Hakutulokset

  1. S

    Omituinen hcg

    Mulla oli viime marras-joulukuussa samankaltainen tilanne. Hcg nousi pikkuhiljaa, mutta ultrassa ei näkynyt mitään. Todella ikävä tilanne. Ramppasin ultrassa ja verikokeissa harva se päivä, myös joulun pyhinä. Lääkärit halusivat seurata tilannetta ja toivottiin, että tulisi itsestään ulos...
  2. S

    Toimiiko ICSI

    Moi! Meilläkin kävi niin, että IVF:ssä yksikään munasolu ei hedelmöittynyt, mistä lääkärit olivat aika ihmeissään. Tehtiin ICSI ja saatiin yhteensä 11 alkiota. Heti tuoresiirrosta alkoi raskaus, mutta se oli kohdunulkoinen. Eka PAS oli nega, mutta toisesta tärppäsi taas, ja nyt raskaus on jo...
  3. S

    Britaxin baby safe plus, Maxi-cosi cabriofix vai Emmaljunga fist class?

    Kateltiin kaupassa tuota Britaxia, ja se näytti paljon syvemmältä kuin esim. Maxi-Cosi, eli vauvan asento on paljon pystympi. Pitääkö siihen laittaa selän/pyllyn alle jotain lisäpehmikettä, että vastasyntynyt ei ole liian istuvassa asennossa? Emmaljungaa en ostaisi, on pärjännyt testeissä...
  4. S

    Millaisia hCG-arvoja rv 4?

    Meillä myös IVF-raskaus, viikoilla 4+2 hcg oli 124. Nyt rv 19+6, eli hyvin jatkui raskaus. Mun mielestä toi sun arvo kuulostaa ihan hyvältä.
  5. S

    HCG, millaisia arvoja teillä on ollut?

    Moi RouvaP! Mä kävin pakastealkionsiirron jälkeen verikokeessa pp13 ja hcg oli 124. Nyt mennään rv 10. Eli ei missään nimessä tarvii yli tuhat olla, mistähän lääkäri sen on keksinyt. Mitä olen kuullut, niin useissa sadoissa on monilla ollu, mut harvoilla yli 1000, paitsi ehkä jos odottaa...
  6. S

    väestöliitto helsingissä..kokemuksia?

    Me ollaan oltu tosi tyytyväisiä Väestöliittoon. Koko ajan on ollut sama ihana lääkäri, paitsi toimenpiteissä, koska lääkärit tekevät niitä vuoroviikoin. Kaikki lääkärit ja muukin henkilökunta on ollu tosi mukavia. Käynnit on ollu kiireettömiä, ja toimenpiteet, meillä takana yksi IVF ja ICSI ja...
  7. S

    Ystävien plussauutisista...

    Kyllä mullakin on ottanut koville ystävien ja sukulaisten plussauutiset. Näiden neljän vuoden aikana monet on ehtineet saada kaksikin lasta, sillä aikaa kun me ollaan yritetty ja yritetty. Monet itkut oon itkeny. Välillä on ollut helpompaa ja välillä vaikeampaa, riippuen vähän omastakin...
  8. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Voi emily, tuo odottaminen on pahinta! Peukut ja varpaat on pystyssä!
  9. S

    Pas luomukiertoon vai lääkkeelliseen?

    Mulle on tehty kaksi passia luomukiertoon, ekasta nega ja nyt tästä toisesta juuri plussasin. Ihan alussa on vielä, mutta toivotaan, että nyt päästäisiin loppuun asti. Pas luonnonkiertoon on aika "helppo" juttu, jos näiden hoitojen yhteydessä nyt voidaan sellaista sanaa käyttää. Eli kierron...
  10. S

