Hakutulokset

  1. O

    Mikä maksuväline koululaiselle?

    Mitä korttia suosittelette 13-vuotiaan käyttöön? Siis jotain missä on vähän käyttörahaa omiin menoihin? Kyseessä on rahoistaan tarkka kaveri mutta voisi vähitellen opetella rahan käyttöä.
  2. O

    Mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa?

    Kukko täällä B) (mies varmaan kommentois että sen kyllä huomaa)
  3. O

    Olenkohan mää vanha vai tyhmä,

    vai molempii? Ku ei toi Potteri oikeen iske :snotty:
  4. O

    Taas jumppatossuista

    Saako niitä jumppa tai kerhotossuja tilattua mistään netin kautta? Esim. Tintti tai sitten niitä varrellisia?
  5. O

    Mittari

    Sormet ja varpaat pystyssä =) Lisäuutisia odotellaan...
  6. O

    Sidney!

    Onko kaikki ok? :wave: Koska eka neuvola?
  7. O

    Hormoonikierukasta

    Kaverillani on hormoonikierukka ja hänellä on kuukautiset noin kerran vuodessa. Silloinkin tosi niukat ja kestää vaan pari päivää. Onks muilla sama kokemus?
  8. O

    Perhana!

    Tuntuu et toi vanha endo alkaa taas vaivaamaan. Tilasin ajanki jo gynelle. Luulin jo et ois rauhottunu mut mitä vielä. :kieh:
  9. O

    Hygieniavinkki

    Osta apteekista pieni käsihuuhdepullo. Mahtuu käsilaukkuun ja maksaa vain pari euroa. Pieni (ja vähän isompikin) lapsi koskettelee koko ajan kaikkea epäilyttävää ja laittaa sitten kädet suuhun. Samoin vessan istuin on mukava pyyhkäistä aineella ennen istumista (lentsikan vessakin voi olla tosi...
  10. O

    Pissiikö

    teidän pojat siististi vessassa? Olen kai liian tiukka kun oon sanonu pojalle et sit voit kotona pissata seisten kun osut pyttyyn :ashamed: Mut ku käy kavereita nii seinätki saa pyyhkiä :kieh:
  11. O

    Imetyksen lopetus

    Kauanko teillä on tullut maitoa lopettamisen jälkeen? Siis ihan pakkautumiseen asti. Tuliko rintatulehdusta?
  12. O

    Tiitu

    :flower: :flower: :flower: :flower: Nauti joka hetkestä!
  13. O

    G: Hulluin herkkusi?

    Mitä on tullut makeanhimoissa tai suolasentuskissa syötyä? Itse oon syöny lasten murot useinkin ja kerran söin tacokuoret kuiviltaan. :ashamed:
  14. O

    Syömisongelmia

    Kuukausi sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa painonpudotuksen. Vuosien varrella on kaikki kuurit tullu kokeiltua joten päätin ryhtyä tarkkailemaan syömisiäni ja korjailla sitä sitten vähitellen. Ensinnäkin aamu- ja iltapalalla saatoin syödä useammankin leivän ja lopuks...
  15. O

    Endosta

    Mulla on todettu agressiivinen endo kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen sitä on leikelty ja lääkkehillä hoideltu. Ivf:llä ollaan saatu kuitenkin 3 lasta. Nyt lapsiluku on täynnä ja olenkin pohdiskellut mitä jatkossa on odotettavissa. Onkohan täällä ketää jolta on poistettu munasarjoja tai kohtua...

Yhteistyössä