Hakutulokset

  1. T

    Huh mikä palaveri takana

    Kokoonnuttiin nyt isolla porukalla työpaikalla ja mietittiin miten mun työni suunnitellaan jatkossa kun lääkäri ei ollut mitenkään myönteinen vanhaan palaamisen suhteen. No siinä isot pomot ja minä mietittiin ja puhuttiin ja taas puhuttiin. Mihinkään tulokseen ei päästy nyt, mutta kenties tässä...
  2. T

    Nyt pamahtelee meilläkin

    Ihan kuin pyssyllä olisi ammuttu kaksi laukausta..... Kuulostellaan jos poliisit kohta pillit vinkuen menevät...
  3. T

    Ylpeä äiti täällä

    Neiti 6v. suoritti alkeisuimakoulun tänään ja ihan huippupistein eli sai sen merenneidon sekä luvan osallistua jatkouimakouluun. Tietääkö muuten kukaan mitä on myyräuinti? Semmoinenkin uinnin laji on, sitä ei vaan neiti ollut uinut ollenkaan kun ei oltu opeteltu.
  4. T

    Kuka kävi varastamassa mun ääneni????

    Siis jumankekka, mulla lähti taas ääni. Viimeksi lähti viime syksynä ollen kadoksissa kaksi viikkkoa. Kuinkahan kauan on tällä kertaa kadoksissa. Ja ei mulla olekaan sitten mitään muita oireita ns. flunssasta, ääni vaan lähti tiehensä :/
  5. T

    Jänskättää tuon ukon puolesta

    Ompi tuonne pohjanmaan suuntaan ajelemassa ja auton ruppana on ruvennu kenkkuilemaan ja minä täällä nyt jännittelen syttyykö se auto tuleen (kauhukuva kun nähnyt auton syttyvän tuleen kesken ajon) vai pääseekö se ukkokulta perille turvallisesti
  6. T

    Öitä vaan kaikille

    Tää rotta lähtee nyt nukkumaan kun vielä on yötä jäljellä... Lomaa on jäljellä vielä huomennakin joten nautin nautin kesästä ja myös muille nautinnollista kesää!!! :wave:
  7. T

    Hoo nää sivuthan on muuttuneet sitten viime näkemän

    Millonkas tämä uudistus on oikein tapahtunut?
  8. T

    Muistaako kukaan palstalla olleiden ennustajien...

    sähköpostiosotteita? Kiitos jo etukäteen :flower:
  9. T

    Täällä olisi stailattava ihminen, puuttuu stailaaja...

    Eli 9.5. olis tarkoitus lähteä euroviisujen semifinaalin ensimmäiseen ennakkonäytökseen Hartwall-areenalle. Mä haluaisin neuvoja pukeutumiseen koska kutsussa sitä ei ollut mainittu. Mulla on mustat housut ja mustat korkkarit ja ylävartalon peitteeseen sitten ne vinkit olisi sitten enemmän kuin...
  10. T

    VEERA-ESTERI

    Mietin vaan mitä sinulle kuuluu näinä päivinä? Vieläkö palstailet yleensäkään? Itse harvoin käyn enää kun työ ja kouluelämä ovat vieneet ihan mennessään. Keväänodotusta vaan kaikille!
  11. T

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Miltäs teistä kuulostaisi ajatus tapaamisesta tuolla Kouvolan Tykkimäessä kesällä? Lasten kanssa siis tai jos haluaa voi tulla ilmankin. Tykkimäkihän taitaa aueta vasta toukokuun lopulla mutta onkin sitten auki aina elokuunloppuun saakka. Saataiskos semmoset kokoontumisajot aikaseksi :wave...
  12. T

    Veera-Esteri

    Kuinka sulla on hoidot tehonneet ja mikä on tämänhetkinen tilanne? Koitin selailla viestejä taaksepäin mutten löytäny sun viestejä enää pitkältä ajalta. Toivon mukaan hoidot alkavat puremaan ja saat nujerrettua sairauden. :wave:
  13. T

    Tänään tuli kutsu sairaalaan toimenpiteeseen

    Laparoskopia tehdään sit jo 3.2 vaikka siinä piti mennä parisen kuukautta ennenkun joutuu sairaalaan. Pirskatisti on alkanut jännittämään ja mua hirvittää jos en herääkään nukutuksesta. Mieli tekisi perua koko juttu, mutta kun ei varmasti tiedetä mitä munasarjoissa on niin sinne on vaan mentävä...
  14. T

    Nyt sitten välit viilenneet mummoon

    Tuossa vuoden ensimmäisenä päivänä tuli otettua yhteen äitini kanssa ja hän vaan sinisilmäisenä vakuuttaa pitävänsä kaikkia lastenlapsia samanarvoisena. Tilanne kärjistyi kun tyttäreni, veljeni tyttö ja äitini leipoivat. Pikkutytöt (minun 3v7kk ja veljeni 3v) pitivät omaa hälinäänsä ja äitini...
  15. T

    Jännittämään alkaa ja vähän hirvittääkin

    Kävin tänään naistentautien poliklinikalla alavatsakipujen sekä selkäkipujen vuoksi ja selvisi jotta toisessa munasarjassa on kohtalaisen kokoinen rakkula. Lääkärin mukaan se voi olla endometrioosia, mutta myöskin jotain muuta. Nyt on tulossa lähete tähystykseen jolla varmistetaan diagnoosi...
  16. T

    Kebablihalle kastikeohjetta kaipailen

    Kun ei pääse nyt kauppaankaan ja ruokaa pitäis illaksikin saada tehtyä ja pakkasessa ei ole muuta kuin kebablihaa. Minkälaista kastiketta vois tehdä ihan perusaineksista. Vinkkejä ihmiset kiitos :)
  17. T

    Jatkuvasta narinasta (mummo narisee)

    Miten ihmeessä pitäis suhtautua äitiini joka aina meidän vieraillessa narisee kun tullaan väärään aikaan ja kuinka koira hermostuu kun lapset riehaavat ja sohvalla ei saa lapset olla ettei paskaannu. Nyt kun olen joutunut käyttämään äitiäni lasten vahtina viime viikolla ollessani koulun...
  18. T

    Kilopino viikko 46!

    Mä nyt poikkeuksellisesti isken tän tänne kun muuten unohan mitä painoin. Meikäläisen viikko on miinusta vaikka en todellakaan ole kattonu mitä olen suuhuni työntänyt, mutta vähän on mennyt kun oikein ole kerennyt aterioimaan, kiireinen viikko. Paino siis 56,2 kg ja miinusta jokunen sata...
  19. T

    Oliko teillä ollut ikäkriisiä?

    Mä koin kolmenkympin kriisin tuossa 27 vuotiaana jo ja sillon kun huomasin etten olekaan kaikkivoipa ja jaksa tehdä töitä siihen malliin kun ennen niin tuntu että kaikki tyrkkäs. Onko muut käyneet jossakin elämänsä vaiheessa taistelua vanhenemista vastaan? Olen nyt jo päässyt sen yli ja nautin...
  20. T

    Kesämökin remontoinnista

    Olisiko kenelläkään heittää hyviä linkkejä rakennustarvikesivuille. Kuulin jotta Hämeenlinnassa tai Hyvinkäällä olisi rakennustarvikkeiden vahinkomyyntikeskus, siis siellä myydään kolhiintunutta ja pikkuviallista rakennusmateriaalia ikkunoita, ovia jne. Keämökkiä kun remontoidaan niin ei tarttee...

Yhteistyössä