yk 6
pimpula74.....................................33/30.....yk 2
Lumi-Marja...................................43/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]



 
Onlydreamille peukut ja varpaat pystyssä d =) b. Eihän ole täti tullu?

Ihanaa, kun pakkasta on enää vain 23, kymmenen astetta vähemmän kuin eilen. Ulkona tuntu melkein kesältä. Laitoin auton lämppäriin. Pitää lähtä käymään työpaikalla valmistelemassa ens viikolla alkavia kursseja. Joululomallaki piti kokeita tarkistaa ja lukea yks päättötyöki läpi. Seuraava odottaa jo sähköpostissa. Stressiä siis pukkaa :(
 
Ei oo täti kurvannut vielä tänne, alavatsa tuntui oudon kipeältä eilen ja kävin tänään hakemassa ovistestin, kun viimeksi piti olla oviksen aika niin näyttikin negaa, nyt kiertopäivä 33, ja ovistesti näyttää + ja raskaustesti negaa.
Mitäköhän tästä kierrosta vielä tulee vai tuleeko mitään, sen näkee sitten taas pariviikonkuluttua kurvaako täti sitten kylään. :/
Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Helvi mulla toi aukiolotutkimus oli kivuton (otin kyllä särkylääkettä ennen sitä). Olen jostain lukenut, että on usein kivulias silloin, jos tukoksia.

Onlydream mikä tilanne, oletko testaillut?

happihyppy asut ilmeisesti jossain pohjoisemmassa, täällä ihan etelässä pakkanen ei ole tainnut edes tuonne 20 asteeseen nousta, mutta kylmältä on silti tuntunut... Mutta ihanaa kun kerrankin on ollut kunnon luminen pakkastalvi!

pimpula kuulostaa tosi lupaavalta! Monilla ovisplussa on ollut merkki raskaudesta :)
 
Ilmottaudun tänne mukaan. Nyt menossa yk 3 15/20-26. Kolmatta oltaisiin kovasti toivomassa. Vauvakuume itellä tosi kova. Itse en ole käyttänyt noita ovis testejä. Mitä mieltä te niistä olette? Onko merkeissä jotain eroa vai ovatko suurin piirtein samanlaisia?
 
Tänään aamu pv testattu haamu ja nyt illasta rupesi enemmän tuhruttamaan :/ :ashamed:
huomenna vähän viisaampi asian suhteen,nyt mieli aika alamaissa tuonhaamun tiimoilta. :headwall:

Meillä myös pakkasta tällä hetkellä -24c,josko oltaisi happihypyn kanssa vaikka samoilta suunnilta? itäisessä osassa suomea usustam minä.

tääl taas teretulemas mukaan !
itse olen mammaksi.fi tilannut noita testejä ja ihan ok toimineet,muita en ole kokeillut. Täältä foorumilta sain innostuksen kokeilla ja arvaa olenko ns.testi koukussa :LOL: :LOL:
 
Pimpula ovistestihän voi näyttää raskaudenkin, niin ainaki mulla on näyttäny. Pidetään peukkuja d :) b.
Onlydreamillä varmaan kurjat tunnelmat. Toivotaan, että tuhruttelu loppuu ja viiva vahvistuu :hug:
Tervetuloa tääl taas! Mää käytän niitä Prismasta ostettavia. Ne on toiminu mulla hyvin ja tehdään aamupissasta.
 
Tuhrut tiesi sitä itseään eli tätönen kurvasi, hieman on mielimaassa,aamulla vielä kaihoisasti katselin eilistä haamu viivaa rätti takamuksissa :ashamed: eli tänään kp 2 lasken jo eilisen mukaan kun kummminkin sitä jo tätä enteili.
 
Helvi-10, tarkoitus on kokeilla luomuna nyt ainakin puoli vuotta. Esikoista kun yritettiin vuoden verran, niin silloin lääkäri sanoi mulle että puolen vuoden jälkeen olisi pitänyt hakeutua lääkäriin. Siksi nyt mietityttää ja kyselin muiden kokemuksia. :)

onlydream, pahoittelut tädistä. :hug:

täältaas, netistä tosiaan saa edullisesti tilattua noita ovistestejä. Esim. juuri tuo mainittu mammaksi, kotitesti tai halpatesti. Itse olen kokeillut noiden kaikkien liuskatestejä ja myös Clearbluen digitestiä. Digitestillä en saanut plussaa aikaiseksi mutta tein testin aamupissasta, mitä nähtävästi ei olisi pitänyt tehdä. Liuskat ovat toimineet kyllä.

