Hakutulokset

  1. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    OHHOH! Täällähän on ollut selkeä plussa-aalto! Onnea kaikille ónnellisille plussanneille! Täällä yritys jatkuu...jos jaksetaan. Kp 3/26-29 nyt. Yk 7 jo! alkaa kypsyttää koko homma. tuntuu että ei kiinnosta edes enää. Mutta ehkä tästä vielä taas noustaan kunhan menkat on kärsitty.
  2. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Kyllä se on mulla ainakin niin että tosi vähän ehdin koneella istua! Siitä pitää huolen meidän perheen neljä vilkasta poikaa, kotityöt ja vielä se että töissäkin pitää jossain välissä käydä. Onneksi kesälomaan ei ole enää kauaa... Täällä kp 2/29. Ja yk6. Yritystä ei ollut tuossa edellisessä...
  3. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    Minut voi poistaa listalta. Ei ole aikaa kirjotella täällä, ja taidan muutenkin siirtää ajatuksia välillä muualle. Vauva edelleen toiveissa kuitenkin :) Tsemppiä ja paljon plussatuulia kaikille neljättä kuumeileville!
  4. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Heipat kaikille taas pitkästä aikaa! Koitin lukea nopsaan mitä kaikkea täällä on kirjoteltu, itse ehdin niin tosi harvoin istahtaa koneelle. Tervetuloa kaikki uudet tänne uusperheellisten joukkoon! Meillä ei nyt tähän kiertoon taida mitään jännitettävää tulla. Yritys jäi tasan yhteen...
  5. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Moikkamoi pitkästä aikaa! Oliko täällä jo joku mua huhuillut... En ole ehtinyt lukea enkä kirjotella pitkiin aikoihin. Uusi kiertokin jo alkoi... nyt siis kp 5 / 29 ja yk 6 !!!!!! Että jos joku päivittää listaa, niin laittaisi mulle uudet tiedot. Ois kyllä niin kiva kun tärppäisi jo ja pääsisi...
  6. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Moi pitkästä aikaa! Mä en ole ehtinyt täällä käydä täällä kovin usein lukemassa tai kirjottamassa. Nyt kuitenkin oli pakko kirjottaa kun luin natusanin kuulumiset. Palailee omat muistot mieleen... keskeytynyt keskenmeno vuosi sitten rv 16. Ja raskauden keskeytys sikiöpoikkeavuuden takia 7kk...
  7. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    juliesisko, mä en kyllä osaa sanoa tuohon sun asiaan yhtään mitään. Vaikea tietysti uskoa että se ovis ois vasta nyt jos menkat pitäs alkaa kohta... Mulla kp 12/29. Koko viikonlopun on jomotellut alamahalle ihan kunnolla. H-hetket on varmaan ihan tässä lähipäivinä. Se on vähän arvuuttelua...
  8. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Heippatihei! Niin harvoin ehdin tänne lukemaan,saatika kirjottelemaan! Mutta hengessä oon mukana koko ajan. Kiva kun on muitankin neljättä kuumeilevia. Minä oon kans päättänyt ainakin toistaseks olla ilman o-testejä. Koitan ottaa mahdollisimman rennosti tän kuumeilun. Mulla nyt kp 10 ja...
  9. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Ovulaatiosta: mulla se on aika tarkalleen kierron puolessa välissä eli kp 14-15 suurinpiirtein. Siihen aikaan on myös selvimmät oireet, sekä ennen että jälkeen noita päiviä. Siispä tässä alkaakin kohta olla SE aika kuusta :) Nyt kp 10. Ja viimeinen mahdollisuus saada vielä vaavi tälle...
  10. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Tervetuloa Mahza! meillä myös samanlainen kokoonpano tässä perheessä, mun kolme lasta ja miehen yksi pitää huolen että vauhtia ja meteliä riittää. Kaikki poikia! :) Iältään ovat 8v,6v,kohta 7v ja 2v. Minä kuulkaas ajattelin että unohdan nyt vähäks aikaa kaikki ovistestailut.En ole tilannut...
