YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Koralli, jospa se ois harmitonta tuhrua ja viivat vahvistuisivat päivien myötä.

Miun sitten piti vielä tehdä testi tänä aamuna ja selvä negahan se oli :( Eipä tässä kait muu auta, kun oottaa menkkoja alkavaksi ja kääntää katseet kohti uutta kiertoa.
 

Tiistai 25.5.2010
Chilipapu...................................5/27-28..... yk 6
tääl taas.....................................6/21-26....yk 9
kevät71.......................................14/25.....yk 19
eva71........................................16/26-28...yk 17....................dpo
Barbarella.................................17/27-28...yk 6..................... dpo Onlydream................................19/26-29...yk?
Rae34.......................................20/26-28.......yk 10..................dpo 6
Onnellinenx5.............................23/25...yk 4 ...........................dpo
Koralli73.....................................24/25-28....yk 4....................dpo 13
Helvi-10 .....................................25/24-26.....yk19
happihyppy...............................27/28....yk 8 (28)...................dpo14
emmimaria..............................28/29-30.....yk3......................dpo 13


Mukana myös:
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)




 
Tuhrua ei nyt näy (mut kemiallinenkin alkoi niin, että tuhru tuli ja meni). Tein uuden clearbluen ja tulihan siihen viiva, mut ei se kyllä ole yhtään vahvistunut..liekö haalistunutkin.

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/cb-13dpo-morning.jpg

Mites happihyppy?

emmimaria olen pahoillani :hug:
 
Tuosta on Koralli vaikea sanoa. Viiva siinä kuitenki vielä on. Ajellaan toivon ja epätoivon vuoristorataa. Emmimaria :'(

).( Tänään ei ole tullut tuhrua, ainakaan vielä. Selkä on vähän kipee. Soitin neuvolaan ja kysyin, että mitäs tehdään. Pyysi mua huomenna käymään, niin yrittää saada mulle lähetteen polille ultraan.

Mitäs Helville kuuluu? Onko Helvi meidän mustahevonen? Onko tulossa yllätysplussa?
 
Ei tää naisen elämä aina helppoa ole... vaikka tänään selkeääkin selkeämpi nega first signalilla, niin takaraivossa kummittelee entäs jos sittenkin... tuhrua ei ole nimittäin tänään tullut yhtään eikä muitakaan menkkaoireita ilmennyt. Ei tosin raskausoireitakaan. Rinnat edelleenkin kipeät ja voi enteillä ihan kumpaa vaan vaihtoehtoa.
 
Mä tein apteekin oman nyt päiväpissasta ja tuo rauhoitti mut nyt taas hetkeksi. Jostain kumman syystä mä saan päivällä parempia testituloksia ku aamulla. Mä kyl kieltämättä iltasin juon paljon, teetä ison kupin, ehkä limsalasillisen jne. Kait se vaikuttaa sitten. Jos tuhruilu ei palaa, niin toistaiseksi näyttää tilanne ihan ok:lta.

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk4/apteekinoma13dpoafternoon.jpg

happihyppy hyvä että sullaki tuhru loppu ja toivottavasti pääset siihen ultraan.

emmimaria eihän sitä koskaa tiedä. Pidän peukkuja sulle yhä!

Missäs kaikki muut? Mennyt meidän kolmen jutusteluksi nyt viime päivinä, onko muita linjoilla?
 
Äiti täältä jostakin - mukaan vaan keskusteluun. Itsekin luin jonkin aikaa näitä keskusteluja ennen kuin liityin mukaan. Syy liittymiselle oli miehen totaalinen kypsyminen asian pohtimiseen... siis minä mukamas liikaa ääneen mietin ja odotin mieheltä kommentteja :LOL:
 
Vau Koralli tuohan on jo ihan selkee viiva :flower: . Joko laitetaan plussanneisiin? ;) En oo uskaltanu vielä itteeni laittaa. Jospa huomenna sitte, kun tulee 28 päivää täyteen. Mää uskon, että tää on meän viimenen yritys. Mulla kun on jo plakkarissa kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja se yks dramaattinen kohdunulkoinen. Uuteen tärppiin on menny aina puoli vuotta tai yli, eikä mun psyyke välttis kestä aloittaa taas alusta. Olis siis aivan hillitöntä, jos tää nyt onnistus. Mulla on kuitenki koko ajan sellanen olo, että tää on kohdunulkonen tai vähintäänki tuulimuna.

