YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8


Keskiviikko 26.5.2010
KaijaJoo...................................5/32-60..... yk 6
Chilipapu...................................6/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................7/21-26....yk 9
kevät71.......................................15/25.....yk 19
eva71........................................17/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................18/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................20/26-29...yk?
Rae34.......................................21/26-28.......yk 10..................dpo 7
Onnellinenx5.............................24/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................25/25-28....yk 4....................dpo 14
Helvi-10 .....................................26/24-26.....yk19
happihyppy...............................28/28....yk 8 (28)...................dpo15
emmimaria..............................29/29-30.....yk3......................dpo 14


Mukana myös:
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)




 
Tervetuloa KaijaJoo =)

Kävin verikokeessa. Huomenna saan varmaan tuloksen. Mää oon aivan kauhee :kieh: . En kertonu työterveyslääkärille, että kävin jo neuvolassa jaettä sieltä laitettiin lähete polille. Aattelin, etten saa lähetettä verikokeeseen, jos kerron. Ja sitte se lääkäri-raasu alkoi huolehtiin ja rupes puhuun, että laittaa mulle lähetteen sairaalaan. Glups! :whistle: . Kiemurtelin siinä sitten ja sanoin, että jospa se verikoe nyt aluksi riittäis, kun eihän siellä ultrassa näy viikolla 4 vielä mitään. No, huomenna mun pitäis sitte soitella tuloksia...
 
Tervetuloa uusille! =)

happihyppy : hyvä, että pääsit verikokeeseen. Ja et sä mun mielestä ollu kauhee, kyllä sitä saa omaa parastaan ajatella. Toivottavasti nyt kaikki on kunnossa. Onko vielä ollu tuhrua?

Mulla tuli taas täs illalla yhdellä wc-käynnillä tuhrua. :ashamed: Nyt se oli sellaista vaaleanpunaista limaa (sori yksityiskohdat!). Toivottavasti ei merkkaa pahaa. Kummassakin aiemmassa onnistuneessa raskaudessa mulla on ollu alkuraskaudes vuotoa, mut vain kerran kummassakin. Tää on nyt jo kolmas kerta tässä raskaudessa ja viikkoja vasta 4+0... ei kauhean hyvältä kuulosta. Ja stressaa tietty. Nytkin olin just taas rentoutunut ja alkanut ajatella tulevaa vauvaa niin sit tulee tuommoista tuhrua taas ja stressikäyrä nousi taivaisiin..ei kyllä mitään uskalla haaveilla tässä vaiheessa vielä.. :| Hyvin ilmaisit asian happihyppy. Tämä on toivon ja epätoivon vuoristorataa...
 
Uusille tervetuloa!
ON: Menin sitten minäkin testaamaan negojen negan tänäaamuna. Ei sitten haamun haamua, vaikka kuinka yritti hakea. Nyt toivon, että täti ei tulisi vielä huomennakaan. Nimittäin ens kierrossa eka inssi ja jos se tulee nyt, niin uhkaa tupata ovis viikonlopuksi ja silloin menee koko homma pieleen. Luonnolliseen kiertoon yritetään. Onnistumismahdollisuudet 10 prossan luokkaa, kun sperma ei mitään ihan priimatavaraa. Mä odotan sitä ihmettä, mikä tapahtui Lumi-Marjalle...
 
Tervetuloa mukavaan joukkoon KaijaJoo.

Just ennen heräämistä näin unta, että tein testiä ja sain tosi selkeän plussan. Noh... tein ihan oikeasti testin tänä aamuna, mutta sen verran toivottomaksi tilanteen tiesin, että en jäänyt kylppäriin katsomaan tulosta vaan sillä aikaa läksin hakemaan lehden postilaatikosta. Palattuani totesin selvääkin selvemmän negan. Pregcheckillä testasin tänään. Alkas nyt nuo menkat nii pääsis uuteen kiertoon uusin toivein....

Happihyppy, eihän tuo nyt yhtään kamalaa ollut... itseasiassa itse olisin varmaan toiminut ihan samalla tavalla :)
 
Helvi ja emmimaria :'( . Toivottavasti Helvin inssin ajotus onnistuu d :| b.

