YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Täällä alko tuhruttelu...se merkkaa mulla aina lähtölaskentaa kohti tätiä... ei ole koskaan tiennyt mitään hyvää :'( Tylsää, ku ei ehdi koskaan kunnolla ruveta jännittämään kierron tulosta, ku tämä tuhru jo alkaa..nyt sit vaan jään odottelemaan tätiä... jospa ensi kierrossa sitten...
 
Koralli :hug: Tiedän tunteen... mulla samanlaisia ajatuksia tänä aamuna, kun päätä on jomottanut heräämisestä saakka. Toivon, että jomotus johtuu siitä, että menin myöhään nukkumaan ja heräsin kesken unien aamulla, enkä saanut enää unta. Mutta silti... En testannut tänä aamuna, mutta huomisaamuna testaan jos tämä jomotus tästä ei pahene.
 
kahdessa testissä (liuska ja tavisclearblue) nyt haaleita viivoja...tuhrua ei just nyt näy.... olo on toiveikas ja pelokas samaan aikaan...hyvin on muistissa tuo kemiallinen toissakierrossa....viivat on niin haaleita, etten mun kameralla saa niitä kuviin näkyviin...mut siinä ne on. Liuskatestin viivaa ei mies nähny, mut clearbluen viivan se näki...eli jotain yrittää tapahtua...

Mä eilen masennuin niin siitä tuhrusta, että join kaks isoa lasillista punaviiniä ja 1 pienenbacardidrinkin kotona... no tiedän, ei ne voi vaikuttaa vielä, mut kiinnittymistä ne vois ehkä vaikeuttaa...en tiiä, no tehty mikä tehty...nyt ei voi muuta ku odottaa...

ja ovistesti muuten näyttää yhä negaa, oon sillä kans testannu. On siinä selvästi kaks viivaa, mut ei ole plussa.
 
Ei oo hyvät hermot, vaan vedonlyönti miehen kanssa, että miten kauan jaksan olla testaamatta.... :LOL:

Koralli - olen jostakin lukenut, että pieni määrä punaviiniä voi parantaa kohdun verenkiertoa ja kiinnittymistä. Tsemppiä!
 
Kävin kannattamassa apteekkia...ei ollut first signalia, se olis kiinnostanut, ostin sit apteekin oman ja tuplapaketin tavisclearblue-testejä. Tein tuossa parin tunnin pissasta ensin halvan netistä ostetun liuskan, haamujenhaamu taas, sit apteekin oma ja haaleanhaaleahaamu siihenkin tuli. Sit hetken mietittyäni käytin vielä toisen cb:n ja siihen tuli jo vahvempi viiva ku aamun testiin. :D Eikä tuhrua näy. Toistaiseksi vaikuttaa siis hyvältä..nyt yritän malttaa olla testaamatta ennen huomenaamua. Kyllä tuo CB vaan on herkkä. :eek:

Muoks. iltapäivän testeistä kuvia. Kuvissa näkyy vain nuo CB:n plussat (toivottavasti tekin näette ne?!?!). Nyt kun testit ovat kuivuneet, niin apteekinomankin viiva on tullu selkeästi esille, mutta tuossa tuoreeltaan oli kyl niin haalea, ettei kuvassa näy. Ja nuo herkät liuskat taitaa olla kyl ihan susia, niin heikosti viivat näkyvät.

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/P1070889-1.jpg
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/P1070887-1.jpg

 
Koralli - kuulostaa lupaavalta. Me ollaan taidettu samoihin aikoihin testata. Mie sinnittelin kolme tuntia käymättä vessassa ja siitä ajasta viimeisen vajaan tunnin otin päikkäreitä. Unen pöpperössä sitten testasin ovistestillä ja ajattelin, että teen kuin teenkin raskaustestin, JOS ovistesti antaa siihen aihetta. Noh, unisena sitten kippasin pissan pönttöön... Nimittäin... ovisplussan vahvuista viivaa ei tullut, mutta tummempi viiva tuli kuin mitä ns. perusviiva on. Eilen tein myös ovistestin ja silloin viivaa hädintuskin näki. Joten mielenkiinnolla jään odottamaan huomista aamua....
 
