YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Mansku72 näinhän se on, että heti kun pikkuvauva-aika on ohi, niin sitten jo haikailee seuraavaa. Tervetuloa vaan kuumeilemaan
Tervetuloa Chilipapulle ja tääl taas
Onlydream :hug:
Täällä sain synttäreiden kunniaksi vahvan ovisplussan. Mieskin tulossa käymään aamupäivällä kotona, et pitänee hyödyntää tilanne ja panna kaverit liikenteeseen. Ehtivät sitten ajoissa kytikselle.
Plussatuulia kaikille ja kivaa viikonalkua! :flower:
 
happihyppy, selkeä ovisplussahan se mulla oli, tässä vain on niin innostunut tämän vauvaprojektin aloituksesta että tahtoo nähdä raskausplussia sielläkin missä niitä ei ole. =)

puskajussi, onnea ovisplussasta! Ja hyvää syntymäpäivää myös! :flower:

Täällä kehitellään taas luultavasti ei yhtään mistään omasta mielestä ihan selviä oireita.. :LOL: Mulla on rinnat alkaneet kipeytymään tai oikeastaan ne ovat todella aran tuntuiset ja niissä tuntuu välillä sellaista kummaa vihlontaa. Siinä mielessä ei mitään uutta taivaan alla, että ennen 1. raskautta mulla oli oikeastaan aina rinnat kipeinä ennen tädin tuloa. Mutta synnytyksen jälkeen ei kipuja ole ollut kertaakaan ennen kuin nyt. Ota tästä nyt sitten selvää.. Luultavasti koko kroppa tietää että nyt on yritys alkanut ja kehittelee taas kaikki mahdolliset valeoireet mitä löytyy. =)

 


Maanantai 11.1.2010
onlydream....................................3/26-28.....yk 7
happihyppy..................................5/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................8/25.....yk 14
Rosmariini -74.............................8/28-31.....yk 18
Puskajussi...................................13/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................15/24-26
Helvi-10 .....................................15/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................15/29-30 .....yk 5 elli72...............................................16/28-35....yk 18
tääl taas.........................................17/20-26....yk 3
Minnihiiri68..................................19/28...yk 1
Chilipapu......................................19/28... yk1
Barbarella.....................................20/27-28...yk 1
pimpula74.....................................35/30.....yk 2
Lumi-Marja...................................45/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]
[/quote]

 
Pimpulalla piinailua testien kanssa, toivon sinulle viivan vahvistumista :heart: aika lupaavalta kuulostaisi.

puskajussi onnea ovis plussasta ja tulikos ne siimahännät "pantua" liikkeelle? :LOL:

barbelalla myös oireita,jes,mun kroppa on kans sellainen että kehittää niitä vaikka millä mitalla,nyt pari kiertoa on osannu vähän rennomin ottaa itsensä kyttäilyn suhteen ;)

chilipapu tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja höyryämään :wave:

Pää nostettu pystyyn pettymyksen jäljiltä ja ajatukset suunnattu tulevaan,kaupasta tarttui tänään tuore vauva lehti ja siinä ollut juttu vauvakuumeesta oli erittäin kiinnostava samalla pisti mietityttämään että entäs jos tämä ei lopukaan vaikka sen kolmannen rakkaan vielä saisikin :/

Hyvää viikonalkua ja tasapuolisesti ++++ :whistle: :heart: toivottelen.
 
Mulla on tänään tullut jo vähän tuhrua, joten menkat taitaa olla tulossa. Ja hyvä niin, niin tulee ensimmäinen "kunnollinen" kierto ja parin viikon päästä päästään sitten tositoimiin :LOL:

Kaikille hurjasti plussatuulia :heart:
 
onlydream :hug:
Annemaarit Tai sitten sulla vaan on niin paljon parempi kivunsietokyky, ettei tuntunut missään!
Uusille tervetuloa!
Täällä vaan odotellaan. Ensi viikolla käyn verikokeessa, missä katsotaan, että oliko ovis oikeesti.
 
Juu juu, pantiin pantiin.. :heart:
Tuli illalla jotenkin ikäkriisiä. Ei muuten, vaan tän vauvanteon suhteen. Kun lukemat kasvoi kolmekasiin, niin tuntuu, että mahdollisuudet vaan vähenee. Kello tikittää oikeesti niin kuuluvasti, että austraalianperähikiällä kuuluu. Ei oo ikinä ollu mikään superhedelmällinen olo, kun lapsia on saanu odotella, niin mites nyt.... :/
No joo, nyt sukset jalkaan ja aamulenkille mietiskelemään, niin eiköhän nämä ajatukset sinne ladulle jää
 
Ihan unohdin, Chilipapu ja Mansku tervetuloa :wave:

Onlydream :hug:

Pimpulalle plussatuulia!

puskajussi, älä nyt mitään ikäkriisejä kehittele, nuori nainen :) Minäkin sain esikoisen neljäkymppisenä kolmen kuukauden yrittämisellä, joten kyllähän sulla vielä on niin hyvät mahdollisuudet ;)

ON: kp 1. Joten nyt jo malttamattomana odottelen seuraavaa ovista, jotta päästään tositoimiin.
 
