Hakutulokset

  1. NäkymätönNinni

    Isovanhempien vaatimuksista vauvan suhteen

    Sanot vaan, ettei yökyläily tässä vaiheessa tule kysymykseenkään. Voivat käydä teillä kylässä katsomassa ja hoitamassa lapsenlastaan, mutta yökylään yksin ei ole noin pienellä mitään asiaa.
  2. NäkymätönNinni

    Toinen synnytys!Kauan kesti?

    Synnytys kesti 1h3min rv38+1. Ikäeroa esikoiseen 3v3kk. Yksi kova supistus, siitä 10min päästä toinen ja samalla meni vedet. Sitten tulikin kiire ja tyttö syntyi ambulanssiin puolimatkassa sairaalaan. (60km oli matkaa)
  3. NäkymätönNinni

    G: Mitä neulot nyt?

    Tällä hetkellä teen sukkia omille ja kummilapsille. Ne on siis aktiivisesti työn alla. Kesken taas on niin monta juttua, etten kehtaa niitä edes luetella. Ne etenee aina välillä ja joskus purankin jonkun alotuksen, jos ei myöhemmin enää tunnukaan kivalta.
  4. NäkymätönNinni

    esitelkää mammat lompuukejanne, eli millaisessa kukkarossa tai lompakossa kuljetat setelit/kolikot/kortit?

    Ei oo pahvia. Tukikankaita jonkun verran silittelin. Mut tuossa on niin monta kerrosta kangasta muutenkin ja sit ku on kortit paikallaan, niin hyvin on pysyny kuosissa. Tuossa on vielä yks kuva, jossa näkyy toinen puoli. Suljetaan siis tuolla läpällä, jossa on tarranauhaa palanen.
  5. NäkymätönNinni

    Uudelleen synnyttäjät: kuinka nopeasti synnytys eteni?

    1. 10h 2. 1h3min 3. 56min 4. 3h 5. 30min Syöksysynnyttäjä oon ja kakkonen synty ambulanssiin. Viides käynnistettiin sairaalassa.
  6. NäkymätönNinni

    5-vuotiaista pojista kysymys

    samoin meillä..
  7. NäkymätönNinni

    milloin vauvan/lapsen silmien väri on pysyvä?

    Meillä on kolmella muuttunu sinisestä vihreäksi 2-4vuotiaina. Nyt katsoin 5,5v pojan silmiä vasta ja hänellä näyttää nyt muuttuvan pikkuhiljaa myös vihreiksi, ainakin toinen silmä. Toisessa on ihan selvästi vihreää mustuaisen reunoilla, mut toinen on vielä sininen. Jännän näköinen. 3v pojalla on...
  8. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Pikkuneidille isosiskon vanhoista farkuista mekko.
  9. NäkymätönNinni

    Käsityö ihmiset!!? Mikä käsityölehti olisi hyvä/parhain?

    Mulle tulee Ottobre, Novita ja Moda. Riippuu, et ompeletko vai neulotko ja virkkaatko, et mikä kannattaa tilata/ostaa.
  10. NäkymätönNinni

    Sinun 6-vuotiaan päänympärys!

    Meillä on 6v tytöllä, 5v pojalla ja 3v pojalla kaikilla päänympärys 53cm.
  11. NäkymätönNinni

    Yhden kilon käsipaino lensi vauvan otsaan/kalloon =(

    Soittaisin kyllä päivystykseen, et mitä ovat mieltä, et tarviiko käydä tarkistuttamassa tilanne..
  12. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Jäin nyt miettimään, et miksi käsitöistä ei saisi ottaa tekopalkkaa? Miksi käsityönä valmistettu tuote pitäisi olla huomattavasti halvempi, kuin tehdastekoinen? Tekemiseniloko pitäisi riittää palkaksi?
  13. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Myyn jollakin hintaa jälleenmyyjille ja he eteenpäin sillä hintaa kuin haluavat. Näin on ollut tähän asti. Ei oo ollu puhetta muusta. =) Mut on nuo hinnat mun blogissa kuitenkin halvemmat kuin noilla jälleenmyyjillä. Mut ei varmaan monikaan noista heidän asiakkaistaan tiedä tuosta mun blogista...
  14. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    On vähän niinkuin liikesalaisuus, että en haluais sitä täällä huudella yleisesti. ;) Teen noita myyntiin nimittäin nykyään jo paljon ja on parissa liikkeessäkin myynnissä. Ja "huhhuh" pyörtyisi kun tietäisi, millä hinnalla nuo liikkeet noita myy eteenpäin hyvällä menestyksellä. :D
  15. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Kun tuosta hinnasta miinustaa tarvikkeitten hinnan sekä verottajan osuuden pois, ei tekopalkkaa jää kuitenkaan liikoja. On tuossakin nimittäin aika monta tekovaihetta tukikankaineen, vuorineen ja kehyksen kiinnittämisineen. Ja kun nuo kankaat, mistä noita ompelen on metrihinnoiltaan yleensä...
  16. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    Mielenkiinnolla kysyn, että paljonko noilla pitäisi olla hintaa sinun mielestäsi? Oletko itse tehnyt vastaavia ja tiedätkö paljonko nuo kehykset maksaa? :)
  17. NäkymätönNinni

    Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

    No tuo on sinun mielipiteesi. Kukkarot ovat kyllä menneet hyvin kaupaksi, juuri sain lähes sadan kukkaron tilauksen, että.. :whistle: Ja toisekseen en koe, että nuo ovat kotikutoisia, vaikka ne itse olen tehnytkin. Teen tarkkaa ja laadukasta työtä. Osta ihan vapaasti marimekkoa, en...
  18. NäkymätönNinni

    Missä vaiheessa olette alottaneet kiinteiden maistelun vauvalle? :)

    4-6kk:n iässä. Mut sen huomasin, et kannattaa aloittaa mieluummin lähempänä 4kk:n ikää, kuin 6kk:n. Vaikka vain pikkumakuannoksina, mut kuitenkin. kolmoselle aloitin kiinteät 6kk:n iässä ja meni 3vkoa ennenkuin ensimmäisen kerran nielaisi sitä kiinteää. Oli siis aika työlästä opettaa syömään...
  19. NäkymätönNinni

    Helppo ja hyvä gluteiiniton ja maidoton synttäriherkku?

    Tuo on varmasti hyvää, muttei maidotonta..

Yhteistyössä