    PAS maalis-toukokuussa

    [/url] Mukana menossa maanantaina 11.5.2009: Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4......pp19 futuremami............1.ICSI.1.PAS......27.4........pp14 pirpana74...........1.IVF. 1.PAS.........30.4.......pp11 dream09............2.IVF 1.PAS.......... Haamuilleet...
  11. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Tervehdys täältäkin, pitkästä aikaa! Täältäkin kuuluu plussauutisia =) Perjantaina kävin verikokeessa, tulos 124, eli kuulemma ihan hyvin viitearvojen sisällä, vaikka ei järin korkea olekaan. Kotitesti näyttää myös vahvaa plussaa. Alkuraskauden ultra 1.6., eli kuten Hipkukalla ja merilinnulla...
  12. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Moikka! Päivittelin listaa, toivottavasti meni oikein. Plussia on tullut oikein urakalla, mahtavaa! Onnittelut kaikille plussanneille :heart: Emilyllä onkin tänään siirto, tulehan kertomaan miten meni. Jos kaikki menee sulatuksen kanssa hyvin, niin meilläkin on siirto perjantaina...
  13. S

    PAS maalis-toukokuussa

    [/url] Mukana menossa keskiviikkona 22.4.2009: millis1981.......... 1.IVF 1.PAS.........16.4........pp6 Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS........15.4........pp7 Emily81 ...............1.IVF.1.PAS.........22.4.......pp0 Hipkukka...............2.ICSI.4.PAS.......24.4...
  14. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Huomenta vaan kaikille! Negan aiheuttamasta järkytyksestä on pikkuhiljaa toivuttu, ja täällä suunnataan katseet jo seuraaavaan siirtoon. Hipkukka, me mennäänkin sitten taas ihan samassa aikataulussa, mullakin alkoi menkat perjantaina ja ens maanantaina olis kontrolliultra. Jos edellisen...
  15. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Mäkin kävin verikokeessa, ja negahan se :( Itkettää ihan hirveästi, eikö tälle tielle ikinä tule loppua...Masentaa, ei tule meille tänäkään vuonna vauvaa. Kätilö puhelimessa oli niin osaaottava, että meinasin samantien pillahtaa itkuun. Luget voi nyt sitten taas lopettaa, ja jos halutaan niin...
  16. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Haltia, mahtavaa, onnittelut plussasta!! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin. Milloin meet veritestiin? Täällä on vasta pp5 eli testipäivään vielä siis runsaasti aikaa, mutta tuskin jaksan ihan pp14 odottaa.. Viimeksi plussa näkyi jo monta päivää ennen. Mutta silloin siis...
  17. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Nyt on kyytiläinen kyydissä! Yhden oljen olivat sulattaneet, eli 2 alkiota, joista toinen ei ollut siirtokelpoinen. Toinen oli 5-soluinen, keskinkertainen, sanoi lääkäri. Eli ilmeisesti samaa luokkaa kun sulla Hipkukka. Ei huippuluokkaa, mutta kaipa siinä jotain mahdollisuuksia on. Toivotaan...
  18. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Huomenta! Hipkukalle tsempitykset siirtoon! Meillä sama edessä huomenna, jos vaan ne pakkasukot selviäisi sulatuksesta. Mulla on edelleen ikävänä mielessä yksi puhelinsoitto klinikalta ekan IVF:n tuoresiirtopäivän aamuna, kun lääkäri soitti, että yksikään munasoluista ei ollut hedelmöittynyt...
  19. S

    PAS maalis-toukokuussa

    [/url] Mukana menossa tiistaina 24.3.2009: haltia................. 1.ICSI 1.PAS..... 18.3....... pp6 Poloinen.............1.IVF 2.PAS.......17.3........pp7 Hipkukka............2.ICSI 3.PAS.......24.3.......pp-- Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... ? .......... pp--...
  20. S

    PAS maalis-toukokuussa

    Moikka! Päivittelin listaa, lisäsin sinut sinne Hipkukka. Meitä onkin aika monta menossa nyt tällä viikolla PASiin, itse sain sunnuntaina plussan ovistestiin ja aamulla soittelin aikaa siirtoon. Tää on meidän eka PAS, joten jännittää ihan hirveästi miten meidän alkiot selviää sulatuksesta! Ettei...

Yhteistyössä