Koralli, mulla on just tollasta samanlaista, että kun alkaa jo toivo herätä, niin sitte sitä verta taas on ihan yllättäin paperissa. Se työterveyslääkäri alkoi eilen puhuun siitä ultrauksesta ja KAAVINNASTA :eek: . Kaipa sitä vähän uskoo ja vähintäänkin tietty toivoo, sillä mulla tuli heti kauhee vastustus ajatusta kohtaan. En mää mihinkään kaavintaan oo menossa, haluun vaan tietää, onko se oikeessa paikassa. Ja sittekin haluun toisen mielipiteen, jos todetaan, että kaikki ei oo hyvin.
 
emmimaria :hug: Mä niin toivoin, että säkin olisit nyt plussanut. :/ Tsemppiä uuteen kiertoon!

Mulla ei taas tuhruttele, aamun testiviiva pregcheckillä aika haalea yhä. Tosin ovistestin tein tuossa aamupäivällä ja se näytti nyt plussaa, kun vielä 3 päivää sitten näytti negaa, joten kait se hcg:n määrä on noussut kumminkin. Ajattelin vielä käydä apteekissa ja tehdä huomenna sit päiväpissasta apteekin oman (ku oon sillä tässä kierrossa testannu kolmen päivän välein itapäivällä 10dpo ja 13dpo, ja huomenna olis 16dpo). Ja sit lauantaiaamuna clearblue-tavallinen, ku on 17dpo. Juniorista testasin silloin cb:llä selvän plussan, josta mulla on kuvakin tallessa, niin on vähän vertailupohjaa. Jos noista tulee kunnon viivat, niin sit alan luottaa tähän raskauteen. Jos jäävät yhä hailuiksi viivoiksi, niin...no sit kai vaan aletaan oottaa vuotoa.. Mut on mulla taas vaihteeksi enimmäkseen ihan toiveikas olo. :)
 

Torstai 27.5.2010
emmimaria..............................1/29-30.....yk4......................dpo
KaijaJoo...................................6/32-60..... yk 6
Chilipapu...................................7/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................8/21-26....yk 9
kevät71.......................................16/25.....yk 19
eva71........................................18/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................19/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................21/26-29...yk?
Rae34.......................................22/26-28.......yk 10..................dpo 8
Onnellinenx5.............................25/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................26/25-28....yk 4....................dpo 15
Helvi-10 .....................................27/24-26.....yk19


Mukana myös:
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
happihyppy...................................toukokuu:heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Ihan hyvä lukema! :flower: Mä testaan vielä huomenna päivällä apteekin omalla ja jos se näyttää hyvää viivaa, niin sit saa mutkin laittaa plussanneisiin.

Siis et sä pääse ultraan ku vasta tuolloin 3 viikon päästä? :( Oishan se nytkin kai nähny onko raskaus oikeessa paikassa, vai olisko? Harmi, että meni noin kauas...ootko aatellu käydä yksityisellä, vai ootatko tuon 3 viikkoa?

Mulla tuli taas paperiin hitusen vaaleanpunaista tuos päivällä, mut se oli kyl vaan häivähdys, olis jääny varmaan huomaamatta normaalisti, mut mähän kyttäänki ny joka wc-käynnillä..

 
Emmimaria :hug: :hug: Tuntuu tosi kurjalta sun puolesta :'(

Tervetuloa Kaija Joo!

Happihyppy hyvä lukema =) Ihanaa jos vihdoin uskallat tunnustautua plussanneeksi :)
Toivotaan myös sulle Koralli vahvaa viivaa huomenna, niin voit sinäkin hyvällä omallatunnolla siirtyä oikealle listalle :heart:

ON: Jomottelua ja kihelmöintiä alavatsalla, järkyttävää väsymystä, rintojen vihlontaa - kunpa ne olisi oikeita oireita eikä jotain ihan muuta... Testata aion lauantaina eli dpo 10.
 
Kyl tää tästä... kävin ostamassa kesäkukkasia ja niitä illalla istutin pihalle. Sen jälkeen nautin lasillisen siideriä... aattelin että sen olen ansainnut tänään. Tsekkailin myös kalenteria parin viikon päähän, että mihin ajankohtaan ovis todennäköisimmin ajoittuu. Sit pääsenkin juhannuksen tienoilla testailemaan!

Rae, toivottavasti siun oireet on just NIITÄ oireita.

