Yökköjen juttutupa

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Eiiii..Täällä ei oo koskaan tälläistä kun mä olen yövuorossa ja teen niitä tosi paljon!!
Monta yötä sulla on? Mulla alkas keskiviikkona :D
Ei mulla ole kuin tämä yksi (toivottavasti). Teen öitä "epäsäännöllisen säännöllisesti", eli joudun silloin tällöin niitä tekemään.

Mutta mikäs täällä on olla. Potilaat nukkuu ja palkka juoksee, kun seikkailee netissä ;)
 
yökkö ja kamuset
yökköjähän täällä piisailee minä ja mun kaverit täällä hauskaa yökköseuraa etsitään :))) olisiko täällä sellaista kivaa yökkö juttukaveria?? jos on niin vastaa yökölle ja yökköhän vastaa aina toiselle yökölle takaisin :)
 
terveisin toinen yökkösiä hapuileva =)
täällä toinen yökkö vastailee kamusille ja toiselle yökölle mitäs ootte puuhaillu kun tänne yökkösten entsintä joukkioon eksyitte? yökkönen etsii toista yökköstö näinhän se menee ja yökkönen vastaileppas minulle muitakin yökkösten kuulumisia yökköset tykkäävät yöllisistä yökkösjuttelu seurasta toisten yökkösten kanssa
 
yökkönen ja kamuset
yököt vastaavat :) yökkö eksyi sivuille etsiessään saippuakupla ohjetta yökköne pisti silmään ja sai heti hyvä ja kivan yökköskaverin yökköset tykkää jutella toisille yökkösille. :) oli kiva jutella yökköselle lähdetäänkin tästä juttelemaan yökkös kamuille kamut ovat onnessaan kun saavat jutella kivalle yökkös kaverilleen yökköset pitävät yökköskaveriaan yököttövönö yökkösenö koska se yökkönen nukkuu yököttävästi mutta tosi asiahan on että yökköset eivät nuku laisinkaan joten yökkönen joutuu olemaan yököttelemättä koko loppu yön mutta yökkönen sai hyvän ystävän toisesta yökkösestä ja pitä sitä hyvänä yökkös kaverinaan ja yökkösten seurassa onkyllä ihan mahtavaa yökötellä yökköset yökköilee 8-22 kellonaika riippuu yökkösten nukkumaanmenoajasta mutta joskushan yökköswet eivät nuku laisinkaan, joskus taas nukkuvat mutta nyt lähden yökköilemaan mutta keronpas vielä että yökkösistä on kiva hakea yökkös seuraa näin öisin:) mukavaa yökköskeskusteluiltaa kaikille yökkösille näin iltasin ,yökköset!
 
vitutin
HYI SAATYANA MIKÄ KARVAPESÄ EN OO NOIN RUMAA HARAKANPERSETTÄ IKINÄ NÄHÄNYKKÄÄ!!! KAUHEE EN OO KYL MIKÄÄÄN yökkönen HELEVETTI SOIKOOO! pikkulapsille noin kauheita kuvia saa näyttään jäi ihan painajaiset! :S ps: painukaa vittuun
 
Alkuperäinen kirjoittaja vitutin:
HYI SAATYANA MIKÄ KARVAPESÄ EN OO NOIN RUMAA HARAKANPERSETTÄ IKINÄ NÄHÄNYKKÄÄ!!! KAUHEE EN OO KYL MIKÄÄÄN yökkönen HELEVETTI SOIKOOO! pikkulapsille noin kauheita kuvia saa näyttään jäi ihan painajaiset! :S ps: painukaa vittuun

Tieto lisää tuskaa.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vitutin:
HYI SAATYANA MIKÄ KARVAPESÄ EN OO NOIN RUMAA HARAKANPERSETTÄ IKINÄ NÄHÄNYKKÄÄ!!! KAUHEE EN OO KYL MIKÄÄÄN yökkönen HELEVETTI SOIKOOO! pikkulapsille noin kauheita kuvia saa näyttään jäi ihan painajaiset! :S ps: painukaa vittuun

Tieto lisää tuskaa.. :xmas:
Niinpä, oikeasti me ollaan karvasia ja rumia ötököitä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vitutin:
HYI SAATYANA MIKÄ KARVAPESÄ EN OO NOIN RUMAA HARAKANPERSETTÄ IKINÄ NÄHÄNYKKÄÄ!!! KAUHEE EN OO KYL MIKÄÄÄN yökkönen HELEVETTI SOIKOOO! pikkulapsille noin kauheita kuvia saa näyttään jäi ihan painajaiset! :S ps: painukaa vittuun

Tieto lisää tuskaa.. :xmas:
Niinpä, oikeasti me ollaan karvasia ja rumia ötököitä :LOL:
Joilla on pääosin tukeva vartalo

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Alkuperäinen kirjoittaja vitutin:
HYI SAATYANA MIKÄ KARVAPESÄ EN OO NOIN RUMAA HARAKANPERSETTÄ IKINÄ NÄHÄNYKKÄÄ!!! KAUHEE EN OO KYL MIKÄÄÄN yökkönen HELEVETTI SOIKOOO! pikkulapsille noin kauheita kuvia saa näyttään jäi ihan painajaiset! :S ps: painukaa vittuun

Tieto lisää tuskaa.. :xmas:
Niinpä, oikeasti me ollaan karvasia ja rumia ötököitä :LOL:
Joilla on pääosin tukeva vartalo

:whistle:

:D Totuus ei ole aina kaunista... :LOL:
 
Justjust
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Ja hyvin hoituu potilaat?
Ei ole vielä kukaan valittanut. Eli eiköhän nuo tyytyväisiä ole. Tuskin tykkäisivät, jos lähtisin niitä turhan päiten tökkimään ylös. Ja sehän tietäisi lisää hommia minullekin, kun ne haahuilis täällä ympäriinsä. ;)
Valitat kuitenkin kiireisistä työoloista?
Kiireetkö häiritsee palstalointia?
 

Yhteistyössä