Ystävä hankkiutui raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joidenkin miesten keskuudessa tuntuu vallitsevan keskiaikainen käsitys siitä, että raskaus on aina vain naisen vastuulla. Ikäänkuin miehellä ei olisi kerrassaan mitään tekemistä asian kanssa.
Aivan kuten tässäkin keississä.
Ketjun ap:n kuvailemassa tapauksessa nimenomaan nainen toimi ajatellen, että raskaus on vain hänen asiansa, isän ei tarvitse tietää. Mistä se miehen vastuu tupsahtaa, jos hänellä ei ole edes tietoa koko asiasta.
 
vierailija
Yritä pysyä asiassa. Tuosta isyysvalehtelu-asiasta vaikuttaa tulleen sinulle pakkomielle, kun väännät sen joka keskusteluun mukaan. Tässä puhuttiin siitä, että tietoisesti hankkii siittiöt baarista, eikä kerro asiasta. Ja luvut osoittavat, että ei se kovin yleistä voi olla.
"Tietoisesti hankkii siittiöt baarista eikä kerro asiasta."
:eek::eek: Hyvänen aika!! Tiedottomassa tilassako se mies on ollut kun siltä on ne siittiöt lypsetty??? Tämähän kuulostaa jo raiskaukselta :eek::eek:
 
Pääsikö m1ehen ehdokas eduskuntaan? Nyt vaan odotellaan uutta lakia?
Tuskin pääsi, jos siittiömies on ollut ständeillä kovinkin usein itseä... öö eikun siis flaiereita tyrkyttämässä :p
Mun piti tehdä tästä oikein oma aloitus, mutta en sitten jaksanut. :ROFLMAO:
Kyllä minä niitä vaalimainoksiakin jaoin, vaikka apuni olikin pääasiassa muuta muodoltaan. Pari keski-ikäistä naista oli kiukkuisia vastaan vänkääjiä, ehkä tietemättäni tapasin vaaliteltalle eksyneen pistepirkon :sneaky:

Ikävä kyllä ehdokkaani ei päässyt eduskuntaan, vaikka hänen äänimääränsä olikin puolueensa kärkijoukoissa vaalipiirissä. Vaikutan kuitenkin edelleen asian suhteen, ei pidä luovuttaa.
 
vierailijasg
Kyllä minä niitä vaalimainoksiakin jaoin, vaikka apuni olikin pääasiassa muuta muodoltaan. Pari keski-ikäistä naista oli kiukkuisia vastaan vänkääjiä, ehkä tietemättäni tapasin vaaliteltalle eksyneen pistepirkon :sneaky:

Ikävä kyllä ehdokkaani ei päässyt eduskuntaan, vaikka hänen äänimääränsä olikin puolueensa kärkijoukoissa vaalipiirissä. Vaikutan kuitenkin edelleen asian suhteen, ei pidä luovuttaa.
Hyvä, että ei päässyt.
 
Ketjun ap:n kuvailemassa tapauksessa nimenomaan nainen toimi ajatellen, että raskaus on vain hänen asiansa, isän ei tarvitse tietää. Mistä se miehen vastuu tupsahtaa, jos hänellä ei ole edes tietoa koko asiasta.
Jokaiselle miehelle tiedoksi, että joka ikinen kerta, kun tuuppaat munasi johonkuhun naiseen, saattaa lopputuloksena olla uusi ihmisen alku. Oli ehkäisyä käytetty tai ei ja oli kumpi osapuoli tahansa sanonut mitä tahansa. Vastuullista on ymmärtää, että näin voi tapahtua, eikä se ole yksin naisen VIKA vaan myös sen, joka sitä munaansa on valmis söhimään tuttuihin tai tuntemattomiin naisiin.
 
Jokaiselle miehelle tiedoksi, että joka ikinen kerta, kun tuuppaat munasi johonkuhun naiseen, saattaa lopputuloksena olla uusi ihmisen alku. Oli ehkäisyä käytetty tai ei ja oli kumpi osapuoli tahansa sanonut mitä tahansa. Vastuullista on ymmärtää, että näin voi tapahtua, eikä se ole yksin naisen VIKA vaan myös sen, joka sitä munaansa on valmis söhimään tuttuihin tai tuntemattomiin naisiin.
Ei ihan aina...ei sillon jos naisella ei ole kohtua/munasarjoja joko leikkauksen takia tai ikinä ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mitäs jos mä tekisin vastaavan huijauksen?
Kun mun lapsilukuni on jo täynnä niin voisin käydä tohtorilla pikku nipsaisulla.
Sitten vaan baariin ettimään niitä lapsennälkäisiä naisia. Palstatiedon mukaan niitä on tuhansittain joten flaksin pitäisi käydä tauotta?