Eilen oli todella kovat alavatsakivut ja rintoja nippaili omituisesti. Ehkäpä se oli sitten se ovis, vaikka ei mulla kyllä aikaisemmin tuollaisia oviskipuja saati rintojentuntemuksia ole ollut. Niin, arvaatte varmaan että tässä elätellään taas vaikka minkälaisia toiveita noiden oireiden aiheuttajaksi... :D Varsinkin nyt kun luin että happihypyllä ovistesti on näyttänyt raskausplussan. Missä vaiheessa kiertoa teit tuon testin?

 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon mukaan.

Ikää mulla on 36. Esikoispoika on nyt 5. Miehellä on paha vauvakuume ja on nyt tartuttanyt sen muhunkin :D

Tällä hetkellä tilanne on jotain 18/28. Luulenpa, ettei ovis tässä kierrossa tullut, ei ollut sellaisia tuntemuksia (enkä testaillut). Eka kierto kierukan poistamisen jälkeen oli yhtä tuskaa ja kipua. Tässä kierrossa kroppa on ollut täysin hiljaa.

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!
 
Testasin ovistestillä raskausplussa (silloin kerran) n.3 päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Kontrolliviivaa vahvempi viiva tuli heti, kun tikku kostu. Sulla on Barbarella kuitenki kierto vasta puolivälissä. Oisko se ollu sittenki ovisplussa. Mullaki tuli viime kierrossa ovisplussa vasta kp 16, joten voi se olla muutaman päivän myöhässäki. Menkatki oli vastaavasti vähän myöhässä. Mitäs pimpulalle kuuluu?

Onlydreamille valtava lohtuhali :hug: . Tosi ikävää :ashamed:

Tervetuloa Chilipapu! Mahtavaa, että miehelläki voi olla vauvakuume. Mun miehellä ei oo koskaan ollu, mutta onneksi se suostu yrittään (pitkän taivuttelun/painostuksen jälkeen).
 


Sunnuntai 10.1.2010
onlydream....................................2/26-28.....yk 7
happihyppy..................................4/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................7/25.....yk 14
Rosmariini -74.............................7/28-31.....yk 18
Puskajussi...................................12/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................14/24-26
Helvi-10 .....................................14/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................14/29-30 .....yk 5 elli72...............................................15/28-35....yk 18
tääl taas.........................................16/20-26....yk 3
Minnihiiri68..................................18/28...yk 1
Chilipapu......................................18/28... yk1
Barbarella.....................................19/27-28...yk 1
pimpula74.....................................34/30.....yk 2
Lumi-Marja...................................44/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]
 
Eilen tein ovistestin vielä toistamiseen tälle viikonlopulle ja se näytti +.
Sitten tein tänään predictor testin jossa mielestäni hyvin himmeä +, mutta CB:n digitestin "ei raskaana".
Joten odottelen pari päivää ja teen testit uudelleen. Mitään oireita ei ole, ehkä vähän ällö olo eilen aamulla ja tänään päivällä.
 
Tulimpa tänne kuikuilemaan, kun välillä aivan järkky kuume. Tuo meidän tänään 6 kk täyttänyt neiti sen verran unelmatapaus ollut ja isoveljensä 2 v 4 kk, myös uhmaikänsä kanssa tuntuu aivan täydelliseltä lapselta. Kaikki siis mennyt paremmin kuin hyvin ja vauva syönyt ja nukkunut hyvin ja ollut terve, kuin isoveljensäkin. Lisäksi sisarusten suhde näyttää parhaat puolensa harva se päivä.
Eli vaikka niin puhuttiin, että kaksi lasta on sopiva määrä, mutta autoon mahtuisi kolmaskin hyvin ja huoneitakin olis talossa vapaana. Vielä olis tätä ikääkin, mutta kuitenkin mietityttäää jokin...eli täällä kuumeillaan ja pähkitään...
 

Yhteistyössä