Hyvältä kuulostaa emmimaria! Pistänpä linkin vielä kuvasta, ku tein nimittäin ovistestinki vielä täs iltapäivällä..halusin nähdä joko näyttää plussaa, mut ei vieläkään. Aika vahva viiva jo kyllä on:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/P1070892.jpg

Eli kyllä nuo raskaustestit vaan on herkempiä ku ovistestit tähän tarkoitukseen. Mut kyl noista ovistesteistä vähän voi päätellä. On mullaki niiden viivat täs päivien mittaan tummuneet selvästi.
 
happihyppy :hug: Toivotaan, ettei ole mitään vakavaa. Kyllähän sitä alkuraskaudessa voi olla vuotoa ja silti kaikki hyvin. Mulla ainakin on ollu kummankin lapsen raskaudessa vuotoja alussa.

emmimarian testitulosta oottelen peukut pystyssä!

Mä vilustutin eilen itseni ja kurkku tuli kauhean kipeäksi. Join sit kuumaa pitkin iltaa ja aamupissi oli niin laimean näköistä, etten digiä uskaltanu käyttää. Käytin taas sellaisen mukaherkän liuskan ja sit cittarin pregcheckin. Tuli niin haaluja haamuja, ettei täs kyl vieläkään voi juhlia. Tein ovistestinki siitä samasta ja samaa tasoa oli viiva mitä eilen, ei siis plussa vieläkään. Kyllä kai näillä dpo:illa pitäs ollaki pissa niin tujua, että kantsis testata. Ehkäpä huomisaamuna sit seuraavan kerran, ellen sit iltapäivällä innostu. Vähän veti mieltä matalaksi nuo haaleat viivat kyllä. Pitää nyt vaan toivoa parasta.
 
Tänään taitaa sitten olla matalan mielen päivä täälläkin... Heräsin kesken unien aamulla ennen puolta kuutta ja kamala vessahätä. Eipä siinä auttanut muuta kuin kömpiä ylös peiton alta ja testin tekoon. Kylppärin valosssa ja testiaikana tyylipuhdas nega. Peiton alle takas ja piti siinä pari kyyneltäkin vuodattaa. Kun sitten vajaat pari tuntia myöhemmin heräilin uudelleen ja vilkaisin pöydälle jäänyttä testiä luonnonvalossa, siinä näkyy jotakin mutta taitaa kyllä olla se kuuluisa viivanpaikka. Testasin first signalin 10 herkkä kasettitestillä. En ole aikaisemmin tuota testiä käyttänyt, joten ei tietoa miten käyttäytyy viivanpaikkojen suhteen. Mulla ei oo aikaisempia raskauksia, niin en tiedä millä dpo:lla vois ees ootella plussaa jos sellasta ois tulossa. Mutta nyt näyttää siltä että huti tuli tällä kierrolla ja nää oireet on menkkaoireita.

Happihyppy, toivottavasti kaikki kunnossa :hug:

Korallille viivojen vahvistumista seuraavaan testiin.
 
Mä tyhmä menin pissimään digitestiin nyt päivällä ja se sano tylysti "ei-raskaana" :| ...himputti ku menny koko viikonloppu tätä mietties ja jännittäes...mies lupas, että mennään käväsemään vielä tänään apteekis. Ne tietty kattoo siellä, että eikö tuo ihminen käyny meillä eilen ostamas 3 testiä ja taas on testiostoksilla :LOL: :ashamed: Musta on hyvää vauhtia tulossa hermoraunio tämän asian kanssa. Uskokaa pois, mä oon oikeasti ihan järkevä ihminen (tämän perusteella ei uskois :LOL: )

Mä oon kurkkukivun takia juonu tavallista enempi...sehän on selvä selitys ja se että on vasta dpo11 menossa...silti...

emmimaria :hug: Mä en osaa sanoa first signalin haamusta mitään, ku en ole koko testiä koskaan nähnytkään. Ja taitaa olla aika yksilöllistä miten hcg kenelläki nousee ja tietty vaikuttaa, milloin kiinnittyy jne. Toivottaasti sun oireet olisi aitoja ja plussa vielä tulisi! :heart:
 
Vastaan itselleni. Tein tuossa illalla vielä tavisclearbluen ja kyllä siihen tuli samanlainen ellei aavistuksen vahvempikin viiva kuin eilen. Eli kyl tuo digin nega kai sit johtu siitä, että pissa oli niin laimeaa, tai sit digi ei ole niin herkkä. Raskaana siis kunnes toisin todistetaan. Nyt sit vaan katotaan onko pysyvää laatua tämä raskaus. Menkatkaan ei vielä pitäs alkaa muutamaan päivään, kun vasta dpo11 tänään..

Mikäs happihypyn tilanne on?
 