Sehän olis reilu peli? Jos nainen ei kerro mulle, että tahtoo lapsen niin eihän mun silloin tartte kertoa, että ei se mun kanssani onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitäs jos mä tekisin vastaavan huijauksen?
Kun mun lapsilukuni on jo täynnä niin voisin käydä tohtorilla pikku nipsaisulla.
Sitten vaan baariin ettimään niitä lapsennälkäisiä naisia. Palstatiedon mukaan niitä on tuhansittain joten flaksin pitäisi käydä tauotta?

Sehän olis reilu peli? Jos nainen ei kerro mulle, että tahtoo lapsen niin eihän mun silloin tartte kertoa, että ei se mun kanssani onnistu.
Totta!
Mä en ymmärrä semmosii ihmisii, jotka "hankkiutuvat" raskaaksi ilman et yhdessä siit puhuttu. No vahingoille ei mitään voi, mutta molempien päätöstä tulee kunnioittaa ja keksiä yhdessä sopiva kompromissi.

Terveisin Mettäkylä, jossa ei enää niinkään tuule :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jokaiselle miehelle tiedoksi, että joka ikinen kerta, kun tuuppaat munasi johonkuhun naiseen, saattaa lopputuloksena olla uusi ihmisen alku. Oli ehkäisyä käytetty tai ei ja oli kumpi osapuoli tahansa sanonut mitä tahansa. Vastuullista on ymmärtää, että näin voi tapahtua, eikä se ole yksin naisen VIKA vaan myös sen, joka sitä munaansa on valmis söhimään tuttuihin tai tuntemattomiin naisiin.
Kommenttisi on vakavasti otettava sen jälkeen, kun vastaavaa "joka kerta kun otat munan p*lluusi"-argumenttia tarjotaan aborttia hakeville naisille.

Ja vielä kerran, ap:n viestissä ei ollut kysymys vastuuta pakoilevasta miehestä vaan siitä, että nainen miestä naruttamalla hankkiutui raskaaksi.

Jos mies olisi tehnyt saman toisinpäin (esim. tietoisesti puhkaissut kondomin), huutaisitko naisen vastuuta tilanteessa?
 
Kommenttisi on vakavasti otettava sen jälkeen, kun vastaavaa "joka kerta kun otat munan p*lluusi"-argumenttia tarjotaan aborttia hakeville naisille.

Ja vielä kerran, ap:n viestissä ei ollut kysymys vastuuta pakoilevasta miehestä vaan siitä, että nainen miestä naruttamalla hankkiutui raskaaksi.

Jos mies olisi tehnyt saman toisinpäin (esim. tietoisesti puhkaissut kondomin), huutaisitko naisen vastuuta tilanteessa?
Tottahan se on. Joka kerta kun harrastaa seksiä, on mahdollisuus saada jälkeläisiä.
Miehet eivät ole tasa- arvoisensa asemassa siinä kohtaa, kun päätetään pidetäänkö jälkeläinen vai ei. Naisella on valta päättää asiasta, sillä koko prosessi tapahtuu heidän kehossaan.
Se miten reilua se on, on oma keskustelunsa. Kehottaisin miehiä, jotka eivät halua lapsia, käyttämään kondomia.
Valehtelua tapahtuu puolin ja toisin, kun kyseessä on seksi. Siksipä kannattaa pitää huoli omasta tontistaan.
 
Mies USA:ssa otti biologisen isyyden puutteen ikävän raskaasti - tappoi neljä kuukautta vanhan vauvan, kun selvisi, että hän ei olekaan sen isä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5dc95e32-061c-487d-a467-2198e4f049bb
Miten ihmeessä se, että joku hulluu hakkaa lapsen kuoliaaksi, liittyy yhtään mihinkään?

Sama kun minä linkittäisin tämän "argumenttina":

Saksalaisisä houkutteli perheensä suklaamunajahtiin ja murhasi - paennut pikkupoika lausui tulkille sydäntä särkevät sanat: ”Parempi olla elossa kuin saada pääsiäislahjoja”
Tänään klo 12:53
Saksalaismiehen epäillään houkutelleen perheensä etsimään pääsiäismunia ja tappaneen heidät. Nuorin poika pääsi kuitenkin pakoon.


Isä houkutteli perheen etsimään pääsiäismunia luolasta.
Teneriffan kammottava veriteko alkoi paljastua tiistai-iltana, kun ryhmä vaeltajia löysi nuoren Jonas-pojan harhailemasta vuorilta läheltä Adejen kaupunkia.

Jonas toimitettiin paikalliselle poliisiasemalle. Paikalle tuotiin myös hollantilainen, Annelies-nimellä esiintyvä nainen, joka osasi tulkata saksalaisen Jonaksen puhetta viranomaisille.

Jonas kertoi paenneensa luolasta, jonne isä oli johdattanut hänet, hänen veljensä ja poikien äidin. Isä oli kertonut perheen menevän etsimään luolasta pääsiäismunia.