Happihyppy, hienoa että olet nyt plussanneissa. Myös Koralli huomenna plussanneisiin, eikös juu.. :flower:
 
Emmimaria sun vuoro tulee sitten kesäkuussa, kiva plussata juhannuksena, toivotaan niin +++++++++++++ :heart:
Täällä on kuitenkin joka kuussa joku plussannut, joten tarvitaanhan me kesäkuullekin plussaaja. Kunpa mä nyt vielä liittyisin toukokuun plussaajiin... Nyt taas negatiivinen fiilis, vaihtelee koko ajan toiveikkaasta epätoivoiseen. Rintoja edellen aristaa, mutta nyt myös menkkajomotusta. Aika samanlaiset oireet kuin viimekuussa, joten pelkään että tuloksena korkeintaan kemiallinen... Huomenna testaan.
 
Ja mä täällä mietin, että jänistänkö vai uskallanko testata iltapäivällä..jotenkin niin paljon kiinni tästä testistä...onko viiva tummennut yhtään vai ei.. ja ku eilenkin tuli taas tuhrua, siis illalla tuli myöhemmin lisääkin, miksi se ei voi pysyä poissa.. :headwall:
 
Haaleampi viiva tuli testiin kuin 3 päivää sitten, tuhrukin lisääntynyt. :'( Ei tarvitse siis laittaa plussanneisiin, kyllä tää muutaman päivän päästä vuotaa pois.

muoks. hieman tosin mokasin tuon testin teon, mutta en usko, että se vaikuttaa. Tai siis oon nakannu testikuppini näemmä erehdyksessä kai roskiin. Käytin sellaista liuskatestin matalaa kuppia enkä saanu apteekin omaa siihen kastettua ku ihan kärjestä vinottain. Kontrolliviivastakin tuli toispuoleinen. Ehkä mä sen cb:n varalta kumminkin vielä teen huomenna. Mutta aika pieni toivonkipinä enää on. Tuhrukin oli jo vähän verisempää.
 
Koralli ehkä se tosiaan on testimoka, jos kontrolliviivakin on toispuoleinen, toivotaan parasta :heart:

Happihyppy monilla tuo tuhru kuitenkin on täysin harmitonta, ehkä se tällä kertaa on sullakin niin :heart:
Toivottavasti se menkkajomotus mulla merkitsisikin oiretta =)
 
Koralli :hug: vielä on kuitenki toivoa.

).( Mulla on rinnat vähän "lässähtäneet". On tää niin taas tätä :headwall: . Piiiiiiiiinaaaaaa. Mies tuossa onneksi heitti ajatuksen, että lähdettäis syksyksi Italiaan koko porukka. Sillä vois olla siellä töitä 6kk- 1v. Oonki sitte surffailu netissä ja löysin kansainvälisen koulunki lapsille =) . Olis nyt sitte jotain kivaa odotettavissa. Minä saisin luultavasti vuorotteluvapaata.
 

Perjantai 28.5.2010
emmimaria..............................2/29-30.....yk4......................dpo
KaijaJoo...................................7/32-60..... yk 6
Chilipapu...................................8/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................9/21-26....yk 9
kevät71.......................................17/25.....yk 19
eva71........................................19/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................20/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................22/26-29...yk?
Rae34.......................................23/26-28.......yk 10..................dpo 9
Onnellinenx5.............................26/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................27/25-28....yk 4....................dpo 16
Helvi-10 .....................................28/24-26.....yk19


Mukana myös:
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
happihyppy...................................toukokuu:heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
happihyppy Hyvältä kuulostaa!
emmimaria ja koralli :hug:
ON: kp 1 ja yk 20. Pankaas paremmaksi! Nyt on aika varattu inssiä edeltävään ultraan, se on jo viikon kuluttua, koska seuraavan viikon maanantai saattaisi olla jo liian myöhään. Hyvä kun tulikin hiukan normaalia pidempi kierto, niin tuskin osuu ovis viikonlopuksi tällä kertaa.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Testimoka nyt suljettu pois. Aamun testissä enää juuri ja juuri nähtävä haalea haamu. Lämmöt vielä koholla ja tuhrua ei näy. Kauankohan kestää että lähtee itse tyhjentymään? Toivottavasti nyt tyhjentyy kumminkin itsekseen.

Olo on taas aika maassa. :'( Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut keskenmenoja ja nyt on 3kk sisään jo toinen...tätäkö tämä on tästedes..

 

Yhteistyössä