Hakutulokset

  1. R

    Kysymys

    Mikä vika mitäs nyt-osiossa kun ei saa näkymään?
  2. R

    PYSTASENNOSSA IMETTÄMINEN

    Meillä vauva imee samalla ilmaa kun maitoa, jja se aiheuttaa sitten helvetillisen huudon ruokailun jälkeen. Röyhtäytän joka kerta ja vaikka heti tulisikin röyhtäys, aina ei tule, saattaa mennä tuntikin kun vielä röyhtäilee. Sitä ennen tietysti huutaa tuskaisesti. Kysyisinkin nyt teidän...
  3. R

    Verenpaineet pinoon

    Hitto kun mietityttää tuo mun verenpaine! Tänään se oli 140/89! Mulla ei koskaan ole ollut verenpainetta, lähtöpaineet oli jotain 118/72 joten aikas paljon noussut....no tosin vasta viikon kuluessa ja La olis maanantaina. Jotenkin vaan tulee sellaisia kuolemanpelkoja tuosta paineesta, millaisia...
  4. R

    Huono olo synnytyksen merkki?

    Voiko lievä pahoinvointi ennakoida synnytyksen alkamista? Muistelen joskus lukeneeni kertomuksia missä kerrottiin pahoinvoinnista. Tai yleisesti huonohkosta olosta. Mites teillä muilla? Onko tullut minkäänlaisia ns. aura-oireita ennen synnytyksen alkamista vai onko vaan pläjähtänyt päälle?
  5. R

    Verenpaine koholla

    Äsken oli neuvola ja mittasivat verenpaineen; viime viikolla oli korkea ja korkea oli edelleen. 130/95. Neuvolan täti sanoi että jos vielä perjantaina on diastolinen paine yli sata niin sitten lähetteellä synnytyssairaalaan. Käynnistääköhän ne sen synnytyksen sitten, LA olis maanantaina...
  6. R

    Miten tässä nyt pitäisi olla?

    Kysymykseni kuuluu jotta voiko synnytys käynnistyä sillätavalla pikkuhiljaa itsekseen? Mulla on ollut voimakkaita supistuksia jo kauan ja toisinaan ne ovat tulleet 10 min välein. Ei kuitenkaan kivuliaita. Alapäässä on vihlonut ja pistellyt ja tuntunut "aukinaiselta". Myös vauva on tainnut...

Yhteistyössä