Pimpula täällä ihmettelee :D
Mitään ei tapahdu edelleenkään, tänään varmaankin postilaatikosta tulee raskaustesti josko sen huomenna tekisi aamulla ;)
Gynelle laitoin e-mailia alkuviikosta että miten jatketaan kun raskaustesti näyttää negaa ja menkkoja ei kuulu..päiviä kierrossa jo monta, vastausta ei ole vielä tullut, joten sitäkin tässä odotellaan. Mulla on kotona terot resepti valmiina, en vain tiedä milloin ne aloitan kun alkuun oli ohje aloittaa jos ovistesti näyttää negaa :headwall: , mutta sehän näytti +.
Toisaalta mun ehkä täytyy kuitenkin venata vielä viikko kun siitä oviksesta tulee silloin kaksi viikkoa jos vaikka silloin vasta selviää tämä tilanne ihan ilman mitään :whistle:

Tää on kyllä nyt aikamoista pelleilyä tän kanssa, mutta mies totesi että "ainahan sulla on noi ollut ihan sekaisin, mitä uutta tässä nyt on" se siitä empatiasta.
:LOL:
 


Keskiviikko 13.1.2010
onlydream....................................5/26-28.....yk 7
happihyppy..................................7/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................10/25.....yk 14
Rosmariini -74.............................10/28-31.....yk 18
Puskajussi...................................15/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................17/24-26
Helvi-10 .....................................17/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................17/29-30 .....yk 5 elli72...............................................18/28-35....yk 18
tääl taas.........................................19/20-26....yk 3
Minnihiiri68..................................2128...yk 1
Chilipapu.....................................21/28... yk1
Barbarella.....................................22/27-28...yk 1
pimpula74.....................................37/30.....yk 2
Lumi-Marja...................................47/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]
[/quote]

[/quote]

 
Keskiviikkoja :wave:

Pimpula kylläpäs sinua nyt epätietoisuus piinaa,jospa se testi huomenna sen plussa sinulle näyttäisi.Itse söin viime kierrossa eka kerran teroja ja mul ohje oli et kp15-24 syödä eli kophdallani ymmärsin että niitä otetaan oviksen jälkeen pidentämään kiertoa ja tukemaan keltarauhashormooni toimintaa.Sulla kuitenkin kp:t periaatteessa täynnä niin en enää niitä lähtisi popsimaan,jos oikein käsitin niin sul ollu myöhäinen ovis,olisiko sen takia menkat normaalia kiertoa pidempään kateissa, tsemppiä piina päiville.
miehet ne miehet välillä osaa laukoa suustaan sammakoita.


Minä suuntaan seuraavaksi mammaksi sivuille ja tilailen testejä niin ettei ne tästä kierrosta pääse loppumaan :D :wave:
 
Meillä on viime yöt nukuttu n. tunnin pätkissä. Tytöllä on atooppinen iho ja nyt talven myötä muuttunut todella kuivaksi ja ihottumaiseksi, ahkerasta rasvaamisesta huolimatta. Kutina nyt sitten herättää tyttöä öisin, onneksi nukahtaa pian uudestaan, tosin vain herätäkseen uudelleen tunnin-puolentoista päästä. Kävin nyt ostamassa mietoa lääkevoidetta, jos saataisiin tuo kutina helpottamaan ja perhe taas nukkumaan. :)

Lystiä on muutenkin luvassa täksi päiväksi, mulla on hammaslääkäri iltapäivällä, tiedossa on juurihoidon aloitus. :eek:

"Raskausoireet" jatkuu, rinnat ovat kipeinä, vatsaa menkkajomottelee ja viiltelee ylös noustessa, tulee kylmiä väreitä, hengästyttää... Ei kuitenkaan ole yhtään raskautunut olo, joten pistän nämä oireet 100% toiveajattelun piikkiin.

 
Täälläpäs on hiljaista...
Kaikilla on tainnut arki harrastuksineen ja töineen alkaa.
"Ei raskaana" tuli testistä vastaukseksi. :/
Tää on tylsää kun ei pääse asioissa eteenpäin kun elimistö nyt junnaa paikoillaan. Viikonpäästä tulee viimeisimmästä ovistestistä kaksi viikkoa joten siihen asti täytyy taas maltaa odottaa. :ashamed:

Odottelun lomassa hiihdetään, lasketellaan ja ulkoillaan perheen kera, mukavaa tammikuuta kaikille :wave:
 
Jos itsellä meinaa hermot mennä oviksen odotteluun, niin pimpulalla on varmaan vielä piukeemmalla vieteri.