  11. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Ei tule marraskuun vauvaa tännekään. Eilen ne hanat sitten aukesi. Wandii mulla oli kyllä vähän sama juttu kun sulla. Ei ollut mitään menkkaoireita ja ihan erilainen tunne kuin ennen menkkoja. Mulla kun menkkaoireet alkaa aina selvästi jo viikkoa ennen vuotoa. Mutta kai sitä pystyy vaikka...
  12. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    TÄTI PUNAINEN päätti sitten saapua tänään!! Vähän yllätti kun ei ollut mitään menkkaoireita.Mulla siis yleensä on erittäin selvät menkkaoireet jotka alkaa viikkoa ennen menkkoja. Nyt siis onkin kp 1/29(-30) ja yk 5! Vaan enpä jaksa masentua. Ei muuta kun uutta yritystä taas kehiin...
  13. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Juuh, tajusin itekin edellisen kirjotettuani,että kai se ihan normaalia on jos muutamien päivien heittoja kiertoon tulee. Mulla on nyt pitkään ollut niin piirun tarkka 28-29pv kierto, niin sitten tietysti olen heti hepulissa kun tuo 29 ylittyy :) Heh! Täytyy koittaa tässä nyt rentoutua ja...
  14. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Laitanpa nyt saman tekstin tänne kuin tuonne uusperheellisiin kuumeilijoihin. Kun ihmettelen että mitä tää nyt sit on. Nyt kp 30/29 ja menkkoja ei näy, ja testi näytti puhdasta negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan. Koskaan en ole tosin testannut näin varhain kun nyt...aina on...
  15. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Mitähän tää nyt sit on. Nyt kp 30/29 ja menkkoja ei näy, ja testi näytti puhdasta negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan. Koskaan en ole tosin testannut näin varhain kun nyt...aina on ollu menkat sen 4-5päivää myöhässä kun oon vihdoin ostanu testin ja testannut. Ja silloin on...
  16. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Täälläki hieman jännitystä. Kp 29/29! Menkkoja ei näy. Mulla on kyllä aina ollut erittäin tarkka kierto 29 pv. Tästä voisi siis päätellä jo jotain... Ja ei ole mitään menkkatuntemuksia. Uskaltaisinko testata huomenna? Kaapissa on kaksi testiä odottamassa :)
  17. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Mulla nyt kp 26/29 ja yk4. Odottelen siis alkuviikkoon menkkoja alkaviksi. En osaa mitään oireita tässä vaiheessa ajatella...koitan olla ajattelematta turhia. Sittenhän sen näkee tuleeko ne menkat vai ei. Toivon tietysti että ei. Jos tulee, niin sitten täytyy miehen sanojen mukaan jatkaa...
  18. L

    Uusperheelliset kuumeilijat

    Minä tulen tähän ketjuun mukaan myös! Tarkotus oli kirjotella tuolla neljättä kuumeilevissa, mutta en oikein osaa alkaa siellä mitään kirjottaa kun porukka siellä on ollu jo pitempään ja niillä on omat jutut siellä. Siksi tällanen uusi ketju oiskin hyvä niin pääsis heti mukaan! Meillä siis...
  19. L

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    Kyllä olisi mukava jutustella muiden uusperheellisten kanssa! Kun ei tämä arki ja elo ihan niin mutkatonta ole kuin "normi"perheessä. Kertokaas ihmiset miten teidän omat lapset on suhtautuneet uuteen vanhempaan perheessä? Onko mennyt ihan mutkattomasti vai millaisia ongelmia on ilmennyt? Ja...
  20. L

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat tam/hel 2012 *

    Minä voisin tulla mukaan myös. Olen lukenut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja miettinyt uskallanko liittyä mukaan. Koitan kuitenkin pitää kuumeilun kohtuudessa,ettei ihan älyttömäksi mene. Mutta ajatusten vaihtoa kaipaan muiden kuumeilijoiden kanssa, ja siksi voisi olla kiva kirjotella täällä...

Yhteistyössä