Äiti täältä jostain voi täällä kuumeilla rennommallakin otteella. On kiva saada lisää porukkaa mukaan. Joko laitetaan sut kiertopäivä-listalle? Vähintään kai mukana myös -pinoon?
 
Äiti täältä jostain Tervetuloa mukaan! =)

happihyppy :hug: Tuhruilu ei oo kivaa. :ashamed:

Älä laita mua vielä plussanneisiin...mulla on niin selkä kipeä koko ajan ja välillä menkkamaisia kipuja vattassakin, että en mä vieläkään uskalla luottaa, että tää onnistuis. Jostain luin, että joku raja on se ku menkat on 3-4 pv myöhässä, että siihen asti on suuri varhaisen km-riski. Mullahan tuo varhainen km (se kemiallinen) tuli just rv 4+3..tottahan senkin jälkeen on riski, mut tuo oli joku raja. Ja mulle se on ihan henkinen raja just tuon kemiallisen takia. Jos pääsen ees noille päiville ja yli, niin osittain voin huokaista helpotuksesta.
 
Tulin kertomaan, että Clomit on tehnyt tehtävänsä viimeisen päälle...
Kävin tänään alkuraskauden ultrassa vko 7+5 vastaa kokoa :heart: Yllätyksenä siellä olikin kaksi karhunpennun alkua, molemmat omissa pusseissa.
pisti kyllä ajatukset sekaisin ja kaiken muunkin tulevaisuuden, APUA!
Nyt vain toivotaan että raskaus menee hyvin sekä itseltä että karhunpennuilta ja olisivat terveitä, kaipa tästä järkytyksestä toipuu pikkuhiljaa =)
Oireita ei vieläkään juuri ole, onneksi ja toivotaan ettei tulekkaan.

KoralliToivotaan tarrasukkia ja onnea, olen niin pudonnut kärryiltä ja nyt en jaksa paneutua lukemaan kaikkia kun ajatukset on aivan sekaisin, toivotaan kaikille plussaa kullakin saralla ja onnea sekä tarrasukkia niille jotka raskautestissä plussaavat.

Lähden nyt sulattelemaan ajatuksiani saunaan. =)
 
Koralli, sun viiva on testissä ihan samanlainen, kun mun ekan apteekin oman viiva :) Onnea :heart: Tervetuloa tuonne odottajiin :)

Pimpulalle tuplaonnea ja näkyillään tuolla toisella puolen :)

Tuhrusta. Voi että se on harmillista, tiedän. Mulla on ollu sitä koko tämän raskauden yhtä hassua viikkoa lukuunottamatta. Välillä tuli ihan reipasta punaistakin ja tuhrulle ein näy loppua. Pikkuisella kuitenkin kaikki hyvin, mutta mamman pääkopassa on tornadon omainen kauhukierre. Odotan koko sydämestä liikkeitä, että vois vähän rauhottua. Mulla on ollu nyt kolmessa viimeisessä raskaudessa alussa aina 10 viikolle asti enemmän tai vähemmän vuotoja. Tyttöä odottaessa tuli koko alun rv10 vaaleanpunaista limaa, jossa oli ihan punaistakin raitaa mukana. En tiedä montaakaan muuta juttua epämääräisten kipujen ja vihlomisten lisäksi, kuin tuo tuhruaminen :ashamed:

Yrittäkää pysyä positiivisella mielellä joka tapauksessa. Kyllä kaikki menee hyvin :hug:

Plussatuulia täältä lakeuksilta, Lumi-Marja ja Nuppunen 13+1
 
Tervetuloa Äiti täältä jostain!

