Hakutulokset

  1. K

    60-luvun talot

    Löydettiin mukava talo, mutta rakennettu 1967 uskaltaako sellaisen ostaa? Aina ollu uusi talo unelmissa, mutta rahaa ei oo tarpeeksi :whistle: . Tottakai kuntokartoitus teetettäisiin, mutta onhan vanha aina vanha. Asuuko kukaan nelkyt vee talossa, kertokaahan?
  2. K

    Huom! Kaikki nuoret äidit!

    Harmittaa ku kaikkialla missä on nuorten äitien palsta on tää iän ikuinen taistelu millon kukakin on valmiks äidiksi. Ehottaisinki että kaikki jotka täällä kirjottelee ei kommentois mittään näille tappelijoille!!! Mut asiasta toiseen... Tulipa tässä mieleen että miten te muut tulette...
  3. K

    punktio

    Olen kyllä kuullut millainen toimenpide puktio on missä irrotettaan munasoluja. Itsekkin olen siihen ehkä joutumassa tulevan vuoden puolella, Millaisia kokemuksia siitä ja miten kivulias toimenpide se on.
  4. K

    seinäjoki huomio

    Olisiko seinäjoella ketään kotiäitiä jota kiinnoistaisi käydä lenkillä/shoppailemassa tms 30v kotiäidin kanssa jolla 2v poika?
  5. K

    monelleko inseminaatiolla

    raskaus on alkanut jos olet käynyt hoidoissa tai onko jäänyt kokonaan alkamatta sillä hoidolla. mulla eka lapsi oli toisen inseminaation tulosta ja nyt toinen yrityksessä. Kolmas inseminaatio kerta nyt meneillään toista odotellessa.
  6. K

    ystäviä tampereelta?

    ois kiva tutustua uusiin ihmisiin,saada uusia ystäviä,tapailla,käydä viihteelle,kahveella,shoppailemassa kaksin tai muksujen kanssa,jos siitä jotain tulee *nauraa*.mulla olisi vapaa viikonloppu tiedossa,jos joku haluaa tavata,tutustua niin odottelen vastausta =) :wave:
  7. K

    ystäviä tampereelta?

    ois kiva tutustua uusiin ihmisiin,saada uusia ystäviä,tapailla,käydä viihteelle,kahveella,shoppailemassa kaksin tai muksujen kanssa,jos siitä jotain tulee *nauraa*.mulla olisi vapaa viikonloppu tiedossa,jos joku haluaa tavata,tutustua niin odottelen vastausta =) :wave:
  8. K

    ystäviä tampereelta?

    ois kiva tutustua uusiin ihmisiin,saada uusia ystäviä,tapailla,käydä viihteelle,kahveella,shoppailemassa kaksin tai muksujen kanssa,jos siitä jotain tulee *nauraa*.mulla olisi vapaa viikonloppu tiedossa,jos joku haluaa tavata,tutustua niin odottelen vastausta =) :wave:
  9. K

    2,5 v kädet suussa koko ajan

    Mikähän meidän 2,5 v pojalla on, kun hänellä on koko ajan sormet tai koko käsi suussa. Ensin ajattelin, että jos tulee vielä hampaita, mutta tätä on jatkunut jo pari kuukautta. Luulisi, että siinä ajassa hampaat olisi jo puhjenneet? Onko kellään ollut vastaavaa, mistä voisi johtua? Inhottavaa...
  10. K

    meitin

    jätkän simmut jo turvaistuimen ylä sivujen korkeudella näkee siis jo hyvin autosta ulos,voinko kääntää istuimen kasvot meno suuntaan.Tai on kohta pakkokin kun jalat ottaa inhasti takapenkkiin kiinni ja vääntelehtii.Kaksplussassa oli suositus 2 vai oliko se 3.v.mut tilanteen mukaan siinäkin...
  11. K

    Lääkäri, sh tai laborantti, osaisko joku vastata?

    mitä tarkoittaa kun sanotaan että syöpämarkkerit on 18? ja onko se normaali?? -kiitos-
  12. K

    sain koulupaikan

    oon tosi onnellinen kun pääsin hakemaani kouluun,hakijoita oli 350, 20 valittiin,olin 1 onnekas niistä 20.nestä =) :wave:
  13. K

    Opiskelu?

    Niin ,että kuinkas moni teistä opiskelee??Itse odotan esikoistani ja laskettu aika on lokakuussa.Opiskelen itse toista vuotta ammattikoulussa..Ei ole muuta koulutusta kuin peruskoulu ja n.3vuotta "elämän koulua" :D Että kuinkas teillä?
  14. K

    2-vuotiaan uhmasta

    Tuntuu, että meidän 2-vuotiaalla pojalla on tosi voimakas uhma. Sitä on kestänyt nyt 3-4 kk ja ikää pojalla nyt 2 v 3 kk. Hän raivoaa ihan kaikesta useita kertoja päivässä, ei nuku päiväunia, ei meinaa mennä iltaunille, nipistelee, potkii, vastaa kaikkeen "ei", kaataa kukkapurkit yms.. Tällaista...
  15. K

    lapsen siitepölyallergia

    Hei! Viime keväänä 1/04 syntynyt tyttömme toukokuussa hengitti hankalasti herätessään ja saimme allergialääkkeeksi Zyrtecin. Olisin nyt halunnut kysyä, että tietääkö kukaan kun aikuisiahan ainakin kehotetaan aloittamaan allergialääkitys ennen oireita, mutta mistä tiedän milloin kannattaisi...
  16. K

    Työ Ja Hoidot

    Kiperä kysymys teille jotka olette töissä ja käytte hoidoissa.. Kävin tänään työhaastattelussa ja sain työpaikan ja maanantaina alkaa työt. Pieni ongelma vaan että en kertonut haastattelussa että käydään hoidoissa noin kaksi kertaa kuussa.. Minulla tällä hetkellä iui hoitomuoto. Se ei vie kun...
  17. K

    Hetki lähestyy..

    Täällä jänskätään jo niin kovasti että mitenkäs käy... Alkaako ne kuukautiset vai ei... Oli lähellä etten käynyt jo apteekissa tuossa aamupäivällä kun teki jo mieli niin hakea se testi vaikkei sit olisi näyttänytkään sitä odotettua tulosta mut kun sais edes jo selville odotetaanko tässä vai...
  18. K

    Kokemuksia tuplista

    Tulossa pikkukakkonen 1 v 4 kk ikäerolla ja tuplat tarvittais. Selviääkö niillä junamallisilla vai kannattaako ostaa ihan isot rattaat? Kaverilla olisi Oran tuplat kaupan mutta kun olen kuullut niistä vähän huonoa ja eikös se yrityskin mennyt konkurssiin?? Mielellään jotkut pienet ja kevyet...
  19. K

    Piinaavaa odotusta

    Heippa kaikille! Jänskäilen nyt täällä taas mulle tehtiin ensimmäinen inssi tiistaina ja olisi kiva tietää jo nyt vastaus... Millään ei jaksais odotella sitä kahta viikkoa vielä ja en tiedä voiko sitä testiä kauheasti aiemmin tehdä.... No jotenkin vaan täytyy jaksaa odotella vaikka tässä tulee...
  20. K

    Peukun syöminen?

    Hei! Meillä on 2v2kk vanha tyttö, joka pitäisi saada nyt lopettamaan peukun syönti. Onko tiedossa jotain muuta keinoa kuin apteekista saatava Kynnel?

Yhteistyössä