Kävin pitkästä aikaa (tai siis viimeksi kävin ennen joulua) ratsastamassa ja se olikin taas hauskaa. Oon miettiny jo lopettamista, kun mun mielestä se ope on ollu mua kohtaan tosi epäreilu. No, nyt sain jopa kehuja :saint: . Kortissa on vielä pari kertaa jäljellä...

Mulla on jostain syystä rinnat tosi muhkeina. Ei meinaa rintsikoissa pysyä. Nää kun on muutenki kokoa D, niin mitäs tää nyt sitte on!?! Menkat oli ja meni, joten en oo raskaanakaan, eikä nää oo yhtään kipeetkään. Siskolla oli eka neuvola. Mäki haluun pian raskaaksi! On vaan sellanen olo, että ei tää tuu ikinä onnistuun. Vaikka raskautuisinki, niin se menee kuitenki kesken tai muuta vastaavaa. :ashamed:
 
Heippaus kaikille!

Tuleekohan noihin One Step rliuskoihin aina sellainen viivanpaikka , joka tapauksessa, kun testaa? Täällä vasta 8 pvää tosin oviksesta.
Ei mitään oireita kyllä ole suuntaan eikä toiseenkaan. :D

Plussatuulia kaikille joka tapauksessa toivottelen :heart: ++++++++++++++ :whistle:

mahdotontako :heart:
 
Iltaa ketjuun pitkästä aikaa!

Täällä kurkkimassa haaveilupuolelle. Meidän viideshän syntyi viime elokuun 17.päivä. Neitonen täyttää sunnuntaina huimat viisi kuukautta! Tälle puolelle kurkkimassa nyt siksi että hiukkasen tuntuu että ei haittaisi vaikka haikara meillä vielä kerran vierailisi... Mutta mahdollisesta vierailusta ei kyllä ole mitään havaintoa, kun imetän vielä eikä hormonitoiminta ole palannut. Ei siis menkkoja eikä kp:itä eikä mitään muutakaan sen suuntaista.

Onlydream, mulle voi päivittää tuohon listaan syntyneisiin vauvoihin vuonna 2009 17.8. tyttö :heart: Listautuakin periaatteessa voisin tuohon mukana myös -luetteloon.

Palaamisiin :)
 
Mahdotontako onko ne mammaksin one step liuskoja? mulla niihin ei ole tullut mitään ei haamua eikä viivan paikaakaan kun olen negat testannut,jospa sulla jo haanua pukkaa,toivotaan niin!

Päivittelen listaa myöhemmin nyt en kerkeä..

Sinderella tervetuloa takaisin :wave:

ON: tekaisin eilen o testin ja siihen jo näillä pienillä kiertopäivillä ilmestyi punertava viiva,taitaa oili tulla aikaisee kylään hyvä niin,tänään uutta testiä. Niin nyt vasta kp 7 :/ ,ihmeellistä..
 


Perjantai 15.1.2010
onlydream....................................7/26-28.....yk 7
happihyppy..................................9/28....yk 4 (24)
kevät71..........................................12/25.....yk 14
Rosmariini -74.............................12/28-31.....yk 18
Puskajussi...................................17/18-29.....yk 3
Annemaarit..................................19/24-26
Helvi-10 .....................................19/24-26.....yk14
Mahdotontako.............................19/29-30 .....yk 5 elli72...............................................20/28-35....yk 18
tääl taas.........................................21/20-26....yk 3
Minnihiiri68..................................2328...yk 1
Chilipapu.....................................23/28... yk1
Barbarella.....................................24/27-28...yk 1
pimpula74.....................................39/30.....yk 2
Lumi-Marja...................................49/27.....yk

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: 2010 :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:
Erka................................................Joulukuu :heart:
Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983[/quote]






 
Oon onlydream saanu ovisplussa kerran kp 10. Seki saatto olla plussa jo edellisenä päivänä, sillä aloitin tikutuksen vasta tuolloin ja heti tuli plussa. Oon nimittäin joskus tikuttanut plussan jälkeisenäkin päivänä ja saanut plussan (siis plussa kahtena päivänä peräkkäin). Voihan sullakin olla tulossa aikainen ovis.

Mulla ainaki ovis lähenee, sillä limaa riittää ja näin just äsken päikkäreillä seksiunta. Nyt ku sais lapset nukkumaan ja miehen virkeenä kellistettyä, niin vois jo vähän harjotella :D

Peukut pystyssä jänskääjille d =) b
 

Yhteistyössä