Koralli tuo on kyllä vakuuttava viiva päiväpissasta, mullahan siinä kemiallisessa tuli vaan haamut, ei ikinä noin vahvaa viivaa - toivottavasti nyt sitten pysyisi loppuun asti matkassa :heart:

Happihyppy tsemppiä, tuhruilusta olen niin monesta paikasta lukenut ja silti raskaus mennyt hyvin - kunpa sullakin :) Toivottavasti pääset sinne ultraan ja saisit mielenrauhaa!

Emmimaria peukutan sulle vielä, kuten sanoin on tuo first signal huono testi ja toivotaan että se vaan on väärässä :)

ON: Tänään ollut koko päivän alavatsajomotusta ja vihlovaa kipua oikealla puolella. Toivon tietysti kovasti että olisi kiinnittymistä, mutta pelkään että joudun taas pettymään. Jotenkin pitäis saada aivot nollattua jos ei tälläkään kertaa onnistu, pää ei kestä :headwall:
 
Pimpula voi apua, mikä mahtava ylläri! Tuplaonnittelut! :D :flower: :flower: Toivotaan, että kaksosraskaus sujuu hyvin turvallisille viikoille asti. :heart:

Ja kiitos kaikille omasta puolestani tsempityksestä ja onnitteluista! Olihan tuo viimeinen testi tosiaan aika hyvä plussa jo. Rauhotti huomattavasti. Mut kyl mä silti haluan vielä vahvemman viivan todisteeksi, jääräpää mikä jääräpää :headwall: Joku raskausoireki vois olla kiva...nyt ei ole mitään..metallinmaku suustakin on kadonnut...ihan normiolo. :$
 
Happihyppy Kiitos kysymästä =) Ja varovaiset onnittelut sinulle! Pidän peukkuja pystyssä.
Mulla on rinnat tosi kipeät ja olen taas alkanut toivomaan... Tosin ei ole eka kerta, on se tätioire ollut ennenkin. Äsken kokeilin mammaksin ovistestillä ja se oli tyylipuhdas nega. Raskaustestikin olisi kaapissa, mutta aina jos alan tutkimaan pakettia tarkemmin, niin täti ottaa sen tervetulotoivotuksena. Ajatelkaa, että mä olen tahkonnut tätä nyt 1,5 vuotta, enkä ole vielä tehnyt yhtään r-testiä. En kestä niitä negoja. Vähän harkitsen, että tekisinkö kuitenkin huomenaamulla. Tällä viikolla vielä lääkäriin ja tehdään toivottavasti hoitosuunnitelma. Toivoisin, että päästäis inssiä kokeilemaan jo ens kierrossa.

Koralli myös varovaiset onnittelut. Ja pimpulalle isot onnitelut :flower: Tuliko sulla kaksoset ihan luonnostaan vai oliko hormonihoitoja?

Emmimaria :hug:
 
Huomenta kaikille. Täällä ei mitään uutta auringon (tai siis käytännössä sadepilvien) alla. Ei oireita suuntaan, eikä toiseen joten tänä aamuna en testannut. Eilen Prismassa käydessäni ostin varalta testin ja jännityksellä katselin ympärilleni käykö taas niin, että joku tuttu kävelee vastaan. Onneksi huomasin vasta ostokset pakattuani kassiin, että veljeni on viereisellä kassalla.

Helvi, sulla täytyy olla paljon tahdonvoimaa kun et ole testannut. Ei ne negat kieltämättä helppoja ole niellä, mutta toisaalta ei tarvitse miettiä mikä on tilanne.

Pimpulalle tuplasti onnea! :flower:

 
Mahtavaa Pimpula =) =) ! Mullakin on kaksoset. Ei se niin kamalaa ole ;) alku oli tietty hurjan työlästä, mutta kun lapset kasvaa, niin niillä on tosi paljon seuraa toisistaan. Nää mun täytti just 13.

Kaikille muille tsempitykset! Hienoa Helvi, että oot menossa lääkäriin. Toivotaan, että sieltä löytyy apu.

