Hakutulokset

  1. H

    Huomio RUNONIKKARIT!

    Keksikääs mulle hyvä runo siskon valmistujaislahjaan! Olen kampaaja, ja annan siskolleni lahjakortin liikkeeseeni. En viitsisi antaa valmista tylsää lahjakorttia, vaan ajattelin tehdä koneella oman. MITÄ VOISIN KIRJOITTAA SIIHEN? :ashamed:
  2. H

    Mitä kokoa vastaa koko 2 kengässä?

    Entä mitä kokoa vastaa koko 3 ja 4? Hobbarissa olis rullaluistimet.. Mietin josko menisivät 29 kokoseen jalkaan.
  3. H

    Onnitteluruno valmistuneelle

    Olisiko kenelläkään muistissa kivaa mietelausetta tms. koulunsa päättävälle? Kyseessä on mieheni sisko 19-v :flower:
  4. H

    matkaajat auttakaapas minua

    ollaan aamulla anopin kanssa lähdössä tallinnaan ostosreissulle. kumpikin luuli että toinen vaihtaa rahaa ja nyt ei sitä vaihdettu yhtään. missä me saadaan vaihdettua sitä aamulla?
  5. H

    Kuinka pitkään nuha ja yskä voi jatkua?

    Meidän 1.v neidillä on ollut viimeset 2 kuukautta melkein kokoajan nuha ja pientä yskää päälle. Yleensä yskii aamulla kun herätään ja sitten esim. ulkona , jos kovasti touhuaa alkaa yskittämään. Nenä vuotaa enemmän ja vähmemmän. Välillä on ollut taukoja, että nenä ei ole valunut. Esim. nyt juuri...
  6. H

    K-alkuisia tyttöjen nimiä?!?

    Googlesta ei oikein mitään irronu.
  7. H

    Naantalin kylpylä

    Onko kukaan käynyt? Kahdestaan miehen kanssa oltaisiin ehkä menossa yhdeksi yöksi ;)
  8. H

    Saako raskaana ollessa syödä savukalaa?

    ?
  9. H

    Gran Canaria, Puerto Rico

    Varattiin jouluksi kahden viikon matka. Kanaria ihan uusi paikka meille. Karro omat vinkkisi ;)
  10. H

    Millä raskausviikolla rakenne-

    ultra pitää viimeistään tehdä?
  11. H

    Mitkä kivunlievitysmenetelmät...

    synnytyksessä aiheuttaa väsymystä, laittaa pään niin sanotusti sekaisin, ettei oikein ole mukana koko hommassa? Mietin tällaista, kun monesti olen lukenut, että joku sanoo, ettei ota seuraavassa synnytyksessä mitään kivunlievitystä, että pystyy olemaan täysin järissään eikä pää huuruissa...
  12. H

    Voiko 1.v syödä muroja

    välipalaksi?Ja yleensäkkin mitä teillä syödään?Alkaa ideat loppumaan kesken =) . Mielenkiinnosta haluasin myös tietää annetteko "maustettuja" jugurtteja vai pelkästään maustamatonta?
  13. H

    G:Minkä ikäinen oli lapsesi kun aloit....

    ....totuttamaan normaalin maitoon?
  14. H

    vauvan kakka

    meillä tulee yleensä kolme kakkaa päivässä. vauva on nyt 4kk ja kiinteitä on saanut kolmisen viikkoa. porkkanaperunan aikana kakka oli löysempää. perunaparsakaalin aikana vatsaa väänsi ja kakat haisi tosi pahalle. nyt saanut maissia ja kakka on vihertävää ja siinä on sellaisia tummempiakin...
  15. H

    kuinka monta kertaa

    päivässä puette lapsenne siis ulkokamppeet?Mä laskin että eilen 8kertaa huh,huh!Mut yleensä 4kertaa. puistossa käynti ei asuta taajama alueella kauppa käynti, pihalla oloa ja ehkä mummilassa illalla käydään.
  16. H

    vesiperäruiskeesta..

    kertokaa siitä peräruiskeen laitosta. Hoitajako sen laittaa, ja makaako potilas siin jossain sängyl kyljellään vai peffa pystys, vai miten? Tuleeks koko suoli sit yhel kertaa tyhjäks eikä niin, et joutuu käymään useamman kerran vessassa peräkkäin? sektion menon takia oisin jonkunnäköstä...
  17. H

    Synnytyksestä?

    onko kellään ollut tukihenkilö tai ystävä synnytyksessä mukana, ja miten olette kokeneet sen puolin ja toisin? Kyselen kiinnostuksesta, kun itsellä tilanne ajankohtainen tammikuussa ja ystävä tulossa mukaan.
  18. H

    Mitä vitamiineja lapsenne syö/ikä?

    Onko jokin tietty valmiste jota käytätte ja onko ollut selvää vaikutusta esim. vilkkailla tai väsyneillä lapsilla. Kyselen mielenkiinnosta, meillä on ollut 4-vuotiaalla tytöllä käytössä Multitabsin pureskeltava monivitamiini ja Sanasol, kumpikaan ei tahdo maistua tytölle. Olisin kiinnostunut...
  19. H

    Odottavat yh:t?!

    Onko meitä muita? Miten olette jaksaneet ja miten arjesta selvinneet täysipäisinä? Itse olen 24-vuotias, 4v. tytön äiti, ja odotan yksin toista lasta (LA tammikuu). :flower:
  20. H

    Mikä toukan nimeksi?

    Eli esikoispoikamme on vailla nimeä. Ja lähinnä tarvitsisin apua toisen nimen valintaan. Etunimeksi tulee joko Jamie tai Felix. Kiitos!!! Heidi, Tim ja Toukka

Yhteistyössä