Ruskeaa vuotoa on tullu tänään illalla jonkin verran. Ei enää riekaleista. Rinnat on yhä kipeet ja ei oo lössähtäneet, mutta olo on ihan km-olo :ashamed: . Katotaan nyt, miten tässä käy. Minäkin luultavasti painun apteekkiin ostaan lisää testejä ja joo, ostin samasta apteekista viime viikolla yht. 4 testiä. Mutku noissa toisissa on niin huono valikoima, niin on pakko mennä aina siihen samaan.
 

[bMaanantai 24.5.2010[/b]
Chilipapu...................................4/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................5/21-26....yk 9
kevät71.......................................13/25.....yk 19
eva71........................................15/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................16/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................18/26-29...yk?
Rae34.......................................19/26-28.......yk 10..................dpo 5
Onnellinenx5.............................22/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................23/25-28....yk 4....................dpo 12
Helvi-10 .....................................24/24-26.....yk19
happihyppy...............................26/28....yk 8 (28)...................dpo13
emmimaria..............................27/29-30.....yk3......................dpo 12


Mukana myös:
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)




 
Ihan järkevänä ihmisenä minäkin itseäni pidän, mutta viikonloppuna ei ajatuksiin oikeastaan muuta mahtunut kuin nää yhet ja samat ajatukset. En tiedä mikä luonnonoikku se ovistestin tummempi viiva oli tai eilinen r-testin viivanpaikka. Onneksi eilen päivällä oli muuta puuhaa, kun olin koko päivän pihatalkoissa. Tänä aamuna en testannut ollenaan... sain pyyhkiessä vähän verensekaista valkkaria paperiin, eikä se taida luvata hyvää. Mutta ei sitä sen enempää ainakaan sillä erää tullut. Rinnat on edelleenkin kipeät, mutta mitään selkeitä raskausoireita ei ole vaan nää oireet enteilee menkkoja. Seuraava testi joko huomenna tai keskiviikkona jos siihen enää on edes aihetta.
 
Pidetään kuitenkin vielä peukut pystyssä emmimarialle d :) b

Sen sijaan, että olisin lähteny ostaan lisää niitä viivatestejä. Käytin ainokaisen viikkonäytöllisen digitestini. Siiihen tuli raskaana 2-3 viikkoa (oviksesta), eli jos mun viikot on hitusen alle 4 ( oviksesta 13 päivää) niin ton testin mukaan hCG olis kivasti noussu. Riekaleinen vuoto ja se, ettei mun oo tarvinnut käydä öisin pissalla viittais kuitenki mun mielestä kohdunulkoiseen. Sitä painontunnettakaan ei oo vielä tullu kohtuun. :ashamed: . Kauheeta tää epätietoisuus ja odottelu!
 
Voi kun täällä on tapahtunut paljon mun viikonlopun mökkeilyn aikana, toivotaan että kaikki plussat vahvistuu!!!

Happihyppy toivotaan tosiaan että tuhru olisi täysin harmitonta :heart: Eikö tuo viikkodigi kuitenkin ole aika varma!

Koralli lupaavaa on, toivotaan että viivat sullakin vahvistuisi!!!

Emmimaria tsemppiä vielä! Valitettavasti mun täytyy sanoa tuosta first signalista että olen siihen saanut joka kerta plussan reilusti testiajan jälkeen. Mutta vaikka se on 10-herkkyyttä niin mielestäni ei kovin luotettava mitä olen siitä googlaillut. Itse myös viime kierron kemiallisessa en saanut testiajalla mitään viivaa (vasta n. tunti testin jälkeen) vaikka cittarin liuska näytti vielä seuraavana päivänä haamua ihan testiajalla. Ja myös negakierroissa on siihen roskishaamu tullut. Eli testi vaan on huono ja toivoa vielä on!!! Kannattais ehkä ostaa apteekin oma tai niitä cittarin pregcheckeja, molemmat Orionin valmistamia ja mielestäni kovin luotettavia.

ON: dpo 5 menossa, eipä voi vielä mitään oireita olla, niitä normaaleja vatsanippailuja ja runsasta valkkaria. Terolutit mulla nyt ekaa kertaa käytössä. Toivotaan että jos hedelmöittyminen on tapahtunut niin Terot auttaisi kiinnittymisessä eikä kävisi kuten viime kierrossa.
 