Oon kohta menossa sinne neuvolaan. Ihan kuin mun rinnat ei olis enää niin kipeet ja selkäkin on vähän kipeempi :ashamed: . Soitin työterveyteenkin ja pyysin lääkärin soittoajan. Aion pyytää siltä lähetettä hCG mittaukseen. Työterveyden labraan kun pääsee nopeemmin kuin tk:n. Ois hyvä, jos ehtis jo tänään ja sitte perjantaina käydä.

Muoks. Neuvolassa otettiin pissakoe (positiivinen) ja laittoivat lähetteen polille. Jospa sieltä tulis kutsu ultraan.
 
Pimpula; tuplaonnea

Korallille tarrasukkia

Happihyppy; toivottavasti tuhruilu ei ole mitään vakavaa

äiti täältä jostain; Tervetuloa mukaan. Jos kuumeilu käy liian tiiviiksi aina voi pitää pientä taukoa. Itsellekin pian tauko edessä. Tämän yrityskerran aion vielä olla tiiviisti mukana.
 
Meillä tätä yritystä on ollut viime syksystä lähtien. Mies kuumeilee kovasti ja minäkin olen kevään myötä lämmennyt yhä enemmän. Pelkään, että menee sellaiseksi stressiksi tämä touhu. Ekan ja tokan lapsen välillä oli clomit ja muut käytössä ja yksi kohdunulkoinen raskauskin. Silloin mun henkinen kantti oli turhan kovilla. Nyt olen päättänyt, että jos ei tule niin olkoon sitten. Lääkkeitä en syö enkä stressaa. Silti, kun täällä kuumeilijoita eilen luin, piti käydä tekemässä yks nega-testi. Juu, en kuumeile ollenkaan en B)
 
Moi kaikki!:attn:


Olen taustaillut tässä muutaman kuukauden ja nyt päätin, että mustun ja esittäydyn.

Eli olen 35 v. yhden pojan (4v.) äiti, ja toista kuumeillaan. Ollaan yritetty nyt joulukuulta tuloksetta. Ekaa raskautta odotettiin 7 vuotta, ja pco todettiin silloin. Luomuna kuitenkin tärppäsi. Nyt menimme heti tutkimuksiin ja uudenvuoden jälkeen on munasarjat ultrattu (monirakkulaiset), sperma tutkittu (ei ongelmaa), verikokeet (ei näkynyt isompia ongelmia) kp21 progesteroni testi kerran (silloin ovuloin), ja tänään oli munatorvien aukiolotutkimus (auki oli). Kierto on sillä tavalla kiero, että joka toinen kierto on pitkä (jolloin en ovuloi), ja joka toinen on suht normaali, ja silloin ovuloinkin normaalisti. Näin on ainakin ollut nyt joulukuulta. Ja clomit saan viimestään heinäkuussa.

Viime kierto oli pitkä, ja nyt toivotaan, että tämä kierto on normaali ja pääsis taas yrittämään. Laitan ovistestit taas tilaukseen ja alan testailemaan.

En ole ehtinyt lukea viimeisimpiä viestejä, joten tutustun viime aikaisiin jutskiin ja siitä lähdetään.

Mutta tosiaan, kivalta ryhmältä te olette kuulostaneet, ja siksi uskaltauduin mukaan. Toiveet ovat itsellä ainakin korkealla, että kesällä jotain tapahtuu. :)

KaijaJoo...................................5/32-60..... yk 6
 
Tervetuloa uudet äiti täältä jostain ja KaijaJoo!

Tuplaonnittelut pimpulalle!

Mulla täti on pakannut tässä kierrossa kamansa ja nyt on rauhallista. Tää kierto menee mulla stressittömästi, mies on reissussa takuuvarmasti mahdollisen oviksen aikaan. Itse asiassa mies saattaa olla reissussa seuraavankin oviksen aikaan. Ei siis ihan hyvin mene. Noo, hengailen täällä mukana.
 

Yhteistyössä