Luolassa isä kuitenkin hyökkäsi perheen äidin kimppuun. Jonas lähti karkuun luolasta ja päätyi vaeltelemaan yksin vuorille.

Kuullessaan Jonaksen tarinan poliisit aloittivat etsintäoperaation alueella.Jonaksen äidin ja tämän veljen ruumiit löydettiin keskiviikkona.

Aviopari oli eronnut, mutta äiti ja pojat olivat tulleet tapaamaan Teneriffalla asuvaa isää pääsiäiseksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82090d87-74b6-4daf-b4b0-cccd6c819066
 
Viimeksi muokattu:
Miten ihmeessä se, että joku hulluu hakkaa lapsen kuoliaaksi, liittyy yhtään mihinkään?

Sama kun minä linkittäisin tämän "argumenttina":

Saksalaisisä houkutteli perheensä suklaamunajahtiin ja murhasi - paennut pikkupoika lausui tulkille sydäntä särkevät sanat: ”Parempi olla elossa kuin saada pääsiäislahjoja”
Tänään klo 12:53
Saksalaismiehen epäillään houkutelleen perheensä etsimään pääsiäismunia ja tappaneen heidät. Nuorin poika pääsi kuitenkin pakoon.


Isä houkutteli perheen etsimään pääsiäismunia luolasta.
Teneriffan kammottava veriteko alkoi paljastua tiistai-iltana, kun ryhmä vaeltajia löysi nuoren Jonas-pojan harhailemasta vuorilta läheltä Adejen kaupunkia.

Jonas toimitettiin paikalliselle poliisiasemalle. Paikalle tuotiin myös hollantilainen, Annelies-nimellä esiintyvä nainen, joka osasi tulkata saksalaisen Jonaksen puhetta viranomaisille.

Jonas kertoi paenneensa luolasta, jonne isä oli johdattanut hänet, hänen veljensä ja poikien äidin. Isä oli kertonut perheen menevän etsimään luolasta pääsiäismunia.

Luolassa isä kuitenkin hyökkäsi perheen äidin kimppuun. Jonas lähti karkuun luolasta ja päätyi vaeltelemaan yksin vuorille.

Kuullessaan Jonaksen tarinan poliisit aloittivat etsintäoperaation alueella.Jonaksen äidin ja tämän veljen ruumiit löydettiin keskiviikkona.

Aviopari oli eronnut, mutta äiti ja pojat olivat tulleet tapaamaan Teneriffalla asuvaa isää pääsiäiseksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/82090d87-74b6-4daf-b4b0-cccd6c819066
Se liittyy etäisesti erään palstamamman
esittämään mielipiteeseen, jonka mukaan lapsen biologisella perimällä ei ole isälle merkitystä sen jälkeen kun hän on ehtinyt ovat kiintyä lapseen. Jostakin syystä tuossa uutisen tapauksessa kiintymys katosi kun totuus selvisi.
 
Se liittyy etäisesti erään palstamamman
esittämään mielipiteeseen, jonka mukaan lapsen biologisella perimällä ei ole isälle merkitystä sen jälkeen kun hän on ehtinyt ovat kiintyä lapseen. Jostakin syystä tuossa uutisen tapauksessa kiintymys katosi kun totuus selvisi.
Vääristelet taas kerran sanomisiani. Olen sanonut, että itselleni ei olisi merkitystä kiintymyksen kannalta. En käsittääkseni ole isä, enkä varsinkaan edusta kaikkia isiä.

Ja vaikka olisin tuollaista sanonut, olisi tuo linkkisi siltikin vähän tyhmä. Se, että yksittäinen hullu tappaa lapsen, ei kerro asiasta mitään. Kuten laitoin esimerkin, biologinen isä tappoi lapsensa ”kiintymyksestä huolimatta”. Kertooko se mielestäsi siitä, että kaikki miehet ovat valmiita tappamaan biologiset lapsensa?
 
Koska naisellakin voi mennä se yhdeksän kk tottua ajatukseen. Eikä edes vauvan synnyttyä heti välttämättä tunne mitään kiintymystä vähään aikaan.
Niin, paino sanalla _voi_ mennä, mutta ei se aina mee noin ja useinhan se naisilla liittyy raskauden jälkeiseen masennukseen joka voi olla pahimmillaan jopa vaarallinen...kaikki miehet ketä tunnen ja ovat isäksi tulleet kertoivat siitä miten rakastuivat ja tunsivat suurta kiintymystä ja suojeluvaistoa samantien kun näkivät lapsensa laitoksella ensimmäisen kerran...toiset jo sillon kun tunsivat ensi kerran lapsiensa liikkeet koskettaessaan vaimokkeittensa vatsoja.

Mistä sä ton 4:kkn ajan tempasit tai sen ettei siinä ajassa miehet voi kiintyä lapsiinsa?
 

Yhteistyössä