Mie taisin jo luovuttaa tämän kierron suhteen ja oottelen menkkoja alkavaksi parin päivän sisällä. Sellaista pientä ruskehtavaa vuotoa on ollut iltapäivästä alkaen ja muutenkin sellanen olo että menkat alkaa just nyt ja heti. Rinnat on vielä kipeät, mutta eiköhän nekin palaa ennalleen viimeistään huomenna. Jotenki vaan niin tyhjä olo....

Rae, olen samaa mieltä - Pregcheck -testit ovat vaikuttaneet hyviltä testeiltä. Ja ne on halpoja. Halusin kokeilla jotakin muuta merkkiä ja herkempää testiä, kun noista pregcheckeistä ei löydy tietoa että miten herkkiä ovat, joten siksi päädyin kokeilemaan first signalia.

Happihyppy ja Koralli, mitäs teille kuuluu tänään?
 
Tänne kuuluu pientä rusahtavaa ja välillä punertavaakin limaa. Se ei sinänsä niin kauheesti huolettais, ellei lauantaina olis tosiaan tullu ihan riekaleita. Mulla kun nuo menkat on olleet aika niukat, niin en oikein tiedä oliko sitä vuotoa nyt menkkojen verran vai ei, Ei kuitenkaan enempää kuin pari teelusikallista. Mutta ne riekaleet :ashamed: . Ja luulis, että pitäis jo öisin nousta pissalle, vaan ei mitään. Jos rinnat ei olis kipeet, niin en uskois millään olevani raskaana. Aattelin soittaa ke tai to neuvolaan ja kysyä mahdollisuudesta saada lähete ultraan, jos nyt ei sitä ennen ala vuotaan runsaasti. Mulla on ollut ennenkin kohdunulkoinen, joten todennäköisyys, että tulee toinenkin sellainen on jotain 10-15 %. Mun kolmesti kaavitusta, kerran höylätystä ja kerran veitsellä avatusta ja leikellystä kohdusta on varmaan vaikea löytää telakoitumisalustaa
 
emmimaria :hug: Harmi, jos sulla ei nyt tärpännytkään. :/

happihyppy Onpa harmi, että yhtä tuhruttaa :'( Sä oot tosiaan kokenu vähä liikaa.. ikävä, jos nuo menneet haittaa nykyistä raskautumista. Sä varmaan kyl pääset ultraan, toivottavasti ei kumminkaan toisesta kohdunulkoisesta ole kysymys. Se olis jo vähän liikaa. :ashamed: Toivotaan nyt vielä kumminkin, että olis harmitonta...että johtuski siitä kiinnittymisestä tuo tuhruilu.

(.) en testannu tänään, ku eilen illalla tuli se suht selkeä plussa. Mulla on jemmassa vielä yksi apteekin oma, yksi tavisclearblue ja yks niitä liuskoja. Mä varmaan aamulla testaan semmosella liuskalla. Tähän mennessähän niihin on tullu vaan olemattomia haamuja, jos nyt tulis ees viivan näköinen niin sit ehkä voisin käyttää toisen noista muista testeistä. Mut jos yhtään epäilyttää niin siirrän testausta vielä päivällä. Mä niin haluaisin nyt jo vahvan viivan.

Ajoittain on niin kovia menkkakipuja että hirvittää. Selkää särkee lähes koko ajan ja välillä mahaki oli tosi kipeä, onneksi ei kauaa. Toivottavasti on ihan normaalia. Valkovuoto on lisääntynyt ja sitä lorahtelee välillä ja mä säikyn, että se on tiputtelua. Joka vessakäynti ressaa, ku pelkään, että paperiin tulee tuhrua.

On mulle tullu yks raskausoire nyt. Eilen illalla ja tänään on ollut kumma maku suussa, joka ei lähde hampaiden harjauksella. Tajusin että se on se metallin maku, jonka muistan joskus lukeneeni jostain oirelistalta. Ei vaan ole aiemmissa raskauksissa tuota oiretta mulla ollut. Väsyttää, mutta toisaalta juniori on flunssassa ja heräilee öisin joten mäkin olen nukkunut pätkissä.

Mut kai mä oon raskaana, ainaki toistaiseksi. Laitan tähän linkin siihen eilisillan testiin, ku en eilen sitä laittanut. Kyllä tuo mun mielestä ainakin selvä plussa on. Ei nyt mikään hirveen vahva vielä, mut dpo11 tehdyksi mun mielestä ok.

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/cb-11dpo-evening.jpg

Jaksuja kaikille!
 

Yhteistyössä